SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho, eerst de terrassen nogquote:
waarom kaapte jij niet om deze aids te voorkomen gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
je had 10 minuten de tijd en verzin je deze kut TT?
ik dacht ik gun iemand anders eens, die Noel zat laatst allemaal te huilen dat er mensen kapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kaapte jij niet om deze aids te voorkomen gvd
gayquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
NG deze is voor jou brah, ik weet dat het niet hetzelfde is maar nu ben je in ieder geval wel vermeld in de TT toch?
nou je ziet wat daarvan komtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik gun iemand anders eens, die Noel zat laatst allemaal te huilen dat er mensen kapen
Hoe laat begint het neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
NG deze is voor jou brah, ik weet dat het niet hetzelfde is maar nu ben je in ieder geval wel vermeld in de TT toch?
was paniekreactie wilde topic helemaal niet kapen maar gelegenhid maakt de dief jwt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
je had 10 minuten de tijd en verzin je deze kut TT?
Nu al afgehaakt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kon ook gewoon kapen hoor battie
extreem lange paniekreactie danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
was paniekreactie wilde topic helemaal niet kapen maar gelegenhid maakt de dief jwt.
Rustig, rustigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Yo brah alles kits? Net klaar met werken maar nog niet echt moe en morgen pas in de middag op dus wellicht nog een paar uur op.
Momenteel elfenstad Prifddinas.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
thanks brah. hoe heette die belangrijkste membercitie btw, Camelot toch?
waarom doe je zo aardig tegen een vieze kaperquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rustig, rustig![]()
Vanavond met 3 vrienden fifa gedaan, beetje chillen toch.
Uitslapen? LekkerHier gaat de wekker om 6:15
Sjanantquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, helemaal nieuw gemaakt, wou iedereen die oude versie weer spelen en nu moet je betalen om die oude versie weer te spelen
Had alles in hoofdletters gedaan dan, dit is geen porem zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
Is weer gratis hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, helemaal nieuw gemaakt, wou iedereen die oude versie weer spelen en nu moet je betalen om die oude versie weer te spelen
omdat Ash.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo aardig tegen een vieze kaper
fifa street beste fifa jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rustig, rustig![]()
Vanavond met 3 vrienden fifa gedaan, beetje chillen toch.
Uitslapen? LekkerHier gaat de wekker om 6:15
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat Ash.
Alleen als jij het bent of een van je buttbuddies
Trucjes, tiki taka, dit datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
fifa street beste fifa jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.
ging er eigenlijk al vanuit dat iemand het gekaapt had maar dacht #jolo. and np uiteraard.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alles in hoofdletters gedaan dan, dit is geen porem zo![]()
Nee, zonder gein. Ik vind het erg lief van je
ik zei ik ga zo kijken, niet ik ga nu kijkenquote:
Primaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van je
Ehhmm, gewoon bandos voor melee/armadyl voor ranged/subjugation voor magic volgens mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dafuq, is dat een nieuwe stad? welk armor heb je?
Mocht ik ooit nog de kans krijgen om een nieuw topique te openen, zal ik je niet vergetenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ging er eigenlijk al vanuit dat iemand het gekaapt had maar dacht #jolo. and np uiteraard.
Lekker fappen op 2quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei ik ga zo kijken, niet ik ga nu kijken
maar het gaat niet door, zag dat Dark Matter er ook op staat dus die wil ik eerst afkijken
legendarisch inderdaad, snap echt niet waarom daar niet een vervolg op komt terwijl er wel ieder jaar een normale nieuwe fifa uitkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trucjes, tiki taka, dit dat![]()
Leukste vond ik dat je met 4 tegen 4? begon en elke keer als er gescoord werd moest er iemand van de tegenpartij af
Ik ben best aardig hoor,quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die voor 2015 in m'n moeder zat is onaardig
lil wayne?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nieuwe album van lil is echt goud man
Te weinig vernieuwingen om het jaarlijks uit te brengen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
legendarisch inderdaad, snap echt niet waarom daar niet een vervolg op komt terwijl er wel ieder jaar een normale nieuwe fifa uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |