SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nou eenmaal een merkwaardige jongemanquote:
Dat zijn er wel meer hier, geen zorgenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal een merkwaardige jongeman
Gewoon friends with benefits.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Open relatie prima.
Maar als je vaker met andere jongens dan je vriendje neukt is het toch wel wat uit verhouding
HEUUUUUUUUUUUUUHEUEUEUquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik zie het alweer, allemaal closeminded mensen in deze SC.
We leven toch niet meer in de jaren vijftig.
Dat zou wel lekker zijn zeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
je hoopt bi jdit soort mensen toch altijd dat ze een hoop fantasie hebbenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon friends with benefits.
Of die kerel is gewoon een extreme beta.
Doet me denken aan Rover as fuck
[ afbeelding ]
#genotquote:Op zondag 31 januari 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaren 50 VS.
Negers achterin de bus.
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Open minded betekend dan ook niet dat je alles moet begrijpen en goed keurenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.
Ik ken helaas genoeg beta's die zo over zich heen laten lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoopt bi jdit soort mensen toch altijd dat ze een hoop fantasie hebben
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
Mwah, als vrouw in de jaren '20 of '50 leven ...De kleding is wel mooi, maar ik heb toch liever meer rechten.
Nee, snap ik. Hoewel ik vaak wel enigszins kan bedenken waarom iemand iets doet, ondanks dat ik het er niet mee eens ben. Maar nu kan ik dat zelfs niet eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Open minded betekend dan ook niet dat je alles moet begrijpen en goed keuren
Ik kan vooral weinig begrip opbrengen voor zo'n kerel die dat wel best vindt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.
Hoofddoek om, thuis blijven en niet met mannen pratenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwen
in t westen genoeg rechten voor vrouwen hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofddoek om, thuis blijven en niet met mannen praten
Maar doet die vriend dan niet hetzelfde?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan vooral weinig begrip opbrengen voor zo'n kerel die dat wel best vindt.
Dat zij op aandacht geilt vind ik niet zo verwonderlijk eigenlijk.
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar doet die vriend dan niet hetzelfde?
Maar wettelijke rechten betekent niet meteen dat iedereen vrouwvriendelijk is hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in t westen genoeg rechten voor vrouwen hoor
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwen
Komt er bij veel relaties denk ik vaak op neer dat de een erop los neukt en de ander het lijdzaam moet accepterenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$
Ik vraag me dan inderdaad af of je niet veel te veel langs elkaar heen leeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$
En als je nu dat respect wel zoekt, is het onmogelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?
Gewoon piemel zoeken toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?
Dat is zo. Hoewel ik daar persoonlijk wel respect voor heb. Als het een eigen keuze is tenminste. Vroeger was dat meer vanzelfsprekend dan dat je ervoor koos. Nu kan bijvoorbeeld ook de man thuisblijven, waar ik ook helemaal niets tegen heb.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je nu dat respect wel zoekt, is het onmogelijk.
Want dan ben je niet geemancipeerd en conservatief.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarbij is het economisch nauwelijks nog mogelijk
Ik zou dat niet zo erg vindenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo. Hoewel ik daar persoonlijk wel respect voor heb. Als het een eigen keuze is tenminste. Vroeger was dat meer vanzelfsprekend dan dat je ervoor koos. Nu kan bijvoorbeeld ook de man thuisblijven, waar ik ook helemaal niets tegen heb.
Heppie ook niet.quote:
Die hype is op reddit waarschijnlijk nog genanter dan Trump aanhangers.quote:
Bernie gaat het gewoon doen hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die hype is op reddit waarschijnlijk nog genanter dan Trump aanhangers.
Kansloos.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bernie gaat het gewoon doen hoor
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In onderwijs is het heel normaal dat je part time werkt.
Ik ben ongeveer de enige full timer op onze school.
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Trump het nog wel eens kan gaan pakken.
Hoe precies?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnen
Briljant strateeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zou zomaar kunnen.
Ik volg jouw linkse "logica" niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnen
Juist omdat hij zo afwijkt van de rest qua standpunten. En trump is gewoon te veel gekkie om daadwerkelijk te kunnen winnen. Van clinton tot trump, ze strijden om de zelfde stemmenquote:
Sorry, dit slaat kant noch wal.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trump is gewoon te veel gekkie om daadwerkelijk te kunnen winnen.
ik volg jou niet als je gewoon een grafiekje zonder context neer pleurt en het een argument lijkt te vindenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg jouw linkse "logica" niet.
Dan moet je minder naar fox kijken, sanders gaat hardquote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, dit slaat kant noch wal.
Sanders is voor Amerikanen gekker dan Trump.
Dat valt heel erg mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je minder naar fox kijken, sanders gaat hard
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sanders spreekt juist de doelgroepen aan die het meeste invloed hebben bij het stemmen
Ja duh, hij moet eerst de kandidaat van de democraten worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.
Hij gaat hard op Clinton. Omdat Clinton alles fout doet.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik volg jou niet als je gewoon een grafiekje zonder context neer pleurt en het een argument lijkt te vinden
En daarna is ie toaal onverkiesbaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja duh, hij moet eerst de kandidaat van de democraten worden.
clinton is sowieso een grote grap, feminisme aanhalen voor stemmen. Als obama de hele tijd opnieuw benoemde dat hij zwart was, was hij geen president geweestquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Ik maak geen punt. Ik laat alleen iets zien.
Voor mij is het meest opvallende dat Clinton eigenlijk bijna voor Republikein door kan gaan.
Gezien haar vroegere standpunten over bijvoorbeeld LBGT rechten, zal ze vroeger prima daar hebben gepast.
Je krijgt op Amerikaanse sites er af en toe wat van mee. Ik vond het wel grappig in het begin wegens Trump zijn gekke uitspraken, en daarna ben ik het blijven volgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dit echt allemaal niet. Hoe komen jullie aan deze informatie? Vanuit interesse?
Bij Obama was dat wel te zien he.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
clinton is sowieso een grote grap, feminisme aanhalen voor stemmen. Als obama de hele tijd opnieuw benoemde dat hij zwart was, was hij geen president geweest
Binnekort Iowa dan, is het heel snel duidelijk of Sanders kans maakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De realisatie dat het nog dik 10 maanden duurt voor de verkiezingen er zijn. Dan heeft nederland misschien zelfs een blonde leider
Je overschat de peilingen nuquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De realisatie dat het nog dik 10 maanden duurt voor de verkiezingen er zijn. Dan heeft nederland misschien zelfs een blonde leider
clinton ziet er verder niet uit als vrouw gelukkig. Maar de hele tijd aanhalen dat ze een vrouw is en haar donateurs vrouwen zijn is zo geforceerd steedsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Obama was dat wel te zien he.
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.quote:
En toch werkt het wel in de VS.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
clinton ziet er verder niet uit als vrouw gelukkig. Maar de hele tijd aanhalen dat ze een vrouw is en haar donateurs vrouwen zijn is zo geforceerd steeds
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederlandquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.
Dat heb je altijd met democratie.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederland
Hetis meer dat ik hoop dat de peilingen altijd zeer veranderlijk zijn itt tot verkiezingsuitslagen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederland
De PvdA is al decennia lang verrotquote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.
Je vind dit een goeie ontwikkeling?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.
Dat klopt, maar wel het zelfde volk wat zowel de pvda toen als de pvv nu aanspreekt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De PvdA is al decennia lang verrot
Het is precies hetzelfde populistisch geblaat wat beide partijen uitslaan. Dus veel veranderd er niet, alleen de PVV gaat nog iets minder snel regeren.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind dit een goeie ontwikkeling?
Deze reactie is niet pro-pvda
De PVV is in veel opzichten ook vies links natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde populistisch geblaat wat beide partijen uitslaan. Dus veel veranderd er niet, alleen de PVV gaat nog iets minder snel regeren.
Feyenoordquote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen stemmen ze dan als het moet met de VVD mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De PVV is in veel opzichten ook vies links natuurlijk
Tsja. Dit gaat nog wel een paar weken duren ben ik bangquote:
Was in 2010 ofzo ook zo'n periode.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Dit gaat nog wel een paar weken duren ben ik bang
Klopt. Toen werden we 8stequote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was in 2010 ofzo ook zo'n periode.
Dat de PvdA verdwijnt, is 100% oké.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het vieze, de hele tijd het kabinet en rutte afkraken, maar vaak wel meestemmen. Maar in de campagnetaal klinkt dat niet door en iedereen maar zeggen dat ie voor het volk vechtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen stemmen ze dan als het moet met de VVD mee.
Ja tot dat ze tegen Groningen moesten 5-1 toen gvd wat een kut dag was dat doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Toen werden we 8steZie ik nu met topjaren voor Heracles en NEC ook wel gebeuren
Idem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Ik ga niet meer stemmen. Zou echt niet weten op wie.
Pvda precies het zelfde.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het vieze, de hele tijd het kabinet en rutte afkraken, maar vaak wel meestemmen. Maar in de campagnetaal klinkt dat niet door en iedereen maar zeggen dat ie voor het volk vecht
Gewoon SGP.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Same.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Landverraders.quote:
Blanco.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Het is dat daar idioten in zitten, anders had ik ze op enkele punten wel gestemd.quote:
Van Alexander Pechtold to Zijlstra, allemaal sukkelsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Waar moet ik dan dates voor mijn open relatie zoeken?quote:
Of gewoon helemaal niet.quote:
Dat is wel beter jaquote:
Ik vind het tof dat je het toch probeert.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die A tot Z vergelijking werkte niet zo lekker als gehoopt
Piraten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Heb een lijstje met fractieleiders opgezochtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je het toch probeert.
Achterlijke mensen om op te stemmen.quote:
Op papier is de VVD mijn partij.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het jammer want ik kan het op papier best goed vinden met de nuance van de PvdA.
Die twee hoef je niet op te zoeken toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een lijstje met fractieleiders opgezocht
Vind het symbolisch wel waardevoller dan onthouding van stemmenquote:
Sprak er een aantal tijdens die Maagdenhuisbezetting. Vond het maar matige mensen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achterlijke mensen om op te stemmen.
Moeten meer zoals Duitsland/Zweden gaan kijken hoe je een degelijke partij wil runnen
Symbolisch dat papier doorscheuren dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het symbolisch wel waardevoller dan onthouding van stemmen
Maagdenhuisbezetting kwam sowieso heel achterlijk over.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sprak er een aantal tijdens die Maagdenhuisbezetting. Vond het maar matige mensen.
Je stimuleert ook het opkomstpercentagequote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Symbolisch dat papier doorscheuren dan?
CDA zou ik tactisch overwegenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou stemmen zou ik CDA stemmen.
Het liegen naar de achterban bevalt je niet zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op papier is de VVD mijn partij.
In praktijk echter.
Symbolsich moeite steken in zo'n stel achterlijken?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stimuleert ook het opkomstpercentage
Maar ik dacht dat er nog eentje was met een A aan het begin van de achternaam, maar niet dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die twee hoef je niet op te zoeken toch?
Verdwijnt er weer een stem ja, dat kloptquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ongunstig voor kleinere partijen geloof ik ivm de kiesdeler.
O.a.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het liegen naar de achterban bevalt je niet zo?
In het hebben van een democratiequote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Symbolsich moeite steken in zo'n stel achterlijken?
Dat boeit me dan echt niets.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stimuleert ook het opkomstpercentage
Dan vind ik symbolisch stemmen vooral erg dom omdat je de grote partijen aanmoedigt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdwijnt er weer een stem ja, dat klopt
Can't ban the Dan.quote:
Wat in de praktijk?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het jammer want ik kan het op papier best goed vinden met de nuance van de PvdA.
In de praktijk echter.
Op een gegeven moment was men vooral posters en spandoeken aan het schilderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maagdenhuisbezetting kwam sowieso heel achterlijk over.
Feit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving!
Ach ja. Er worden altijd concessies gedaan. Politieke beloftes heb je niets aan wat dat betreft.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a.
Maar dat zal bij de prinicpiele pvda'ers/sp'ers/cda'ers net zo hard wringen
SP ook duizenden leden kwijt las ik.
Door de grote partij indirect te steunen waar je het niet mee eens bent?quote:
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijkingquote:
Je stem kan indirect van invloed zijn maar het hoeft nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door de grote partij indirect te steunen waar je het niet mee eens bent?
Dan zou ik dus principieel nooit doen als die kans er is.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stem kan indirect van invloed zijn maar het hoeft niet
Die de mogelijkheid krijgt daar te komen door... Jawel, de CEO's waar je niet op kunt stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijking
De Amerikaanse democratie is dan ook een grote frace.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijking
Op hoeveel staat het inmiddels?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Vandaag weer eens wat bitcointjes gekocht.
Bitcoingod.
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaanquote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Mijn schoonvader heeft het grooteste deel van zn bitcoin vermogen gedumpt laatst met 200$/bitcoin winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Helemaal niet, het wordt juist stabieler nu er minder investeerders in zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaan
Haha, nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaan
Netjes netjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft het grooteste deel van zn bitcoin vermogen gedumpt laatst met 200$/bitcoin winst.
Mijn schoonvader gaat binnenkort wel weer kopen en dan holden waarschijnlijk, hij ziet er wel wat in.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netjes netjes.
Ik vind het vooral gewoon leuk. Gaat niet om grote bedragen.
Er zijn er wel een paar geweest die er ziek mee hebben gecashtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi toen in BIT mensen die BTC zagen als een get rich quick scheme
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi toen in BIT mensen die BTC zagen als een get rich quick scheme
En dat zijn nooit de mensen die er pas instappen als het al aan het stijgen is.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar geweest die er ziek mee hebben gecasht
Topic in AEX geworden volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?
Maar op technisch niveau zit het snel aan zijn limiet, vooral als het om transactieverwerking gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, het wordt juist stabieler nu er minder investeerders in zitten.
Zit nu in AEX een topic.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?
Het aantal alleenstaanden groeit wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feit.
Een stabiel gezin is de grootste factor voor iemands maatschappelijke stabiliteit.
Nog meer dan ras/inkomen ouders.
Nee dat is waar inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zijn nooit de mensen die er pas instappen als het al aan het stijgen is.
En je hebt spatiequote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ik stap veel minder sinds vorig jaar en heb besloten elke maand een klein bedragje te gebruiken om wat bitcoins te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat binnenkort wel weer kopen en dan holden waarschijnlijk, hij ziet er wel wat in.
Dat is met bijna alles.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CDA is nooit voor dieptebezuinigingen in zorg.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het aantal alleenstaanden groeit wel.
Verder heb je gelijk. Maar problemen met probleemgezinnen pak je alleen aan door goede voorzieningen en zorg, en daar wordt op bezuinigd. Ik weet niet hoe het CDA daarin staat. Ik zou alleen niet snel stemmen op een religieuze partij. Scheiding kerk en staat ftw.
Wow.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
5k weggegooid volgens mij
Investeerde iets van 3000 euro in computershit om Bitcoins te genereren ofzoquote:
Ik las recent op reddit juist ergens dat bitcoin op zijn retour was. Dat het dus slimmer is om ze nu allemaal te dumpen. Even zoeken. Had iets met China te maken geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Mensen die geen verstand hebben van de materie zijn er nooit optijd bij, en dat was op FOK! 99,9% van de mensenquote:
Ah ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las recent op reddit juist ergens dat bitcoin op zijn retour was. Dat het dus slimmer is om ze nu allemaal te dumpen. Even zoeken. Had iets met China te maken geloof ik.
Economisch gezien kan het werken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik geloof voornamelijk heel erg in het hele systeem.
Blockchaingod.
Dogecoinquote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook mooi toen iedereen toen in elke coin die er bestond ging investen
Echt heel genant toen, en elke vorm van nuance in het geld verdienen werd weggewuifd.quote:
Strategisch zou ik dan beter linkser kunnen stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat in de praktijk?
In Nederland zul je nooit een partij hebben die de ideeën die ze hebben helemaal uit kunnen voeren. Zo zit ons systeem niet in elkaar.
Als je het eens bent met het merendeel van de 'nuances van de PvdA' zou ik daar gewoon op stemmen.
Dat is linkse politiek dan op veel punte dan ook met je eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Uitgaan van het positieve in de mens blijkt vaak te naïef.
Dat boek van die Fransman toch. Ben z`n naam even kwijtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nauwelijks verstand van economie. Kan iemand me een goed boek aanraden?
Economie voor dummies.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nauwelijks verstand van economie. Kan iemand me een goed boek aanraden?
Dat is echt geniaal inderdaadquote:
Dat is een politiek boek, geen objectief boek over economie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boek van die Fransman toch. Ben z`n naam even kwijt
hoe gaat het?quote:
Dag Sofquote:
goed, bijna klaar voor verhuizing. vanavond gooi ik hier het internet eruit en dan druk komende dagenquote:
Economie is het belangrijkste onderwerp waar ik me ooit in heb verdiept om politiek te gaan begrijpenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil me ook wat meer verdiepen in dat soort onderwerpen ja.
Wat meer verdiepend in politiek en economie enzo. Het is dat ik net 2 literaire boekwerken heb gekocht
oh oke rip insoquote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed, bijna klaar voor verhuizing. vanavond gooi ik hier het internet eruit en dan druk komende dagen
quote:
hoe gaat het met julliequote:
zo snel mogelijk, ligt eraan of morgen verhuiswagen beetje aanmaakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oke rip inso
wanneer ga je over?
'Wat meer verdiepen' in zulke abstracte en grote dingen als politiek en economie is niet iets wat je eventjes doet tho.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil me ook wat meer verdiepen in dat soort onderwerpen ja.
Wat meer verdiepend in politiek en economie enzo. Het is dat ik net 2 literaire boekwerken heb gekocht
Ik ga a.s vrijdag, na mijn tentamens.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo snel mogelijk, ligt eraan of morgen verhuiswagen beetje aanmaakt.
kutquote:
Tentamens achter de rug.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga a.s vrijdag, na mijn tentamens.
Ja wel oke hoor. Rustig weekend gehadquote:
Ja, ik heb straks nog een weekje vakantie. En daarna stage.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tentamens achter de rug.
Deze week roostervrij
Nee daaorm ook. Komt nog wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
'Wat meer verdiepen' in zulke abstracte en grote dingen als politiek en economie is niet iets wat je eventjes doet tho.
Welke?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog een leuk boek voor je fokkie
ja wat privé dingen, gooi ik even niet hierop.quote:
Ben je daar mee bezig? Tof.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daaorm ook. Komt nog wel.
Russische literatuur is al pittig genoeg
Aaahquote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wat privé dingen, gooi ik even niet hierop.
En tentamens gingen slechten maandelijkse dingetje
super emotioneel
![]()
Awww. Knuf.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
super emotioneel
![]()
Ben jij er eentje die dan wil knuffelen e.d. of eentje waar elk menselijk contact er eentje teveel is?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
super emotioneel
![]()
Goed punt. Maar zolang er geen aanbod is kan ik hoog en laag springen qua onderscheiden op de arbeidsmarkt maar hoeveel zin heeft hetquote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je daar mee bezig? Tof.
Al vraag ik mij dan stiekem af waarom je niet iets doet waar je jezelf op korte termijn mee kunt versterken/onderscheiden op de arbeidsmarkt bijvoorbeeld.
Naw. Hebben evt slechte tentamens veel invloed op je voortgang?squote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
super emotioneel
![]()
Je bedoelt vraag?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zolang er geen aanbod is kan ik hoog en laag springen qua onderscheiden op de arbeidsmarkt maar hoeveel zin heeft het
Ja ben Misdaad en Straf aan het lezen
Ja dat bedole ik inderdaad.quote:
Het is er beide miniem.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt toch maar net aan het perspectief? :$
Waarom wil je eigenlijk graag de beveiliging in?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is er beide miniem.
De vraag naar stagiaires en het aanbod aan leerbedrijven
Ik wil graag werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk graag de beveiliging in?
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil graag werk.
Wat ik graag gewild had doet er steeds minder toe op mijn leeftijd ben ik bang
Lekker beveiligen en in je vrije tijd thrillers schrijven toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil graag werk.
Ja,dat is toch zo? Ik heb niet meer de jaren aan vrijheid voor carriere die ik had toen ik 18 wasquote:
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Niet dat mensen niet kunnen delen, maar wel dat veel mensen uit gaan van hun eigen situatie. "Ik kan makkelijk een baan houden, dus Jantje moet dat ook kunnen als hij maar genoeg zijn best doet". Inlevingsvermogen is niet vanzelfsprekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is linkse politiek dan op veel punte dan ook met je eens.
Bijvoorbeeld op economisch gebied.
Daar gaan ze uit dat de mens per definitie niet kan delen, niet sociaal kan zijn zonder een overheid en geen zelfbeschikking over z'n vermogen mag hebben.
Eerder dat die vrijheid weer komt als je geld gaat maken. Dus op korte termijn heb je wel gelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,dat is toch zo? Ik heb niet meer de jaren aan vrijheid voor carriere die ik had toen ik 18 was
Maar dacht dat de sector openbare orde en veiligheid juist matig perspectief bood de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,dat is toch zo? Ik heb niet meer de jaren aan vrijheid voor carriere die ik had toen ik 18 was
Ik geloof niet zo in die werkende middenweg.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Niet dat mensen niet kunnen delen, maar wel dat veel mensen uit gaan van hun eigen situatie. "Ik kan makkelijk een baan houden, dus Jantje moet dat ook kunnen als hij maar genoeg zijn best doet". Inlevingsvermogen is niet vanzelfsprekend.
Socialisme of kapitalisme, in beide gevallen zullen er groepen mensen zijn die misbruik maken van hun positie. Misschien dat een middenweg dat het beste is. Een gematigde overheid, maar wel goede voorzieningen voor mensen die hun baan kwijtraken.
Nou ja, werk en stage is anders he.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dacht dat de sector openbare orde en veiligheid juist matig perspectief bood de afgelopen jaren.
Die serie is vaak wel helder inderdaad, maar eens naar kijken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Economie voor dummies.
Sowieso de 'voor dummies' serie.
Het is overal kut. Al hoorde ik dat je als apothekersassistent straks erg gewild ben.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, werk en stage is anders he.
Maar misschien heb ik het perspectief aan werk overschat ofzo. Of me laten overhalen door mensen die zeiden dat het er wel was
Daar heb ik ook last vanquote:Op zondag 31 januari 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil graag werk.
Waarom niet? Ik denk dat het met extremen juist fout gaat. Te veel gedupeerden bij pure marktwerking, te veel misbruik bij voorzieningen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die werkende middenweg.
Gelukkig zitten wij in het westen wel in het kapitalisme, en is het meest linkse wat me we hebben sociaal-democratie.
Als laborant of in techniek ook nog wel redelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is overal kut. Al hoorde ik dat je als apothekersassistent straks erg gewild ben.
En dat is ook een dingetje natuurlijk. Ik kan niet elke keer weer maar blijven switchen. Op een gegeven moment is het klaarquote:Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is overal kut. Al hoorde ik dat je als apothekersassistent straks erg gewild ben.
Qua BBL plekken wel. Daar ging het toch over?quote:
dan wil ik veel aandachtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij er eentje die dan wil knuffelen e.d. of eentje waar elk menselijk contact er eentje teveel is?
Er kunnen voorzieningen zijn in kapitalisme, sterker nog. Dat heeft west-europa wel laten zien na WW2.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat het met extremen juist fout gaat. Te veel gedupeerden bij pure marktwerking, te veel misbruik bij voorzieningen.
lief, dankjequote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Je mag me altijd appen he Sof als je je klote voelt en even wil praten met iemand
Oh, ik dacht dat het over totale branches ging.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua BBL plekken wel. Daar ging het toch over?
Ik moet 45 punten halen om op stage te gaan, heb alle 15 uit blok 1 al. Maar door dat gesprek mis ik er nu 5. Maar die kan ik volgende periode herkansenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naw. Hebben evt slechte tentamens veel invloed op je voortgang?s
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn. Maar ik zag Fokkie praten over leerbedrijven en dergelijke.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over totale branches ging.
Het is vooral dat die stages gewoon een kansloze onderneming is.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over totale branches ging.
Dank.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Basic Economics: A Citizen's Guide to the Economy
Freakonomics
Dat eerste echt over economie.
Dat 2e over de denkwijze van economen met erg leuke/grappige/tastbare voorbeelden
Dan zoek je ander werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Braddie het volgende:
Hehe, ik heb voor m`n werk een vervanger gefixt
Zegt die baas van mij "Kan je wel aan Braddie vragen of je met zijn auto mag?! "
Ik heb er nog niet eens een contract getekend (Was dat ook niet van plan nog te doen na die vraag..)
Ja, natuurlijk. Ik laat iemand anders in mijn auto rijden, nou is het wel een vriend van mij en het wás zijn auto tot vorig jaar. Maar nee, want hij kan ook niks voorschieten qua brandstof, en ik ga geen slaafje spelen
Is toch te bizar voor woorden dat een werkgever dat van je verlangt ...
Komt wel goedquote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet 45 punten halen om op stage te gaan, heb alle 15 uit blok 1 al. Maar door dat gesprek mis ik er nu 5. Maar die kan ik volgende periode herkansen
Ik vind het wel jammer dat ze dat BBL langzaam hier en daar (wellicht overal?) aan het schrappen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat die stages gewoon een kansloze onderneming is.
Doei.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Faxie het volgende:
Ik rook aardbeitjes, dus moest even kijken![]()
Ik ga weer
Ik vertrouw de overheid er niet op om moreler/eerlijker te zijn dan een industrie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk wel dat toezicht en inmenging van een overheid in bepaalde branches geen overbodige luxe is. Kijk naar de farmaceutische industrie in de VS.
Dan is het toch helemaal geen probleem om ander werk te zoeken? Geen opzegtermijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is officieel niet eens m`n baas. Heb geen contract ondertekend / handtekening gezet.
Is dat zo ja? Wist niet dat daar een verandering in zat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze dat BBL langzaam hier en daar (wellicht overal?) aan het schrappen zijn.
Wat loop je dan te zeiken?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is officieel niet eens m`n baas. Heb geen contract ondertekend / handtekening gezet.
Dat zegt niets.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vertelden ze mij wel op die open dag. Bedrijven zien die constructie niet meer zitten. Dus scholen gaan er ook mee stoppen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Wist niet dat daar een verandering in zat.
Je merkt wel een duidelijk verschil tussen BOL en BBL ja
Sinds wanneer mag je rijden?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:38 schreef Braddie het volgende:
Hehe, ik heb voor m`n werk een vervanger gefixt
Zegt die baas van mij "Kan je wel aan Braddie vragen of je met zijn auto mag?! "
Ik heb er nog niet eens een contract getekend (Was dat ook niet van plan nog te doen na die vraag..)
Ja, natuurlijk. Ik laat iemand anders in mijn auto rijden, nou is het wel een vriend van mij en het wás zijn auto tot vorig jaar. Maar nee, want hij kan ook niks voorschieten qua brandstof, en ik ga geen slaafje spelen
Is toch te bizar voor woorden dat een werkgever dat van je verlangt ...
Nee, is het ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal geen probleem om ander werk te zoeken? Geen opzegtermijn.
En door dit soort dingen. Begin ik echt zo te twijfelen wat de beste keuze qua toekomst isquote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vertelden ze mij wel op die open dag. Bedrijven zien die constructie niet meer zitten. Dus scholen gaan er ook mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |