Het is precies hetzelfde populistisch geblaat wat beide partijen uitslaan. Dus veel veranderd er niet, alleen de PVV gaat nog iets minder snel regeren.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind dit een goeie ontwikkeling?
Deze reactie is niet pro-pvda
De PVV is in veel opzichten ook vies links natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde populistisch geblaat wat beide partijen uitslaan. Dus veel veranderd er niet, alleen de PVV gaat nog iets minder snel regeren.
Feyenoordquote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen stemmen ze dan als het moet met de VVD mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De PVV is in veel opzichten ook vies links natuurlijk
Tsja. Dit gaat nog wel een paar weken duren ben ik bangquote:
Was in 2010 ofzo ook zo'n periode.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Dit gaat nog wel een paar weken duren ben ik bang
Klopt. Toen werden we 8stequote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was in 2010 ofzo ook zo'n periode.
Dat de PvdA verdwijnt, is 100% oké.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het vieze, de hele tijd het kabinet en rutte afkraken, maar vaak wel meestemmen. Maar in de campagnetaal klinkt dat niet door en iedereen maar zeggen dat ie voor het volk vechtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen stemmen ze dan als het moet met de VVD mee.
Ja tot dat ze tegen Groningen moesten 5-1 toen gvd wat een kut dag was dat doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Toen werden we 8steZie ik nu met topjaren voor Heracles en NEC ook wel gebeuren
Idem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Ik ga niet meer stemmen. Zou echt niet weten op wie.
Pvda precies het zelfde.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het vieze, de hele tijd het kabinet en rutte afkraken, maar vaak wel meestemmen. Maar in de campagnetaal klinkt dat niet door en iedereen maar zeggen dat ie voor het volk vecht
Gewoon SGP.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Same.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Landverraders.quote:
Blanco.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Het is dat daar idioten in zitten, anders had ik ze op enkele punten wel gestemd.quote:
Van Alexander Pechtold to Zijlstra, allemaal sukkelsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Fera het volgende:
Waar moet ik dan dates voor mijn open relatie zoeken?quote:
Of gewoon helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |