Kan je maar beter daar waarde aan hechten jaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar boeit me allemaal heel weinig. Genoeg spreek ik nog als kennis en vrienden die overblijven zijn ook diep.
Hecht sowieso weinig waarde aan vrienden, buiten een stuk of 2-3.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je maar beter daar waarde aan hechten ja
Ik vond het ook wel veel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo viesdik ben ik nog niet
[..]
Een vriendin van me.
Family over friends hequote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hecht sowieso weinig waarde aan vrienden, buiten een stuk of 2-3.
Ah oke, klinkt alsi emand uit een filmquote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo viesdik ben ik nog niet
[..]
Een vriendin van me.
Is ook haar FOK!naam.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, klinkt alsi emand uit een film
snap ik wel, polyamorie vind ik vreemderquote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Fera het volgende:
Ik blijf open relaties een apart iets vinden.
Lijkt me best spannend om eens met een ander seks te hebben, maar meer dan dat zie ik er niet in.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Fera het volgende:
kom je uit de relaties sc ofzo :squote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Fera het volgende:
Moet kunnenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Fera het volgende:
Dat ook. Je zou de andere partners van je partner maar niet uit kunnen staan.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snap ik wel, polyamorie vind ik vreemder
Mensen moeten vrij staan hun eigen idioterie na te streven hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent echt een vreemde christen
Maar ik lees over hele weekenden weg met een ander. Dat vind ik toch een beetje raar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me best spannend om eens met een ander seks te hebben, maar meer dan dat zie ik er niet in.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom je uit de open relaties sc ofzo :s
Ik hou mijn mening maar voor mequote:Op zondag 31 januari 2016 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik lees over hele weekenden weg met een ander. Dat vind ik toch een beetje raar.
Ik vraag me wel af waarom je dan überhaupt nog over een relatie spreekt eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik lees over hele weekenden weg met een ander. Dat vind ik toch een beetje raar.
Hebben ze de "biologische verklaring" er al bij gehaald.quote:
Hoeft niet hoor. Of ben je nog moe van de vorige discussie?quote:
Dit ja. Open relatie prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom je dan überhaupt nog over een relatie spreekt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |