vegetariėrquote:Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik allemaal over heb voor lekker eten. :$
Tofu lijkt me niets daarin, maar wie weet.![]()
Ben je helemaal vegetarisch geworden trouwens?
Inderdaad niet mijn favoriet.quote:
Hehe.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik allemaal over heb voor lekker eten. :$
Tofu lijkt me niets daarin, maar wie weet.![]()
Ben je helemaal vegetarisch geworden trouwens?
Excuses. Ik typ op mijn mobiel.quote:
Nee, denk nog niet vanaf morgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:51 schreef Fok-it het volgende:
Woon je nou vanaf morgen in London Inso?
Wow. Drie porties.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad niet mijn favoriet.
Dat Valess is ook niks.
Misschien eens me laten informeren over wat er goed bijpast.
[..]
Hehe.
Er is zat voor 4 of 5 mensen. Gister al 3 porties uitgehaald.
Nee, maar wilde het eens proberen. Misschien in de toekomst, vind het nu zo veel moeite om geen vlees te nemen.
Nog afscheidsfeestje?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, denk nog niet vanaf morgen.
Morgen wel sleutel.
Woensdag is de planning.
Heb alles hier al in dozen staan.
Serieus? Jezusquote:Op zondag 31 januari 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn hele vriendenkring ben ik voor 90% kwijt door het niet drinken.
Daarom is voor veel mensen stoppen met een verslaving niet te doen.quote:
Vind er niets aan vaak, eet ze dan ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Fera het volgende:
Ik vind vleesvervangers best lekker.Ook die Valess. Ook geen last van de zuivel die erin zit.
Ik dacht dat je bedoelde drie porties voor jezelf.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon avondeten. 1 voor mij, 2 voor Morrigan.
Falafel is wel goddelijk ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind er niets aan vaak, eet ze dan ook niet.
Alleen falafel.
Maar blijft apart wel. Alsof drank het enige is wat je vriendschap dan maakt en overeind houdt. Nou ja, misschein is dat ook wel zo danquote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is voor veel mensen stoppen met een verslaving niet te doen.
Ik heb er gelukkig nog wel wat
Maar veel, zeker in de harddrugsscene raken iedereen kwijt en zijn familie al kwijt.
Ik ben gelukkig te apaat om me er druk omt e maken
Soort zoekt soort he.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar blijft apart wel. Alsof drank het enige is wat je vriendschap dan maakt en overeind houdt. Nou ja, misschein is dat ook wel zo dan
Zo viesdik ben ik nog nietquote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde drie porties voor jezelf.
Een vriendin van me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |