Waar heb jij het over?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik volg jou niet als je gewoon een grafiekje zonder context neer pleurt en het een argument lijkt te vinden
En daarna is ie toaal onverkiesbaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja duh, hij moet eerst de kandidaat van de democraten worden.
clinton is sowieso een grote grap, feminisme aanhalen voor stemmen. Als obama de hele tijd opnieuw benoemde dat hij zwart was, was hij geen president geweestquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Ik maak geen punt. Ik laat alleen iets zien.
Voor mij is het meest opvallende dat Clinton eigenlijk bijna voor Republikein door kan gaan.
Gezien haar vroegere standpunten over bijvoorbeeld LBGT rechten, zal ze vroeger prima daar hebben gepast.
Je krijgt op Amerikaanse sites er af en toe wat van mee. Ik vond het wel grappig in het begin wegens Trump zijn gekke uitspraken, en daarna ben ik het blijven volgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet dit echt allemaal niet. Hoe komen jullie aan deze informatie? Vanuit interesse?
Bij Obama was dat wel te zien he.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
clinton is sowieso een grote grap, feminisme aanhalen voor stemmen. Als obama de hele tijd opnieuw benoemde dat hij zwart was, was hij geen president geweest
Binnekort Iowa dan, is het heel snel duidelijk of Sanders kans maakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De realisatie dat het nog dik 10 maanden duurt voor de verkiezingen er zijn. Dan heeft nederland misschien zelfs een blonde leider
Je overschat de peilingen nuquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De realisatie dat het nog dik 10 maanden duurt voor de verkiezingen er zijn. Dan heeft nederland misschien zelfs een blonde leider
clinton ziet er verder niet uit als vrouw gelukkig. Maar de hele tijd aanhalen dat ze een vrouw is en haar donateurs vrouwen zijn is zo geforceerd steedsquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Obama was dat wel te zien he.
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.quote:
En toch werkt het wel in de VS.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
clinton ziet er verder niet uit als vrouw gelukkig. Maar de hele tijd aanhalen dat ze een vrouw is en haar donateurs vrouwen zijn is zo geforceerd steeds
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederlandquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.
Dat heb je altijd met democratie.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederland
Hetis meer dat ik hoop dat de peilingen altijd zeer veranderlijk zijn itt tot verkiezingsuitslagen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of hij is realistisch over het gebrek aan degelijke partijen in Nederland.
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben realistisch over het achterlijke niveau van stemgerechtigd Nederland
De PvdA is al decennia lang verrotquote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.
Je vind dit een goeie ontwikkeling?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. PvdA jarenlang 30-50 zetels. Bizar.
Dat klopt, maar wel het zelfde volk wat zowel de pvda toen als de pvv nu aanspreekt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De PvdA is al decennia lang verrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |