Ging helemaal automagisch bij de keuze 'Open nieuw deel'...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel voor het plaatsen van de OP, MadMaster.
Dacht dat het eenmalig aangevraagd moest worden voordat het automatisch ging.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging helemaal automagisch bij de keuze 'Open nieuw deel'...
Ik had de vorige al gekopieerd voor het betere handwerk, maar dat was dus niet nodig...quote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het eenmalig aangevraagd moest worden voordat het automatisch ging.
Wat jammerquote:Op zondag 31 januari 2016 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht even slim te doen, door het deeg in een vorm te doen. Het bleek te dun en bleef in de vorm plakken.1 teringzooitje.
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig was er nog deeg over, dus heb ik er maar een bol van gemaakt en in de oven gedaan in plaats van in een koekenpan.
[ afbeelding ]
Had er wel wat ui en paprika in gedaan, want anders krijg ik helemáál geen moer meer aan groenten binnen.
Was erg lekker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]!
Zo, dat was simpel klaar te maken en erg smakelijk:
Is dat de Macaroni met Boursin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak het altijd met Spaghetti, maar dit kan ook![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat de Macaroni met Boursin?![]()
Ik maak het altijd met Spaghetti, maar dit kan ook
Ik kon geen plaatje vinden met spaghettiquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij had er toch macaroni ingedaan?
Ja joh, ik zat te schrokken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje vinden met spaghetti![]()
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Volgende keer maak ik een eigen foto![]()
Maar was het lekker????
Dan is het toch goed?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, ik zat te schrokken.
Jazeker. Volgens mij maakt het ook niet veel uit of je macaroni of spaghetti gebruikt.quote:
Neh... pasta is pasta met die lange dingen kan het ook, dinges jeweetwel...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jazeker. Volgens mij maakt het ook niet veel uit of je macaroni of spaghetti gebruikt.
Een pony?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... pasta is pasta met die lange dingen kan het ook, dinges jeweetwel...
oh nee da's wat anders dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
tagiatella of zoiets, weet ik veel hoe je dat noemt, die buisjes zeg maar....
Iets met veel fruit, een blender en spinazie?quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:25 schreef sacha het volgende:
ik zal binnenkort (pin me er niet op vast) mijn 'ik laat alle kinderen spinazie eten' recept plaatsen, lijkt veel op dat van Fann maar nét even anders
Dat drinken ze wel hoorquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iets met veel fruit, een blender en spinazie?
Zeker wel. Ik lust dan wel spinazie, maar zo af en toe zo'n smoothie is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat drinken ze wel hooris lekker
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:12 schreef knokkels het volgende:
SPOILER: tot zoverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dus over een paar uur de oven in?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*afwachtende houding aanneemt.
Zo hee, die ketting is langquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit word me veul te ingewikkeld allemaal.
Hier bak ik van de helft van het deeg 's middags dat stokbroodje en gaat de andere helft afgedekt de koelkast in tot ongeveer een uur voordat het de oven in moet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus over een paar uur de oven in?![]()
Hoe lang eigenlijk, dat heb ik even gemistGewoon op zicht?
5 minuten werk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit word me veul te ingewikkeld allemaal.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn zuurkool ovenschotel met Bockwurst komt eraan, ik denk vanavond.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier bak ik van de helft van het deeg 's middags dat stokbroodje en gaat de andere helft afgedekt de koelkast in tot ongeveer een uur voordat het de oven in moet.
Maar deze keer is het een ander verhaal.Zo te zien kan je dit deeg makkelijk over 2 uur uitrollen, beleggen en de oven in mieteren.
Ja he... Nou ja, het was beter te handelen dan die pizza met griekse yoghurt die ik eens geprobeerd heb. Never again. Wat was ik denkende.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bal deeg ziet er wel goed uit na die brintapap in de kom.
Dat ziet er best uit, knokkels. Bodem ook een beetje gelukt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:24 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog evenhet geheel een beetje netter neerleggen, en iets meer doen aan de tomatensaus, maar toch. goed voer
Ja, toch welquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ziet er best uit, knokkels. Bodem ook een beetje gelukt?
Mooi dan! Dat valt weer alles mee na zo'n heel zakje gist.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, toch wel![]()
Die tip met broodkruim ergens anders vandaan was wel goed inderdaad.![]()
En iets minder gist
Alleen ook knoflook en wat italiaanse kruiden in de tomatensaus vergeten. Nouja, kan altijd nog
quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi dan! Dat valt weer alles mee na zo'n heel zakje gist.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
Patatje pindasaus
Schil aardappelen
Snij er patatjes van
Bak in olijfolie (of andere olie, wat jij wil, maar ik hou het bij olijfolie)
[ afbeelding ]
Volg de aanwijzingen op dit potje voor de pindasaus![]()
[ afbeelding ]
Toch is het wel handig zo'n pot, als je pittiger wil, kwak je er sambal doorquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal ook eens patat gaan bakken zoals jij het deed en dan zet ik mijn pindasaus recept er wel bij, want hier moet ik zachtjes om wenen.
Patat ziet er lekker uit.
Nèh. Mijn pindasaus is binnen 10 minuten klaar en als je dat een keer gegeten hebt wil je nooit meer uit een pot.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch is het wel handig zo'n pot, als je pittiger wil, kwak je er sambal door
Nah... zet het maar een keer hier neer danquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh. Mijn pindasaus is binnen 10 minuten klaar en als je dat een keer gegeten hebt wil je nooit meer uit een pot.
Preciesquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nèh. Mijn pindasaus is binnen 10 minuten klaar en als je dat een keer gegeten hebt wil je nooit meer uit een pot.
Heb het net gemaakt, maar dan ongeveer de helft en met een vracht cayennepeper erdoor. Was erg lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het net gemaakt, maar dan ongeveer de helft en met een vracht cayennepeper erdoor. Was erg lekker.
De onderkant was mooi bruin, volgende keer draai ik het even om, zodat het aan 2 kanten bruin is en zal ik meteen proberen om de foto niet te verminken.
Ziet er niet zo lekker uit, maar zal smakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja, was weer smullen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er niet zo lekker uit, maar zal smaken
Daar gaat het omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schil/snijd in stukjes:
aardappels
zoete aardappel
koolraap
wortels
snijbonen
spruiten
ui
Was alles en doe het in een pan en breng aan de kook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi de spekjes in een pan en braad ze uit. Laat de ananas uitlekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheid het spek van het vet (iets te veel)
Wanneer de ingredienten gaar zijn afgieten en terug in de pan doen.
Maak tot een puree, met of stamper of zo'n staaf (voeg olie, melk, boter of wat dan ook toe). Spekkies, ananas en de kaas er door roeren en eventueel nog op smaak brengen naar eigen gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen ff de worst 2 min.in de magnetron op 600.
Gooi alles over in een ovenschaal en doe de gesneden worst er over heen. Bestrooi met wat kaas en paneermeel voor een leuk korstje. Zet het iets van 20 min in 180 voorverwarmde oven. Opdienen maar en eet smakelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NB: Dat bord was te vol..
[ Bericht 1% gewijzigd door chufi op 04-02-2016 22:29:12 ]![]()
Mijn ouders hebben zoete aardappel liggen en ik vrees dat ze dit wel lusten.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
3 porties voor in de vriezer en 1 voor morgen...
L2B's Mixcloud![]()
Ik heb wel wat opmerkingen:quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
Patatje pindasaus
Schil aardappelen
Snij er patatjes van
Bak in olijfolie (of andere olie, wat jij wil, maar ik hou het bij olijfolie)
[ afbeelding ]
Volg de aanwijzingen op dit potje voor de pindasaus![]()
[ afbeelding ]
- De olie was te heet.
- Pindakaas van de Aldi is beter.![]()
Was nog wat vergeten... na het pureren spek, kaas en ananas er door... Mosterd had ik niet anders was dat er ook door gegaan.. Alles is mogelijk..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zoete aardappel liggen en ik vrees dat ze dit wel lusten.![]()
Niet zo vreemd dat je het zelf ook lekker vond. Van het kookvocht ga ik een deel gebruiken om de puree mee te stampen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Was nog wat vergeten... na het pureren spek, kaas en ananas er door... Mosterd had ik niet anders was dat er ook door gegaan.. Alles is mogelijk..
L2B's Mixcloud![]()
Ja doe ik ook altijd..quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je het zelf ook lekker vond. Van het kookvocht ga ik een deel gebruiken om de puree mee te stampen.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Groentestamppot uit de oven:
Ingredienten:
aardappels
zoete aardappel
koolraap
wortels
snijbonen
spruiten
ui
kaas
spekkies
rookworst
ananasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schil/snijd in stukjes:
aardappels
zoete aardappel
koolraap
wortels
snijbonen
spruiten
ui
Was alles en doe het in een pan en breng aan de kook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi de spekjes in een pan en braad ze uit. Laat de ananas uitlekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheid het spek van het vet (iets te veel)
Wanneer de ingredienten gaar zijn afgieten en terug in de pan doen.
Maak tot een puree, met of stamper of zo'n staaf (voeg olie, melk, boter of wat dan ook toe). Spekkies, ananas en de kaas er door roeren en eventueel nog op smaak brengen naar eigen gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen ff de worst 2 min.in de magnetron op 600.
Gooi alles over in een ovenschaal en doe de gesneden worst er over heen. Bestrooi met wat kaas en paneermeel voor een leuk korstje. Zet het iets van 20 min in 180 voorverwarmde oven. Opdienen maar en eet smakelijk..Wat een werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NB: Dat bord was te vol..maar zet er goed uit
![]()
![]()
Luie Nassi
Olijfolie
1 Zak Nassi groente
Zilvervliesrijst of rijst naar keuze.
Zakkie Nassimix naar keuze
Olijfolie in de pan, Nassi groente erbij.
Kook ondertussen de rijst, ik had deze vandaag, is erg lekker.
Als de nassi groente klaar zijn, met mix erdoor enzo...
dan gooi je de rijst erbij en ga je het goed door elkaar roeren
Ik had nog een bakje pinda saus over van gisteren toen ik een patatje pindasaus had gegeten,
dat soort dingetjes kan je makkelijk bewaren in die kleine ijsdoosjes, zijn érg handig![]()
Dus die pindasaus heb ik er ook doorheen gemikt...
Ik heb het gegeten met een spiegeleitje, kroepoek en augurken, maar geen foto van mijn
bord gemaakt, had ik geen zin meer in![]()
![]()
Smuldoos! Even wachten tot ik weer eens een paar kilometer verderop ben, dan zal ik wel weer bami 'moeten' maken, bedenk ik nu. Maak ik meteen ff foto's.quote:L2B's Mixcloud![]()
Het was best te eten ook nogquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smuldoos! Even wachten tot ik weer eens een paar kilometer verderop ben, dan zal ik wel weer bami 'moeten' maken, bedenk ik nu. Maak ik meteen ff foto's.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ijsbakkies zijn érg handig hoor, kunnen ook in de vriezerHeb een la vol hier met plastic bakjes. Het is zo erg dat de la amper dicht kan. Vries ook vaak in in kwarkbakjes.
L2B's Mixcloud![]()
ah... dus jij kent dat trucje alquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb een la vol hier met plastic bakjes. Het is zo erg dat de la amper dicht kan. Vries ook vaak in in kwarkbakjes.
nah misschien hebben de andere bejaarden er nog iets aan
![]()
![]()
Soms tief ik het gewoon in een boterhamzakkie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus jij kent dat trucje alnah misschien hebben de andere bejaarden er nog iets aan
L2B's Mixcloud![]()
Zou wat zijn... ijsbakjes die niet in de vriezer kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Die ijsbakkies zijn érg handig hoor, kunnen ook in de vriezer![]()
Vandaag ga ik een absoluut LDS gerecht maken waarbij er meer van "anderen" is dan van mijzelf... Ik kom hier later op terug
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
ja was misschien overbodig om te meldenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:49 schreef Mickeys het volgende:
[quote]Zou wat zijn... ijsbakjes die niet in de vriezer kunnen![]()
Leuk! Ik ben benieuwdquote:Vandaag ga ik een absoluut LDS gerecht maken waarbij er meer van "anderen" is dan van mijzelf... Ik kom hier later op terug![]()
![]()
Ik had ooit een hele berg bakjes, allerlei maten, keurig opgestapeld. Ijsbakken, bakken van de Chinees, huzarensaladebakken etc. Manlief snapte nooit hoe het precies in elkaar paste, dus zo af en toe herschikte ik de stapel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb een la vol hier met plastic bakjes. Het is zo erg dat de la amper dicht kan. Vries ook vaak in in kwarkbakjes.
Trekt manlief op een kwade dag de kast te rap open..tieft de hele stapel natuurlijk op zijn hoofd. Hij vloeken...
Sindsdien heb ik eenvormige bakken van een niet nader genoemde blauw-gele meubelwinkel uit Zweden.
En dan zeggen ze dan mannen beter ruimtelijk inzicht hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik had ooit een hele berg bakjes, allerlei maten, keurig opgestapeld. Ijsbakken, bakken van de Chinees, huzarensaladebakken etc. Manlief snapte nooit hoe het precies in elkaar paste, dus zo af en toe herschikte ik de stapel.
Trekt manlief op een kwade dag de kast te rap open..tieft de hele stapel natuurlijk op zijn hoofd. Hij vloeken...
Sindsdien heb ik eenvormige bakken van een niet nader genoemde blauw-gele meubelwinkel uit Zweden.
En dan zeggen ze dan mannen beter ruimtelijk inzicht hebben.Of het om slechter ruimtelijk inzicht zou gaan weet ik niet, maar iedere keer als ik een bepaalde afmeting zoek, ligt het ergens diep onderin de la en ben ik te beroerd om het weer netjes terug te zetten na afloop.
L2B's Mixcloud![]()
oh ja, maar dat vind ik zelf ook een rampquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik had ooit een hele berg bakjes, allerlei maten, keurig opgestapeld. Ijsbakken, bakken van de Chinees, huzarensaladebakken etc. Manlief snapte nooit hoe het precies in elkaar paste, dus zo af en toe herschikte ik de stapel.
En dan zeggen ze dan mannen beter ruimtelijk inzicht hebben.en dan zoek je je een ongeluk naar een passend
dekseltje![]()
![]()
Thuisbezorgd doet meer voor je dan je zelf hoeft te doen... Misschien een bord en mes en vorkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja was misschien overbodig om te melden
[..]
Leuk! Ik ben benieuwd![]()
whut?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuisbezorgd doet meer voor je dan je zelf hoeft te doen... Misschien een bord en mes en vorkthuisbezorgd beter dan mijn eigen prakkie? écht niet...........
![]()
![]()
Ik had het over Mick dr planquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?thuisbezorgd beter dan mijn eigen prakkie? écht niet...........
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow............ wees dan wat duidelijker
Ik ga van onderstaand iets proberen te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga van onderstaand iets proberen te maken..wat is die onduidelijk zooi in dat bakkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe het met mijn eigen prakkie. Thuisbezorgd, just eat en al dat soort aanverwante troep hoort hier niet thuisquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Alleen zo héél nu en dan een Pizza van New York, dunne bodemquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn eigen prakkie. Thuisbezorgd, just eat en al dat soort aanverwante troep hoort hier niet thuis![]()
![]()
Gemarineerde kipfiletstukjesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is die onduidelijk zooi in dat bakkie?![]()
ah.......... daar heb ik Vega kipstuckjes voor,zou je voor de gein eens moeten proberenquote:![]()
van de Vegetarische Slager...
Ik heb nog een restje Nasi dus ik hoef niet te koken![]()
![]()
OK.. Ik bestel zelf wel af en toe soms dan..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn eigen prakkie. Thuisbezorgd, just eat en al dat soort aanverwante troep hoort hier niet thuis![]()
Wij vergeven je.......... tenminste ikkequote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik bestel zelf wel af en toe soms dan..![]()
Aan vleesvervangers begin ik niet... Dan maar zonder.. Misschien als iemand anders het maaktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... daar heb ik Vega kipstuckjes voor,zou je voor de gein eens moeten proberen![]()
van de Vegetarische Slager...
Ik heb nog een restje Nasi dus ik hoef niet te koken![]()
Ik had er ook geen kip in, ik had het eitje alquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan vleesvervangers begin ik niet... Dan maar zonder.. Misschien als iemand anders het maakt![]()
![]()
Dat. Het is of vegetarisch, óf dode diertjes op mijn bord.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan vleesvervangers begin ik niet... Dan maar zonder.. Misschien als iemand anders het maaktL2B's Mixcloud![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is die onduidelijk zooi in dat bakkie?Zat ook al te kijken. Leken wel appelpartjes of zo.
L2B's Mixcloud
Forum Opties Forumhop: Hop naar: