Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.quote:
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bijna. Vandaag kreeg een collega hete thee over haar heen toen ze wazig door mij heen probeerde te lopen.Is dat de eerste stap naar de Turkse zoutzuur cultuur?
Ik hoop dat je geen carrièreplannen hebt om de chirurgie in te gaan, lijkt mij niet verstandig.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nepturk, wij doen niet aan zoutzuur. Gewoon mes door die hals.
Ik haat je.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Heytha welke saus hadden we het ook alweer over?
Deze is alvast lekker
[ afbeelding ]
DM je adres dushi, ik stuur je een selectie.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik haat je.
Tot de PostNL 5 van die flesjes over 2 weekjes bij me langs brengt met afzender Clumsie.
Groetjes.
Ik zou Sap wel in this body laten snap je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
Abrikozensapquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:16 schreef no1uknow het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon te stoppen met alle frisdrank? Geen fris of sap in this body, alleen eruit
persiesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Questular het volgende:
Wel drugs in je lichaam gooien maar janken over Cola....wauw.
Hier stond eerst 1kg. Probeer je ons int oetje te neme??quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:37 schreef Verbosity het volgende:
Ga zelf voor 4 kg biefstuk per dag om kwaliteits eiwitten hoog te houden
Zeer oplettend Ethan. Wou het gelijk aanpassen toen mijn netwerk wegvielquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier stond eerst 1kg. Probeer je ons int oetje te neme??
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:02 schreef Questular het volgende:
Wel drugs in je lichaam gooien maar janken over Cola....wauw.
Ik apprecieer deze opheldering. Groetjes van de kat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeer oplettend Ethan. Wou het gelijk aanpassen toen mijn netwerk wegvielLater de correcte hoeveelheid biefstuk die nodig is om progressie te boeken er neergezet. Excuses voor het ongemak. Hoop je hier voldoende mee geïnformeerd te hebben.
Ik drink enkel biologisch bier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?
Ik drink alleen Heineken extra vers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En bier bestaat natuurlijk alleen maar uit gezuiverd water. Prachtig toch?
Rechtstreeks uit het paard?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik drink alleen Heineken extra vers.
De mannen wel ja. Wij allochtoonse vrouwen maar werken en geslagen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:09 schreef Drinky het volgende:
Wij komen jullie banen jatten en jullie vrouwen/kinderen verkrachten. Mooiste is dat niemand er iets aan kan doen Yolo 420
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Word je niet een beetje depressief door al die ellende te kijken ?
Het is niet zo dat er iets verandert door je dagelijkse copy/pasta hier.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De mannen wel ja. Wij allochtoonse vrouwen maar werken en geslagen worden.
Jij ook al faraoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.
deze kan wel tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is de andere helft van de dagelijkse haatlinkdump. Nog niet gemerkt?
ze zien er allemaal uit als mooiboyzz hoe vluchteling danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:49 schreef Beach het volgende:
https://www.rt.com/news/330967-germany-elderly-attack-train/
hey faeroer
hier de dagelijkse dosis culturele verrijking
appel kaneel van de jumboquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik begin echt moe te worden van Furroe.
Welke kwark hebben jullie?
Veel leesplezierquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze kan wel toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat verander jij precies? Met je morele superioriteit. Wen er maar aan. We hebben in Nederland nog genoeg te eten. Of zie je ze hier al dagelijks a la Kiev met -20 het binnenhof bezetten? Not gonna happen. En dan kun je wel af en toe een linkje bekijken en hier neer knallen maar onder de streep doe je net zo weinig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker 9-5 baan en dan voetbal kijken is veel beter toch. Bewustzijn van grootschalige mediamanipulatie is een betere fuck-you richting de politieke volksverraders dan welke andere (legale) methode dan ook. Wegkijkers zijn net zo schuldig aan hoogverraad als al die andere politieke idioten die deze zieke beesten toelaten in de maatschappij.
Kan me idd weinig boeien verder. Ik ben een Nederlandse staatsburger en ik zie eruit als een vluchteling. Hoe dan ook win-win voor mij. Verandert er niks dan mooi, komen de vluchtelingen aan de macht kan ik lekker meedoen met groepsbukkakke enz., ook weer iets wat ik van mijn bucketlist kan strepen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veel leesplezier
20km van m'n geboorteplaats werden de leiders plus elke 5e landverrader, welke grote delen van Finland aan Rusland wilde geven in ruil voor 'vrede', in een rijtje gezet en vervolgens geëxecuteerd.
Vooral die Duitsers nu. Het lijken net weerloze dodo vogels die met uitsterven worden bedreigd door te denken dat ze geen vijanden hebben. Iedereen welkom heten om vervolgens opgevreten te worden door je eigen land weg te geven. Hoe kan je het in je kop krijgen?
Niet dat het hier iemand wat kan schelen.
Wij staan tesaam voor het gerichtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:03 schreef fathank het volgende:
Heey beach
Word je niet een beetje depressief door al die ellende te kijken ?
Het is niet zo dat er iets verandert door je dagelijkse copy/pasta hier.
Finland was inderdaad in een alliantie met Nazi-Duitsland ja. Op dat punt hielpen zij tegen Rusland, gezien Zweden de neutrale cuckboy uithing en weigerde voldoende voedsel te sturen, dan heb je weinig keus. Er was daar een hele andere mentaliteit dan hier in Nederland, puur vanwege een andere machtsverhouding aan de andere kant. Dat vergeten mensen nog weleens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:54 schreef Questular het volgende:
Waren de Finnen niet degene die met Nazi Duitsland samen tegen Rusland ten strijde trokken? Om vervolgens snel van team te switchen toen het de verkeerde kant op dreigde te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan jij ons niet vertellen over hoe de Hollanders de Molukkers hebben verradenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef seto het volgende:
dit is echt super interessant
kan niet wachten tot mensen mij hier meer over gaan vertellen
Ik weet wel het een en ander over de 2e wereld oorlog dus ik wil je best wel wat info dm-enquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef seto het volgende:
dit is echt super interessant
kan niet wachten tot mensen mij hier meer over gaan vertellen
FF srs jij bent wel beetje racist tegen je eigen soort he of niquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:12 schreef Drinky het volgende:
Weet je wat het is, die buitenlanders pikken straks onze squat racks en gaan ze er in curlen. Drinken al onze whey en gaan dan roidragen. Nee ik heb al genoeg paupers in mijn basic fit.
ja hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef Beach het volgende:
[..]
kan jij ons niet vertellen over hoe de Hollanders de Molukkers hebben verraden
Ben geen vieze Syriëquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
FF srs jij bent wel beetje racist tegen je eigen soort he of ni
ja maar dat is net alsof ik jou een Belg noem. Ik mocht trouwens nooit van mijn moeder in de zandbak want dat was voor vieze mensen.quote:
moet je auto kopen vriend kan je zelf bepalern hoe laat je weggaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:35 schreef Drinky het volgende:
Altijd hetzelfde met die kk bussen. De eerste komt te vroeg en de tweede is altijd te laat
¤5 per uur parkeren of gratis met OV. Pauper life yoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet je auto kopen vriend kan je zelf bepalern hoe laat je weggaat
anders leen je toch ff de scooter van je buren om je uitkering op te halen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
¤5 per uur parkeren of gratis met OV. Pauper life yo
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/02/sonderangebot.htmlquote:Bovenstaand een Duitse opa die door zijn burgemeester verteld wordt dat zijn jonge kleindochter Aanrandiërs maar moet mijden als ze zonodig niet aangerand wil worden (via). En al dat uitheemse seksuele geweld mag natuurlijk wat kosten ook. 50.000.000.000 euro om precies te zijn. Daar kun je menig bierpul van voltanken. Maar je kunt er ook je bevolking mee vervangen. Oké, toegegeven, het cijfer is een prognose, en bovendien verspreid over twee jaar. Maar het kopt zo heerlijk. In 2016 worden de Duitse kosten geschat op 22 miljard euro. Voor 2017, als Merkel het totaal aantal asieleisers inderdaad op laat lopen tot 2,2 miljoen zielen, komt daar nog eens 28 miljard euro bij. Volgens deze cijfers kost een asieleiser Duitsland dus zo'n 22.727 euro de neus. In Nederland zijn we met 26.509 euro de ziel ietsjes duurder uit. Maar wij hadden er in 2015 'slechts' 58.000 te verstouwen, en er staan ons volgens profeet Dijkhoff in 2016 maximaal 114.000 extra te wachten. Niet dat onze bestuurders daar iets van zullen merken natuurlijk. AZC's worden expres niet bij hunnie in de achtertuin gezet. Lekker laten smeulen die hooiberg.
Ach meid, bekijk het van de positieve kant. Je valt er behoorlijk van afquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag twee foodpoisoning. Such fun.
Waarheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ach meid, bekijk het van de positieve kant. Je valt er behoorlijk van af
haha ik heb een sukkel als vriend en ik weet niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
R&P / vriend niet mannelijk genoeg
LOL
Wat een prettighedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
ja met een gek stemmetjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een prettigheden![]()
Nice die ga ik vanavond post-sex bij JB gebruiken.
'Ik heb een vent die niet goed voor mij is, en in plaats van hem te dumpen en een betere vent te zoeken, ga ik hem helemaal proberen te veranderen.'quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
Idd Ser Ciabatta, wat een gekkigheden!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Ik heb een vent die niet goed voor mij is, en in plaats van hem te dumpen en een betere vent te zoeken, ga ik hem helemaal proberen te veranderen.'
Vrouwen...
Goed postjewostje, Ethanolicje vamme.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Idd Ser Ciabatta, wat een gekkigheden!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:17 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
we lieten ze hierheen komen met de belofte dat ze hun eigen land zouden krijgen
maar dat hebben we ze nooit gegeven
HAHAHAhhaha
quote:Er was eens een kaping bij de Punt
Een paar Molukkers met wapens aan de stunt
Ze wilden hun beloofde land
Zetten daarom een treintje aan de kant
Paar dagen later door mariniers neergegunned
- H Mulisch
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
LOL
Lol, dit zegt toch al genoeg. TS is een kutwijf.quote:Heb al vaak aangegeven dat ik het vervelend vind maar hij neemt het niet serieus.
Ja of gewoon zwak. Volgende keer als hij "toet" doet op de neus gewoon z'n hand pakken en vinger breken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Lol, dit zegt toch al genoeg. TS is een kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |