Hoofddoek om, thuis blijven en niet met mannen pratenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwen
in t westen genoeg rechten voor vrouwen hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofddoek om, thuis blijven en niet met mannen praten
Maar doet die vriend dan niet hetzelfde?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan vooral weinig begrip opbrengen voor zo'n kerel die dat wel best vindt.
Dat zij op aandacht geilt vind ik niet zo verwonderlijk eigenlijk.
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar doet die vriend dan niet hetzelfde?
Maar wettelijke rechten betekent niet meteen dat iedereen vrouwvriendelijk is hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in t westen genoeg rechten voor vrouwen hoor
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwen
Komt er bij veel relaties denk ik vaak op neer dat de een erop los neukt en de ander het lijdzaam moet accepterenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$
Ik vraag me dan inderdaad af of je niet veel te veel langs elkaar heen leeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Maar dan snap ik zo slecht waarom je nog bij elkaar blijft. :$
En als je nu dat respect wel zoekt, is het onmogelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?
Gewoon piemel zoeken toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Respect voor welk aspect? Want je kunt bijvoorbeeld wel respect hebben voor de vrouw als moeder en hoofd van het huishouden, maar als dat niet het respect is wat je zoekt?
Dat is zo. Hoewel ik daar persoonlijk wel respect voor heb. Als het een eigen keuze is tenminste. Vroeger was dat meer vanzelfsprekend dan dat je ervoor koos. Nu kan bijvoorbeeld ook de man thuisblijven, waar ik ook helemaal niets tegen heb.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je nu dat respect wel zoekt, is het onmogelijk.
Want dan ben je niet geemancipeerd en conservatief.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarbij is het economisch nauwelijks nog mogelijk
Ik zou dat niet zo erg vindenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo. Hoewel ik daar persoonlijk wel respect voor heb. Als het een eigen keuze is tenminste. Vroeger was dat meer vanzelfsprekend dan dat je ervoor koos. Nu kan bijvoorbeeld ook de man thuisblijven, waar ik ook helemaal niets tegen heb.
Heppie ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |