abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 31 januari 2016 @ 04:06:11 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159533603



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159533855
Stop shoppen, ga slapen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 06:17:10 ]
pi_159534133
Pfffff.....hoe leg ik dit uit.....ik heb een 5-aderige kabel met stekker waarvan ik de losse aders in een molex-plug wil stoppen. Deze kabel sluit ik aan op een printplaat, zie wit blokje onderin in het midden van onderstaande foto --->

http://energiepionier.luu(...)e-pwm-optieprint.jpg


In die molex-plug zit een ijzeren dingetje....dit dingetje kan je zien als een soort metalen ringetje met 2 oogjes: in 1 oog komt een ader van de kabel en de andere wordt gebruikt voor de aansluiting op de printplaat.

Hopelijk is dit duidelijk.

Nu mijn vragen:
- ik zoek dus een molex met 5 ingangen
- en die metalen oogjes
- en een soort tang om die ringetje s in die molex te krijgen en vast te zetten

Wie weet wat ik bedoel en kan helpen?
  zondag 31 januari 2016 @ 08:28:04 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159534150
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 08:20 schreef marco_sire het volgende:
Pfffff.....hoe leg ik dit uit.....ik heb een 5-aderige kabel met stekker waarvan ik de losse aders in een molex-plug wil stoppen. Deze kabel sluit ik aan op een printplaat, zie wit blokje onderin in het midden van onderstaande foto --->

http://energiepionier.luu(...)e-pwm-optieprint.jpg

In die molex-plug zit een ijzeren dingetje....dit dingetje kan je zien als een soort metalen ringetje met 2 oogjes: in 1 oog komt een ader van de kabel en de andere wordt gebruikt voor de aansluiting op de printplaat.

Hopelijk is dit duidelijk.

Nu mijn vragen:
- ik zoek dus een molex met 5 ingangen
- en die metalen oogjes
- en een soort tang om die ringetje s in die molex te krijgen en vast te zetten

Wie weet wat ik bedoel en kan helpen?
En wat heeft dit te maken met China shopping?

Ik denk dat je sneller/beter antwoord krijg als je gewoon een apart topic opent in DIG ofzo ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_159536020
quote:
16s.gif Op zondag 31 januari 2016 08:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En wat heeft dit te maken met China shopping?

Ik denk dat je sneller/beter antwoord krijg als je gewoon een apart topic opent in DIG ofzo ;)
Electronica onderdeeltjes bestel ik altijd in China ;) Wil ik nu weer doen als ik weet wat ik precies zoek.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:39:32 #6
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159539108
Vallen orders verzonden met SG post eigenlijk ook in de CNY ellende?
Heb nog 'n review gepost op m'n tweakblog over de Anker laders voor de geïnteresseerden.

[ Bericht 40% gewijzigd door dodge_911 op 31-01-2016 17:57:05 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159544815
Jammer dat er weer zo'n zeik is met de Chinese postmenschen :( Voor het eerst dit jaar weer eens een aantal dingen besteld uit Chinaland. Tijd om mijn auto te moderniseren met AUX, Bluetooth en super koele BMW lampjes. Als deze keer tenminste niet kapot gaan :(
pi_159550177
Even van Pepper gejat; de [Qualcomm Certified] Tronsmart Quick Charge 2.0 54W 4 Ports Car Charger; kost normaal $19.99 maar met coupon "12tronsmart" wordt die maar $7.99.
Inclusief USB-kabel.



Ik zou 'm bijna bestellen als ik kon bedenken wat ik aan 4 USB-poorten heb in een auto. :P
Die van Blitzwolf doet 48W output en geen Quick Charge 2.0, maar wel weer Power3S.

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 31-01-2016 19:36:01 ]
pi_159555068
Een vraagje, waren er nou ook fake curren horloges in omloop of kan ik ze zonder zorgen bij elke willekeurige eBay shop halen?
pi_159560771
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef davedavy het volgende:
Jammer dat er weer zo'n zeik is met de Chinese postmenschen :(
Mogen die mensen ook een keertje vakantie hebben en hun familie gaan zien? Velen zien hun vrouw / kind / ouders max 1 keer per jaar dus dan mag het wel eens. Dat die pakketjes dan wat vertraging op lopen tjah...
  maandag 1 februari 2016 @ 11:33:16 #11
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_159564080
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 02:39 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Mogen die mensen ook een keertje vakantie hebben en hun familie gaan zien? Velen zien hun vrouw / kind / ouders max 1 keer per jaar dus dan mag het wel eens. Dat die pakketjes dan wat vertraging op lopen tjah...
Dat dus, ik vraag me altijd af hoe ze dat in die landen volhouden. Vaak is het 7 dagen per week werken, het hele jaar door. Heb het een keer gevraagd aan een buschauffeur in Maleisië, hij deed dat werk dag in dag uit, 7 dagen per week ene dag heen, andere dag terug en waarschijnlijk tot zijn dood of tot hij niet meer in staat was die bus te besturen... Hij was dus eigenlijk vrijwel nooit thuis, dat moet je maar volhouden...

En dan zitten wij wat te klagen over dat de pakketjes een week later komen...
Don't let my username fool you...
pi_159567604
Dus ik zie een leuke sigaar aansteker en wil deze bestellen, krijg ik deze melding:

This product can't be shipped to the selected region.
pi_159569684
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 02:39 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Mogen die mensen ook een keertje vakantie hebben en hun familie gaan zien? Velen zien hun vrouw / kind / ouders max 1 keer per jaar dus dan mag het wel eens. Dat die pakketjes dan wat vertraging op lopen tjah...
Gezien de trage levering + problemen die ik hier lees gaat het niet specifiek over het nieuw jaar. Dat was wel bekend..
pi_159570148
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gezien de trage levering + problemen die ik hier lees gaat het niet specifiek over het nieuw jaar. Dat was wel bekend..
en waar liggen de meeste problemen? bij die Nederlanders van PostNL.

en dan nog hoef je niet zo denigrerend te posten over "zeik Chinamensen"
pi_159570298
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gezien de trage levering + problemen die ik hier lees gaat het niet specifiek over het nieuw jaar. Dat was wel bekend..
Heb je haast met bestellingen??
pi_159583215
Mijn Pistons V3 zijn dit weekend kwijtgeraakt (lees: gejat). Wel klote, maar tenminste wel een goed excuus om een nieuw paartje te halen. Zijn die nieuwe Hybrid beter, of toch voor de Pistons gaan?
pi_159583401
Ik kan ze niet voor je vergelijken met de pistons, maar kan die hybrids wel aanraden. Heb ze net iets van twee weken en gebruik ze elke dag.
pi_159585770
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Kenzi het volgende:

[..]

en waar liggen de meeste problemen? bij die Nederlanders van PostNL.

en dan nog hoef je niet zo denigrerend te posten over "zeik Chinamensen"
Mwah, feit is toch dat voor twee weken praktische elke vrachtvlucht is gecanceld uit China. Wat voor de rest PostNL doet heeft daar niet zo heel veel mee te doen volgens mij ;)
pi_159586603
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Onufriev het volgende:
Mijn Pistons V3 zijn dit weekend kwijtgeraakt (lees: gejat). Wel klote, maar tenminste wel een goed excuus om een nieuw paartje te halen. Zijn die nieuwe Hybrid beter, of toch voor de Pistons gaan?
Ik heb de Pistons v2 en 3 en de Hybrids. De Hybrids klinken als de V2 en V3 bij elkaar opgeteld. Denk V3 maar dan met (veel) meer bas, indien je je equalizer zo instelt. 1 nadeeltje: je krijgt niet zo'n kek rubbertje om je doppies in op te bergen.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_159587585
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Mwah, feit is toch dat voor twee weken praktische elke vrachtvlucht is gecanceld uit China. Wat voor de rest PostNL doet heeft daar niet zo heel veel mee te doen volgens mij ;)
hoe kom je daar nou weer bij? Vluchten gaan gewoon door, China Post / HK Post / DHL etc blijven gewoon werken. Alleen met minder mensen.

(of buitenlanders inzetten :o http://shanghaiist.com/20(...)oreigner_service.php )
pi_159588826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 02:08 schreef Kenzi het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou weer bij? Vluchten gaan gewoon door, China Post / HK Post / DHL etc blijven gewoon werken. Alleen met minder mensen.

(of buitenlanders inzetten :o http://shanghaiist.com/20(...)oreigner_service.php )
:?

60-100% van de vrachtvluchten richting het Westen zijn gecancelled oa. CZ/CK/CA/CX/RU. DHL / UPS / FEDEX / TNT zijn allemaal óf gesloten of werken met skeletonstaff om enkel de Express / Express zendingen te behandelen. Tengevolge is het overal rustig in de luchtvracht, bijvoorbeeld de afhandelaren Amsterdam zetten ook minder mensen in.

Mocht je echter nog capaciteit weten, hou ik mij aanbevolen, er is namelijk geen fuck te krijgen op dit moment :')
pi_159588929
Iemand nog thuis in de wereld van de kleine camera's / spycams?

Heb een tijdje lang de bekende 808-en gehad, waarvan er ongeveer 20-30 waren of zo http://www.chucklohr.com/808/index.shtml. Kent iemand nog een ander type wat een echte bang voor zijn buck biedt?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:04:00 #23
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_159591027
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:34 schreef Onufriev het volgende:
Mijn Pistons V3 zijn dit weekend kwijtgeraakt (lees: gejat). Wel klote, maar tenminste wel een goed excuus om een nieuw paartje te halen. Zijn die nieuwe Hybrid beter, of toch voor de Pistons gaan?
Wie jat er nu gebruikte oordopjes? Dat vind ik toch zoiets ranzigs :r
Don't let my username fool you...
pi_159592800
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Kenzi het volgende:
"zeik Chinamensen"
Niet zo zeuren. Zeurmeneer :') Alles persoonlijk opvatten :N

Ik bedoelde het gewoon sarcastisch, in de zin van 'niet serieus'. Jij meteen zeiken alsof ik elke Chinees minderwaardig vind aan superieure Europeanen ofzo :') Rustig maar. Koop een vuurpijl bij de lokale Chinese vuurwerkhandel en geniet van je vakantie ;)
pi_159595665
Help!
Vroeger (lees heel lang geleden) , was ik een standaard meelezer van dit topic.

Nu zijn mijn oordopjes kapot gegaan en vroeg me af wat volgens jullie de beste oortjes zijn die je momenteel kan halen.

Ik weet nog dat men vroeger heel lyrisch was over de prijs/kwaliteit verhouding van de brainwavz oortjes? Ik heb zelf toendertijd de alpha's gehad en vond dat die het prima deden naar wat ik ervoor betaald had. Ik zat nu te twijfelen om zowel de M5 als de Jive te halen.
De oortjes van Xears zijn hier ook ooit aan bod gekomen, waar je al hun producten kan krjigen voor 35 EU incl. verzendkosten met de coupon KLANGFUZZIS, ik zat een beetje over deze te twijfelen.

Ik lees hier nu toevallig ook iets over pistons V2 en V3 en over hybrids?
Iemand die me beetje kan helpen, ik kom echt over in de keuzes en weet niet echt wat ik moet kiezen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:56:15 #26
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159598012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef ebutyouyou het volgende:
Help!
Vroeger (lees heel lang geleden) , was ik een standaard meelezer van dit topic.

Nu zijn mijn oordopjes kapot gegaan en vroeg me af wat volgens jullie de beste oortjes zijn die je momenteel kan halen.

Ik weet nog dat men vroeger heel lyrisch was over de prijs/kwaliteit verhouding van de brainwavz oortjes? Ik heb zelf toendertijd de alpha's gehad en vond dat die het prima deden naar wat ik ervoor betaald had. Ik zat nu te twijfelen om zowel de M5 als de Jive te halen.
De oortjes van Xears zijn hier ook ooit aan bod gekomen, waar je al hun producten kan krjigen voor 35 EU incl. verzendkosten met de coupon KLANGFUZZIS, ik zat een beetje over deze te twijfelen.

Ik lees hier nu toevallig ook iets over pistons V2 en V3 en over hybrids?
Iemand die me beetje kan helpen, ik kom echt over in de keuzes en weet niet echt wat ik moet kiezen.
Die Xears heb ik, net als Pistons V3 en Hybrids.
Ik zou voor de Hybrids gaan boven de Piston V3. Waarom? Omdat shiz dat zegt :D
Die Xears zijn leuk maar gedoe met buisjes wisselen en dergelijke om voor jou de beste sound te krijgen en eerlijk gezegd al 3 of 4 jaar oud (zolang heb ik de mijne al), waarshcijnlijk zelfs nog ouder.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:44:34 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159599155
Ja, cheapo bang-for-buck AWEI ES800M. De klassieke allrounder voor iets van 5 USD ofzo.

Ga je omhoog in budget, dan kijk je naar de 1More Hybrid inderdaad. Quasi de Piston V2 fun sound, want de V3 was yuk!, maar wel betere comfort van de V3. Alternatief... Brainwavz... Jive kun je idd wel halen, beetje vergelijkbaar met de Delta, maar dan goedkoper. M5 absoluut niet doen, want klinkt nergens naar!

Wat duurder, de go-to China in-ears zijn de Vsonic VSD3. Echt nice. Maar geen allerdaagse fit. Als je dat wel wilt dan is de next best de Xears XT3 Xtreme Pro. Altijd idd wel ergens een couponnetje voor op te snorren. Ik heb allerlei andere Xears geprobeerd, maar buiten de XT2 en XT3 vind ik het eigenlijk behoorlijk matig wat herr Sommer verkoopt. XPA-reeks lijkt leuk, maar :N 'k kan het niet aanbevelen.
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 08:41 schreef Poepoog het volgende:
Iemand nog thuis in de wereld van de kleine camera's / spycams?

Heb een tijdje lang de bekende 808-en gehad, waarvan er ongeveer 20-30 waren of zo http://www.chucklohr.com/808/index.shtml. Kent iemand nog een ander type wat een echte bang voor zijn buck biedt?
Still the same. 808. Iedereen is nu overgestapt op grotere quadjes die een action cam kunnen dragen, waar vroeger mensen nog een mini spycam onder een heli of vliegtuig hingen. Dus echt iets nieuws in die mini/spy categorie is er eigenlijk niet. MD80/808/Mobius/Innovv.

[ Bericht 35% gewijzigd door shiz op 02-02-2016 16:49:42 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:49:48 #28
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159599255


Deze dingen zijn zo geniaal om te sporten. Prima geluid, pairen gaat eenvoudig (doch met Chinese dame die in je oor praat).

Enige minpuntje is een lichte digitale ruis wanneer de muziek stopt. Ofja de ruis zal er altijd wel zijn maar is zo zacht dat hij snel wordt overstemd.

Bleudio Q5. Prachtige aankoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 02-02-2016 17:16:46 ]
pi_159599610


Word je niet vrolijk van, zulke berichten :'( :P
Wordt weer belasting betalen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 02-02-2016 17:12:56 ]
pi_159599810
Pff dus als ik het goed gelezen heb is die bluedio i6 een wassen neus? Ik had m op 6 januari op aliexpress besteld en er is iets verstuurd, maar nog niks ontvangen. Heb nog 19 dagen buyer protection, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik een track nummer krijg en dan te horen krijg dat die is verdwenen tijdens transport.... :(

Ik zie het ook niet meer in zn winkel staann..
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:19:20 #31
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159599898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dingen zijn zo geniaal om te sporten. Prima geluid, pairen gaat eenvoudig (doch met Chinese dame die in je oor praat).

Enige minpuntje is een lichte digitale ruis wanneer de muziek stopt. Ofja de ruis zal er altijd wel zijn maar is zo zacht dat hij snel wordt overstemd.

Bleudio Q5. Prachtige aankoop.
Hindert dat losse draadje niet bij het lopen? Daarom heb ik destijds de OVEVO SH03B gehaald. Ook nog steeds erg teverden over. Misschien eens een reviewtje over pennen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef Musta het volgende:
Pff dus als ik het goed gelezen heb is die bluedio i6 een wassen neus? Ik had m op 6 januari op aliexpress besteld en er is iets verstuurd, maar nog niks ontvangen. Heb nog 19 dagen buyer protection, maar zal niet de eerste keer zijn dat ik een track nummer krijg en dan te horen krijg dat die is verdwenen tijdens transport.... :(

Ik zie het ook niet meer in zn winkel staann..
Rustig wachten op je pakje.
Kan makkelijk nog komen, het is nog geen maand geleden dat je bestelde.
En het kan heel goed zijn dat de Bluedio i6 EOL is, maar daar zal dan wel wat voor in de plaats komen (hoop ik)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159600182
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:56 schreef dodge_911 het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Thanx voor de reactie allebei, zal nog ff wat rondsnuffelen !
  dinsdag 2 februari 2016 @ 17:47:18 #33
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159600500
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hindert dat losse draadje niet bij het lopen? Daarom heb ik destijds de OVEVO SH03B gehaald. Ook nog steeds erg teverden over. Misschien eens een reviewtje over pennen...


Neuh, eventueel kun je die ook achterlangs doen. Maar sowieso loop (ren) ik niet. Vooral op de fiets en in de sportschool werkt het meer dan prima.
pi_159600681
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dingen zijn zo geniaal om te sporten. Prima geluid, pairen gaat eenvoudig (doch met Chinese dame die in je oor praat).

Enige minpuntje is een lichte digitale ruis wanneer de muziek stopt. Ofja de ruis zal er altijd wel zijn maar is zo zacht dat hij snel wordt overstemd.

Bleudio Q5. Prachtige aankoop.
Voor hoeveel te koop?
pi_159600945
Voor een roadtrip ben ik op zoek naar een set walkie talkies :) Heeft iemand van jullie ervaring met die dingen uit China en zo ja, waar moet ik op letten. Ik kom bij Banggood op de volgende 3 setjes met naar mijn idee minimale afwijkingen?

http://www.banggood.com/T(...)-Black-p-916108.html
http://www.banggood.com/T(...)Talkie-p-915862.html
http://www.banggood.com/T(...)-Black-p-920432.html
  dinsdag 2 februari 2016 @ 18:17:47 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159601145
Baofeng is daar het go-to merk voor. De rest is gokken en reviews lezen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159601994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:17 schreef shiznuts het volgende:
Baofeng is daar het go-to merk voor. De rest is gokken en reviews lezen.
Baofeng is me te duur voor die ene keer. Kwam bij GB nog deze tegen:

http://www.gearbest.com/walkie-talkie/pp_178196.html
pi_159607474
Alternatief voor de Xiaomi 16.000 en 20.000 mAh power banks:

De Aukey PB-N36 (20.000mAh)
In vergelijking met de 20.000mAh van Xiaomi biedt deze 0.2A minder total output (max. 3.4A i.p.v. 3.6A), ondersteunt het geen Quick Charge 2.0 en is iets zwaarder. (385 vs. 338 gram)
Deze ondersteunt wel weer opladen via Lightning-connector en heeft een lampje.

Maar de 16.000mAh kost (bij BG) ¤27.08 (EOL?) en de 20.000mAh ¤37.35.
Er zijn natuurlijk ook nog andere aanbieders en je kunt nog wat met codes e.d. spelen voor wat korting.

De Aukey kost echter ¤28,46 en is morgen om 20:00 uur in de aanbieding.
Als deze onder de ¤21 zakt kun je de boekentruc gebruiken om geen verzendkosten te betalen.
Just a heads up ;)



[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 03-02-2016 21:22:00 ]
pi_159608139
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:40 schreef ketamientje het volgende:
Ik kan ze niet voor je vergelijken met de pistons, maar kan die hybrids wel aanraden. Heb ze net iets van twee weken en gebruik ze elke dag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 00:36 schreef Broempot het volgende:

[..]

Ik heb de Pistons v2 en 3 en de Hybrids. De Hybrids klinken als de V2 en V3 bij elkaar opgeteld. Denk V3 maar dan met (veel) meer bas, indien je je equalizer zo instelt. 1 nadeeltje: je krijgt niet zo'n kek rubbertje om je doppies in op te bergen.
Bedankt, ga voor de Hybrids!
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wie jat er nu gebruikte oordopjes? Dat vind ik toch zoiets ranzigs :r
Soberzo oordopjes jatten :') Maar doorverkopen of zelf gebruiken met nieuwe rubber dopjes?
pi_159609441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef ebutyouyou het volgende:
Help!
Vroeger (lees heel lang geleden) , was ik een standaard meelezer van dit topic.

Nu zijn mijn oordopjes kapot gegaan en vroeg me af wat volgens jullie de beste oortjes zijn die je momenteel kan halen.

Ik weet nog dat men vroeger heel lyrisch was over de prijs/kwaliteit verhouding van de brainwavz oortjes? Ik heb zelf toendertijd de alpha's gehad en vond dat die het prima deden naar wat ik ervoor betaald had. Ik zat nu te twijfelen om zowel de M5 als de Jive te halen.
De oortjes van Xears zijn hier ook ooit aan bod gekomen, waar je al hun producten kan krjigen voor 35 EU incl. verzendkosten met de coupon KLANGFUZZIS, ik zat een beetje over deze te twijfelen.

Ik lees hier nu toevallig ook iets over pistons V2 en V3 en over hybrids?
Iemand die me beetje kan helpen, ik kom echt over in de keuzes en weet niet echt wat ik moet kiezen.
Ik heb nog een extra setje brainwavz beta liggen, die mag je voor een vrolijk prijsje ook wel hebben ;)
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:48:36 #41
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159610706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:26 schreef Iemand91 het volgende:
De Aukey kost echter ¤28,46 en is morgen om 20:00 uur in de aanbieding.
Als deze onder de ¤21 zakt kun je de boekentruc gebruiken om geen verzendkosten te betalen.
Just a heads up ;)

[ afbeelding ]
Ik zie 'm hier voor 24,99 staan. als die promo nog wat ervanaf knabbelt, haal ik 'm misschien, just for testing...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:52:45 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159610855
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor hoeveel te koop?
Rond de 13/14 dollar.
pi_159610917
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zie 'm hier voor 24,99 staan. als die promo nog wat ervanaf knabbelt, haal ik 'm misschien, just for testing...
Probeer eens te bestellen. ;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 23:12:25 #44
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159611445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:06 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Word je niet vrolijk van, zulke berichten :'( :P
Wordt weer belasting betalen..
Ik was vandaag ook aan de beurt. Cameracontroller gekocht, mocht aan de deur nog ruim 75,- extra aftikken :{

Maarja, dat is het risico van grote dingen in het buitenland bestellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door BillsGate op 04-02-2016 11:50:07 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159611918
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:07 schreef FreaZ het volgende:
Voor een roadtrip ben ik op zoek naar een set walkie talkies :) Heeft iemand van jullie ervaring met die dingen uit China en zo ja, waar moet ik op letten. Ik kom bij Banggood op de volgende 3 setjes met naar mijn idee minimale afwijkingen?

http://www.banggood.com/T(...)-Black-p-916108.html
http://www.banggood.com/T(...)Talkie-p-915862.html
http://www.banggood.com/T(...)-Black-p-920432.html
Haal 2x de Baofeng UV5r. Na je roadtrip ook mooi als scannertje te gebruiken :Y
pi_159612465
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haal 2x de Baofeng UV5r. Na je roadtrip ook mooi als scannertje te gebruiken :Y
Thx voor het meedenken, maar die zijn me iets te prijzig :)
pi_159614268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:34 schreef davedavy het volgende:

[..]

Niet zo zeuren. Zeurmeneer :') Alles persoonlijk opvatten :N

Ik bedoelde het gewoon sarcastisch, in de zin van 'niet serieus'. Jij meteen zeiken alsof ik elke Chinees minderwaardig vind aan superieure Europeanen ofzo :') Rustig maar. Koop een vuurpijl bij de lokale Chinese vuurwerkhandel en geniet van je vakantie ;)
probeer het maar weer recht te lullen. als dat een poging was om sarcastisch te zijn zou ik je aanraden eens een woordenboek te pakken en sarcasme op zoeken. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef ebutyouyou het volgende:
Help!
Vroeger (lees heel lang geleden) , was ik een standaard meelezer van dit topic.

Nu zijn mijn oordopjes kapot gegaan en vroeg me af wat volgens jullie de beste oortjes zijn die je momenteel kan halen.

Ik weet nog dat men vroeger heel lyrisch was over de prijs/kwaliteit verhouding van de brainwavz oortjes? Ik heb zelf toendertijd de alpha's gehad en vond dat die het prima deden naar wat ik ervoor betaald had. Ik zat nu te twijfelen om zowel de M5 als de Jive te halen.
De oortjes van Xears zijn hier ook ooit aan bod gekomen, waar je al hun producten kan krjigen voor 35 EU incl. verzendkosten met de coupon KLANGFUZZIS, ik zat een beetje over deze te twijfelen.

Ik lees hier nu toevallig ook iets over pistons V2 en V3 en over hybrids?
Iemand die me beetje kan helpen, ik kom echt over in de keuzes en weet niet echt wat ik moet kiezen.
http://www.head-fi.org/t/(...)hones-iems-amps-dacs

Hier kan je een hoop terug vinden over Chinese iem's. Aanrader: KZ-A1 . Kost minder dan de Hybrids maar beter geluid (imho).

heb je iets meer te besteden:
http://www.amazon.com/1MO(...)=1more+triple+driver

1More (de maker van de Xiaomi Pistons / Hybrids) heeft een nieuwe triple driver iem :D
pi_159617792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

probeer het maar weer recht te lullen. als dat een poging was om sarcastisch te zijn zou ik je aanraden eens een woordenboek te pakken en sarcasme op zoeken. ;)

Ik lul helemaal niets rechts. Ik had het geeneens over Chinees nieuwjaar, en ik heb tevens ook nergens 'zeik Chinamensen' gezegd. Lees eens goed wat er staat. Kortlont mensch :')
pi_159619586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Ik was vandaag ook aan de beurt. Cameracontroller gekocht, mocht aan de deur nog ruim 75,- extra aftikken :{

Maarja, dat is het risico van grote dingen in het buitenland bestellen.
Hier is het een SJCAM. Verwacht 30-40 euro inclusief inklaringskosten..
Jammer, maargoed helaas.
  woensdag 3 februari 2016 @ 14:58:10 #50
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159622945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hier is het een SJCAM. Verwacht 30-40 euro inclusief inklaringskosten..
Jammer, maargoed helaas.
Au!

Je weet dat als je iets bestelt, je dit risico neemt. Maar zo'n financiële tik op de vingers is nooit leuk :(
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159623169
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Haal 2x de Baofeng UV5r. Na je roadtrip ook mooi als scannertje te gebruiken :Y
Alleen wel verboden in Nederland.

Een discussie die men hier al vaker heeft gevoerd.
pi_159623454
Is er een rede waarom je geen gasaanstekers kunt kopen? Als ik een bestelling wil plaatsen zegt de site (Aliexpress) dat ze niet naar die regio versturen.

Jammer want ik had echt een geweldig lelijke sigaar aansteker gevonden.

http://nl.aliexpress.com/(...)5b-a838-e0b0b7a84fa1
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:27:52 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159623588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:21 schreef Questular het volgende:
Is er een rede waarom je geen gasaanstekers kunt kopen? Als ik een bestelling wil plaatsen zegt de site (Aliexpress) dat ze niet naar die regio versturen.

Jammer want ik had echt een geweldig lelijke sigaar aansteker gevonden.

http://nl.aliexpress.com/(...)5b-a838-e0b0b7a84fa1
(2e keer dat je dit post..?)

Vanuit gezond verstand zou ik zeggen dat de verzender heeft aangegeven dit niet naar NL(EU?) te doen omdat de verzendmaatschappijen dit niet op prijs stellen en of de douane dit niet waardeerde.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_159625016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:21 schreef Questular het volgende:
Is er een rede waarom je geen gasaanstekers kunt kopen? Als ik een bestelling wil plaatsen zegt de site (Aliexpress) dat ze niet naar die regio versturen.

Jammer want ik had echt een geweldig lelijke sigaar aansteker gevonden.

http://nl.aliexpress.com/(...)5b-a838-e0b0b7a84fa1
Volgens de beschrijving moeten Europeanen hier bestellen:
http://www.aliexpress.com(...)0108.100007.5.30a3Hj
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:47:41 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159625722
Vaak zijn ze voorgevuld met gas en dat sturen ze anders zó op en daar is men hier niet zo blij mee dat je dat zo met de post stuurt... :P Gek eigenlijk. :7 Dus ze moeten die dingen leeg laten lopen en leeg verkopen. Dat kan. Verder: Honest. Het go-to jet flame lighter toestanden merk eigenlijk. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik kan je ook zo helpen. ' Honest '. 't Go-to merk voor 'jet torch' / 'jet flame' / 'wind proof' 'storm' lighters. :Y

vb. http://www.aliexpress.com(...)ing/32245588735.html & http://www.aliexpress.com(...)lor/32245057638.html .
[..]
Zo'n 2-mode flame is ook wel leuk:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 03:38 schreef Kenzi het volgende:

[..]

http://www.head-fi.org/t/(...)hones-iems-amps-dacs

Hier kan je een hoop terug vinden over Chinese iem's. Aanrader: KZ-A1 . Kost minder dan de Hybrids maar beter geluid (imho).
OG, hè. B-)
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef shiznuts het volgende:
Pfff, muziek luisteren is overrated.
Anyways. Je raad nooit wat ik net ophaal van het postkantoor...

Ook oortjes, ja. c_/ N'espresso. K&Z; van AliExpress. Geen idee of 't wat is, but I'm gonna find out.
quote:
Ff terugkomend op de KZ's (Knowledge Zenith). Not all that bad.
Doen me op de eerste klank ergens een beetje aan de CX300 II denken. Lichtelijk Xiaomi Piston V2 ook.


[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 03-02-2016 17:05:39 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159626592
vandaag weer een pakje gehad :9~

was zo tevreden met de mini versie dat ik deze maar heb gekocht
Geen inklaringskosten gehad trouwens

[ Bericht 5% gewijzigd door julius123 op 03-02-2016 17:44:01 ]
pi_159627223
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Rond de 13/14 dollar.
Welke webshop? :P
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:50:11 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159627362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke webshop? :P
Je kunt toch zelf wel zoeken op Aliexpress....
pi_159627871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je kunt toch zelf wel zoeken op Aliexpress....
fuck, ik kom heel weinig op Aliexpress.
  woensdag 3 februari 2016 @ 18:14:28 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159627957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

fuck, ik kom heel weinig op Aliexpress.
Gearbest had ze ook. Google anders even....
pi_159628012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gearbest had ze ook. Google anders even....
Zal ik doen.
  woensdag 3 februari 2016 @ 19:59:52 #62
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159630784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hier is het een SJCAM. Verwacht 30-40 euro inclusief inklaringskosten..
Jammer, maargoed helaas.
Voor mij is vandaag de Xiaomi Yi dashcam verstuurd door Banggood. Met PostNL en dat wordt waarschijnlijk ook dokken. (laatst met een tablet via postnl ook)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159631728
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Voor mij is vandaag de Xiaomi Yi dashcam verstuurd door Banggood. Met PostNL en dat wordt waarschijnlijk ook dokken. (laatst met een tablet via postnl ook)
Nouja, dit is mijn resend voor mijn defecte SJ5000x
Die moet nog terug naar china of een distrubutor in Europa als het even kan..

Das helemaal lullig, mijn Sj5000x die nu dus defect is kwam zonder BTW aan :P..
En ik ga nu dus dubbele kosten maken voor dat ding.

Shippingkosten naar china/europa en dan nog ff 40 eu BTW... :(
pi_159631743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:26 schreef Iemand91 het volgende:
Alternatief voor de Xiaomi 16.000 en 20.000 mAh power banks:

De Aukey PB-N36 (20.000mAh)
In vergelijking met de 20.000mAh van Xiaomi biedt deze 0.2A minder total output (max. 3.4A i.p.v. 3.6A), ondersteunt het geen Quick Charge 2.0 en is iets zwaarder. (385 vs. 338 gram)
Deze ondersteunt wel weer opladen via Lightning-connector en heeft een lampje.

Maar de 16.000mAh kost (bij BG) ¤27.08 (EOL?) en de 20.000mAh ¤37.35.
Er zijn natuurlijk ook nog andere aanbieders en je kunt nog wat met codes e.d. spelen voor wat korting.

De Aukey kost echter ¤28,46 en is morgen om 20:00 uur in de aanbieding.
Als deze onder de ¤21 zakt kun je de boekentruc gebruiken om geen verzendkosten te betalen.
Just a heads up ;)


quote:
12s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zie 'm hier voor 24,99 staan. als die promo nog wat ervanaf knabbelt, haal ik 'm misschien, just for testing...
¤23,47 geworden (¤20 + ¤3.47 shipping).

Ook is de Anker Astro E6 20800mAh 3-Port 4A gezakt naar ¤29,99 i.p.v. reguliere ¤39.99.
Biedt als voordeel dat deze max. 4A kan leveren over de 3 USB-poorten. Wel flink duurder uiteraard.

Why can’t I connect with my Chinese version YI Home Camera?
quote:
The Chinese version YI Home Cam (which is also known as Xiaomi smart camera) is customized for users in mainland China. The languages, features and services are more suitable for mainland Chinese users. It is only officially sold in mainland China and Chinese version cameras manufactured after 1st November 2015 work in mainland China only, otherwise it will fail to pair or fail to connect. To use YI Home Cam in other locations, we suggest to buying international version YI Home Cam.


Druk in de trein? Kijk hier eens naar
quote:
Druk is een understatement. Honderden miljoenen Chinezen vertrekken momenteel naar huis om met hun familie Nieuwjaar te vieren. Dat valt dit jaar op 8 februari. Naar verwachting worden tussen 21 januari en 3 maart zo'n 2,9 miljard reizen gemaakt. En dat gaat niet altijd even soepel.
quote:
Duizenden mensen staan in de rij om de stationshal van Guangzhou binnen te komen.


quote:
In Hangzhou strandden 50.000 passagiers door hevige sneeuwval.


quote:
Niet iedereen reist per trein naar zijn familie. Motorvoertuigen zijn nog steeds veruit het populairst. Deze familie is onderweg met de motor naar Zhaoqing, in de provincie Guangdong.


[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 03-02-2016 22:48:39 ]
pi_159632540
Ik krijg van geekbuying geen mail binnen voor het resetten van mijn wachtwoord.
Had misschien nog wel interesse in die Tronsmart auto lader ding voor 8$ ofzo..

Nieuw account krijg ik ook niks van terug..
pi_159632582
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Dromer het volgende:
Xiaomi Yi dashcam
Oehh ben heel benieuwd. Handig dat 'ie ook een scherm heeft + dat ADAS 'systeem' ben ik erg benieuwd naar :Y
pi_159640726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Alleen wel verboden in Nederland.

Een discussie die men hier al vaker heeft gevoerd.
En waarvan het onduidelijk is of het wel zo illegaal is.


P:s tip de Baofeng UV-3R Erg goed!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 09:57:44 ]
pi_159644434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Alleen wel verboden in Nederland.

Een discussie die men hier al vaker heeft gevoerd.
Hoezo verboden. Als je hem op de PMR frequenties instelt mag je hem gewoon als porto gebruiken hoor.
pi_159644820
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo verboden. Als je hem op de PMR frequenties instelt mag je hem gewoon als porto gebruiken hoor.
En wie weet heeft de gebruiker zelfs een N licentie zodat hij de repeater in Hilversum kan openen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:29:25 #70
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159644871
Inschattingsfout van mijn kant. Gaan we netjes buiten Fok oplossen.

[ Bericht 96% gewijzigd door BillsGate op 04-02-2016 15:53:24 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:38:12 #71
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_159645046
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef BillsGate het volgende:
Lol, mail gehad van de aliexpress shop waar ik die camera controller besteld had.

Ik had ze bij de feedback maar 2 sterren gegeven omdat ik het nogal lomp vond om de originele waarde in puntgrootte 40 buiten op de doos te printen (met als resultaat hoge douanekosten).

Mailt de verkoopster: "Ja, dat doen we eigenlijk altijd zo. Als je dat niet gewild had, had je dat maar aan moeten geven bij je bestelling. Wil je nu a.u.b. je feedback aanpassen?"

Ik mail gisteren terug dat ik dat bij alles wat ik uit China bestel dat nog nooit meegemaakt heb, en dat ik graag een oplossing zie voor de extra kosten die ik nu heb moeten maken.

Vandaag weer antwoord. Ze verkopen eigenlijk alleen maar B2B en die willen altijd de originele factuur, in plaats van een fictieve douanefactuur. Maar ze kan me een whopping $10 op mijn paypal terug storten, nadat ik de feedback aangepast heb. Meer kan ze niet betalen, want dan gaat het ten koste van haar commissie.
Maar de feedback moet wel echt beter, want anders krijgt ze op haar lazer van de directie. (shop heeft nog niet zoveel sales, mijn negatieve feedback trekt het gemiddelde cijfer flink omlaat).

Ik heb haar maar teruggemaild dat ik die $10 eerder een belediging vind dan een oplossing, en dat ik op zijn minst de helft van de douaneleges terug wil krijgen ($ 41,08), voordat ik mijn feedback aanpas.

Ben benieuwd of ze daarmee akkoord gaat. En of het wegwerken van een negatieve recensie haar die drie tientjes waard is.
Ik denk dat je ze best wel zo ver kan krijgen met slechte feedback of dreigen hem nog slechter te maken.
pi_159645235
:? Kweenie. Maar that's the game. Ik geef ook altijd aan wat ik wil als dat significante invloed zou hebben. Maar ik vind niet dat je mag verwachten dat een serieus bedrijf standaard fraude gaat lopen plegen. Dus het is all on you. Sterker nog... ik vind het al heel wat dat ze nog compensatie bieden. Zoals het systeem behoort te werken, heeft het dat nu ook gedaan. De uitzondering moeten al die andere keren zijn, al is dat voor jou in de praktijk de standaard. Dat moet je gewoon in je achterhoofd houden. Ik heb ook weleens onwillende partijen gehad die ik vooraf gevraagd had iets op een bepaalde manier te zenden... die wilden dat niet. Nou ja, ok, dan niet, stuur echter toch maar op dan en dan zien we wel. Such is life.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159645646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef BillsGate het volgende:
Lol, mail gehad van de aliexpress shop waar ik die camera controller besteld had.

Ik had ze bij de feedback maar 2 sterren gegeven omdat ik het nogal lomp vond om de originele waarde in puntgrootte 40 buiten op de doos te printen (met als resultaat hoge douanekosten).

Mailt de verkoopster: "Ja, dat doen we eigenlijk altijd zo. Als je dat niet gewild had, had je dat maar aan moeten geven bij je bestelling. Wil je nu a.u.b. je feedback aanpassen?"

Ik mail gisteren terug dat ik dat bij alles wat ik uit China bestel dat nog nooit meegemaakt heb, en dat ik graag een oplossing zie voor de extra kosten die ik nu heb moeten maken.

Vandaag weer antwoord. Ze verkopen eigenlijk alleen maar B2B en die willen altijd de originele factuur, in plaats van een fictieve douanefactuur. Maar ze kan me een whopping $10 op mijn paypal terug storten, nadat ik de feedback aangepast heb. Meer kan ze niet betalen, want dan gaat het ten koste van haar commissie.
Maar de feedback moet wel echt beter, want anders krijgt ze op haar lazer van de directie. (shop heeft nog niet zoveel sales, mijn negatieve feedback trekt het gemiddelde cijfer flink omlaat).

Ik heb haar maar teruggemaild dat ik die $10 eerder een belediging vind dan een oplossing, en dat ik op zijn minst de helft van de douaneleges terug wil krijgen ($ 41,08), voordat ik mijn feedback aanpas.

Ben benieuwd of ze daarmee akkoord gaat. En of het wegwerken van een negatieve recensie haar die drie tientjes waard is.
Best wel een nare klant ben jij zeg. :%
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:06:27 #74
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159645735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef shiznuts het volgende:
:? Kweenie. Maar that's the game... Such is life.
Op zich heb je gelijk natuurlijk. Ik ben er met mezelf ook nog niet over uit of ik voet bij stuk ga houden.

Edit: Dat doe ik dus niet. Ik neem mijn verlies.

[ Bericht 28% gewijzigd door BillsGate op 04-02-2016 15:54:27 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159645943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:06 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk natuurlijk. Ik ben er met mezelf ook nog niet over uit of ik voet bij stuk ga houden.

Zakelijk gezien merk ik dat een brutaal mens de halve wereld heeft en zolang je #durfttevragen kom je verder dan dat je niks doet. En wat feedback betreft: Don't hate the players, hate the game

Maarja, dat zelfde spreekwoord geldt ook voor de douaneleges, zoals je terecht zegt.

[..]

Dat klopt :)
Maar we leven in een maatschappij waarbij het tegenwoordig normaal is dat consumenten overal over lopen te zeuren om hun zin maar te krijgen. Als zelfstandig ondernemer maak ik dat ook vaak mee vanuit de andere kant :)

Nogmaals, ik probeer gewoon wat. Als ze er niet mee akkoord gaat, ga ik haar daar waarschijnlijk niet alsnog voor straffen. Maar als je niks vraagt, krijg je ook helemaal niks :)
dus jij maakt het zelf mee vanaf de andere kant en vind het dan wel leuk (getuige de "lol") om het zelf ook maar te doen?

Zij houden zich netjes aan de regels betreffende exporteren en jij eist dan een vergoeding voor iets wat je eigen risico was. een risico wat je van te voren had kunnen bedenken bij bestellen uit China. :N :N
pi_159645980
Mja, maar straks is iemand brutaal genoeg om iets te ontvangen en te claimen dat niks ontvangen is en boos om een full refund vraagt onder het motto #nietgeschotenisaltijdmis (wat vast ook gebeurt... }:| ). Je moet je toch iets meer inleven in de andere partij. Zeker als je het eigenlijk hebt over een store met wat specifiekere duurdere business dat voornamelijk aan bedrijven is gericht die belastingzaken kunnen afschrijven als ze de originele rekening hebben. En bedrijven doen normaalgesproken alles netjes volgens het boekje. Natuurlijk is het wat anders als je bij je doorsnee webshopje koopt, waar het altijd al goed gaat. Maar ook daar kun je niet gaan lopen klagen, want dan had je maar voor een procent of wat van je aankoopbedrag een verzekering moeten afsluiten tegen douanekosten. Again, talking about the game... those are the rules. Everything else is cheating. ;) Als je het over een eBay-store hebt, waar je echt legit problemen mee had en een slechte feedback achterlaat en ze voor een miniscule compensatie een betere rating willen hebben, dan kan ik je boosheid begrijpen, maar dat is hier een beetje out of place.

Misschien vind je nog medestanders op https://forum.www.radartv.nl/viewforum.php?f=69 . :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:37:20 #77
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159646439
Even op de rem a.u.b.

Edit: Proberen vlam in de pan-discussie te voorkomen werkte kennelijk averechts. Ik had het bij het verkeerde eind.

[ Bericht 91% gewijzigd door BillsGate op 04-02-2016 15:55:12 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159646538
Kweenie, ik zou het zelf gewoon als een duur lesje beschouwen. Als iets eigenlijk mijn eigen schuld is, dan ben ik niet te belazerd er zelf de volle verantwoording voor te nemen, hoef ik niet zonodig iemand anders mee te slepen door deels de schuld in de schoenen te schuiven. Maar hey, iedereen is anders en het staat je inderdaad vrij een dialoog met de andere partij aan te gaan en kijken wat er te redden valt om opgelopen 'schade' wat te verzachten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:46:30 #79
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159646625
In principe doe ik dat ook.

Ik had er al rekening mee gehouden dat ik gewoon duur uit was, voordat ik haar eerste mail kreeg waarin ze stelde dat ik mijn feedback te negatief had ingevuld en of ik die wilde aanpassen.
Die eerste mail was voor mij de trigger om de discussie aan te gaan.

[ Bericht 23% gewijzigd door BillsGate op 04-02-2016 15:55:29 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159646670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:46 schreef BillsGate het volgende:

In retrospect: Het is ook niet zo dat ik ze überhaupt maar 1 ster gegeven heb, ik heb ze een reële (lees: goede) score gegeven voor het product en de snelheid van verwerking.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef BillsGate het volgende:

5. Van ontvangen pakket claimen dat ze niet aangekomen zijn, vind ik een stuk asocialer dan een negatieve review achterlaten omdat een product achteraf 2x zo duur uitvalt. Dat is gewoon diefstal.
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:52:13 #81
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159646748
Sorry, ik mis je punt even. Wat bedoel je precies met je quotes?

Ik geef Shiznuts gelijk in dat het verkeerd is om producten fout te claimen als niet ontvangen, "omdat het kan". Dat is gewoon verkapt diefstal.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_159647001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 00:01 schreef ZetaOS het volgende:
En waarvan het onduidelijk is of het wel zo illegaal is.

P:s tip de Baofeng UV-3R Erg goed!
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:04 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo verboden. Als je hem op de PMR frequenties instelt mag je hem gewoon als porto gebruiken hoor.
Veel kennis hierover heb ik niet, maar dit is wel vaker besproken en ook als je naar gespecialiseerde fora gaat zul je dit onderstreept zien worden.
Wat ik steeds tegenkom is het feit dat het niet gecertificeerd is, te hoog zendvermogen, heeft een verwijderbare antenne en nog wel wat zaken.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:26 schreef ZetaOS het volgende:
En wie weet heeft de gebruiker zelfs een N licentie zodat hij de repeater in Hilversum kan openen.
Dat geeft dan wel weer mogelijkheden; maar als de originele vraagsteller (FreaZ) zegt op zoek te zijn naar een goedkope set walkie-talkies, dan lijkt het mij niet dat hij over een dergelijke licentie beschikt.

Kortom; voor de willekeurige persoon die een walkie-talkie zoekt en verder niet; is een dergelijke Baofeng nog steeds niet toegestaan.
pi_159647418
Ik heb sinds een maand of 2 steeds meer pakketjes die niet overkomen.

Bij het postnl punt ligt dan ook niks, ze landen in nederland en vanaf daar is het spoorloos.
Heb al enkele disputes moeten openen, en o.a bij banggood.
Krijg wel netjes mijn geld terug maar dit is voor beide partijen niet leuk.

Nog meer mensen die er last van hebben?

Had hier eerder helemaal geen last van (70orders) en nu is het zowat elke keer raak.
pi_159647923
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef bd-casemod het volgende:
Ik heb sinds een maand of 2 steeds meer pakketjes die niet overkomen.

Bij het postnl punt ligt dan ook niks, ze landen in nederland en vanaf daar is het spoorloos.
Heb al enkele disputes moeten openen, en o.a bij banggood.
Krijg wel netjes mijn geld terug maar dit is voor beide partijen niet leuk.

Nog meer mensen die er last van hebben?

Had hier eerder helemaal geen last van (70orders) en nu is het zowat elke keer raak.
Dit al geprobeerd?
https://www.internationalparceltracking.com/#/search
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:49:49 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159648218
quote:
15s.gif Op woensdag 3 februari 2016 19:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Voor mij is vandaag de Xiaomi Yi dashcam verstuurd door Banggood. Met PostNL en dat wordt waarschijnlijk ook dokken. (laatst met een tablet via postnl ook)
Hier laatst een laser engraver met PostNL, erg grote doos en niets noppes nada :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
Why can’t I connect with my Chinese version YI Home Camera?
quote:
The Chinese version YI Home Cam (which is also known as Xiaomi smart camera) is customized for users in mainland China. The languages, features and services are more suitable for mainland Chinese users. It is only officially sold in mainland China and Chinese version cameras manufactured after 1st November 2015 work in mainland China only, otherwise it will fail to pair or fail to connect. To use YI Home Cam in other locations, we suggest to buying international version YI Home Cam.
Zou je hem wel om kunnen flashen oid, mijne is gelukkig een V1 en oud :').
Maar ik doe er momenteel niets mee (iemand tips :P?)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:21 schreef bd-casemod het volgende:
Ik heb sinds een maand of 2 steeds meer pakketjes die niet overkomen.

Bij het postnl punt ligt dan ook niks, ze landen in nederland en vanaf daar is het spoorloos.
Heb al enkele disputes moeten openen, en o.a bij banggood.
Krijg wel netjes mijn geld terug maar dit is voor beide partijen niet leuk.

Nog meer mensen die er last van hebben?

Had hier eerder helemaal geen last van (70orders) en nu is het zowat elke keer raak.
Dure oplossing, traceercodes bijkopen, Doe het ook wel eens op orders die wat groter zijn en anders zonder komen. Dan kan tenminste zien als ze in NL zijn aangekomen.

Hoeveel orders ben je ''kwijt'' en hoe lang zijn ze onderweg geweest?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159648486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:49 schreef RobertNL het volgende:
Zou je hem wel om kunnen flashen oid, mijne is gelukkig een V1 en oud :').
Maar ik doe er momenteel niets mee (iemand tips :P?)
Babyfoon, huisdieren in de gaten houden, wild in de gaten houden, vogelhuis etc. etc. :P
Alleen jammer dat jij dus geen IR hebt.

Waarschijnlijk is ons Wifi-bereik ontoereikend om in het kippenhok te komen maar anders had ik daar een neer kunnen zetten. Tot twee keer toe zijn een aantal nepeieren spoorloos verdwenen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:21:16 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159648971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Babyfoon, huisdieren in de gaten houden, wild in de gaten houden, vogelhuis etc. etc. :P
Alleen jammer dat jij dus geen IR hebt.

Waarschijnlijk is ons Wifi-bereik ontoereikend om in het kippenhok te komen maar anders had ik daar een neer kunnen zetten. Tot twee keer toe zijn een aantal nepeieren spoorloos verdwenen.
Ja, dat is eigenlijk het grootste gemis van dat ding; alleen WIFI :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159649019
quote:
waren pakketjes die in de brievenbus paste zonder traceer code, kan dus alleen zien dat die gedepartured is..
pi_159649036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier laatst een laser engraver met PostNL, erg grote doos en niets noppes nada :')

[..]

Zou je hem wel om kunnen flashen oid, mijne is gelukkig een V1 en oud :').
Maar ik doe er momenteel niets mee (iemand tips :P?)

[..]

Dure oplossing, traceercodes bijkopen, Doe het ook wel eens op orders die wat groter zijn en anders zonder komen. Dan kan tenminste zien als ze in NL zijn aangekomen.

Hoeveel orders ben je ''kwijt'' en hoe lang zijn ze onderweg geweest?
Op het moment van schrijven 3 orders, en allen 2 maand onderweg..

Vertrouwen word ook steeds minder zo, denk dat ik voortaan maar gewoon codes bijkoop.
pi_159651857
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:37 schreef BillsGate het volgende:


Mijn eerste knelpunt is dat het bestelde item nu (inclusief de belachelijke verzendkosten) bijna 2x zo duur is geworden dan de oorspronkelijke prijs. Dat zit me dwars. Daar probeer ik wat aan te doen en ik gebruik alleen de middelen die me aangereikt worden door Aliexpress.


Sorry maar dat is gewoon Bullshit, je dient te weten dat als je een product uit China laat komen er een grote kans is dat je de douanekosten mag aftikken.
Als je daar achteraf over gaat zeiken en geld terug wil zien van de verkoper ben je gewoon een zielig bezig in mijn ogen.
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:55:42 #91
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159651869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:49 schreef RobertNL het volgende:
Hier laatst een laser engraver met PostNL, erg grote doos en niets noppes nada :')
Dus er is hoop. :P
Hij ziet er niet tablet-achtig uit natuurlijk. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Puntje013 het volgende:
Sorry maar dat is gewoon Bullshit, je dient te weten dat als je een product uit China laat komen er een grote kans is dat je de douanekosten mag aftikken.
Als je daar achteraf over gaat zeiken en geld terug wil zien van de verkoper ben je gewoon een zielig bezig in mijn ogen.
Als ik dat zo allemaal lees van hem, ben ik een lieve koper. O+
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159652772
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:55 schreef Puntje013 het volgende:

[..]

Sorry maar dat is gewoon Bullshit, je dient te weten dat als je een product uit China laat komen er een grote kans is dat je de douanekosten mag aftikken.
Als je daar achteraf over gaat zeiken en geld terug wil zien van de verkoper ben je gewoon een zielig bezig in mijn ogen.
Ho ho, hij bedoelde het allemaal niet zo, want hij is zelf ook zelfstandig ondernemerd.

En hij heeft gewoon een beoordeling van 2 sterren gegeven. :')
pi_159653254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef shiznuts het volgende:
:? Kweenie. Maar that's the game. Ik geef ook altijd aan wat ik wil als dat significante invloed zou hebben. Maar ik vind niet dat je mag verwachten dat een serieus bedrijf standaard fraude gaat lopen plegen. Dus het is all on you. Sterker nog... ik vind het al heel wat dat ze nog compensatie bieden. Zoals het systeem behoort te werken, heeft het dat nu ook gedaan. De uitzondering moeten al die andere keren zijn, al is dat voor jou in de praktijk de standaard. Dat moet je gewoon in je achterhoofd houden. Ik heb ook weleens onwillende partijen gehad die ik vooraf gevraagd had iets op een bepaalde manier te zenden... die wilden dat niet. Nou ja, ok, dan niet, stuur echter toch maar op dan en dan zien we wel. Such is life.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:16 schreef Kenzi het volgende:

[..]

dus jij maakt het zelf mee vanaf de andere kant en vind het dan wel leuk (getuige de "lol") om het zelf ook maar te doen?

Zij houden zich netjes aan de regels betreffende exporteren en jij eist dan een vergoeding voor iets wat je eigen risico was. een risico wat je van te voren had kunnen bedenken bij bestellen uit China. :N :N
Dit.
Wat een gedram zeg om niks zeg.

Je weet dat je extra kosten kan krijgen, ook dat een product hierdoor 2 keer zo duur kan zijn.

Geld terug vragen omdat mensen hun werk wel op de juiste wijze doen :').
Triest.
pi_159653285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef BillsGate het volgende:
Lol, mail gehad van de aliexpress shop waar ik die camera controller besteld had.

Ik had ze bij de feedback maar 2 sterren gegeven omdat ik het nogal lomp vond om de originele waarde in puntgrootte 40 buiten op de doos te printen (met als resultaat hoge douanekosten).

Mailt de verkoopster: "Ja, dat doen we eigenlijk altijd zo. Als je dat niet gewild had, had je dat maar aan moeten geven bij je bestelling. Wil je nu a.u.b. je feedback aanpassen?"

Ik mail gisteren terug dat ik dat bij alles wat ik uit China bestel dat nog nooit meegemaakt heb, en dat ik graag een oplossing zie voor de extra kosten die ik nu heb moeten maken.

Vandaag weer antwoord. Ze verkopen eigenlijk alleen maar B2B en die willen altijd de originele factuur, in plaats van een fictieve douanefactuur. Maar ze kan me een whopping $10 op mijn paypal terug storten, nadat ik de feedback aangepast heb. Meer kan ze niet betalen, want dan gaat het ten koste van haar commissie.
Maar de feedback moet wel echt beter, want anders krijgt ze op haar lazer van de directie. (shop heeft nog niet zoveel sales, mijn negatieve feedback trekt het gemiddelde cijfer flink omlaat).

Ik heb haar maar teruggemaild dat ik die $10 eerder een belediging vind dan een oplossing, en dat ik op zijn minst de helft van de douaneleges terug wil krijgen ($ 41,08), voordat ik mijn feedback aanpas.

Ben benieuwd of ze daarmee akkoord gaat. En of het wegwerken van een negatieve recensie haar die drie tientjes waard is.
wacht, dus je klaagt er nu over dat er GEEN postfraude is gepleegd? _O-
pi_159653333
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:46 schreef mschol het volgende:

[..]

wacht, dus je klaagt er nu over dat er GEEN postfraude is gepleegd? _O-
Mooi he, en dan ook nog een vergoeding willen omdat je daardoor kosten hebt gemaakt _O-
Dit wordt een pareltje van een topic :) leuk om een over een paar jaar op terug te kijken haha!
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:52:11 #96
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_159653417
Oké, ik heb de boel dus gewoon verkeerd geïnterpreteerd en verkeerd aangepakt.

Prima. Dan ga ik rechtzetten wat ik krom gemaakt heb.

Mensen maken fouten en schatten dingen verkeerd in. Ik ook. Bedankt voor het daarop wijzen.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:54:38 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159653483
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef BillsGate het volgende:
Oké, ik heb de boel dus gewoon verkeerd geïnterpreteerd en verkeerd aangepakt.

Prima. Dan ga ik rechtzetten wat ik krom gemaakt heb.

Mensen maken fouten en schatten dingen verkeerd in. Ik ook. Bedankt voor het daarop wijzen.
:)

[Modjesmodus] Dan laten we dit vanaf dit moment rusten [/modjesmodus]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:40:16 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159654730
Vertraagde pakketjes?
25 februari op AliExpress een fietslampje besteld en vandaag binnengekregen :7
Wat andere dingen besteld op 18 januari eergisteren en gisteren, dus wat dat betreft is alles toppie.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159654738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:52 schreef BillsGate het volgende:
Oké, ik heb de boel dus gewoon verkeerd geïnterpreteerd en verkeerd aangepakt.

Prima. Dan ga ik rechtzetten wat ik krom gemaakt heb.

Mensen maken fouten en schatten dingen verkeerd in. Ik ook. Bedankt voor het daarop wijzen.
Sportieve reactie ^O^ .
Neem gewoon je verlies, ik baal ook van de 30-40 euro die ik weer kwijt ben voor een resend, van een SJ5000x die kapot is. Het is helaas niet anders.. :'(

toch moet ik zeggen dat ik *Klop klop klop* dat ik nog over het algemeen weinig heb moeten betalen aan belastingen. De keren dat ik moet betalen is helaas wel in de afgelopen 2 jaren het meest voorgekomen..
pi_159654768
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Vertraagde pakketjes?
25 februari op AliExpress een fietslampje besteld en vandaag binnengekregen :7
Wat andere dingen besteld op 18 januari eergisteren en gisteren, dus wat dat betreft is alles toppie.
Dan mag je inderdaad niet spreken van vertraagde pakketten!

Tenzij het 2015 was.. :P
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:47:35 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159654935
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Vertraagde pakketjes?
25 februari op AliExpress een fietslampje besteld en vandaag binnengekregen :7
Wat andere dingen besteld op 18 januari eergisteren en gisteren, dus wat dat betreft is alles toppie.
Mijn pakketjes zijn er anders nog steeds niet :'(.

Maar ik heb dan ook zeer weinig onderweg momenteel;
Ebay / KS / Indigogo / AE / BG bestellingen:

- Xiaomi FM transmitter
- Een setje DSTE Batterijen voor een camera
- BlitzWolf® 2.1A Reversible Braided Micro USB Cable
- Resend van een batterij (die komt vast niet meer, al 1.5 mnd onderweg :'))
- Znaps (die dingen komen ergens binnen een maand of 2/3 gok ik zo :')!, vaste KS vertragingen :D
- 3D printer (Kickstarter) ook maar een jaartje vertraging ofzo _O- (net in productie)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 04-02-2016 16:55:30 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159655502
Ik had een setje opzetborsteltjes via AE (november 2015) besteld. Nooit gehad.
Dispute gemaakt. Na 3x extenden zijn hun kant toch geescaleerd wegens geen reactie van de seller (ging automatisch, even voor de duidelijkheid ga ik niet 5x klooien voor 2 dollar). Geld teruggehad.

Vanochtend lag het pakje op de deurmat ;)
pi_159656690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Veel kennis hierover heb ik niet..

Hou je dan in, je ben niemand. Waarom verander je je naam niet naar lulletjerozenwater!?!

quote:
Dat geeft dan wel weer mogelijkheden; maar als de originele vraagsteller (FreaZ) zegt op zoek te zijn naar een goedkope set walkie-talkies, dan lijkt het mij niet dat hij over een dergelijke licentie beschikt.
Aannames, moet je mee stoppen. Daarbij is bezit van deze walkietalkies sowieso legaal voor iedereen, mist niet gebruiksklaar. Dus bijvoorbeeld in het doosje. of batterij losgekoppeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los daarvan is er eigenlijk niemand veroordeeld om met deze Walkie`s op de vrije banden te gebruiken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 18:06:53 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 18:48:51 #104
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159657666
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan mag je inderdaad niet spreken van vertraagde pakketten!

Tenzij het 2015 was.. :P
Hihi, oeps. Januari dus.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159657821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:05 schreef ZetaOS het volgende:
Hou je dan in, je ben niemand. Waarom verander je je naam niet naar lulletjerozenwater!?!
Ik baseer mij op bronnen, niet op nodeloos gescheld en op de man spelen.
Je hebt om te beginnen mijn 3 punten al niet (beargumenteerd) tegengesproken.
quote:
Aannames, moet je mee stoppen.
In het geval van die user geheel terechte aanname. In andere situaties mogelijk niet.
quote:
Daarbij is bezit van deze walkietalkies sowieso legaal voor iedereen, mist niet gebruiksklaar. Dus bijvoorbeeld in het doosje. of batterij losgekoppeld.
Daar heb je gelijk; heb ik dan ook niet tegengesproken.
quote:
Los daarvan is er eigenlijk niemand veroordeeld om met deze Walkie`s op de vrije banden te gebruiken.
Geen cijfers van bekend, maar grote kans dat je gelijk hebt.

Maar goed; n.a.v. de bronnen die ik heb is het niet kopen en legaal gebruiken maar is het kopen en aantal beperkingen/aandachtspunten.

Maar goed; ik vind het ook wel best. Kan me niet druk maken om drukmakers.
  donderdag 4 februari 2016 @ 19:06:44 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159658136
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:05 schreef ZetaOS het volgende:

Laten we het hier wel een beetje aardig zijn tegen elkaar :)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:48 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hihi, oeps. Januari dus.
Hehé, jammer nog steeds geen tijdreizende pakketjes :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159660170
Vandaag 'n setje stieken binnen (van die rubberen gevallen om 'n lamp op 'n fiets te monteren), begin december besteld en vorige week 'n dispute aangemaakt via PP omdat er weinig/traag reactie kwam. Melden ze gisteren dat ze 'n resend doen binnen 24u. Vandaag dispute maar gesloten, ik zie wel of ik 't 2e pakketje nog binnen ga krijgen, ik ga ze in ieder geval niet meer melden dat 't inmiddels binnen is.

Nu nog 2 pakketjes onderweg:
- 3.5 naar 3.5 kabeltje
- Xiaomi Roidme FM-transmitter
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:10:14 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159660377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 'n setje stieken binnen (van die rubberen gevallen om 'n lamp op 'n fiets te monteren), begin december besteld en vorige week 'n dispute aangemaakt via PP omdat er weinig/traag reactie kwam. Melden ze gisteren dat ze 'n resend doen binnen 24u. Vandaag dispute maar gesloten, ik zie wel of ik 't 2e pakketje nog binnen ga krijgen, ik ga ze in ieder geval niet meer melden dat 't inmiddels binnen is.

Nu nog 2 pakketjes onderweg:
- 3.5 naar 3.5 kabeltje
- Xiaomi Roidme FM-transmitter
Hmz, ja zal je altijd net zien.
Vaak vraag ik nog even als het al onderweg is en dat ze het anders wel mogen laten zitten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159660428
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, ja zal je altijd net zien.
Vaak vraag ik nog even als het al onderweg is en dat ze het anders wel mogen laten zitten.
Mja, vind ik ook wel zo netjes. Maar ze waren al niet zo vriendelijk, als ze reageerden. Daarbij gaat 't om 'n euro of zo. Die dingen kosten per 6 geen drol. Moet ergens m'n winst pakken ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159664690
Heeft iemand hier ervaring met Tronsmart kabels i.c.m. Quick Charge 2.0?
We hebben hier een telefoon die schijnbaar dit ondersteunt en zijn op zoek naar nieuwe lader + evt. kabels. Lader is wel bekend (deze) maar ik twijfel nog aan de kabels.
Je hebt de Blitzwolf kabels van 1 meter en 2 meter die die QC2.0 ondersteunen en ook nog eens reversible zijn aan beide kanten. (leuk en aardig maar niet bepaald bittere noodzaak)
Maar je hebt ook voor een paar euro meer de verschillende Tronsmart packs met 3-6 kabels van verschillende lengtes.
Je hebt vier verschillende packs van de gold plated en 1 versie van de silver plated.
Bij die eerste wordt niets gezegd over eventuele ondersteuning van QC2.0, bij die laatste wel.
Echter staan op Amazon ook de gold plated en daar staat wel bij dat ze QC2.0 ondersteunen.
Ergens vermoed ik dat het ook geen ruk uitmaakt en dat ze allemaal wel geschikt zijn.

Iemand ervaringen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 04-02-2016 22:13:56 ]
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:20:58 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159666227
Als ik zo kijk denk ik dat er ook geen verschil in zit. Tronsmart is van Geekbuying dacht ik, kan wel eens kijken of marketing die vraag kan beantwoorden als ze online zijn morgen.

Wat betreft de voorraad van de Bluedio I6; de Sony MW1 (mijn favo BT speler tot ik de mijne liet zwemen) is in de aanbieding bij Sony:
http://eshop.sonymobile.c(...)et-pro-mw1-basic-kit

Het is dat ik nog een I6 heb maar anders zou ik hem zo weer kopen :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159677255
Heeft iemand al een flexibele tube camera getest?
http://www.banggood.com/6(...)nd-PC-p-1001666.html
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:03:27 #113
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159677624
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand al een flexibele tube camera getest?
http://www.banggood.com/6(...)nd-PC-p-1001666.html
Yep! Niet deze, maar vergelijkbaar : besteld, aangekregen, 1 keer gebruikt om 'n geweerloop te inspecteren, ik trek 'm er terug uit, blijft de hele behuizing zitten.
Meegeleverde software was ruk, beeldkwaliteit belabberd.
Wat wou je nog meer weten? :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:12:02 #114
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_159677776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand al een flexibele tube camera getest?
http://www.banggood.com/6(...)nd-PC-p-1001666.html
Ik heb ook een vergelijkbaare, voor die prijs hoef je geen hoge kwaliteit en goed beeld te verwachten.
pi_159679668
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Vertraagde pakketjes?
25 februari op AliExpress een fietslampje besteld en vandaag binnengekregen :7
Wat andere dingen besteld op 18 januari eergisteren en gisteren, dus wat dat betreft is alles toppie.
Die heb ik ook besteld afgelopen week! Kan ik ook een jaar gaat zitten wachten :P
Doen de lasers het goed? :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:50:30 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159680900
Xiaomi Roidmi binnen *O*
Alleen niet de juiste aansluiting in de auto, nu maar hopen dat hij in de andere past :P
Edit: ook niet :')!

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 05-02-2016 16:01:41 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:13:09 #117
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_159683408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:50 schreef RobertNL het volgende:
Xiaomi Roidmi binnen *O*
Alleen niet de juiste aansluiting in de auto, nu maar hopen dat hij in de andere past :P
Edit: ook niet :')!
die aansluitingen zij toch allemaal het zelfde? :?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 18:34:33 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159683752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:13 schreef hiddit het volgende:

[..]

die aansluitingen zij toch allemaal het zelfde? :?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:23:21 #119
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_159684646
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ahaa i see, was misschien wel handig geweest om daar eerst naar te kijken :9
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:44:30 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159685109
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:23 schreef hiddit het volgende:

[..]

ahaa i see, was misschien wel handig geweest om daar eerst naar te kijken :9
Blijkbaar hebben auto's vanaf 2013 die nieuwe aansluiting
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:33:51 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159686254
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:44 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben auto's vanaf 2013 die nieuwe aansluiting
Heb het creatief opgelost met geleidende tape aan de zijkant,weekt perfect :)
Meende overigens dat de auto waarvoor ik hem zou gebruiken een nieuwe aansluiting had maar toch past dat ding er matig in (niet breed genoeg).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159688552
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb het creatief opgelost met geleidende tape aan de zijkant,weekt perfect :)
Meende overigens dat de auto waarvoor ik hem zou gebruiken een nieuwe aansluiting had maar toch past dat ding er matig in (niet breed genoeg).
En heeft die een beetje goed geluid?
  vrijdag 5 februari 2016 @ 21:54:57 #123
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159688602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld afgelopen week! Kan ik ook een jaar gaat zitten wachten :P
Doen de lasers het goed? :)
Jep, werken goed en is ook goed te zien 's avonds. Best grappig, alleen is mijn fiets net zo irritant dat ik de lamp alleen zo kon monteren dat zo'n stuk frame een deel van de lasers blokkeert ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159688951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:45 schreef ridsel het volgende:
Heeft iemand al een flexibele tube camera getest?
http://www.banggood.com/6(...)nd-PC-p-1001666.html
Die komt bij mij altijd voorbij op Facebook :')
pi_159702973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Veel kennis hierover heb ik niet, maar dit is wel vaker besproken en ook als je naar gespecialiseerde fora gaat zul je dit onderstreept zien worden.
Wat ik steeds tegenkom is het feit dat het niet gecertificeerd is, te hoog zendvermogen, heeft een verwijderbare antenne en nog wel wat zaken.

[..]

Dat geeft dan wel weer mogelijkheden; maar als de originele vraagsteller (FreaZ) zegt op zoek te zijn naar een goedkope set walkie-talkies, dan lijkt het mij niet dat hij over een dergelijke licentie beschikt.

Kortom; voor de willekeurige persoon die een walkie-talkie zoekt en verder niet; is een dergelijke Baofeng nog steeds niet toegestaan.
Na wat reviews en youtube video's te hebben gezien ben ik voor deze gegaan:
http://www.gearbest.com/walkie-talkie/pp_178196.html

Die Baofeng's zullen best goed zijn, maar voor mijn doeleinden te duur en 'te goed'. Voor 13 euro gaat dit setje denk ik veel plezier/gemak opleveren.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 17:45:24 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159707270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

En heeft die een beetje goed geluid?
De auto niet, maar het klonk niet slecht :)

Shiznuts, had jij deze al? https://nl.pepper.com/aan(...)oor-30-euro-ae-18670

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 06-02-2016 19:38:11 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:15:30 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159715565
Jups. Met een zooitje K&Z's gehaald. Helaas heeft K&Z niet echt iets tegenwoordig, beetje dun en breekbaar in de heldere noten. De xDuoo X2 zelf is wel aardig, maar mja, voelt wel heel pre-2010 aan ofzo. Ik had in 2004 een Packard Bell Audiodream dat al wat grensverleggender is. Als je dan toch Sansa spul of FiiO spul hebt liggen, neig je eerder daar naar...
Is trouwens een nieuwe van ze (xDuoo), maar mja, kweenie. Dan lijkt een FiiO X1 er voor die prijs meer op?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159728570
Deze coupons zijn niet meer geldig?
Ik krijg "Coupon is only allowed to use in special countries".

Ben dus te laat neem ik aan? -O-
  zondag 7 februari 2016 @ 16:06:54 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159728863
Ben je ingelogd en een Nederlands adres opgegeven/Nederlands geselecteerd als country/valuta? Er staat daar t/m vandaag en het is daar lokaal zelfs nog geen morgen... zijn meen ik speciale codes voor FOK!/NL(+BE), dus gok dat daar ergens een mismatch is ontstaan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159729092
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:06 schreef shiznuts het volgende:
Ben je ingelogd en een Nederlands adres opgegeven/Nederlands geselecteerd als country/valuta? Er staat daar t/m vandaag en het is daar lokaal zelfs nog geen morgen... zijn meen ik speciale codes voor FOK!/NL(+BE), dus gok dat daar ergens een mismatch is ontstaan.
Jep, ingelogd, Nederlands adres, Euro etc.

EDIT: ik weet niet wat er verkeerd ging, maar heb het met een andere browser geprobeerd en daar is het gelukt.
Zelfs nog op een lager bedrag uitgekomen dan daar staat. :P (en dan nog Cashback erbij af)

Over Banggood gesproken; ik kwam via Cashbackvergelijken ook nog Cashbacktotaal tegen.
Ik gebruik nu CashbackXL met 4.5%, maar deze schijnen zelfs 6% terug te doen.
Maar goed; geen zin om bij nóg meer van dergelijke sites te gaan inschrijven...

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 07-02-2016 16:48:22 ]
pi_159729742
Is er al eens een review van het alarm systeem geplaatst?
  zondag 7 februari 2016 @ 17:08:27 #132
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159730507
Ik wil graag een blitzwolf 10400mAH aanschaffen, om mijn Dell XPS 13 (2015) mee op te laden. Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand waar ik een kabel kan halen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 7 februari 2016 @ 18:07:31 #133
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159731930
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil graag een blitzwolf 10400mAH aanschaffen, om mijn Dell XPS 13 (2015) mee op te laden. Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand waar ik een kabel kan halen?
Ik ga ff quoten uit mijn reviewtopic :
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:37 schreef Iemand91 het volgende:
Bij zowel de 10.000mAh als deze 20.000mAh is de max. output op een USB-poort rond de 2A.
(de 10.000mAh 2.1A, de 20.000mAh 2A).

De Quick Charge 2.0 waarmee deze 20.000mAh wordt geadverteerd geldt alleen voor input; ofwel het opladen van de power bank. De Blitzwolf 10.400mAh ondersteunt wél QC2.0 op de output.

De Macbook wordt geleverd met een 14.5V / 2A (29W) USB-C lader. Omgerekend naar 5V is dat 5.8A. Dat ga je dus uit geen enkele (standaard Xiaomi) power bank halen.
Het schijnt wel te kunnen dat je de Macbook kunt opladen met 5V maar als je dus max. 2.1A daar uit kunt krijgen gaat het opladen héél erg lang duren.
Opladen en tegelijk je Macbook (intensief) gebruiken gaat het dus zeker niet worden.
(De oplader zal natuurlijk wel overgedimensioneerd zijn maar niet zo ver)

De foto van de 20.000mAh power bank die een Macbook zou opladen is dus een beetje misleidend.
Hopelijk komt Xiaomi nog eens met een power bank die 12V (en evt. 16V en 19V) kan leveren zodat je laptops e.d. ook kunt opladen. Want die zijn aardig prijzig tot nu toe (minstens ¤50+)
Er zijn wel cases waar je 18650 batterijen in kunt stoppen met 12V output, maar die kunnen blijkbaar maar 12V/1A aan want ook niet voldoende is.
Output uit de specs van de BlitzWolf :
5V/2.1A 9V/1.8A 12V/1.35A
Dus 16,2W in het beste geval; je meegeleverde lader levert tussen de 40W en 45W (educated guess).
Da's bijna 3 keer zoveel. Ik vrees dat het laden van laptops met powerbanks nog niet helemaal haalbaar is. Wel is misschien een aantal procentjes extra capaciteit tijdens gebruik mogelijk, maar dat betwijfel ik.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 7 februari 2016 @ 18:36:45 #134
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_159732705
Voor in m'n nieuwe huis op zoek naar GU10 spots en een enkele E27. Die E27 vind als filament LED mooi. En voor de spot moeten ze gewoon mooi licht geven (mag redelijk flood zijn, ipv trow/gericht).
Iemand tips/aanraders?
pi_159733857
Ik heb deze GU10 LEDs van Aliexpress:
http://s.aliexpress.com/3qiMZBVj
Ben ik heel tevreden over ^O^
pi_159735161
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
Voor in m'n nieuwe huis op zoek naar GU10 spots en een enkele E27. Die E27 vind als filament LED mooi. En voor de spot moeten ze gewoon mooi licht geven (mag redelijk flood zijn, ipv trow/gericht).
Iemand tips/aanraders?
Als je China overweegt (qua prijs en kwaliteit) dan kun je ook bij de Action naar binnen stappen.
Prijzen zijn zo ongeveer gelijk. Hebben tegenwoordig geloof ik ook van die filament LED's.
Hier ook nieuwe lampenkappen waar die mogelijk in gaan.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:54:48 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159736650
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jep, ingelogd, Nederlands adres, Euro etc.

EDIT: ik weet niet wat er verkeerd ging, maar heb het met een andere browser geprobeerd en daar is het gelukt.
Zelfs nog op een lager bedrag uitgekomen dan daar staat. :P (en dan nog Cashback erbij af)

Over Banggood gesproken; ik kwam via Cashbackvergelijken ook nog Cashbacktotaal tegen.
Ik gebruik nu CashbackXL met 4.5%, maar deze schijnen zelfs 6% terug te doen.
Maar goed; geen zin om bij nóg meer van dergelijke sites te gaan inschrijven...
Cashbacktotaal heeft een jaarlijkse fee van 7,50 maar je krijgt de eerste keer 10 euro bonus.
Heb er een account; verder wel een prima site die hoge uitbetalingen heeft ;)
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Skiet het volgende:
Is er al eens een review van het alarm systeem geplaatst?
Nope, nog niet gespot hier.
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
Voor in m'n nieuwe huis op zoek naar GU10 spots en een enkele E27. Die E27 vind als filament LED mooi. En voor de spot moeten ze gewoon mooi licht geven (mag redelijk flood zijn, ipv trow/gericht).
Iemand tips/aanraders?
GU10 heb ik een keer bij de action gehaald van Philips; dat zijn echt perfecte lampen voor toen iets van ¤3.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159737981
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 16:41 schreef Skiet het volgende:
Is er al eens een review van het alarm systeem geplaatst?
Dat GSM-alarm ding?
pi_159738366
Hehe, nu op SBS6 (SBS6 :r )
quote:
In het programma Oplichters in het Buitenland reist Kees af naar het buitenland om de confrontatie met de oplichters aan te gaan. Hij ondergaat het bedrog vaak zelf en laat met verborgen camera zien hoe de oplichters te werk gaan. In Hong Kong wordt Kees in een winkel slachtoffer van de zogenaamde Switch and Bait Scam, een wisseltruc met dure elektronica waar heel veel toeristen slachtoffer van worden. Er volgt een pittige confrontatie. Verder legt het team van Oplichters in het Buitenland een netwerk bloot van illegale horlogewinkeltjes op bovenetages en blijkt de overheid Kees en zijn collega's stiekem in de gaten te houden.
pi_159739459
Heb een vraagje, waar kan ik zoiets vinden maar dan voor de iphone 4/4s? Kan alleen deze vorm vinden of ik zocht niet goed. Niet met een lightning contact, maar de andere (ben de naam ff kwijt :/)

  zondag 7 februari 2016 @ 22:06:30 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159739487
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Musta het volgende:
Heb een vraagje, waar kan ik zoiets vinden maar dan voor de iphone 4/4s? Kan alleen deze vorm vinden of ik zocht niet goed. Niet met een lightning contact, maar de andere (ben de naam ff kwijt :/)

[ afbeelding ]
Apple 30 pins
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159740544
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat GSM-alarm ding?
Ja.

Ik zoek iets om bij deuren en ramen te plaatsen en centraal aan/uit te zetten is. Berichtje als een deur/raam open gaat. Alarm na 30 seconden bijvoorbeeld.
  zondag 7 februari 2016 @ 22:56:22 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159741748
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja.

Ik zoek iets om bij deuren en ramen te plaatsen en centraal aan/uit te zetten is. Berichtje als een deur/raam open gaat. Alarm na 30 seconden bijvoorbeeld.
Hier ook wel interesse in zoiets, :)
Lok quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:41 schreef davedavy het volgende:
Mijn cheapy-ass (50usd) alarm is eindelijk binnen. Werkt verassend goed en erg makkelijk te installeren. Bij geleverde sirene heeft de hele buurt ookal kennis mee gemaakt. :+
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 19:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Bedoel je toevallig die van mij? Zo ja, dan nee, die hangt nog niet ;( Moet nog altijd een eigen SIM kopen voor dat apparaat. De Jumbo SIM werkte niet en de lokale Hema gaat deze week pas de SIM kaartjes bijvullen o|O
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:52 schreef davedavy het volgende:
Ik eindelijk mijn alarm opgehangen, begeeft het basisstation het. Seller heeft netjes een nieuw station gestuurd :D


[ Bericht 32% gewijzigd door RobertNL op 07-02-2016 23:26:34 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 februari 2016 @ 01:27:52 #144
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_159745505
Wie liep nou te zeuren dat de pakketjes langer onderweg zijn? Ik heb alles van eBay binnen 3 weken, maar nog vaker binnen 2 weken al binnen..
  maandag 8 februari 2016 @ 02:18:22 #145
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159745930
quote:
12s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:07 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik ga ff quoten uit mijn reviewtopic :

[..]

Output uit de specs van de BlitzWolf :
5V/2.1A 9V/1.8A 12V/1.35A
Dus 16,2W in het beste geval; je meegeleverde lader levert tussen de 40W en 45W (educated guess).
Da's bijna 3 keer zoveel. Ik vrees dat het laden van laptops met powerbanks nog niet helemaal haalbaar is. Wel is misschien een aantal procentjes extra capaciteit tijdens gebruik mogelijk, maar dat betwijfel ik.
Shit. Wat jammer :(

Ik had voorheen een 19v powerbank, maar die kon hem ook slechts 1x opladen voor deze leeg was en die kostte grofweg ¤100,- dat was mij het geld niet waard. Een eurotje of 25 daarentegen wel. Jammer :(
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 8 februari 2016 @ 02:19:52 #146
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_159745944
Trouwens nog een vraagje: Brief gekregen van de douane met een onbekend trace nummer. Ik heb aangegeven geen idee te hebben wat zij nu in hun bezit te hebben, dit is al een week geleden door mij gedaan, nog geen wederbericht gehad. Wat kan ik het beste doen?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_159749715
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:52 schreef davedavy het volgende:

[..]

En heeft die een beetje goed geluid?
Ik heb hem laatst ook binnen gekregen, maar ik blijf een kleine ruis horen op de achtergrond, ook al speel ik muziek af. Niet zo erg dat t stoort, maar je merkt het wel. Anderen zeggen weer dat het tijdens het afspelen niet voorkomt
pi_159750289
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja.

Ik zoek iets om bij deuren en ramen te plaatsen en centraal aan/uit te zetten is. Berichtje als een deur/raam open gaat. Alarm na 30 seconden bijvoorbeeld.
Nja ik gebruik hem helemaal al niet meer :') Het werkt allemaal wel gewoon. Zodra de sensor iets opvangt van beweging heb je 30 sec (of wat je ingesteld hebt) de tijd het te deactiveren voordat 'ie afgaat. In de praktijk is het probleem echter dat de ene huisgenoot z'n afstandsbediening vergeet, de andere heeft weer geen telefoon bij de hand of is te traag met de app openen. Dus.. Nja het werkt wel maar iedereen moet er wel aan denken. Oplossing hiervoor zou zijn een systeem te kopen met code. Deze dingen zijn ook los te verkrijgen. Klikkerdeklik.

Nog een klein minpuntje: hij gaat af en toe af dankzij de hond. Vonden de buren niet fijn gezien het idiote geluid dat dat alarm maakt :P Er schijnen wel speciale 'huisdieren' sensoren te krijgen.

Als iemand zo'n systeem 'serieus' wilt gebruiken zou ik een merk nemen. Zoals Etiger of Chuango. Alhoewel Chuango vrij duur is en je waarschijnlijk net zo goed dan eentje in NL zou kunnen kopen.

Heb je een klein budget, dan zou ik dit basisstation nemen. Die werkt in principe hetzelfde als die van mij (deze) maar heeft wel de mogelijkheid een code in te typen. Je hebt ze ook met een touchpadje.

Ook handig om te weten: die systemen werken allemaal op een bepaalde freq. Je bent dus niet gebonden aan één bepaald type sensor. Zo vind ik die met een antenne erop helemaal niks :)

Tenslotte nog een SIM tip: zet SMS meldingen uit, anders stuurt die steeds een bericht als het alarm aanstaat en uitgaat. Dat kost nogal wat SMS'jes. Als provider heb ik Hema genomen. Makkelijk opwaarderen via internet en tegoed is lang geldig icm laag sms tarief.

[ Bericht 9% gewijzigd door davedavy op 08-02-2016 12:02:38 ]
  maandag 8 februari 2016 @ 13:11:08 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159751884
Bedankt, kan je ook alarm tijden programeren? Bijvoorbeeld alleen tussen 0.00 en 6.00?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159753455
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:11 schreef RobertNL het volgende:
Bedankt, kan je ook alarm tijden programeren? Bijvoorbeeld alleen tussen 0.00 en 6.00?
Dat kan ook. Heel easy via SMS of door te bellen. Sommige systemen ondersteunen ook een app die SMS'je stuurt, maar dat vind ik dan persoonlijk niks. (Duurdere merken als Etiger hebben ook een app, deze werkt dan wel weer heel anders dan die SMS app). Anyhoe. Instellen is een paar minuten werk. Je belt het nummer van je alarm, typt het programmeer wachtwoord in en vervolgens kijk je in het boekje voor alle instellingen. Bijvoorbeeld tijd instellen is dan iets zoals [44] [XX:XX] [AA:AA] #

Waar 44 dan de instelling 'arm time' is, XX:XX de starttijd, en AA:AA de stoptijd. Je kunt dit ook SMS'en, maar dan stuurt die steeds een SMS'je terug, en dan ben je in no time door je SMS bundel heen. Je kunt ook het alarm aan en uitzetten door te SMS'en of te bellen. Voor het aan en uitzetten gebruik je je eigen password.

Die dingen werken allemaal vrij goed voor een merkloos ding. Maar vooral niet vergeten een daadwerkelijk alarm/sirene erbij te kopen (als die er nog niet bij zit). Anders schrik je de boef niet af en werkt het als een soort van stil alarm die jou via een SMS of belletje informeert dat er beweging is gedetecteerd :P
  maandag 8 februari 2016 @ 14:23:54 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159753670
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:15 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat kan ook. Heel easy via SMS of door te bellen. Sommige systemen ondersteunen ook een app die SMS'je stuurt, maar dat vind ik dan persoonlijk niks. (Duurdere merken als Etiger hebben ook een app, deze werkt dan wel weer heel anders dan die SMS app). Anyhoe. Instellen is een paar minuten werk. Je belt het nummer van je alarm, typt het programmeer wachtwoord in en vervolgens kijk je in het boekje voor alle instellingen. Bijvoorbeeld tijd instellen is dan iets zoals [44] [XX:XX] [AA:AA] #

Waar 44 dan de instelling 'arm time' is, XX:XX de starttijd, en AA:AA de stoptijd. Je kunt dit ook SMS'en, maar dan stuurt die steeds een SMS'je terug, en dan ben je in no time door je SMS bundel heen. Je kunt ook het alarm aan en uitzetten door te SMS'en of te bellen. Voor het aan en uitzetten gebruik je je eigen password.

Die dingen werken allemaal vrij goed voor een merkloos ding. Maar vooral niet vergeten een daadwerkelijk alarm/sirene erbij te kopen (als die er nog niet bij zit). Anders schrik je de boef niet af en werkt het als een soort van stil alarm die jou via een SMS of belletje informeert dat er beweging is gedetecteerd :P
Exact wat ik zoek dus. Nu nog zo'n goedkoop mogelijke versie vinden _O- *O*
Doe er dan wel een simkaartje van Simyo in oid; via cashbacksites heb je daar een jaar lang voorraad SMSjes voor 0 euro :Y

Hmz; of ik voeg zoiets toe aan mijn huidige IP camera:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item4ab5c6f18c
Maar dan kan ik hem niet uitzetten met een afstandsbediening natuurlijk... en dan zit ik weer met WIFI dat matig werkt met een camera.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 08-02-2016 14:53:30 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159754383
SIM + 27,50 tegoed voor 5 euro is niet mis nee :P
  maandag 8 februari 2016 @ 14:57:49 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159754510
quote:
Tja, en dan zijn ze vast nog niet een Xiaomi ook :')
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:53 schreef davedavy het volgende:
SIM + 27,50 tegoed voor 5 euro is niet mis nee :P
Enkele cashback sites zelfs nog minder (0 euro)

Nouja; nog maar even een zoektochtje op Ebay / AE doen en dan toch maar zo'n simpel goedkoop alarmsysteem bestellen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 februari 2016 @ 15:00:52 #155
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159754601
Vraagje voor de experts.. is als eenvoudige betrouwbare usb-voeding Nilkin nog the way to go of zijn er andere adaptertjes in de running? (die niet snel in de fik vliegen dus.. die ik bij een chinaphone meegeleverd krijg, gebruik ik liever niet)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 8 februari 2016 @ 15:07:51 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159754803
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef Dromer het volgende:
Vraagje voor de experts.. is als eenvoudige betrouwbare usb-voeding Nilkin nog the way to go of zijn er andere adaptertjes in de running? (die niet snel in de fik vliegen dus.. die ik bij een chinaphone meegeleverd krijg, gebruik ik liever niet)
Tegenwoordig zou ik ook deze wel durven aanraden:
http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1032822.html
Wellicht heeft Tronsmart of Aukey ook nog iets dat aan je eisen voldoet :)
Mocht je voor de Blitzwolf gaan vergeet dan:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:35 schreef Banggood het volgende:
Hij is er weer! 12blitzw ! Deze keer voor 10% korting op het grootste deel van onze BlitzWolf-collectie, die je hier kunt bekijken. :)
Geldig t/m 31 december 2016. (Niet geldig op pre-sales of voor unbeatable, flashdeals of email-only aanbiedingen.)
en https://www.cashbackxl.nl/ of http://shopkorting.nl/ niet :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 februari 2016 @ 15:22:58 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159755278
Heb m'n Orico AliExpress Brands promotion-spul binnen. Ook wel een aardige voor laders e.d. .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 8 februari 2016 @ 15:39:36 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159755845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
Why can’t I connect with my Chinese version YI Home Camera?
quote:
The Chinese version YI Home Cam (which is also known as Xiaomi smart camera) is customized for users in mainland China. The languages, features and services are more suitable for mainland Chinese users. It is only officially sold in mainland China and Chinese version cameras manufactured after 1st November 2015 work in mainland China only, otherwise it will fail to pair or fail to connect. To use YI Home Cam in other locations, we suggest to buying international version YI Home Cam.

Het lijkt wel bijna dat die van mij daar ook al last van heeft :'). Krijg hem met de huidige app uit de Playstore niet gekoppeld :r
Edit: 4 app versies verder:

Lampje van de camera brand blauw; contact maken nope...
Iemand tips :')?
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:22 schreef shiznuts het volgende:
Heb m'n Orico AliExpress Brands promotion-spul binnen. Ook wel een aardige voor laders e.d. .
Ik wist dat ik een merk vergat ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 08-02-2016 17:00:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159757402
quote:
Ik zit zelf bij www.spaarwinkelen.nl, uitbetalen is dan pas mogelijk vanaf 25 euro. Maar het werkt in principe goed en is altijd mooi meegenomen :).
pi_159758594
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het lijkt wel bijna dat die van mij daar ook al last van heeft :'). Krijg hem met de huidige app uit de Playstore niet gekoppeld :r
Edit: 4 app versies verder:
[ afbeelding ]
Lampje van de camera brand blauw; contact maken nope...
Iemand tips :')?

Hier hetzelfde probleem (na updaten van firmware(!)). Opvallend ook is dat ik twee van die dingen heb (beiden origineel, zien er wel iets anders uit) en beiden hebben ook andere 'laatste' versies.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:21:04 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159758681
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:17 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem (na updaten van firmware(!)). Opvallend ook is dat ik twee van die dingen heb (beiden origineel, zien er wel iets anders uit) en beiden hebben ook andere 'laatste' versies.
Helft van de oude apps werken niet als je moet inloggen, kon ergens nog wel de laatst gebruikte app vinden maar zonder mogelijkheid tot inloggen kwam je ook niet verder.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159760046
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, en dan zijn ze vast nog niet een Xiaomi ook :')

[..]

Enkele cashback sites zelfs nog minder (0 euro)

Nouja; nog maar even een zoektochtje op Ebay / AE doen en dan toch maar zo'n simpel goedkoop alarmsysteem bestellen :)
Welke SIM aanbieding prepaid met cashback heb jij gezien dan? Ik heb sowieso nog een prepaid nodig voor een leuk prijsje met het liefst tegoed erop. Ik zit bij shopkorting.nl
  maandag 8 februari 2016 @ 19:03:51 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159760817
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik wist dat ik een merk vergat ;)
Wat ik de laatste tijd veel terugzie op Amazon is het merk UGreen. Kabelmeuk.
Die zitten op AliExpress met een eigen store zag ik net: http://www.aliexpress.com/store/301635 .
quote:
11s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:24 schreef shiznuts het volgende:
A4 -> A3 oh noes. :'(
Dacht al. Moet vast een glitch in de Matrix geweest zijn... :9B
B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159760837
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja ik gebruik hem helemaal al niet meer :') Het werkt allemaal wel gewoon. Zodra de sensor iets opvangt van beweging heb je 30 sec (of wat je ingesteld hebt) de tijd het te deactiveren voordat 'ie afgaat. In de praktijk is het probleem echter dat de ene huisgenoot z'n afstandsbediening vergeet, de andere heeft weer geen telefoon bij de hand of is te traag met de app openen. Dus.. Nja het werkt wel maar iedereen moet er wel aan denken. Oplossing hiervoor zou zijn een systeem te kopen met code. Deze dingen zijn ook los te verkrijgen. Klikkerdeklik.

Nog een klein minpuntje: hij gaat af en toe af dankzij de hond. Vonden de buren niet fijn gezien het idiote geluid dat dat alarm maakt :P Er schijnen wel speciale 'huisdieren' sensoren te krijgen.

Als iemand zo'n systeem 'serieus' wilt gebruiken zou ik een merk nemen. Zoals Etiger of Chuango. Alhoewel Chuango vrij duur is en je waarschijnlijk net zo goed dan eentje in NL zou kunnen kopen.

Heb je een klein budget, dan zou ik dit basisstation nemen. Die werkt in principe hetzelfde als die van mij (deze) maar heeft wel de mogelijkheid een code in te typen. Je hebt ze ook met een touchpadje.

Ook handig om te weten: die systemen werken allemaal op een bepaalde freq. Je bent dus niet gebonden aan één bepaald type sensor. Zo vind ik die met een antenne erop helemaal niks :)

Tenslotte nog een SIM tip: zet SMS meldingen uit, anders stuurt die steeds een bericht als het alarm aanstaat en uitgaat. Dat kost nogal wat SMS'jes. Als provider heb ik Hema genomen. Makkelijk opwaarderen via internet en tegoed is lang geldig icm laag sms tarief.
Thanks. Ik ga maar weer vergelijken en dan maar iets bestellen. Ik kan in NL niet bijzonder veel van dit soort relatief eenvoudige systemen vinden trouwens. Misschien zoek ik verkeerd.

Neig naar deze: www.aliexpress.com/item/D(...)Kit/32224222808.html

En dan deze boven de garagedeur. http://www.aliexpress.com(...)ping/1959669839.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Skiet op 08-02-2016 19:12:21 ]
  maandag 8 februari 2016 @ 19:13:01 #165
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159761152
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tegenwoordig zou ik ook deze wel durven aanraden:
http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1032822.html
Wellicht heeft Tronsmart of Aukey ook nog iets dat aan je eisen voldoet :)
Mocht je voor de Blitzwolf gaan vergeet dan:

[..]

en https://www.cashbackxl.nl/ of http://shopkorting.nl/ niet :)
Ah super. Heeft wel een goede naam, heb ik begrepen. Niet van dat spul met de 230V vlak naast de 5V op het circuitbord dus. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159763062
Over USB-laders gesproken; de Aukey 18W Quick Charge 2.0 met USB-kabel is momenteel in de aanbieding bij
Amazon.it voor ¤8
Helaas door BTW (+ ¤1.89) en verzendkosten (+ ¤5.61) wordt dit wel ¤13.61.
Misschien kun je hier ook wel de boekentruc (goedkoop boek bijbestellen voor gratis verzending en dan boek annuleren) toepassen maar dat zul je zelf moeten uitzoeken; dat ga ik niet doen.

Oh, en de eerder genoemde Aukey 20.000mAh power bank is nu ook even in de aanbieding voor ¤21.24.
Ook hier helaas weer BTW (+ ¤ ) en verzendkosten (+ ¤5.72) maar met ¤26.96 is die nog steeds goedkoper dan de Xiaomi 20.000mAh.



[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2016 20:37:21 ]
pi_159768685
Ennnnn... ik twijfel nog steeds: Yi vs SJ5000+

Ik lees soms dat die Yi ook op 2K kan filmen, maar ergens anders weer niet. Wat is nou waar?
En het verschil dat de één een schermpje heeft en de ander niet... Ik heb geen idee hoe vaak ik dat scherm zou gebruiken.

Stomme twijfels.

Edit: van de Yi zie ik bijvoorbeeld deze twee varianten:
1: http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html
2: http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-969228.html
Don't see the difference.

Is nou alleen de kleur anders?

[ Bericht 50% gewijzigd door Hojdhopper op 08-02-2016 22:53:57 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 8 februari 2016 @ 23:34:24 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159770139
Ik meende dat vanaf versie z23 het focus probleem verholpen was en dat hij daardoor bij banggood duurder was als je zeker een nieuwe versie wilde hebben. Ga er zelf vanuit dat nu iedere versie wel de nieuwe is.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 08-02-2016 23:53:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159770395
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef RobertNL het volgende:
Ik meende de 't vanaf versie z23 het focus probleem verholpen was en dat hij daardoor bij banggood duurder was als je zeker een nieuwe versie wilde hebben. Ga er zelf vanuit dat nu iedere versie wel de nieuwe is.
Thanks, had het net ook ergens gevonden idd. Maar balen, de witte is uitverkocht met EU direct. Beetje jammer.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:24:51 #170
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159773153
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:07 schreef RobertNL het volgende:

Op dinsdag 5 januari 2016 08:35 schreef Banggood het volgende:

Hij is er weer! 12blitzw ! Deze keer voor 10% korting op het grootste deel van onze BlitzWolf-collectie, die je hier kunt bekijken. :)
Geldig t/m 31 december 2016. (Niet geldig op pre-sales of voor unbeatable, flashdeals of email-only aanbiedingen.)

en https://www.cashbackxl.nl/ of http://shopkorting.nl/ niet :)
Uiteindelijk gegaan voor de BlitzWolf® QC2.0+2.4A 30W Dual USB Fast Charger EU



Met de coupon en cashback uiteraard. ;)
Thanks.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:53:30 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159773352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 08:24 schreef Dromer het volgende:

[..]

Uiteindelijk gegaan voor de BlitzWolf® QC2.0+2.4A 30W Dual USB Fast Charger EU

[ link | afbeelding ]

Met de coupon en cashback uiteraard. ;)
Thanks.
heb ik ook maar besteld. Lader bij de bank is nog net weer iets makkelijker dan een powerbank
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159773881
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het lijkt wel bijna dat die van mij daar ook al last van heeft :'). Krijg hem met de huidige app uit de Playstore niet gekoppeld :r
Edit: 4 app versies verder:
[ afbeelding ]
Lampje van de camera brand blauw; contact maken nope...
Iemand tips :')?

[..]

Ik wist dat ik een merk vergat ;)
Yi Home:
http://en.miui.com/thread-215059-1-1.html

Yi Sports:
http://en.miui.com/thread-214993-1-1.html
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:15:37 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159774368
quote:
Bedankt; daar zal het probleem wel ergens zitten inderdaad :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Exact wat ik zoek dus. Nu nog zo'n goedkoop mogelijke versie vinden _O- *O*




Nr 1: Geen touchpad; wel goedkoop - $35

Nr 2: Goedkoopste met touchpad; veelvoorkomend ook onder ''merknamen'' - $42

Nr 3: Ongeveer zelfde prijs als Nr 2; oogt goedkoper? Heeft een app - $43

Nr 4: Touchpad versie; Heeft wederom een app - $47

Nr 5: Meer beraad aan te sluiten; ook onder veel merknamen / types verkocht - $50

Nu nog even de voor/nadelen van ieder afwegen; op het eerste gezicht gaat het tussen 2; 4; 5 :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159775516
Let wel op, ze hebben allemaal een sensor met antenne. Volgens mij moet die ook uitsteken. Zelf was ik voor 2 of 5 gegaan.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:38:50 #175
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159775702
5 heeft m'n vader ophangen en werkend.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159776886
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:38 schreef dodge_911 het volgende:
5 heeft m'n vader ophangen en werkend.
Ben benieuwd of deze http://www.aliexpress.com(...)ping/1959669839.html

op nummer 5 aangesloten kan worden, dat maakt het een goede optie denk ik. Even vraag aan de verkoper gesteld hierover.
pi_159777315
Vorige week de SJCAM SJ4000 wifi binnen gekregen. Was nu met een flashdeal voor <50 dollar met alles erbij.
Eens kijken of het een beetje leuk werkt. Iemand ervaring met deze camera?
pi_159777754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
Vorige week de SJCAM SJ4000 wifi binnen gekregen. Was nu met een flashdeal voor <50 dollar met alles erbij.
Eens kijken of het een beetje leuk werkt. Iemand ervaring met deze camera?
Ja, deze is uitgebreid besproken. Via zoekfunctie/google moet je heel veel info kunnen vinden. Als het een originele is dan is het niet verkeerd voor die prijs.
pi_159777779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:19 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, deze is uitgebreid besproken. Via zoekfunctie/google moet je heel veel info kunnen vinden. Als het een originele is dan is het niet verkeerd voor die prijs.
Het is een originele. Dat had ik gecontroleerd :)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:20:40 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159777795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:15 schreef RobertNL het volgende:
Nu nog even de voor/nadelen van ieder afwegen; op het eerste gezicht gaat het tussen 2; 4; 5
Ik zou de tweede nemen. Die is perfect. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:29:37 #181
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159780938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ben benieuwd of deze http://www.aliexpress.com(...)ping/1959669839.html

op nummer 5 aangesloten kan worden, dat maakt het een goede optie denk ik. Even vraag aan de verkoper gesteld hierover.
Dat zou ik je dus niet kunnen zeggen, de sirene doet 't in ieder geval goed.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159783190
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb het creatief opgelost met geleidende tape aan de zijkant,weekt perfect :)
Meende overigens dat de auto waarvoor ik hem zou gebruiken een nieuwe aansluiting had maar toch past dat ding er matig in (niet breed genoeg).
Waar haal je die geleidende tape? Zit met 't zelfde probleem :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159783257
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zou de tweede nemen. Die is perfect. :+
Gebaseerd op je eigen ervaringen?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:09:43 #184
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159786152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gebaseerd op je eigen ervaringen?
Oh, 1 is ook perfect zie ik nu!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159787122
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:09 schreef Dromer het volgende:

[..]

Oh, 1 is ook perfect zie ik nu!
Droom lekker door
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:53:48 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159798758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik zou de tweede nemen. Die is perfect. :+
Perfecte beredenering :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Waar haal je die geleidende tape? Zit met 't zelfde probleem :{
Geen idee, had hier nog wat liggen.
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:38 schreef dodge_911 het volgende:
5 heeft m'n vader ophangen en werkend.
Alright, verder geen ervaring mee?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:21:42 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159799859
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

Droom lekker door
Nou ja.. het staat er toch bij? :'(
(can't take a joke)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159799900
Bij welke websites kon je wanddecoratie en/of schilderijen verkrijgen?
Ik kan het niet terug vinden.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_159799905
quote:
12s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nou ja.. het staat er toch bij? :'(
(can't take a joke)
Grapje hoor
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:42:06 #190
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_159802686
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja ik gebruik hem helemaal al niet meer :') Het werkt allemaal wel gewoon. Zodra de sensor iets opvangt van beweging heb je 30 sec (of wat je ingesteld hebt) de tijd het te deactiveren voordat 'ie afgaat. In de praktijk is het probleem echter dat de ene huisgenoot z'n afstandsbediening vergeet, de andere heeft weer geen telefoon bij de hand of is te traag met de app openen. Dus.. Nja het werkt wel maar iedereen moet er wel aan denken. Oplossing hiervoor zou zijn een systeem te kopen met code. Deze dingen zijn ook los te verkrijgen. Klikkerdeklik.

Nog een klein minpuntje: hij gaat af en toe af dankzij de hond. Vonden de buren niet fijn gezien het idiote geluid dat dat alarm maakt :P Er schijnen wel speciale 'huisdieren' sensoren te krijgen.

Als iemand zo'n systeem 'serieus' wilt gebruiken zou ik een merk nemen. Zoals Etiger of Chuango. Alhoewel Chuango vrij duur is en je waarschijnlijk net zo goed dan eentje in NL zou kunnen kopen.

Heb je een klein budget, dan zou ik dit basisstation nemen. Die werkt in principe hetzelfde als die van mij (deze) maar heeft wel de mogelijkheid een code in te typen. Je hebt ze ook met een touchpadje.

Ook handig om te weten: die systemen werken allemaal op een bepaalde freq. Je bent dus niet gebonden aan één bepaald type sensor. Zo vind ik die met een antenne erop helemaal niks :)

Tenslotte nog een SIM tip: zet SMS meldingen uit, anders stuurt die steeds een bericht als het alarm aanstaat en uitgaat. Dat kost nogal wat SMS'jes. Als provider heb ik Hema genomen. Makkelijk opwaarderen via internet en tegoed is lang geldig icm laag sms tarief.
Heb zelf nu klein maandje de etiger ( goedkoopst bij hormbach 139,- voor het basis station) via bol.com wat extra sensors gehaald ( dankje wel vvv bonnen als relatie geschenk! ) en wat extra tag's van aliexpress ( zijn hier weer goedkoopst )

Alarm werkt ideaal! De extra sensor for dog reageert niet op de hond die thuis is, hij is perfect ingesteld ik zie per sms zo bij een alarm wie er waar is binnengekomen en waar er een melding is.

Mijn pa is gisteren wezen schilderen en kon het alarm wel uitzetten maar niet inschakelen, zelf ben ik momenteel in USA en kon hem vanaf hier wel inschakelen!

Ook de extra rookmelder geeft mij een smsje mocht er ooit brand uitbreken. Al hoop ik deze niet te krijgen ooit..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_159803696
Die Etiger lijkt me een fijn systeem :) Wat was je totaal kwijt?
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:37:25 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159804163
Ben ik ook wel benieuwd na, al is die dan alweer flink duurder dan die 50$ apparaatjes van aliexpress
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159805014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef RobertNL het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd na, al is die dan alweer flink duurder dan die 50$ apparaatjes van aliexpress
Ja, dat is zeker zo.

@revpolen is dat deze: http://www.aliexpress.com(...)ith/32456617446.html

Op de site van hornbach geen hit op de etiger.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:45:55 #194
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_159806110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, dat is zeker zo.

@revpolen is dat deze: http://www.aliexpress.com(...)ith/32456617446.html

Op de site van hornbach geen hit op de etiger.
* Hornbach wateringen had ze liggen voor 139,- (. Bij de lampen achterin )
* Nee ik heb de s3b versie
* ik heb 139,- voor basis dan bij bol.com
Hond beweging en extra raam beveiliging en extra module voor bij de schuifpui en buiten alarm. Dit allemaal begaald met gekregen vvv bonnen dus was 3,- kwijt :P
( prijzen van bol.com lagen iets hoger dan alie maar wel direct in huis )
En via ali 2 extra tag en brand alarm voor meen ik 22 usd.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:44:42 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159809087
quote:
Gratis LED pig voor jou *O* Met logo :D
Hij doet het weer; wel met Chinese firmware en Chinese app, maar goed het is iets.

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:03 schreef shiznuts het volgende:

Dacht al. Moet vast een glitch in de Matrix geweest zijn... :9B
[ afbeelding ] B-)
Altijd baas boven baas; hier maar even mijn A3 status veilig gesteld:

Batterijen, ja niet orgineel en Shiz aproved maar mijn ervaringen met DSTE zijn prima.
Kleurtjes <3 Moest er nog één hebben voor mijn Jiayu S3 voordat ik toch die P9000 koop, wellicht misschien, ooit.
Protector voor Jiayu S3; krasjes op mijn oude :X
USB poort voor de S3; bekende heeft die van hem gesloopt....
Bonusbatterij voor de S3 van de zelfde persoon
Banana for scale.
Doe mij die maar-anti-inbraak alarm :7
Glazen protector voor Acer telefoontje.
Xperia S LT26i glazen protector (still going strong die telefoon)
Iphone 5s protector.
Gratis hoesje bij 2 protectors.
Extra sensor voor alarm

Meer lijstjes meer joy *O* (Dus delen die lijstjes }:| )

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 10-02-2016 17:17:27 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:17:28 #196
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159809835
Voor de mensen die het leuk vinden om reviews te lezen heb ik weer een reviewtje online gezet in het CHI review gedeelte!



CHI / [Reviews] Meizu MX4 Pro - 5.5" 2K+, 20,7MP, Dual-4G smartphone

[ Bericht 9% gewijzigd door tokko1 op 10-02-2016 17:23:01 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_159809892
Ik heb wat kleine dingetjes gekocht. Op internet (met name BMW) fora lees je altijd dat je de hoofdprijs betaald voor dingen inbouwen. Ik wil een AUX inbouwen in mijn Bimmer, dus even kijken wat ik kwijt ben in China :') :

Veilig het dashboard demonteren. - 1,7 USD
De AUX kabel himself _O_ - 8,29 USD
En natuurlijk dient de AUX in het systeem te worden geprogrammeerd - 12,39

22,38 USD voor iets waar veel mensen 100 tot 200 euro voor betalen :P w/ Natuurlijk wel oppassen dat je je bimmer niet kapot maakt met die programmeer kabel :')
pi_159823553
Iemand 'n idee of de ROIDMI 'n auto-off functie heeft? 't Lijkt erop of ik 'n constante spanning op m'n aansluiting in de auto heb zitten. Lampje van de adapter blijft in ieder geval branden en aangezien ik 'n kleine aanpassing heb moeten doen (met alu-folie wat meer "geleiding toevoegen), krijg ik de ROIDMI er niet meer goed uit :')

Ik heb 'm vanavond rond 20.30u geprikt, zojuist zag ik nog 'n rood/rozig lichtje branden. Lijkt 'n soort standby-stand, maar ik hoop niet dat 't mijn accu leegtrekt :D We zien morgenochtend wel.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:48:23 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_159825363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Altijd baas boven baas; hier maar even mijn A3 status veilig gesteld:

Batterijen, ja niet orgineel en Shiz aproved maar mijn ervaringen met DSTE zijn prima.
Shiz disapproved zelfs. Dat was bijna einde verhaal voor m'n GH2. Opeens scherm op zwart en stank uit de battery compartment. Is nie goe nie natuurlijk, hè. Dus daarom gewoon: Patona - http://www.patona.eu . Natuurlijk wel in Azië gefabriceerd, maar wel de Duitse degelijkheid en volgens Europese standaard. Heb je een paar honderd euro dure camera... ga je er meuk in stoppen. |:( Doe'k ook geen 2e keer. Natuurlijk zit je met een paar originele spare accus ook op een behoorlijk bedrag, maar om nu ook nog eens 5 euro ofzo willen besparen door voor een C-merk (Chinese Crap), i.p.v. B-merk (Best Behoorlijk) te gaan... meh, dat kun je in de praktijk dus beter niet doen!
quote:
[..]
Meer lijstjes meer joy *O* (Dus delen die lijstjes }:| )
Moet je wel wat besteld hebben... en dat is rond Chinees Nieuwjaar bar weinig tot niks.
Deze zijn denk ik het meest recentst binnengekomen ofzo: http://www.ebay.nl/itm/321277881766 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159828381
Geen China, wel alarm.

Smanos X300 bij iBood vandaag. Niet bekend mee.
pi_159828892
Klein lijstje:

Neck Tie - voor mijn das dicht bij mijn hemd te houden

Jiayu S3 Batterij - grotere batterij, mijn orginele houd ik dan bij als reserve (fantastische gsm trouwens nog steeds, na anderhalfjaar)

LED Armband - om s'avonds te kunnen lopen. Geeft wel niet zoveel licht af als op de foto :(

3.5mm to 3.5mm - een paar 3,5mm kabels want die gaan toch redelijk makkelijk kapot

3M Doubleside Tape - voor de ledstrips, want meestal trekt de plakband op de achterkant van de strips op niets :')

SJ5000X Elite - of dit een echte upgrade zou zijn voor mijn SJ4000 valt nog af te wachten. Zaterdag is de eerste grote test

Extra batteries - SJ Batterijen zijn universeel voor elke cam in het assortiment *O*

Blitzwolf 2m micro-usb
Blitzwolf 1m micro-usb (er is een upgrade van deze kabel trouwens, laat normaal 0,3A meer door)
-> hoe gemakkelijk is dit eigenlijk wel niet :o heb er een stuk of 10 in totaal besteld :P

[ Bericht 36% gewijzigd door Jonmen op 11-02-2016 09:48:32 ]
pi_159829003
usb naar audio proberen om die in de usb hub van mijn toetsenbord te doen
http://www.tinydeal.com/u(...)c-laptop-p-2434.html
en een kabel
http://www.tinydeal.com/s(...)amsung-p-156704.html
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:53:14 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159830254
Lijstjes *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Shiz disapproved zelfs. Dat was bijna einde verhaal voor m'n GH2. Opeens scherm op zwart en stank uit de battery compartment. Is nie goe nie natuurlijk, hè. Dus daarom gewoon: Patona - http://www.patona.eu . Natuurlijk wel in Azië gefabriceerd, maar wel de Duitse degelijkheid en volgens Europese standaard. Heb je een paar honderd euro dure camera... ga je er meuk in stoppen. Doe'k ook geen 2e keer. Natuurlijk zit je met een paar originele spare accus ook op een behoorlijk bedrag, maar om nu ook nog eens 5 euro ofzo willen besparen door voor een C-merk (Chinese Crap), i.p.v. B-merk (Best Behoorlijk) te gaan... meh, dat kun je in de praktijk dus beter niet doen!
Heb ook eens fake DSTE batterijen gehad, maar goed; ga ze eerst even testen voordat ik ze erin stop. En eigenwijs, je weet zelf :'(.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Moet je wel wat besteld hebben... en dat is rond Chinees Nieuwjaar bar weinig tot niks.
Deze zijn denk ik het meest recentst binnengekomen ofzo: http://www.ebay.nl/itm/321277881766 .
Heeft je bank/CC nog niet gebeld om te vragen of je nog leefde :D?
Denk die heeft vast wat besteld om van A3 --> A4 te gaan (een Elephone bijvoorbeeld :P).
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 08:57 schreef Skiet het volgende:
Geen China, wel alarm.

Smanos X300 bij iBood vandaag. Niet bekend mee.
Ver buiten budget natuurlijk :D, en Ibood :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159830998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gratis LED pig voor jou *O* Met logo :D
Hij doet het weer; wel met Chinese firmware en Chinese app, maar goed het is iets.

[..]

Altijd baas boven baas; hier maar even mijn A3 status veilig gesteld:

Batterijen, ja niet orgineel en Shiz aproved maar mijn ervaringen met DSTE zijn prima.
Kleurtjes <3 Moest er nog één hebben voor mijn Jiayu S3 voordat ik toch die P9000 koop, wellicht misschien, ooit.
Protector voor Jiayu S3; krasjes op mijn oude :X
USB poort voor de S3; bekende heeft die van hem gesloopt....
Bonusbatterij voor de S3 van de zelfde persoon
Banana for scale.
Doe mij die maar-anti-inbraak alarm :7
Glazen protector voor Acer telefoontje.
Xperia S LT26i glazen protector (still going strong die telefoon)
Iphone 5s protector.
Gratis hoesje bij 2 protectors.
Extra sensor voor alarm

Meer lijstjes meer joy *O* (Dus delen die lijstjes }:| )
Handig zo'n S3-expert ;) . Ook maar weer eens een protector besteld, verslijt ze behoorlijk.
pi_159832347
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:20 schreef davedavy het volgende:
Ik heb wat kleine dingetjes gekocht. Op internet (met name BMW) fora lees je altijd dat je de hoofdprijs betaald voor dingen inbouwen. Ik wil een AUX inbouwen in mijn Bimmer, dus even kijken wat ik kwijt ben in China :') :

Veilig het dashboard demonteren. - 1,7 USD
De AUX kabel himself _O_ - 8,29 USD
En natuurlijk dient de AUX in het systeem te worden geprogrammeerd - 12,39

22,38 USD voor iets waar veel mensen 100 tot 200 euro voor betalen :P w/ Natuurlijk wel oppassen dat je je bimmer niet kapot maakt met die programmeer kabel :')
Ik moet ook nog zoiets dergelijks hebben. Ben het een beetje zat telkens cd's te branden lol.
Alleen even kijken wat compatibel is met mijn auto. Heb een Peugeot 1007...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_159832407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:53 schreef RobertNL het volgende:
Lijstjes *O*

[..]

Heb ook eens fake DSTE batterijen gehad, maar goed; ga ze eerst even testen voordat ik ze erin stop. En eigenwijs, je weet zelf :'(.
Ja, ik dacht ook, fuck die originele batterijen van 50 euro ofzo, ik bedenk daar wel wat beters op... dus had na wat research DSTE accus voor Panasonic en GoPro gehaald, want als er al wat was in China, dan zouden zij het moeten zijn. Maar ja, dat kwam dus een beetje bedrogen uit. Een beetje net als met <insert>Fire 18650 accu's. Natuurlijk kun je die halen en kan het goed gaan. Maar het gaat om die keer dat het misgaat en de boel naar de kloten is... en dan sla je je voor je kop :|W dat je je daarmee ingelaten hebt natuurlijk.
quote:
[..]

Heeft je bank/CC nog niet gebeld om te vragen of je nog leefde :D?
Denk die heeft vast wat besteld om van A3 --> A4 te gaan (een Elephone bijvoorbeeld :P).
Denk dat dat die Chuwi tablet was waarvan de punten buiten die periode pas toegerekend werden ofzo. :P Niet dat die Elephone P9000 hier niet komt. :D

Overigens. Dat zeg ik natuurlijk allemaal dat er niks onderweg is... belt de postbode aan. :') _O-
Twee Brainwavz XFit XF-200 earphones van Brainwavzaudio.com . Alleen... ik had de XF-200 en een Omega besteld, niet 2x dezelfde. :o

En customer support tijdens Spring Festival/Chinees nieuwjaar... ;( -O-
... reageert gewoon meteen op m'n inquiry, maakt een ticket aan en vraagt me om m'n adres te bevestigen voor een resend! :o *O* _O_ Dang. Niet verwacht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:35:33 #207
164283 Luco
Buongiorno!
pi_159833975
Dat iBood nog bestaat
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_159834039
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_159835363
quote:
11s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:35 schreef Luco het volgende:
Dat iBood nog bestaat
tja, daar heb je recht op garantie (en kan je het relatief makkelijk krijgen)
in china is dat nogaltijd, "meh toch maar niet"
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:38:00 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159835491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, daar heb je recht op garantie (en kan je het relatief makkelijk krijgen)
in china is dat nogaltijd, "meh toch maar niet"
Dat is ook geen vaststaand feit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159835909
quote:
OT, maar hoe dat mogelijk is? Ik wacht nu al sinds december op het geld van een geannuleerde bestelling.

Ik heb trouwens problemen met een Aliexpress verkoper (3 diamantjes en 98% positieve feedback).
Inbouw ledspotjes gekocht voor de badkamer en na een paar weken begeeft eentje het volledig. De advertentie meldt 3 jaar garantie en omdat de spot misschien 20 branduren heeft contacteer ik de verkoper.
Gewoon geen respons. Hij houdt me al weken aan het lijntje. Korte antwoordjes zoals 'I'm out of office, will respond later'. Uiteindelijk vraag ik om een resend en krijg ik een droge 'OK', niets meer. Geen verzendbevestiging, geen mail, niets.Na wat aandringen krijg ik als laatste bericht dat het Spring Festival is en dat hij later zal antwoorden.

Ik weet dat ik nu inderdaad beter effe wacht maar wat doe ik dan best? Enige wat ik, volgens mij, nog kan doen via Aliexpress is mijn feedback aanvullen en daar mijn gal spuwen.
jaja, en azo...
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:22:13 #212
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159842227
Dus, lijstje van wat ik dit jaar binnen heb gekregen, naast vapespul :D



• 3x Universal Mobile Tripod Stand
Superhandige dingetjes, deze 3 brengt mij totaal op 5, ik gebruik ze erg vaak voor het vasthouden van usb-hubs met MiLeds of GoPro's voor het timelapsen van charge en dischargetests

• 3x QCY Earphone Storage Box
Met van die leuke Xiaomi IEM's heb je natuurlijk ook storage nodig, vandaar deze dus.

• 3x ORICO 2599US3 Sata to USB 3.0 HDD Case
Om wat salvaged laptop HD'tjes toch nog ergens voor te kunnen gebruiken.

Aukey Quick Charge 2.0 54W 5 Ports USB Desktop Mobile Charger
Vervanger voor de Anker met uitgevallen poort die Anker niet meer wil onder garantie nemen, ook al heb ik als Europees consument recht op 2 jaar waarborg ipv de door hen gevoerde 18 maanden.
Uit coulance dan wel nog -20% gekregen op een volgende Anker order, maar dat weet ik nog zo niet.

• Bluetooth A2DP Music Receiver 30 Pins
Probeerseltje, maar geen enkele speaker of autoradio die 30-pins lust speelt geluid af, dus of ik heb pech met mijn speakers en autoradio, dat die echt als USB werken ipv een line-in, of het ding werkt niet :D

BUBM CJB-M Square ROLLING Digital Accessories Case
BUBM DSK-L Portable Universal Electronics Accessories Travel Organizer
Beide nieuw in het BUBM assortiment denk ik, en vermits ik altijd wel wat crap op te bergen heb :)

YZXstudio USB Adjustable 0-3.5A DC Dummy Load QC2.0/3.0 MTKPE MTKPE+ Compatible
Nieuw materiaal voor tests :9~

Dat is het zo 'n beetje :)
Nog wat vapespul in bestelling staan bij FastTech, maar die verwacht ik eerlijk gezegd ergens in April pas :D

[ Bericht 1% gewijzigd door dodge_911 op 11-02-2016 19:40:54 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159850019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:56 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik weet dat ik nu inderdaad beter effe wacht maar wat doe ik dan best?
Niet zeiken over die paar euro en je verlies pakken. Het zou mij het gestress echt niet waard zijn
En de volgende keer bij banggood bestellen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:21:37 #214
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159850368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:56 schreef thecuriousone het volgende:

Ik heb trouwens problemen met een Aliexpress verkoper (3 diamantjes en 98% positieve feedback).
Inbouw ledspotjes gekocht voor de badkamer en na een paar weken begeeft eentje het volledig. De advertentie meldt 3 jaar garantie en omdat de spot misschien 20 branduren heeft contacteer ik de verkoper.
Gewoon geen respons. Hij houdt me al weken aan het lijntje. Korte antwoordjes zoals 'I'm out of office, will respond later'. Uiteindelijk vraag ik om een resend en krijg ik een droge 'OK', niets meer. Geen verzendbevestiging, geen mail, niets.Na wat aandringen krijg ik als laatste bericht dat het Spring Festival is en dat hij later zal antwoorden.

Ik weet dat ik nu inderdaad beter effe wacht maar wat doe ik dan best? Enige wat ik, volgens mij, nog kan doen via Aliexpress is mijn feedback aanvullen en daar mijn gal spuwen.
Aankomende maandag wat meer druk neerleggen voor feedback :) En anders een claim openen als je nog kan.
quote:
12s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef dodge_911 het volgende:
• BUBM DSK-L Portable Universal Electronics Accessories Travel Organizer
Beide nieuw in het BUBM assortiment denk ik, en vermits ik altijd wel wat crap op te bergen heb
Deze ziet er wel goed uit :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159881247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:10 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Niet zeiken over die paar euro en je verlies pakken. Het zou mij het gestress echt niet waard zijn
En de volgende keer bij banggood bestellen.
Wel, het gaat om inbouwspots waarvan ik er 3 gelijke heb besteld en in de badkamer heb ingebouwd. Ik ben niet van plan verlies te nemen en bij die verkoper nog eens een spot te bestellen om 3 dezelfde spots te behouden.
Als ik verlies neem dan neem ik het verlies op alle inbouwspots en dan gaat het al om 60 euro + de aankoopprijs van 3 nieuwe inbouwspots elders. Snap je?

Wat die verkoper niet weet is dat het een proefbestelling was omdat ik nog heel wat verlichting nodig heb. Maar bij hem koop ik al zeker niet meer...
jaja, en azo...
pi_159881264
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:29 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Wel, het gaat om inbouwspots waarvan ik er 3 gelijke heb besteld en in de badkamer heb ingebouwd. Ik ben niet van plan verlies te nemen en bij die verkoper nog eens een spot te bestellen om 3 dezelfde spots te behouden.
Als ik verlies neem dan neem ik het verlies op alle inbouwspots en dan gaat het al om 60 euro + de aankoopprijs van 3 nieuwe inbouwspots elders. Snap je?

Wat die verkoper niet weet is dat het een proefbestelling was omdat ik nog heel wat verlichting nodig heb. Maar bij hem koop ik al zeker niet meer...
ik zou, als meer nodig hebt, juist naar een lokale site gaan ivm levertijden en zekerheden over garantie..
pi_159882292
Fuck dat chinese nieuwjaar. Wacht al 2 weken op de klanten service
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 11:53:42 #218
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159882374
Ach.. ik wacht nu een week tot een trackingcode actief wordt. Is wat je kunt verwachten rond deze tijd.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159884431
Heeft iemand goed ervaringen met Lightning connectors die niet van Apple is?
Bijv. Anker, Aukey, Blitzwolf etc.
pi_159884919
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef othie het volgende:
Heeft iemand goed ervaringen met Lightning connectors die niet van Apple is?
Bijv. Anker, Aukey, Blitzwolf etc.
Zou ze gewoon hier halen: http://shop.iculture.nl/p(...)o-pack-iculture.html
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:49:36 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159887816
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef othie het volgende:
Heeft iemand goed ervaringen met Lightning connectors die niet van Apple is?
Bijv. Anker, Aukey, Blitzwolf etc.
Heb een setje Aukey kabels gehad voor ¤7,50 voor twee tijdens een aanbieding. Die zijn perfect, dikker dan de Apple kabels.
Maar de Deal van Poepoog met een coupon van coolblue is ook prima lijkt mij :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159897425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:44 schreef RobertNL het volgende:
Doe mij die maar-anti-inbraak alarm :7
Ik heb wel belang bij een review hiervan!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 23:54:30 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159898934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb wel belang bij een review hiervan!
Komt goed; hij gaat als het goed is deze week op de post met PostNL :) Dus begin maart met wat geluk :P
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:50 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand ervaringen?
Ondertussen wel, mijn Tronsmart kabel heeft het niet erg lang uitgehouden.
Althans, de kabel wel (die is echt lekker dik, laadsnelheden zeer goed) maar de connector slijt erg snel, staat naar minimaal en toch gewoon erg net gebruik wat scheef en maakt soms matig contact.

Helaas :'(.

[ Bericht 34% gewijzigd door RobertNL op 14-02-2016 00:03:42 (Dubbel post verwijderd <3) ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159899769
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:54 schreef RobertNL het volgende:
Ondertussen wel, mijn Tronsmart kabel heeft het niet erg lang uitgehouden.
Althans, de kabel wel (die is echt lekker dik, laadsnelheden zeer goed) maar de connector slijt erg snel, staat naar minimaal en toch gewoon erg net gebruik wat scheef en maakt soms matig contact.

Helaas :'(.
-O-

Denk dat ik toch niet zoveel van die kabels wil/nodig heb; dan eventueel maar wat van die Blitzwolf.
(als die het beter volhouden)
  zondag 14 februari 2016 @ 00:29:50 #225
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159899868
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

-O-

Denk dat ik toch niet zoveel van die kabels wil/nodig heb; dan eventueel maar wat van die Blitzwolf.
(als die het beter volhouden)
Anker geen optie?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 14 februari 2016 @ 01:25:24 #226
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_159901065
Frustrerend dat dingen van 18 en 25 januari allang binnen zijn maar iets van 20 januari nog niet binnen is :'( :')
Is maar een simpel telefoon-achterkantje maar juist dat maakt de blits, jeweetzelf....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_159902635
quote:
12s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef dodge_911 het volgende:
Dus, lijstje van wat ik dit jaar binnen heb gekregen, naast vapespul :D

[ afbeelding ]

• 3x Universal Mobile Tripod Stand
Superhandige dingetjes, deze 3 brengt mij totaal op 5, ik gebruik ze erg vaak voor het vasthouden van usb-hubs met MiLeds of GoPro's voor het timelapsen van charge en dischargetests

• 3x QCY Earphone Storage Box
Met van die leuke Xiaomi IEM's heb je natuurlijk ook storage nodig, vandaar deze dus.

• 3x ORICO 2599US3 Sata to USB 3.0 HDD Case
Om wat salvaged laptop HD'tjes toch nog ergens voor te kunnen gebruiken.

Aukey Quick Charge 2.0 54W 5 Ports USB Desktop Mobile Charger
Vervanger voor de Anker met uitgevallen poort die Anker niet meer wil onder garantie nemen, ook al heb ik als Europees consument recht op 2 jaar waarborg ipv de door hen gevoerde 18 maanden.
Uit coulance dan wel nog -20% gekregen op een volgende Anker order, maar dat weet ik nog zo niet.

• Bluetooth A2DP Music Receiver 30 Pins
Probeerseltje, maar geen enkele speaker of autoradio die 30-pins lust speelt geluid af, dus of ik heb pech met mijn speakers en autoradio, dat die echt als USB werken ipv een line-in, of het ding werkt niet :D

BUBM CJB-M Square ROLLING Digital Accessories Case
BUBM DSK-L Portable Universal Electronics Accessories Travel Organizer
Beide nieuw in het BUBM assortiment denk ik, en vermits ik altijd wel wat crap op te bergen heb :)

YZXstudio USB Adjustable 0-3.5A DC Dummy Load QC2.0/3.0 MTKPE MTKPE+ Compatible
Nieuw materiaal voor tests :9~

Dat is het zo 'n beetje :)
Nog wat vapespul in bestelling staan bij FastTech, maar die verwacht ik eerlijk gezegd ergens in April pas :D
Die Bubm zien er nice uit! Heb alle electronica nu in een schoenendoos :+
Vind echter 18 dollar wel duur voor 1 zon case.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_159902893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef othie het volgende:
Heeft iemand goed ervaringen met Lightning connectors die niet van Apple is?
Bijv. Anker, Aukey, Blitzwolf etc.
De Xiaomi is heel erg goed. Net zo goed als de echte.
pi_159902896
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 10:29 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Wat die verkoper niet weet is dat het een proefbestelling was omdat ik nog heel wat verlichting nodig heb. Maar bij hem koop ik al zeker niet meer...
Dat zal hem leren.
pi_159909906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:39 schreef Jonmen het volgende:
Klein lijstje:

Jiayu S3 Batterij - grotere batterij, mijn orginele houd ik dan bij als reserve (fantastische gsm trouwens nog steeds, na anderhalfjaar)
Is zo'n merkloze batterij niet een beetje gevaarlijk? Dat ie na korte tijd zijn capaciteit verliest of zoiets dergelijks?
  zondag 14 februari 2016 @ 15:27:14 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159910858
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:56 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Is zo'n merkloze batterij niet een beetje gevaarlijk? Dat ie na korte tijd zijn capaciteit verliest of zoiets dergelijks?
Meende gelezen te hebben dat die batterij het niet waarmaakte en dat je beter de orginele kan halen, maar ook dat kan natuurlijk zo'n batterij met een groen wikkeltje zijn :')
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 07:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Die Bubm zien er nice uit! Heb alle electronica nu in een schoenendoos :+
Vind echter 18 dollar wel duur voor 1 zon case.
Zo af en toe zijn/waren zee wel eens in de aanbieding. Heb er zelf ook eentje met een setje courante kabeltjes, laders, usb sticks, etc en dat bevalt echt perfect. Als ik die meeneem grijp ik nooit mis naar iets :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159912889
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meende gelezen te hebben dat die batterij het niet waarmaakte en dat je beter de orginele kan halen, maar ook dat kan natuurlijk zo'n batterij met een groen wikkeltje zijn :')

[..]

Zo af en toe zijn/waren zee wel eens in de aanbieding. Heb er zelf ook eentje met een setje courante kabeltjes, laders, usb sticks, etc en dat bevalt echt perfect. Als ik die meeneem grijp ik nooit mis naar iets :D
Welke heb jij dan?
Heb er net eentje van 5 euro gekocht bij Banggood voor alleen kabels.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 14 februari 2016 @ 16:35:43 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159913051
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef Miniem het volgende:

[..]

Welke heb jij dan?
Heb er net eentje van 5 euro gekocht bij Banggood voor alleen kabels.
Had hem hier weg:
http://www.aliexpress.com(...)vel/32254679029.html
Dubbele dark blue :) (nu uitverkocht, maar in de advertentie staat hij nog wel :) )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 februari 2016 @ 16:40:08 #234
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159913209
Voor wie nog op zoek is naar een goedkoop multi-port usb charger ding :
DodgeReviews - [Q&D] Ikea Koppla 3 port USB Charger review
Not bought in China, but made there :)

En wie nog op zoek is naar Xiaomi Hybrids, met coupon "23ec38" gaat er bij BangGood nog eens 13% af.

[ Bericht 12% gewijzigd door dodge_911 op 14-02-2016 16:45:21 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159913340
quote:
12s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef dodge_911 het volgende:
Anker geen optie?
Precies wat ik daar zeg; ik denk toch niet dat ik zoveel nodig heb. Als die reversible Blitzwolf-kabels goed zijn dan bestel ik die wel als ik toch nog wat nodig zou hebben.
  zondag 14 februari 2016 @ 16:46:16 #236
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159913387
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Precies wat ik daar zeg; ik denk toch niet dat ik zoveel nodig heb. Als die reversible Blitzwolf-kabels goed zijn dan bestel ik die wel als ik toch nog wat nodig zou hebben.
Chinashoppen gaat toch niet om kopen wat je nodig hebt, maar kopen wat je denkt nodig te hebben over een half jaar :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 07:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Die Bubm zien er nice uit! Heb alle electronica nu in een schoenendoos :+
Vind echter 18 dollar wel duur voor 1 zon case.
Dan blijf jij toch lekker bij je schoendoos ^O^ If it ain't broke, don't fix it, etc... :)
Maar voor die 18 dollar krijg je best een nette grote map hoor.
Ik ben het voorbereidende werk aan het doen voor een grote review van BUBM spul, misschien trekt die je wel over de streep.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 14-02-2016 16:51:46 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159914029
quote:
12s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef dodge_911 het volgende:
Chinashoppen gaat toch niet om kopen wat je nodig hebt, maar kopen wat je denkt nodig te hebben over een half jaar :D
Van die mindset ben ik al lang geleden afgestapt. Kopen om te kopen is niet aan mij besteedt.
Veel van dat spul ligt uiteindelijk toch te verstoffen omdat je het inderdaad niet nodig had/hebt.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:09:47 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159914085
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Van die mindset ben ik al lang geleden afgestapt. Kopen om te kopen is niet aan mij besteedt.
Veel van dat spul ligt uiteindelijk toch te verstoffen omdat je het inderdaad niet nodig had/hebt.
Mwha, valt hier wel mee :P. Gedurende het jaar raak ik veel ook weer kwijt omdat mensen weten dat ik ik het wel heb liggen :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 februari 2016 @ 18:33:37 #239
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159916083
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
Van die mindset ben ik al lang geleden afgestapt. Kopen om te kopen is niet aan mij besteedt.
Veel van dat spul ligt uiteindelijk toch te verstoffen omdat je het inderdaad niet nodig had/hebt.
Ik heb het ook niet over kopen om te kopen, maar het is me al meermaals overkomen dat ik ergens voor de gein wat meebestelde, dat daarna dan 9 maanden in een kast ligt, om opeens heel erg handig te zijn voor het ene of het andere.
Ik heb een hoop van die BUBM dingen, deels in gebruik, deels klaar voor ingebruikname :)
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:09 schreef RobertNL het volgende:
Mwha, valt hier wel mee :P. Gedurende het jaar raak ik veel ook weer kwijt omdat mensen weten dat ik ik het wel heb liggen :')
Zo raak ik ook wel weer veel kwijt :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159916164
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Van die mindset ben ik al lang geleden afgestapt. Kopen om te kopen is niet aan mij besteedt.
Veel van dat spul ligt uiteindelijk toch te verstoffen omdat je het inderdaad niet nodig had/hebt.
Jup, denk er ook hetzelfde over als jou sinds 2 jaar. Al die troep wordt je alleen maar ongelukkig van. Ben de laatste tijd erg ve eruit aan het gooien. Verkopen, kringloop, weggooien, weggeven etc.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_159916357
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jup, denk er ook hetzelfde over als jou sinds 2 jaar. Al die troep wordt je alleen maar ongelukkig van. Ben de laatste tijd erg ve eruit aan het gooien. Verkopen, kringloop, weggooien, weggeven etc.
Bekend probleem :P Ik heb afgelopen zomer een hoop verkocht omdat ik het gewoon beu was. Ik denk dat ik binnenkort nog m'n Pipo W6 verkoop en dan ben ik het meeste weinig gebruikte spul wel weer kwijt. Ik werd er op een gegeven moment gewoon gek van, al dat ongebruikte spul wat eigenlijk alleen maar in de weg ligt.
pi_159917272
Nu op rtl5 een chinashop verslaafde huisvrouw :')
You can't be late if you don't show up.
  zondag 14 februari 2016 @ 19:31:13 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159917445
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:26 schreef l0lownkill het volgende:
Nu op rtl5 een chinashop verslaafde huisvrouw :')
Hehe, ja ik zie de gele pakketjes op tafel liggen :D
17 pakketjes in een weekje; Dodge, je hebt een concurrent!

Edit 2: Wtf, die hoeveelheden kettinkjes en zonnebrillen _O-
Edit 3: Wat een watjes zijn we hier dan in verhouding :D

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 14-02-2016 19:41:21 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 20:26:07 #244
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_159918966
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hehe, ja ik zie de gele pakketjes op tafel liggen :D
17 pakketjes in een weekje; Dodge, je hebt een concurrent!

Edit 2: Wtf, die hoeveelheden kettinkjes en zonnebrillen _O-
Edit 3: Wat een watjes zijn we hier dan in verhouding :D

Wij bestellen uiteraard alleen nuttige dingen zoals kabels, laders, oordopjes en telefoons. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 14 februari 2016 @ 20:34:27 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159919181
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wij bestellen uiteraard alleen nuttige dingen zoals kabels, laders, oordopjes en telefoons. ^O^
en we werken onszelf er niet mee in de financiële problemen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 21:03:43 #246
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_159920166
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en we werken onszelf er niet mee in de financiële problemen.
Dat ook.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 14 februari 2016 @ 21:26:19 #247
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159920918
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:31 schreef RobertNL het volgende:
17 pakketjes in een weekje; Dodge, je hebt een concurrent!
Zoveel in 1 week is me nog niet gelukt denk ik, maar ik durf ook m'n numbers doc niet ff snel checken ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 15 februari 2016 @ 01:53:43 #248
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_159927573
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en we werken onszelf er niet mee in de financiële problemen.
Niet? :@
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_159929531
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:56 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Is zo'n merkloze batterij niet een beetje gevaarlijk? Dat ie na korte tijd zijn capaciteit verliest of zoiets dergelijks?
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meende gelezen te hebben dat die batterij het niet waarmaakte en dat je beter de orginele kan halen, maar ook dat kan natuurlijk zo'n batterij met een groen wikkeltje zijn :')

Deze batterij maakt het wel waar :) naar mijn gevoel kan hij toch al langer mee.
Ik zal straks voor jullie zijn capaciteit eens uittesten. Maar op XDA zijn ze alvast lovend over deze batterij.
pi_159937967
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:26 schreef l0lownkill het volgende:
Nu op rtl5 een chinashop verslaafde huisvrouw :')
Wat een fantastische aflevering was dat :') Begin helaas gemist, maar bedankt voor de tip nog!
  maandag 15 februari 2016 @ 17:21:40 #251
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_159939944
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:55 schreef othie het volgende:
Heeft iemand goed ervaringen met Lightning connectors die niet van Apple is?
Bijv. Anker, Aukey, Blitzwolf etc.
Ik heb deze: http://www.everbuying.net/product1101463.html
Als ze MFi Certified zijn dan zijn ze vaak wel goed. Ze zijn ook wel goedkoper te krijgen maar ik wilde 2m.

Tevens heb ik dit dingetje gekocht:
http://www.everbuying.net/product1093407.html
Dan kan je gewone micro usb gebruiken voor je iPad/iPhone

Binnenkort heb ik ze over denk, want ik ga die iPad van mijn werk inleveren (onding |:( ). Maar altijd handig als er iemand met een iPhone over de vloer komt en ff wil laden.
  maandag 15 februari 2016 @ 19:02:15 #252
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159942602
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:44 schreef Jonmen het volgende:

[..]


[..]

Deze batterij maakt het wel waar :) naar mijn gevoel kan hij toch al langer mee.
Ik zal straks voor jullie zijn capaciteit eens uittesten. Maar op XDA zijn ze alvast lovend over deze batterij.
oké, Nice. Dan was dat wellicht een andere :)

Het regent hier overigens vandaag verzendbevestigingen, warehouses zijn weer in bedrijf dus :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159950321
weet iemand of toevallig de xioami 10k powerbank nog een keer goedkoper word? iemand anders is er nu heel gelukkig mee geworden:(
  maandag 15 februari 2016 @ 22:22:57 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159950456
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:18 schreef bd-casemod het volgende:
weet iemand of toevallig de xioami 10k powerbank nog een keer goedkoper word? iemand anders is er nu heel gelukkig mee geworden:(
Die meuk is al bijna gratis man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159950754
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die meuk is al bijna gratis man
het kan altijd cheaper! waarom denk je dat we anders chinashoppen:)
pi_159952178
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:03 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Wat een fantastische aflevering was dat :') Begin helaas gemist, maar bedankt voor de tip nog!
Ik heb het einde gemist, zal het spoedig terugkijken :')
You can't be late if you don't show up.
pi_159956804
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die meuk is al bijna gratis man
Wat is dat voor een onzin opmerking? Of heb je een heel goedkope en betrouwbare site gevonden?
De Xiaomi producten zijn bij [mijn fav site] BG juist allemaal heel prijzig vergeleken met een half jaar geleden.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 08:09:16 #258
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159956873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 08:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin opmerking? Of heb je een heel goedkope en betrouwbare site gevonden?
De Xiaomi producten zijn bij [mijn fav site] BG juist allemaal heel prijzig vergeleken met een half jaar geleden.
16 euro voor de 10k toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159957539
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 08:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

16 euro voor de 10k toch?
dat was een half jaar geleden 9 ekkies..
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:24:57 #260
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159957585
Dat was een aanbieding met een beperkt aantal exemplaren.
pi_159957706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:24 schreef Erasmo het volgende:
Dat was een aanbieding met een beperkt aantal exemplaren.
Echt niet. Ik heb tussen mei en oktober zeker 15 powerbanks gekocht voor ongeveer 11 dollar.
Ook de bluetooth speaker, de headphones, usb lampje en usb ventilator waren stukken goedkoper.

Maar BG is ook met andere (door mjj gekochte) artikelen een stuk duurder geworden.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:52:08 #262
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159957949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Echt niet. Ik heb tussen mei en oktober zeker 15 powerbanks gekocht voor ongeveer 11 dollar.
Ook de bluetooth speaker, de headphones, usb lampje en usb ventilator waren stukken goedkoper.

Maar BG is ook met andere (door mjj gekochte) artikelen een stuk duurder geworden.
De aanbieding van toen was wel beperkt; althans die hele goedkope destijds :). Daarna werden ze weer ietsjes duurder, maar daarna zijn de prijzen inderdaad flink omhoog gegaan.
Wellicht heeft het te wat te doen met de verzendkosten; kan mij best voorstellen dat de alternatieve post providers die batterijen aannemen wel iets duurder zijn dan China Post ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159970021
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

oké, Nice. Dan was dat wellicht een andere :)

Het regent hier overigens vandaag verzendbevestigingen, warehouses zijn weer in bedrijf dus :)
Van 1% naar 100% :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159983893
ik ben op zoek naar een goede over-the-ears koptelefoon......nou weet ik dat er behoorlijk wat kenners hier zitten: budget is 50 euro.

wie kan mij adviseren?
pi_159987349
Eens kijken wanneer die Blitzwolf speaker binnen is en hoe het geluid zich laat vergelijken met de Bose sounddock :)
pi_159987993
Wow, ik krijg net 3 aliexpress bestellingen binnen, waaronder 1 binnen recordtijd...

Besteldata: 26-1, 5-2 en 12-2. Alles brievenbus post.

De laatste bestelling is 14-2 vanuit China verstuurd. 3 dagen levertijd is mijn record....
Het is verstuurd via China Post, maar er zit ook een witte sticker op waarop in NL staat 'internationaal poststuk'...


Edit: damn. Het telefoonhoesje van 5-2 is beschadigd. Gelukkig via de AliExpress app makkelijk resend claimen....

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 17-02-2016 12:26:56 ]
pi_159988021
En mijn zooi moet nog verstuurd worden. Besteld voor Chinees nieuwjaar. :')
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:22:01 #268
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159988370
Bestelling die volgens Banggood twee weken geleden al verstuurd was, pas sinds vandaag op 'pre-advised'. Toevallig net een dag nadat ik navraag deed. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_159989284
Heeft iemand van jullie een IP camera met PTZ functie? Momenteel beschik ik over twee camera's maar ik zit erover te denken om mijn camera aan de voorkant te veranderen in een camera die ik kan laten draaien van links naar rechts (en van boven naar onder evt).

Suggesties uit first hand?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:37:29 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159992541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heeft iemand van jullie een IP camera met PTZ functie? Momenteel beschik ik over twee camera's maar ik zit erover te denken om mijn camera aan de voorkant te veranderen in een camera die ik kan laten draaien van links naar rechts (en van boven naar onder evt).

Suggesties uit first hand?
Ja, wel wat ervaring mee; fan van, mwha deels.
Wat is je budget?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159992915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heeft iemand van jullie een IP camera met PTZ functie? Momenteel beschik ik over twee camera's maar ik zit erover te denken om mijn camera aan de voorkant te veranderen in een camera die ik kan laten draaien van links naar rechts (en van boven naar onder evt).

Suggesties uit first hand?
In hoeverre denk je dat te gebruiken?

Een goede IP-camera kost niet zoveel meer, maar een goede IP camera met PTZ-functie mag je flink wat meer voor betalen.
Ik zou PTZ niet willen want je zit niet constant naar je beelden te kijken en PTZ te gebruiken.
Je bent waarschijnlijk toch afwezig als je de camera 'nodig' hebt om opnames te maken.

Bij mij is het ondertussen zo dat ik de camera in geen weken aanraak/bekijk etc.
Alleen als er iets gebeurt is kijk ik eventueel even terug.

Fire and forget.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 17-02-2016 16:02:57 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:56:20 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159992974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

In hoeverre denk je dat te gebruiken?

Een goede IP-camera kost niet zoveel meer maar een goede IP camera met PTZ-functie mag je flink wat meer voor betalen.
Ik zou PTZ niet willen want je zit niet constant naar je beelden te kijken en PTZ te gebruiken.
Je bent waarschijnlijk toch afwezig als je de camera 'nodig' hebt om opnames te maken.

Bij mij is het ondertussen zo dat ik de camera in geen weken aanraak/bekijk etc.
Alleen als er iets gebeurt is kijk ik eventueel even terug.
Jup, in de meeste gevallen wil je gewoon een vaste camera ben ik ondertussen achter :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:19:47 #273
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_159993552
Techmoan heeft de Yi Dashcam gereviewed.

:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_159994768
Maandag is mijn BMW programmeer kabel verzonden en vandaag was die binnen. Ik gok dat de verkoper vergeten was om de order op verzonden te zetten :P
pi_159996976
quote:
12s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:19 schreef dodge_911 het volgende:
Techmoan heeft de Yi Dashcam gereviewed.

hm... zat te kijken naar de Mini 0806, maar de kwaliteit van de Yi is ook wel erg goed.
deze week al een keer aangereden en al 2 keer een bijna aanrijding gehad! dus een dashcam zou wel fijn zijn :)
pi_159999151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, wel wat ervaring mee; fan van, mwha deels.
Wat is je budget?
Nog geen budget vastgesteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

In hoeverre denk je dat te gebruiken?

Een goede IP-camera kost niet zoveel meer, maar een goede IP camera met PTZ-functie mag je flink wat meer voor betalen.
Ik zou PTZ niet willen want je zit niet constant naar je beelden te kijken en PTZ te gebruiken.
Je bent waarschijnlijk toch afwezig als je de camera 'nodig' hebt om opnames te maken.

Bij mij is het ondertussen zo dat ik de camera in geen weken aanraak/bekijk etc.
Alleen als er iets gebeurt is kijk ik eventueel even terug.

Fire and forget.
De camera die ik nu voor heb neemt constant op, toevallig afgelopen weekend nog beelden veilig gesteld. Nu is de camera op 1 plek gericht, en ik wil eigenlijk een camera die constant van links naar rechts beweegt om alles vast te leggen.

Een andere optie zou zijn om eenzelfde camera er achter te plaatsen, gericht op de andere kant.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:10:21 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159999703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een andere optie zou zijn om eenzelfde camera er achter te plaatsen, gericht op de andere kant.
Dat lijkt mij een betere optie.
Denk dat ik ook nog een keer een mooie vaste camera (iets duurder dan de Hosafe) neem maar dan moet ik hier eerst kabel gaan trekken :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160001089
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een betere optie.
Denk dat ik ook nog een keer een mooie vaste camera (iets duurder dan de Hosafe) neem maar dan moet ik hier eerst kabel gaan trekken :P
Waarom vindt je dat een betere optie? Ik heb nu een ESCAM voor trouwens, werkt perfect. Bij mijn vader ook al twee geplaatst. Gekocht voor $44 per stuk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:55:21 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160001653
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat een betere optie? Ik heb nu een ESCAM voor trouwens, werkt perfect. Bij mijn vader ook al twee geplaatst. Gekocht voor $44 per stuk.
Omdat een camera die panned niet echt geschikt lijkt om constant heen en weer te draaien, 1 je krijgt bewegende beelden die vooral in het donker minder duidelijk gaan zijn door de beweging.
Daarnaast alleen maar dingen die stuk kunnen gaan (bewegende onderdelen :))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160001658
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat een betere optie? Ik heb nu een ESCAM voor trouwens, werkt perfect. Bij mijn vader ook al twee geplaatst. Gekocht voor $44 per stuk.
Gebruik je de 720P variant of 1080P? En WiFi of kabel? Hoorde slechte dingen over de 720P variant over de WiFi :'( Ik wil d'r ook wel twee ter vervanging van mijn Xiaoyi Ant cams die toch nét wat te weinig opties hebben voor mijn doen.
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:04:25 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160002019
http://www.aliexpress.com(...)647_32598204870.html

Zoiets (mits een juiste kan vinden; dit is even een eerste korte search) gaat het hier dan worden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160002612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:04 schreef RobertNL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)647_32598204870.html

Zoiets (mits een juiste kan vinden; dit is even een eerste korte search) gaat het hier dan worden :)
Hikvision. ^O^

Aanbod is echter dramatisch geworden. Net als Dahua eerder. (Hoewel dat merk uit China halen ook z'n beperkingen had)
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:29:13 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160003003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hikvision. ^O^

Aanbod is echter dramatisch geworden. Net als Dahua eerder. (Hoewel dat merk uit China halen ook z'n beperkingen had)
Wellicht kan ik dan beter via Tmall bestellen of iets dergelijks :P
Al moet je dan waarschijnlijk wel internationale firmware flashen?

Deze serie wellicht:
https://hikvisionhz.world(...)p.7806943.20151106.1

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 17-02-2016 21:38:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160004915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Gebruik je de 720P variant of 1080P? En WiFi of kabel? Hoorde slechte dingen over de 720P variant over de WiFi :'( Ik wil d'r ook wel twee ter vervanging van mijn Xiaoyi Ant cams die toch nét wat te weinig opties hebben voor mijn doen.
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975583.html

Deze heb ik voor :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_160005669
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom vindt je dat een betere optie?
Stel dat je de PTZ-camera hebt ingesteld dat die inderdaad uit zichzelf zit rond te kijken.
Maar dan komt de inbreker langs en je camera begint leuk de andere kant op te wijzen; heb je er nog niets aan.
Veel liever een vaste opstelling waar je eerst even over nadenkt wat de beste hoek is en (eventueel) welke lens in de camera moet zitten (bij de wat duurdere camera's kun je aangeven hoeveel millimeter; hoe meer millimeters hoe meer tele/minder wijd)

En een camera die 's nachts gaat rondkijken heb je helemaal niets aan; dat levert onbruikbare beelden op vanwege de duisternis. Tenzij je er een bouwlamp naast hangt. :P
quote:
Ik heb nu een ESCAM voor trouwens, werkt perfect. Bij mijn vader ook al twee geplaatst. Gekocht voor $44 per stuk.
Hoe heb je die ingesteld? Wat doet de bewegingsdetectie (camera, NAS, PC?), waar worden de beelden op weggeschreven?

Ik laat de camera alles regelen (bewegingsdetectie, opslag) omdat dat in mijn geval de beste (lees: enige) mogelijkheid was.
In het ideale situatie zou ik bewegingsdetectie nog steeds door de camera laten doen maar opslag op de NAS.
Op deze manier heb je zo min mogelijk netwerkverkeer (wat je bandbreedte op vreet) en heb je qua hardware weinig schokkends nodig aan de opslag kant.
(Als je bijv.de NAS bewegingsdetectie laat doen en je hangt een paar camera's op dan krijgt die NAS het ook moeilijk)

Tijd geleden zocht ik dus ook naar een goedkope IP-camera (om als babyfoon te gebruiken) en ik kon toen ook niets vinden. Je kwam allerlei problemen tegen van slechte interface, naar niet of nauwelijks werkende bewegingsdetectie, cloud-gebeuren dat nodig was (wat IMHO direct afkeuring geniet) en meer van dat soort zaken. Daarom heb ik nog steeds mijn twijfels bij dat soort camera's.

Tuurlijk, als je het puur als image-feeder gebruikt en een PC/NAS voor intelligentie (zoals bewegingsdetectie e.d.) inzet, dan zal het wel prima zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:29 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht kan ik dan beter via Tmall bestellen of iets dergelijks :P
Al moet je dan waarschijnlijk wel internationale firmware flashen?
Dat lijkt me dan wel. Dat is het voordeel van Aliexpress.
Ik heb er gewoon een internationale firmware opstaan. (en dus gewoon Engels maar ook Nederlands)
Want andere Chinese firmware naar internationale firmware omzetten is niet zonder risico.

Ik zou gewoon op Aliexpress op "Hikvision" zoeken (of bepaald typenummer) en dan kijken naar meeste orders. Daarna kijken of ze goede firmware e.d. hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 17-02-2016 23:10:22 ]
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:05:57 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160016710
Hip ding wel die laser engraver :7

Erg matige video, ik weet het :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160017370
Is wel een geinige gadget zo'n engraver.
Toch eens overwegen om te kopen (ondanks dat ik er niet echt wat nuttigs mee zal doen)
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:55:18 #288
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_160017753
Nice! Niks mis met de video :)

Is dit de 500mW of de 300mW? Kan hij ook overweg met grijstinten, of is het alleen zwart/wit?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:56:22 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160017773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef BillsGate het volgende:
Nice! Niks mis met de video :)

Is dit de 500mW of de 300mW? Kan hij ook overweg met grijstinten, of is het alleen zwart/wit?
500, en helaas alleen Z/W
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:44:07 #290
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_160018752
Photoshop kan een afbeelding mooi in grijswaarden zetten (dithering). Mocht je dat niet hebben of daar niet zo handig mee zijn, dan helpt dit misschien: https://gazs.github.io/canvas-atkinson-dither/
:)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_160020609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef RobertNL het volgende:
Hip ding wel die laser engraver :7

Erg matige video, ik weet het :P
Wat kan het allemaal doen?
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:26:10 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160022016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:44 schreef BillsGate het volgende:
Photoshop kan een afbeelding mooi in grijswaarden zetten (dithering). Mocht je dat niet hebben of daar niet zo handig mee zijn, dan helpt dit misschien: https://gazs.github.io/canvas-atkinson-dither/
:)
Het laser programma zet de afbeeldingen zelf ook om in puur zwart, dus helaas werkt dat niet.
Had net wel wat raars, afbeelding in twee delen opgesplitst en het ene deel ging perfect maar het andere deel brandde hij door het papier heen.

Vanavond nog maar even een poging doen :D
quote:
11s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat kan het allemaal doen?
Papier, plastic en ander klein zacht spul voorzien van een afbeelding :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160030086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het laser programma zet de afbeeldingen zelf ook om in puur zwart, dus helaas werkt dat niet.
Had net wel wat raars, afbeelding in twee delen opgesplitst en het ene deel ging perfect maar het andere deel brandde hij door het papier heen.

Vanavond nog maar even een poging doen :D

[..]

Papier, plastic en ander klein zacht spul voorzien van een afbeelding :)
[ afbeelding ]
Hebbeding dus! :D
pi_160036214


creatieve mensen daar op de marketing afdeling :)
pi_160036535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:48 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

creatieve mensen daar op de marketing afdeling :)
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160036632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

:D
oh vergeten te vermelden, omdat je nou niet echt kan zien wat het is

quote:
DOOGEE is going to launch our new product in MWC Barcelona on 23th February afternoon ,
The micro-projector, P1, the world most affordable projector with good looking and mutifunctions.

It can be connected with android and apple smartphone , laptop, and u flash disk .
Vraag me af wat Mondriaan hier van zou vinden :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:55:17 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160037216
Oh! It has the multifunctions!
Does it come with the 3G and the Wi-Fis?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160038232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef julius123 het volgende:

[..]

hm... zat te kijken naar de Mini 0806, maar de kwaliteit van de Yi is ook wel erg goed.
deze week al een keer aangereden en al 2 keer een bijna aanrijding gehad! dus een dashcam zou wel fijn zijn :)
Dan lijkt mij een allrisk verzekering of een echt rijbewijs halen een betere optie.
Die Chinees mag het Nederlandse rijbewijs van je dan wel goed nagemaakt hebben,
maar leren rijden doe je toch echt bij een goede rijschool en de kilometers erna :P!
pi_160038783
Iemand nog een goede link voor goede micro usb kabels?
pi_160039065
http://m.banggood.com/Bli(...)-QC2_0-p-998319.html
Met coupon 12blitzw nog 10% korting.
pi_160039081
En maar meteen dicht :9
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')