Quote maar waar ik dat gezegd heb dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lul niet, net zei je nog dat je 100% carnaval was
Haha neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
DM me
als te dirty heeft niemand hoeft te weten
ik doe 2 keer per week ofzo
Haha. Kom ik zo over ja? Totaal niet m'n bedoeling deernequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internet
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dat gezegd heb dan.
quote:
dan heb je niet aan mijn pijp gezetenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha nee
Beste shisha was in BERLIJNgod
was niet srs bedoeldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fresku is gweest hij moet plaatsmaken voor ronnie en lil man
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We gaan ook over jou roddelen don't worry
hey lakituquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha. Kom ik zo over ja? Totaal niet m'n bedoeling deerne
heb je een witte muur ergensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
Wil ik eindelijk weer eens tekenen, helemaal tekenkoffer tevoorschijn gehaald, besloten wat ik ga tekenen, heb ik geen papier
beter home wreck je die shitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft een drukke baan en een vriendje. FOK! past daar terecht niet tussen.
FRAUDE!quote:
Dit is niet eens grappig ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dan heb je niet aan mijn pijp gezeten
oooooooooooooooooooooooo o o o o o o
had je groetjes gedaan van mijquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft een drukke baan en een vriendje. FOK! past daar terecht niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |