omdat je een bullebak bentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan maar eens gaan afvragen waarom dat zou zijn
een persoon met Gus als UI kan niet onaardig zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en ik? ik ben de enige vgm die je geen hermann heeft genoemd?
Die is ook schattig, maar durf er niet op te fappen.quote:
Ah boks ouwequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een persoon met Gus als UI kan niet onaardig zijn
je ziet mij als een zwakkeling dus denk je dat je mij zomaar even kan gaan pestenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben ik een bullebak? Beetje veel geblaat weinig wol
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ziet mij als een zwakkeling dus denk je dat je mij zomaar even kan gaan pesten
nou ik dacht het dus niet he, ik bijt gewoon van me af hoor eikel
moet nog aan nieuwe seizoen Arrow beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is ook schattig, maar durf er niet op te fappen.
Kijk nu Legends of Tomorrow, mij benieuwd
opeens 10 pluspunten voor jouquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah boks ouwe, heb je heel BB gezien? en bcs?
Ik vond die scene met dat stanleymesje cool. Wat een baasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah boks ouwe, heb je heel BB gezien? en bcs?
heb niet veel met lil kleine of nederhop in het algemeen maar vond het interview van hem samen met lange frans echt tof om te zien over hun achtergrond etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee man lil kleine 12 februari wop echt kk goed man zou echt dagelijks luisteren
Is wel weer een stuk beter dan s3quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet nog aan nieuwe seizoen Arrow beginnen
jeez die scene overtrof wellicht zelfs dexter qua psycho niveau.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond die scene met dat stanleymesje cool. Wat een baas
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb niet veel met lil kleine of nederhop in het algemeen maar vond het interview van hem samen met lange frans echt tof om te zien over hun achtergrond etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |