Dat is wel beter jaquote:
Ik vind het tof dat je het toch probeert.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die A tot Z vergelijking werkte niet zo lekker als gehoopt
Piraten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Ik ga niet meer stemmen. Zou echt niet weten op wie.
Heb een lijstje met fractieleiders opgezochtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je het toch probeert.
Achterlijke mensen om op te stemmen.quote:
Op papier is de VVD mijn partij.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het jammer want ik kan het op papier best goed vinden met de nuance van de PvdA.
Die twee hoef je niet op te zoeken toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een lijstje met fractieleiders opgezocht
Vind het symbolisch wel waardevoller dan onthouding van stemmenquote:
Sprak er een aantal tijdens die Maagdenhuisbezetting. Vond het maar matige mensen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achterlijke mensen om op te stemmen.
Moeten meer zoals Duitsland/Zweden gaan kijken hoe je een degelijke partij wil runnen
Symbolisch dat papier doorscheuren dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het symbolisch wel waardevoller dan onthouding van stemmen
Maagdenhuisbezetting kwam sowieso heel achterlijk over.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sprak er een aantal tijdens die Maagdenhuisbezetting. Vond het maar matige mensen.
Je stimuleert ook het opkomstpercentagequote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Symbolisch dat papier doorscheuren dan?
CDA zou ik tactisch overwegenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou stemmen zou ik CDA stemmen.
Het liegen naar de achterban bevalt je niet zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op papier is de VVD mijn partij.
In praktijk echter.
Symbolsich moeite steken in zo'n stel achterlijken?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je stimuleert ook het opkomstpercentage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |