Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.quote:
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.Is dat de eerste stap naar de Turkse zoutzuur cultuur?
Ik hoop dat je geen carrièreplannen hebt om de chirurgie in te gaan, lijkt mij niet verstandig.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.
Ik haat je.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha welke saus hadden we het ook alweer over?
Deze is alvast lekker
[ afbeelding ]
DM je adres dushi, ik stuur je een selectie.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik haat je.
Tot de PostNL 5 van die flesjes over 2 weekjes bij me langs brengt met afzender Clumsie.
Groetjes.
Ik zou Sap wel in this body laten snap je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
Abrikozensapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
persiesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Questular het volgende:
Wel drugs in je lichaam gooien maar janken over Cola....wauw.
Hier stond eerst 1kg. Probeer je ons int oetje te neme??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:37 schreef Verbosity het volgende:
Ga zelf voor 4 kg biefstuk per dag om kwaliteits eiwitten hoog te houden
Zeer oplettend Ethan. Wou het gelijk aanpassen toen mijn netwerk wegvielquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier stond eerst 1kg. Probeer je ons int oetje te neme??
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Questular het volgende:
Wel drugs in je lichaam gooien maar janken over Cola....wauw.
Ik apprecieer deze opheldering. Groetjes van de kat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeer oplettend Ethan. Wou het gelijk aanpassen toen mijn netwerk wegvielLater de correcte hoeveelheid biefstuk die nodig is om progressie te boeken er neergezet. Excuses voor het ongemak. Hoop je hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.
Ik drink enkel biologisch bier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?
Ik drink alleen Heineken extra vers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?
Rechtstreeks uit het paard?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik drink alleen Heineken extra vers.
De mannen wel ja. Wij allochtoonse vrouwen maar werken en geslagen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef Drinky het volgende:
Wij komen jullie banen jatten en jullie vrouwen/kinderen verkrachten. Mooiste is dat niemand er iets aan kan doen Yolo 420
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Word je niet een beetje depressief door al die ellende te kijken ?
Het is niet zo dat er iets verandert door je dagelijkse copy/pasta hier.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De mannen wel ja. Wij allochtoonse vrouwen maar werken en geslagen worden.
Jij ook al faraoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.
deze kan wel tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is de andere helft van de dagelijkse haatlinkdump. Nog niet gemerkt?
ze zien er allemaal uit als mooiboyzz hoe vluchteling danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Beach het volgende:
https://www.rt.com/news/330967-germany-elderly-attack-train/
hey faeroer
hier de dagelijkse dosis culturele verrijking
appel kaneel van de jumboquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik begin echt moe te worden van Furroe.
Welke kwark hebben jullie?
Veel leesplezierquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze kan wel toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat verander jij precies? Met je morele superioriteit. Wen er maar aan. We hebben in Nederland nog genoeg te eten. Of zie je ze hier al dagelijks a la Kiev met -20 het binnenhof bezetten? Not gonna happen. En dan kun je wel af en toe een linkje bekijken en hier neer knallen maar onder de streep doe je net zo weinig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.
Kan me idd weinig boeien verder. Ik ben een Nederlandse staatsburger en ik zie eruit als een vluchteling. Hoe dan ook win-win voor mij. Verandert er niks dan mooi, komen de vluchtelingen aan de macht kan ik lekker meedoen met groepsbukkakke enz., ook weer iets wat ik van mijn bucketlist kan strepen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veel leesplezier
20km van m'n geboorteplaats werden de leiders plus elke 5e landverrader, welke grote delen van Finland aan Rusland wilde geven in ruil voor 'vrede', in een rijtje gezet en vervolgens geëxecuteerd.
Vooral die Duitsers nu. Het lijken net weerloze dodo vogels die met uitsterven worden bedreigd door te denken dat ze geen vijanden hebben. Iedereen welkom heten om vervolgens opgevreten te worden door je eigen land weg te geven. Hoe kan je het in je kop krijgen?
Niet dat het hier iemand wat kan schelen.
Wij staan tesaam voor het gerichtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Word je niet een beetje depressief door al die ellende te kijken ?
Het is niet zo dat er iets verandert door je dagelijkse copy/pasta hier.
Finland was inderdaad in een alliantie met Nazi-Duitsland ja. Op dat punt hielpen zij tegen Rusland, gezien Zweden de neutrale cuckboy uithing en weigerde voldoende voedsel te sturen, dan heb je weinig keus. Er was daar een hele andere mentaliteit dan hier in Nederland, puur vanwege een andere machtsverhouding aan de andere kant. Dat vergeten mensen nog weleens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:54 schreef Questular het volgende:
Waren de Finnen niet degene die met Nazi Duitsland samen tegen Rusland ten strijde trokken? Om vervolgens snel van team te switchen toen het de verkeerde kant op dreigde te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan jij ons niet vertellen over hoe de Hollanders de Molukkers hebben verradenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef seto het volgende:
dit is echt super interessant
kan niet wachten tot mensen mij hier meer over gaan vertellen
Ik weet wel het een en ander over de 2e wereld oorlog dus ik wil je best wel wat info dm-enquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef seto het volgende:
dit is echt super interessant
kan niet wachten tot mensen mij hier meer over gaan vertellen
FF srs jij bent wel beetje racist tegen je eigen soort he of niquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:12 schreef Drinky het volgende:
Weet je wat het is, die buitenlanders pikken straks onze squat racks en gaan ze er in curlen. Drinken al onze whey en gaan dan roidragen. Nee ik heb al genoeg paupers in mijn basic fit.
ja hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
kan jij ons niet vertellen over hoe de Hollanders de Molukkers hebben verraden
Ben geen vieze Syriëquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
FF srs jij bent wel beetje racist tegen je eigen soort he of ni
ja maar dat is net alsof ik jou een Belg noem. Ik mocht trouwens nooit van mijn moeder in de zandbak want dat was voor vieze mensen.quote:
moet je auto kopen vriend kan je zelf bepalern hoe laat je weggaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:35 schreef Drinky het volgende:
Altijd hetzelfde met die kk bussen. De eerste komt te vroeg en de tweede is altijd te laat
¤5 per uur parkeren of gratis met OV. Pauper life yoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet je auto kopen vriend kan je zelf bepalern hoe laat je weggaat
anders leen je toch ff de scooter van je buren om je uitkering op te halen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
¤5 per uur parkeren of gratis met OV. Pauper life yo
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/02/sonderangebot.htmlquote:Bovenstaand een Duitse opa die door zijn burgemeester verteld wordt dat zijn jonge kleindochter Aanrandiërs maar moet mijden als ze zonodig niet aangerand wil worden (via). En al dat uitheemse seksuele geweld mag natuurlijk wat kosten ook. 50.000.000.000 euro om precies te zijn. Daar kun je menig bierpul van voltanken. Maar je kunt er ook je bevolking mee vervangen. Oké, toegegeven, het cijfer is een prognose, en bovendien verspreid over twee jaar. Maar het kopt zo heerlijk. In 2016 worden de Duitse kosten geschat op 22 miljard euro. Voor 2017, als Merkel het totaal aantal asieleisers inderdaad op laat lopen tot 2,2 miljoen zielen, komt daar nog eens 28 miljard euro bij. Volgens deze cijfers kost een asieleiser Duitsland dus zo'n 22.727 euro de neus. In Nederland zijn we met 26.509 euro de ziel ietsjes duurder uit. Maar wij hadden er in 2015 'slechts' 58.000 te verstouwen, en er staan ons volgens profeet Dijkhoff in 2016 maximaal 114.000 extra te wachten. Niet dat onze bestuurders daar iets van zullen merken natuurlijk. AZC's worden expres niet bij hunnie in de achtertuin gezet. Lekker laten smeulen die hooiberg.
Ach meid, bekijk het van de positieve kant. Je valt er behoorlijk van afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag twee foodpoisoning. Such fun.
Waarheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ach meid, bekijk het van de positieve kant. Je valt er behoorlijk van af
haha ik heb een sukkel als vriend en ik weet niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
R&P / vriend niet mannelijk genoeg
LOL
Wat een prettighedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
ja met een gek stemmetjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een prettigheden![]()
Nice die ga ik vanavond post-sex bij JB gebruiken.
'Ik heb een vent die niet goed voor mij is, en in plaats van hem te dumpen en een betere vent te zoeken, ga ik hem helemaal proberen te veranderen.'quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
Idd Ser Ciabatta, wat een gekkigheden!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Ik heb een vent die niet goed voor mij is, en in plaats van hem te dumpen en een betere vent te zoeken, ga ik hem helemaal proberen te veranderen.'
Vrouwen...
Goed postjewostje, Ethanolicje vamme.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd Ser Ciabatta, wat een gekkigheden!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:17 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
we lieten ze hierheen komen met de belofte dat ze hun eigen land zouden krijgen
maar dat hebben we ze nooit gegeven
HAHAHAhhaha
quote:Er was eens een kaping bij de Punt
Een paar Molukkers met wapens aan de stunt
Ze wilden hun beloofde land
Zetten daarom een treintje aan de kant
Paar dagen later door mariniers neergegunned
- H Mulisch
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
Lol, dit zegt toch al genoeg. TS is een kutwijf.quote:Heb al vaak aangegeven dat ik het vervelend vind maar hij neemt het niet serieus.
Ja of gewoon zwak. Volgende keer als hij "toet" doet op de neus gewoon z'n hand pakken en vinger breken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Lol, dit zegt toch al genoeg. TS is een kutwijf.
Wat een prettigheid vriendquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga vanaf nu altijd 'wat een prettigheden' zeggen
Ze worden vast erg bang van jouw bewustzijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Toet-toet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een prettigheden![]()
Nice die ga ik vanavond post-sex bij JB gebruiken.
Pas maar op, zo was het bij mij ook met yolo begonnen en nu geraak ik er niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga vanaf nu altijd 'wat een prettigheden' zeggen
wie squat er danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:12 schreef Drinky het volgende:
Weet je wat het is, die buitenlanders pikken straks onze squat racks en gaan ze er in curlen. Drinken al onze whey en gaan dan roidragen. Nee ik heb al genoeg paupers in mijn basic fit.
Zoals beloofd, wel wat laat....quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Klokov het volgende:
Iemand tips voor workoutmuziek? Rap/hiphop, rock of instrumentaal hebben de voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rap+Rock:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En instrumentaal is nogal breed. Richting rock, rap of mag het ook elektronisch zijn? Zoja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je iets in de vorm van Tabata doen zijn er Tabata Songs:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Ohja en deze banger voor VMS met een clip voor Deucestengel92:
Verbo is terug?
Mag ik vragen of je deze met of zonder glijmiddel inbrengt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze kan wel toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
kaytranadaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Verbosity het volgende:
Ohja en deze banger voor VMS met een clip voor Deucestengel92:de If-remix staat al poos op m'n favo-lijst
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker vriend zie je morgen bij de crossfit![]()
![]()
ik geloof ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:43 schreef no1uknow het volgende:
deed gister 40 kg lateral raises, dem stares![]()
de WK is weer jelly hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
ja ik staar ook weleens naar mongolen die meer gewicht pakken dan ze aankunnen![]()
zou een cc grapje kunnen maken maar ik doe het nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:09 schreef seto het volgende:
heb gister the hateful eight in 70mm gekeken
was vette ervaringfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Een maatje van me zei dat er niks aan was omdat de dialogen zo lang waren maar ik vond hem GroteKvet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:09 schreef seto het volgende:
heb gister the hateful eight in 70mm gekeken
was vette ervaring![]()
samequote:Op woensdag 3 februari 2016 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een maatje van me zei dat er niks aan was omdat de dialogen zo lang waren maar ik vond hem GroteKvet.
toen de pauze begon had ik niet eens door dat de film al iets van 1,5 uur bezig was![]()
Ik was bij Pathé, die hebben geen pauze.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
same
toen de pauze begon had ik niet eens door dat de film al iets van 1,5 uur bezig was
Wat vond je van Channing Tatum dan? Ik lees overal dat het een miscast was maar ik vond hem wel erg goed eigenlijk.![]()
jb wil hem niet zien, vindt dat niet leukquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:08 schreef Beach het volgende:
he etha bms film is uit he
heb hem gisteravond gekeken
dus die sluit ik op in de badkamer vanavond
Deathlift or Die.![]()
Shit vriend, moet ook maar even biosje boeken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een maatje van me zei dat er niks aan was omdat de dialogen zo lang waren maar ik vond hem GroteKvet.Deathlift or Die.![]()
70mm was wel vet vriend, jammer dat hij alleen in eye amsterdam draaitquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik was bij Pathé, die hebben geen pauze.
Wat vond je van Channing Tatum dan? Ik lees overal dat het een miscast was maar ik vond hem wel erg goed eigenlijk.
channing was wel een beetje misplaatst tussen de rest vond ik, maar hij deed het zeker niet slecht![]()
Enige bios die uberhaupt 70mm kan projecteren toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:19 schreef seto het volgende:
[..]
70mm was wel vet vriend, jammer dat hij alleen in eye amsterdam draait
channing was wel een beetje misplaatst tussen de rest vond ik, maar hij deed het zeker niet slechtBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het vetste vond ik dat al die so-called vreemden van elkaar op het einde bij elkaar bleken te horen.
Was wel ff een momentje. Verwachtte je gewoon echt niet.BEASTMODE![]()
En dat het toch gewoon Keyser Söze bleek te zijn die de hele film daar dood lag te spelen tijdens de martelingen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Het vetste vond ik dat al die so-called vreemden van elkaar op het einde bij elkaar bleken te horen.
Was wel ff een momentje. Verwachtte je gewoon echt niet.![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Was wel ff een momentje. Verwachtte je gewoon echt niet.![]()
![]()
Hey jongons waar gaat dit over? Ik ken de film nog niet, kan iemand hem aan mij uitleggen?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Jesse pinkman is doodBehulpzaam als een waterkraan.
als je maar weet hoe je moet curlen toch vriendquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:24 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons waar gaat dit over? Ik ken de film nog niet, kan iemand hem aan mij uitleggen?
fuck die shit![]()
Dat Lt Winters gewoon een vuile moslim terrorist bleek te zijn staat hoog op mn plottwist lijstje.
En dat die gast van Saw 1 de hele tijd voor dood op de grond lag in de ruimte waar die arts was vastgeketend.![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:35 schreef seto het volgende:
die ene mongool in KLB die een ernstige schaaknerd bleek te zijn![]()
Ken je klassiekers.
![]()
Wutquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:50 schreef Questular het volgende:
Dat Lt Winters gewoon een vuile moslim terrorist bleek te zijn staat hoog op mn plottwist lijstje.![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ufffff, sneeks, vies oud mannetje![]()
![]()
Denk dat ik binnenkort tennis ga spelen.![]()
https://www.facebook.com/Liverichmedia/videos/1725258547696855/![]()
Ik deadlift 230, heb beide bicepsen nog.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Release date:
5 February 2016
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Post eens een goede banger dan, gezien je uitstekende muzieksmaak
Verbo is terug?
Ze is echt bagger slecht in tennis maar die stretch was echt lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:42 schreef Snakey het volgende:
Denk dat ik binnenkort tennis ga spelen.![]()
https://www.facebook.com/Liverichmedia/videos/1725258547696855/![]()
![]()
Ik op de wieri. Ook handig voor goede bulkI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Nu snap ik " wat een prettigheden"Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Vanochtend weer iemand gespot die deze rockte met dit heerlijke weer![]()
Verbo is terug?
Zag toen het nog vroor iemand zonder sokken in zijn sandalen lopenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:24 schreef Verbosity het volgende:
Vanochtend weer iemand gespot die deze rockte met dit heerlijke weer[ afbeelding ]
Together We Will Live Forever
De hele dag regen en dan zo de deur uit... Laat staan zonder sokken, vorst en eventueel sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zag toen het nog vroor iemand zonder sokken in zijn sandalen lopen
Edit; ongeacht het weer zo op pad gaan![]()
Verbo is terug?
je vader ckerquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:24 schreef Verbosity het volgende:
Vanochtend weer iemand gespot die deze rockte met dit heerlijke weer[ afbeelding ]
![]()
Beter herstelt Moeder Natuur het evenwicht met 5 miljard griepdoden ofzo. Dan kunnen we weer van vooraf aan beginnen met landjepik en verdeel&heers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:15 schreef Questular het volgende:
Dit soort volk zie ik liever gewoon vertrekken.Behulpzaam als een waterkraan.
komt eraan henkje, komt eraanquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter herstelt Moeder Natuur het evenwicht met 5 miljard griepdoden ofzo. Dan kunnen we weer van vooraf aan beginnen met landjepik en verdeel&heers.![]()
En waarom zou Moedertje Natuur jou sparen, Henk?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter herstelt Moeder Natuur het evenwicht met 5 miljard griepdoden ofzo. Dan kunnen we weer van vooraf aan beginnen met landjepik en verdeel&heers.Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter herstelt Moeder Natuur het evenwicht met 5 miljard griepdoden ofzo. Dan kunnen we weer van vooraf aan beginnen met landjepik en verdeel&heers.Jammer dat het zika virus tot nu toe niet in Afrika en het MO is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
komt eraan henkje, komt eraan
Zou heel wat jihad- en hongerbabies schelen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Een kogel is zoveel goedkoper dan een gevangenisstraf. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:06 schreef V1z0R het volgende:
hey beach, http://www.hln.be/hln/nl/(...)eten-luisteren.dhtml![]()
lol ken jij henk wel?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En waarom zou Moedertje Natuur jou sparen, Henk?
henk heeft schijt aan 5 seconden regel.man heeft een immuunsysteem als een beer. elke dag muskusratten vangen en uit de sloot halen legt hem geen wind eiren.
maakt hem niks uit hor. e![]()
Je stelt de verkeerde vraag vriendje. Waarom zou ze me niet sparen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En waarom zou Moedertje Natuur jou sparen, Henk?Behulpzaam als een waterkraan.
Dit zie je hier veel, korte broek, witte sokken en sandalen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:24 schreef Verbosity het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik snap jequote:Op donderdag 4 februari 2016 12:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol ken jij henk wel?
henk heeft schijt aan 5 seconden regel.man heeft een immuunsysteem als een beer. elke dag muskusratten vangen en uit de sloot halen legt hem geen wind eiren.
maakt hem niks uit hor. e
di ehenk is een taaie rakkerDeathlift or Die.![]()
Natuurlijke selectie wordt helemaal de verdoemenis ingeholpen door de sociale stelselsquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter herstelt Moeder Natuur het evenwicht met 5 miljard griepdoden ofzo. Dan kunnen we weer van vooraf aan beginnen met landjepik en verdeel&heers.
Als de natuurlijke selectie echt was zou er geen Basic Fit bestaan.
LuminattieI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
de vvdquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef kaasplankje het volgende:
gwn zorg afschaffen meot je dan maar ff kijken wie der overblijft
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
soms moet je natuurlijke selectie beetje helpen
egyptenaren lieten mensen bijv piramides bouwen
in qatar nu stadions
hier krijgen mensen een uitkering en mogen naar de voedselbankDeathlift or Die.![]()
Waarom wordt de Amerikaanse topsport gedomineerd door afro-amerikanen?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
soms moet je natuurlijke selectie beetje helpen
egyptenaren lieten mensen bijv piramides bouwen
in qatar nu stadions
hier krijgen mensen een uitkering en mogen naar de voedselbankBehulpzaam als een waterkraan.
nog niet gekeken, maar spoilers als deze vind ikd us niet erg!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:16 schreef Beach het volgende:
hey etha ook genoten van naakte Sammy?Deathlift or Die.![]()
Mag ik deze even Googlen henkie? thx!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom wordt de Amerikaanse topsport gedomineerd door afro-amerikanen?Deathlift or Die.![]()
behalve quarterbacksquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom wordt de Amerikaanse topsport gedomineerd door afro-amerikanen?
om een bal te gooien moet je slim zijnfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Andwrs is het razismusquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom wordt de Amerikaanse topsport gedomineerd door afro-amerikanen?![]()
Omdat dit een volk is wat door natuurlijke selectie de genen ervoor heeft om prestaties te leveren. Ze wisten het hardst weg te rennen van de roofdieren, het hoogste te springen om in de boom te komen en het verst te lopen om bij water te komen. Zij die dit niet konden vertelden het ook niet na.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom wordt de Amerikaanse topsport gedomineerd door afro-amerikanen?![]()
Ik ken nog wel iemand in dit topic die het niet zou na vertellen als ze achterna werd gezeten door een roofdier.Deathlift or Die.![]()
In dat topic, foksters sexy en gewaagd, is die Dven nu foto's van zijn vriendin aan het posten? Waarom?
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:40 schreef Drinky het volgende:
In dat topic, foksters sexy en gewaagd, is die Dven nu foto's van zijn vriendin aan het posten? Waarom?
een normaal persoon rent niet eens een nijlpaard eruitquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat dit een volk is wat door natuurlijke selectie de genen ervoor heeft om prestaties te leveren. Ze wisten het hardst weg te rennen van de roofdieren, het hoogste te springen om in de boom te komen en het verst te lopen om bij water te komen. Zij die dit niet konden vertelden het ook niet na.
doe ff nrml![]()
Dat is dan ook voor Eskimos en Rednecks. Een neger op ijs?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:26 schreef Questular het volgende:
Zoveel afro-amerikanen zie ik niet bij ijshockey of indycarBehulpzaam als een waterkraan.
Je moet wat als je voor je wijf naar Bulgarije vertelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:40 schreef Drinky het volgende:
Wel eens van Shani Davis gehoord? Heeft diverse WR's op zijn naam staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor Eskimos en Rednecks. Een neger op ijs?Deathlift or Die.![]()
n=1quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel eens van Shani Davis gehoord? Heeft diverse WR's op zijn naam staan.
Letterlijk.Behulpzaam als een waterkraan.
Haha serieus?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:40 schreef Drinky het volgende:
Die Dven is sowieso een apart figuur tbh kan vaak echt niet tegen zijn posts als ik in NWS kom.![]()
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #104quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus?
Die Dven is sowieso een apart figuur tbh kan vaak echt niet tegen zijn posts als ik in NWS kom.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Why so serious?!quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:42 schreef seto het volgende:
[..]
een normaal persoon rent niet eens een nijlpaard eruit
doe ff nrml![]()
![]()
goeie potenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #104![]()
is toch die bert met een gaatje in zn hoofdquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha serieus?
Die Dven is sowieso een apart figuur tbh kan vaak echt niet tegen zijn posts als ik in NWS kom.![]()
Had verwacht dat jij de 65cm wel aan kon tikken.Together We Will Live Forever
In KPD staan gifjes van die twee...quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lange bicepsen zegquote:Op donderdag 4 februari 2016 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
FF uurtje armen
Gelijk +5 inch
Zit nu op 63cm biceps
ook fucking gewaagd zo met tshirt en onderbroekjequote:Op donderdag 4 februari 2016 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
alsof jij je piemeltje nu niet schraal aan het fappen bentquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ook fucking gewaagd zo met tshirt en onderbroekje
jezus siemonDeathlift or Die.![]()
zou nog liever een trannypik leegzuigen ;squote:Op donderdag 4 februari 2016 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof jij je piemeltje nu niet schraal aan het fappen bent
jezus siemon![]()
link?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In KPD staan gifjes van die twee...I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Laat maar. What has been seen
Al jaren niet in KPD geweest, het beeld wat ik nu bij sommige fokkers heb![]()
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hey deuce ben je ook stengel =PI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Je gaat te ver ethanquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
haha drinky heb je clumsy ook gedaan XDI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
haha drinky heb je clumsy ook gedaan XD![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
haha drinky heb je clumsy ook gedaan XD![]()
oh god, seto's oren piepen nu zo hard dat hij recht vanuit de rijstvelden richting z'n computer rent om iets bitchy te posten.![]()
ja vind ik ook het is alleen jammer dat ze zo dik isquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geintje vriend
ik mag clumsy wel als one of the guys![]()
nee seto is ff nutrilon kopen hij appte me netquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
oh god, seto's oren piepen nu zo hard dat hij recht vanuit de rijstvelden richting z'n computer rent om iets bitchy te posten.![]()
want nu lijk ik te veel op je vriendin?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja vind ik ook het is alleen jammer dat ze zo dik is![]()
hey cms mag ikv rage of jy erfaring heb met zon zadelpen in je anjerquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
kaas heeft ook geen vriendin. die drukt gewoon een zadelpen in zn reet als ie geil isDeathlift or Die.![]()
jaquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey cms mag ikv rage of jy erfaring heb met zon zadelpen in je anjer
nee![]()
mag ik vragen als jij nog steeds mijn goedkeuring zoektquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha kankerjunksquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:39 schreef fathank het volgende:
R&P / Regelmatig naar de hoeren, steeds vaker coke
heey no1uknow![]()
![]()
deezertjequote:Op donderdag 4 februari 2016 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Seksualiteit helemaal ''uitschakelen''
raad de kloonfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
super grappige post wil je deze nov een keer poste???quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Donald heeft echt een goed pijpmondje.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
betting odds world championship 2016:
Lorenzo: 2:80
Rossi: 6:50
als je wat geld kan missen voor een halfjaartje kan je wel sicke doekoe maken eigenlijk..
een van de twee gaan sws de titel pakken
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 22:25:57 ]![]()
alles op marquezquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef Dimachaerus het volgende:
betting odds world championship 2016:
Lorenzo: 2:80
Rossi: 6:50
als je wat geld kan missen voor een halfjaartje kan je wel sicke doekoe maken eigenlijk..
een van de twee gaan sws de titel pakkenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
denkje? lorenzo schijnt gaat tot nu toe echt hard te gaan op de michelins en de honda's moeten een seconde toegeven op de yamaha's tot nu toequote:![]()
bij de tests worden de punten niet verdeeldquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
denkje? lorenzo schijnt gaat tot nu toe echt hard te gaan op de michelins en de honda's moeten een seconde toegeven op de yamaha's tot nu toefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |