En wat gebeurt er als je gewoon wasmiddel gebruikt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb de MyLuna cup, heel tevreden meeIk heb ook wasbaar maandverband maar nooit gebruikt omdat je het moet wassen (voor gebruik ook) met wasmiddel zonder enzymen oid erin, en dat kan ik niet vinden.
Bestaat dat nog! Volgens mij gebruikte mijn moeder dat heel lang geleden. Staat me bij dat je die doeken moest koken?quote:
Wat heb jij er voor last van als ik herbruikbaar maandverband gebruik?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef emil23 het volgende:
Als mijn partner ooit bedenkt om herbruikbare toepassingen te gebruiken tijdens haar periode dan moet ik een hartig woordje met haar praten. Wat een gore gedachte vind ik dat![]()
![]()
![]()
Alstjeblieft. Gebruik gewoon maandverband en tampons en gooi ze aub gewoon weg na gebruik.
Mijne zijn van bamboe met een leuk kleurtje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bestaat dat nog! Volgens mij gebruikte mijn moeder dat heel lang geleden. Staat me bij dat je die doeken moest koken?
De enzymen kunnen het materiaal afbreken oid, weet het niet meer precies.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je gewoon wasmiddel gebruikt?
Niets. Maar ik vind het wel een vies idee. Bij mijn eigen partner zou ik er wel over in discussie gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor last van als ik herbruikbaar maandverband gebruik?
Dat zal wel meevallen. Ik zou ze gewoon gebruiken en wassen met het middel dat je hebt. Ongebruikt heb je er ook niks aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mijne zijn van bamboe met een leuk kleurtje.
[..]
De enzymen kunnen het materiaal afbreken oid, weet het niet meer precies.
Wat vind je er vies aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef emil23 het volgende:
[..]
Niets. Maar ik vind het wel een vies idee. Bij mijn eigen partner zou ik er wel over in discussie gaan.
niet iedereen is zo lang ongesteld natuurlijk, ik haal krap 3 dagen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:16 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vraag mij af: gebruik jij slechts 5-10 maandverbanden en 5-10 tampons per periode(5-7dgn)? Dat is echt heel weinig toch?
Wel fijn dat je het zo kort bent! Ik ben het 4/5 dagen ongeveer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet iedereen is zo lang ongesteld natuurlijk, ik haal krap 3 dagen.
tot twintig seconden geleden was ik écht overtuigd dat jij een man wasquote:Op woensdag 3 februari 2016 11:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het zo kort bent! Ik ben het 4/5 dagen ongeveer.
Whahahaquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot twintig seconden geleden was ik écht overtuigd dat jij een man was![]()
!
ik denk je usericonquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
WhahahaIk hoor dat vaker, heb echt geen idee waarom :p
Haha zou kunnen idd. Hahah das helemaal een hint jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk je usericonzelfs ik heb het regelmatig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |