Economisch gezien kan het werken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ik geloof voornamelijk heel erg in het hele systeem.
Blockchaingod.
Dogecoinquote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook mooi toen iedereen toen in elke coin die er bestond ging investen
Echt heel genant toen, en elke vorm van nuance in het geld verdienen werd weggewuifd.quote:
Strategisch zou ik dan beter linkser kunnen stemmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat in de praktijk?
In Nederland zul je nooit een partij hebben die de ideeën die ze hebben helemaal uit kunnen voeren. Zo zit ons systeem niet in elkaar.
Als je het eens bent met het merendeel van de 'nuances van de PvdA' zou ik daar gewoon op stemmen.
Dat is linkse politiek dan op veel punte dan ook met je eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Uitgaan van het positieve in de mens blijkt vaak te naïef.
Dat boek van die Fransman toch. Ben z`n naam even kwijtquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nauwelijks verstand van economie. Kan iemand me een goed boek aanraden?
Economie voor dummies.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nauwelijks verstand van economie. Kan iemand me een goed boek aanraden?
Dat is echt geniaal inderdaadquote:
Dat is een politiek boek, geen objectief boek over economie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boek van die Fransman toch. Ben z`n naam even kwijt
hoe gaat het?quote:
Dag Sofquote:
goed, bijna klaar voor verhuizing. vanavond gooi ik hier het internet eruit en dan druk komende dagenquote:
Economie is het belangrijkste onderwerp waar ik me ooit in heb verdiept om politiek te gaan begrijpenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil me ook wat meer verdiepen in dat soort onderwerpen ja.
Wat meer verdiepend in politiek en economie enzo. Het is dat ik net 2 literaire boekwerken heb gekocht
oh oke rip insoquote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed, bijna klaar voor verhuizing. vanavond gooi ik hier het internet eruit en dan druk komende dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |