Die hype is op reddit waarschijnlijk nog genanter dan Trump aanhangers.quote:
Bernie gaat het gewoon doen hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die hype is op reddit waarschijnlijk nog genanter dan Trump aanhangers.
Kansloos.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bernie gaat het gewoon doen hoor
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In onderwijs is het heel normaal dat je part time werkt.
Ik ben ongeveer de enige full timer op onze school.
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Trump het nog wel eens kan gaan pakken.
Hoe precies?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnen
Briljant strateeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zou zomaar kunnen.
Ik volg jouw linkse "logica" niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay, dat bevestigt alleen maar dat sanders gaat winnen
Juist omdat hij zo afwijkt van de rest qua standpunten. En trump is gewoon te veel gekkie om daadwerkelijk te kunnen winnen. Van clinton tot trump, ze strijden om de zelfde stemmenquote:
Sorry, dit slaat kant noch wal.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trump is gewoon te veel gekkie om daadwerkelijk te kunnen winnen.
ik volg jou niet als je gewoon een grafiekje zonder context neer pleurt en het een argument lijkt te vindenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik volg jouw linkse "logica" niet.
Dan moet je minder naar fox kijken, sanders gaat hardquote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry, dit slaat kant noch wal.
Sanders is voor Amerikanen gekker dan Trump.
Dat valt heel erg mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je minder naar fox kijken, sanders gaat hard
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sanders spreekt juist de doelgroepen aan die het meeste invloed hebben bij het stemmen
Ja duh, hij moet eerst de kandidaat van de democraten worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee.
Hij gaat hard op Clinton. Omdat Clinton alles fout doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |