Maar ik dacht dat er nog eentje was met een A aan het begin van de achternaam, maar niet dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die twee hoef je niet op te zoeken toch?
Verdwijnt er weer een stem ja, dat kloptquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ongunstig voor kleinere partijen geloof ik ivm de kiesdeler.
O.a.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het liegen naar de achterban bevalt je niet zo?
In het hebben van een democratiequote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Symbolsich moeite steken in zo'n stel achterlijken?
Dat boeit me dan echt niets.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stimuleert ook het opkomstpercentage
Dan vind ik symbolisch stemmen vooral erg dom omdat je de grote partijen aanmoedigt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdwijnt er weer een stem ja, dat klopt
Can't ban the Dan.quote:
Wat in de praktijk?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het jammer want ik kan het op papier best goed vinden met de nuance van de PvdA.
In de praktijk echter.
Op een gegeven moment was men vooral posters en spandoeken aan het schilderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maagdenhuisbezetting kwam sowieso heel achterlijk over.
Feit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving!
Ach ja. Er worden altijd concessies gedaan. Politieke beloftes heb je niets aan wat dat betreft.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a.
Maar dat zal bij de prinicpiele pvda'ers/sp'ers/cda'ers net zo hard wringen
SP ook duizenden leden kwijt las ik.
Door de grote partij indirect te steunen waar je het niet mee eens bent?quote:
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijkingquote:
Je stem kan indirect van invloed zijn maar het hoeft nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door de grote partij indirect te steunen waar je het niet mee eens bent?
Dan zou ik dus principieel nooit doen als die kans er is.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stem kan indirect van invloed zijn maar het hoeft niet
Die de mogelijkheid krijgt daar te komen door... Jawel, de CEO's waar je niet op kunt stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijking
De Amerikaanse democratie is dan ook een grote frace.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De regering heeft tenminste een ceo waar je op kan stemmen, achterlijke vergelijking
Op hoeveel staat het inmiddels?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Vandaag weer eens wat bitcointjes gekocht.
Bitcoingod.
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaanquote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Mijn schoonvader heeft het grooteste deel van zn bitcoin vermogen gedumpt laatst met 200$/bitcoin winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Helemaal niet, het wordt juist stabieler nu er minder investeerders in zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaan
Haha, nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bitcoin is behoorlijk dood aan het gaan
Netjes netjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft het grooteste deel van zn bitcoin vermogen gedumpt laatst met 200$/bitcoin winst.
Mijn schoonvader gaat binnenkort wel weer kopen en dan holden waarschijnlijk, hij ziet er wel wat in.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netjes netjes.
Ik vind het vooral gewoon leuk. Gaat niet om grote bedragen.
Er zijn er wel een paar geweest die er ziek mee hebben gecashtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi toen in BIT mensen die BTC zagen als een get rich quick scheme
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel mooi toen in BIT mensen die BTC zagen als een get rich quick scheme
En dat zijn nooit de mensen die er pas instappen als het al aan het stijgen is.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar geweest die er ziek mee hebben gecasht
Topic in AEX geworden volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?
Maar op technisch niveau zit het snel aan zijn limiet, vooral als het om transactieverwerking gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, het wordt juist stabieler nu er minder investeerders in zitten.
Zit nu in AEX een topic.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zocht daar toevallig nog naar. Is dat forum weg?
Het aantal alleenstaanden groeit wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feit.
Een stabiel gezin is de grootste factor voor iemands maatschappelijke stabiliteit.
Nog meer dan ras/inkomen ouders.
Nee dat is waar inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zijn nooit de mensen die er pas instappen als het al aan het stijgen is.
En je hebt spatiequote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ik stap veel minder sinds vorig jaar en heb besloten elke maand een klein bedragje te gebruiken om wat bitcoins te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonvader gaat binnenkort wel weer kopen en dan holden waarschijnlijk, hij ziet er wel wat in.
Dat is met bijna alles.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CDA is nooit voor dieptebezuinigingen in zorg.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het aantal alleenstaanden groeit wel.
Verder heb je gelijk. Maar problemen met probleemgezinnen pak je alleen aan door goede voorzieningen en zorg, en daar wordt op bezuinigd. Ik weet niet hoe het CDA daarin staat. Ik zou alleen niet snel stemmen op een religieuze partij. Scheiding kerk en staat ftw.
Wow.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
5k weggegooid volgens mij
Investeerde iets van 3000 euro in computershit om Bitcoins te genereren ofzoquote:
Ik las recent op reddit juist ergens dat bitcoin op zijn retour was. Dat het dus slimmer is om ze nu allemaal te dumpen. Even zoeken. Had iets met China te maken geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Typisch het volgende:
Bitcoingod.
Mensen die geen verstand hebben van de materie zijn er nooit optijd bij, en dat was op FOK! 99,9% van de mensenquote:
Ah ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las recent op reddit juist ergens dat bitcoin op zijn retour was. Dat het dus slimmer is om ze nu allemaal te dumpen. Even zoeken. Had iets met China te maken geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |