I know u mire.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ziet Zyzz er niet zo toppie meer uit inmiddels
quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:27 schreef Jeff89 het volgende:
Zyzz is toch die gozer die in een sauna in Thailand een hartaanval kreeg, waarna zijn lijk nog is beroofd door de transseksuelen waar hij mee optrok?
Ik lachte hierom: waarna zijn lijk nog is beroofd door de transseksuelen waar hij mee optrokquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Door groeihormonen oid als ik me niet vergis.. Had ik nog moeten toevoegen.
Zyzz was een werelberoemde bodybuilder en verdiende naast zn opleiding 6k alleen al aan sponsordeals.quote:
nioit v gehoordquote:Op woensdag 3 februari 2016 04:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zyzz was een werelberoemde bodybuilder en verdiende naast zn opleiding 6k alleen al aan sponsordeals.
U mirin brah?quote:
Daarom dusquote:Op woensdag 3 februari 2016 06:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
U mirin brah?
Srs though kan me amper voorstellen dat je nog nooit van Zyzz hebt gehoord als je enigszins actief bent op internet gij was op een gegeven echt overal te vinden, zelfs op serieuze message boards voor zakenlieden verwezen mensen naar hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |