abonnement Unibet Coolblue
pi_154007627
Ik heb een nieuw baantje voor in de nacht maar nu blijkt dat het van half 3 tot half 9 is wat een kut tijden, hoe moet ik dat doen met slapen dan? :')

Gelukkig is het maar voor max 2 maanden en kan ik dan stage lopen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154017387
Ik moet straks nog de honden uitlaten maar het regent te erg om naar buiten te gaan!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154019461
Ik moet morgen om 5:00 opstaan
pi_154019483
Ik vond mijn diplomauitreiking fokking kut want ik hou niet van mensen en had moest mijn ouders echt dwingen om weg te gaan
pi_154034624
Mijn modem valt steeds uit door de hitte :')
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:23:42 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154038211
Mijn ventilator is net stuk gegaan en ik kan pas maandag een nieuwe gaan halen :') fuck my life :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154038484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn ventilator is net stuk gegaan en ik kan pas maandag een nieuwe gaan halen :') fuck my life :')
Morgen zijn de winkels ook open!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:36:11 #9
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154038493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Morgen zijn de winkels ook open!
Maar ik heb morgen vrijwel de hele dag plannen, dus dan lukt het me niet om er eentje te halen. :T
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154063565
Van die kut kinderen die elkaar gaan bekogelen met modder waardoor ik bijna geraakt werd.
Mijn wraak was zoet en heb dat joch modder laten proeven met een voltreffer, waarna die kut kinderen er van door gingen ~O>

Kinderen :r
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154076288
Het is nog steeds benauwd :( Zelfs iets openzetten heeft geen zin :( :( :(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_154097587
Ik heb gefietst vanaf mijn moeder naar mijn woonplaats (25 km.) en dat is geen klacht want dat doe ik zovaak. Maar ik wou direct bij de AH wat dingen kopen zodat ik niet weer weg hoefde te gaan. Ik wou mijn sleutel pakken uit de tas die achterop de pakjesdrager zat en ik greep mijn scheermes. Ik zat er een tijdje te wachten tot het bloeden zou stoppen, mijn hele handen zaten eronder en de grond en de fiets, het is ongelofelijk hoelang zo'n wond door kan blijven bloeden. Na een tijdje vroeg ik toch maar een vrouw of ze even op mijn fiets wou letten en ging maar de AH binnen en kreeg wel snel wat papieren doekjes om het ergste bloed weg te halen. Toen naar buiten gegaan en gewacht op een pleister met mijn hand wat omhoog. Klacht lijkt me wel duidelijk. Ik heb wel iets van 2 minuten gewacht buiten terwijl het bloed er maar uit bleef gaan sowieso. Wel mooi trouwens dat je zoveel kan bloeden terwijl het uiteindelijk weinig uitmaakt. Bedoel het is misschien een kop geweest wat gevuld had kunnen worden maar op een paar liter maakt dat niet zoveel uit. Het ziet er alleen wel meer uit dan het is.
Fylax is op televisie geweest
pi_154115342
Zwarte damesboxers van de Action. Ze zijn altijd op of er is er nog één over. En de andere leuke kleurtjes zijn trouwens ook altijd schaars.
pi_154143530
Mijn opa is nu iets meer dan een jaar dood, wat ik nog steeds niet verwerkt heb, maar in de tussentijd zijn er sinds gisteren nog 4 overleden (ziek en ouderdom) en gaat mijn tante van eind 80 ook binnen een paar maanden waarschijnlijk :|W :X
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154143532
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 21:04 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb gefietst vanaf mijn moeder naar mijn woonplaats (25 km.) en dat is geen klacht want dat doe ik zovaak. Maar ik wou direct bij de AH wat dingen kopen zodat ik niet weer weg hoefde te gaan. Ik wou mijn sleutel pakken uit de tas die achterop de pakjesdrager zat en ik greep mijn scheermes. Ik zat er een tijdje te wachten tot het bloeden zou stoppen, mijn hele handen zaten eronder en de grond en de fiets, het is ongelofelijk hoelang zo'n wond door kan blijven bloeden. Na een tijdje vroeg ik toch maar een vrouw of ze even op mijn fiets wou letten en ging maar de AH binnen en kreeg wel snel wat papieren doekjes om het ergste bloed weg te halen. Toen naar buiten gegaan en gewacht op een pleister met mijn hand wat omhoog. Klacht lijkt me wel duidelijk. Ik heb wel iets van 2 minuten gewacht buiten terwijl het bloed er maar uit bleef gaan sowieso. Wel mooi trouwens dat je zoveel kan bloeden terwijl het uiteindelijk weinig uitmaakt. Bedoel het is misschien een kop geweest wat gevuld had kunnen worden maar op een paar liter maakt dat niet zoveel uit. Het ziet er alleen wel meer uit dan het is.
Wowowow kleine klachten, chef.
pi_154241403
Domme dieren. 2 katten kunnen ontwijken maar wel zo'n vogel die tegen m'n raam aanvliegt :')

Gelukkig geen schade aan m'n auto.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_154361897
Disqus.

Waarom moet ik elke keer een e-mailadres invoeren? Zo lang er een @ in voorkomt en eindigt met .com vindt het alles goed, maar deze wordt verder nooit gebruikt op wat voor manier. :{w
pi_154362747
Mannen in Kia Picanto's :')_!
Mannen in Kia Picanto's die zo verzuurd zijn door hun truttige levensstijl, dat ze overige weggebruikers moeten gaan hinderen :')________________!
pi_154371678
Truttenschudders zijn sowieso een terechte klacht!
  Eindredactie Games donderdag 16 juli 2015 @ 16:37:06 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154390626
Die gallige aidsreclame van D-Reizen met hun last minute goodbyes. Dan hoor je iemand praten en roept er iedere keer zo'n wijf 'GOODBYES!' doorheen met een schreeuwerige kutstem. Deze reclame komt dan ongeveer acht keer terug tussen alle reclames door en iedere keer dat schreeuwwijf met GOODBYES :r
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:45:15 #21
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_154395098
Fatties die denken dat ze sexy zijn en daardoor sexy kleding aantrekken. Daar moet ik dan tegenaan kijken :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_154430228
Godver nagels zijn een stukje gegroeid, proberen ff die drek achterin je neus los te peuteren.
NU snap ik enigszins waarom je korte nagels moet hebben als je iemand gaat vingeren,
Ik zwaai naar dieren.
pi_154541344
Wespen in de tuin, maar ze vallen meteen aan, zonder aanleiding.
🐱
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:12:17 #24
446631 Temul
Don't believe the hype
pi_154552682
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:37 schreef 2dope het volgende:
Die gallige aidsreclame van D-Reizen met hun last minute goodbyes. Dan hoor je iemand praten en roept er iedere keer zo'n wijf 'GOODBYES!' doorheen met een schreeuwerige kutstem. Deze reclame komt dan ongeveer acht keer terug tussen alle reclames door en iedere keer dat schreeuwwijf met GOODBYES :r
Dit.
pi_154594151
Een of ander bedrijf stuurt weer brieven rond, met een leuk verhaaltje waardoor ze geld mogen afschrijven. Dat dat nog steeds mag die oplichterij. :r

[ Bericht 5% gewijzigd door GekkePoes op 25-07-2015 02:42:49 ]
🐱
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')