Jij bent zo'n sukkel dat jij jezelf verraadt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tazzzzzzz kijk haar populair doen ik stuur je 2 dm meteen stop
Start paint opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
Wil ik eindelijk weer eens tekenen, helemaal tekenkoffer tevoorschijn gehaald, besloten wat ik ga tekenen, heb ik geen papier
denk je ik carequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent zo'n sukkel dat jij jezelf verraadt he
Wow, goede drama-film, 9/10 zou kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja, nee is goed, ik pak morgenochtend de trein om haar de liefde te verklaren en voor het blok te zetten.
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, komt een band hier.
Met zo'n M Night Shamalyiaala twist, dat ze zegt: "Oh TARDIS. ik hou al die tijd ook zoveel van jou!", en dan zeg ik "Psyche! Gr gr van TARDIS. en Gridlok."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, goede drama-film, 9/10 zou kijken.
goede vrienden van dp zitten daarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
Ow wacht, een paar voor die Geerd SC, vuile verrader
Ja van de leegloop van Banstillequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?
Allemaal dp's schuld, zonder dp zaten ze allemaal hierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede vrienden van dp zitten daar
Hoezoo lijkt mij best leukquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als men het dan zo nodig moet vieren laat die zooi dan in het zuiden van nederland.
En de nieuwe Radio KLB-bannerquote:
Hm, wat gemist dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk, dat maakten ze er zelf van
Onz is doodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger ging het geregeld loesoe tussen KLBSC en ONZSC
ONZ
Het is ook lastigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomenquote:
Neuh, 1 keer een beetje als grapje, soms waren er wel meerdere users aanwezig, maar dat zagen die autisten meteen als invasiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollen
Ja, die heb ik wel gezien ja, was erg mooi, heb hem geprintquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomen
aanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zijn die nachtcollege fissa's eigenlijk
Ah, je gaat een soort Rooie Oortjes makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Remqo het volgende:
Voor het nieuwste paintje voor de weblog heeft madeliefff een gastrolletje, maar nu geen zin om het af te maken.
Ben er nog nooit geweest. Waarom kom jij er dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
zal ik er even peilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |