Morgen zijn de winkels ook open!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn ventilator is net stuk gegaan en ik kan pas maandag een nieuwe gaan halenfuck my life
Maar ik heb morgen vrijwel de hele dag plannen, dus dan lukt het me niet om er eentje te halen.quote:
Wowowow kleine klachten, chef.quote:Op zondag 5 juli 2015 21:04 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb gefietst vanaf mijn moeder naar mijn woonplaats (25 km.) en dat is geen klacht want dat doe ik zovaak. Maar ik wou direct bij de AH wat dingen kopen zodat ik niet weer weg hoefde te gaan. Ik wou mijn sleutel pakken uit de tas die achterop de pakjesdrager zat en ik greep mijn scheermes. Ik zat er een tijdje te wachten tot het bloeden zou stoppen, mijn hele handen zaten eronder en de grond en de fiets, het is ongelofelijk hoelang zo'n wond door kan blijven bloeden. Na een tijdje vroeg ik toch maar een vrouw of ze even op mijn fiets wou letten en ging maar de AH binnen en kreeg wel snel wat papieren doekjes om het ergste bloed weg te halen. Toen naar buiten gegaan en gewacht op een pleister met mijn hand wat omhoog. Klacht lijkt me wel duidelijk. Ik heb wel iets van 2 minuten gewacht buiten terwijl het bloed er maar uit bleef gaan sowieso. Wel mooi trouwens dat je zoveel kan bloeden terwijl het uiteindelijk weinig uitmaakt. Bedoel het is misschien een kop geweest wat gevuld had kunnen worden maar op een paar liter maakt dat niet zoveel uit. Het ziet er alleen wel meer uit dan het is.
Dit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:37 schreef 2dope het volgende:
Die gallige aidsreclame van D-Reizen met hun last minute goodbyes. Dan hoor je iemand praten en roept er iedere keer zo'n wijf 'GOODBYES!' doorheen met een schreeuwerige kutstem. Deze reclame komt dan ongeveer acht keer terug tussen alle reclames door en iedere keer dat schreeuwwijf met GOODBYES
normaal gesproken zit daar down under geen drekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:57 schreef Geerd het volgende:
Godver nagels zijn een stukje gegroeid, proberen ff die drek achterin je neus los te peuteren.
NU snap ik enigszins waarom je korte nagels moet hebben als je iemand gaat vingeren,
Uhmzz ik had de binnenkant van mijn neus kapot gekrapt is auwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
normaal gesproken zit daar down under geen drek![]()
ik heb hele middag op het water doorgebracht in onze sloep. Nu moet mn hoofd het nog even door hebben dat ik nu niet meer op het water zit en het schommelen wel kan stoppen
Kramperen idd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:33 schreef fratsman het volgende:
Allemaal die joggingpak-gezinnen met hun chagrijnige bakkes slenterend door de binnenstad.Want, de vakantie is helemaal verregend
Als je in Nederland op een camping gaat zitten in je zomervakantie, dan vraag je er om.
Lekker laten zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Ben mn nagels aan t knippen maar ik kom niet bij mn linker grote teen nagel (stukje wat helemaal links zit.)
Of nog erger: O ja, heb ik ook, maar daarnaast heb ik ook nog hoofdpijn en een dubbele hernia.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wanneer iemand zegt "Oh, nou ik heb nergens last van hoor." als je aangeeft dat je een beetje last krijgt van je knie en je je afvraagt of dat misschien die oude blessure zou kunnen zijn, na een paar dagen flink gewandeld te hebben.
Ik heb het over MIJN knie/oude blessure, niet die van jou.
Dat doe ik altijd. Erg awkward altijd bij de kassa ook, maarja., boeiend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Klanten die met oordopjes in tegen me beginnen te praten en bij ieder antwoord tweemaal 'Hé, wat?' moeten zeggen.
Minder vingeren tijdens fokken !!quote:Op donderdag 3 september 2015 11:04 schreef Opoefiets het volgende:
Toetsenbord wat vervelend doet. Soms doet hij het wel, soms niet. Dat betekent dat ik 'm binnenkort moet schoonmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |