abonnement Unibet Coolblue
pi_156945468



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156945476
Jatoch niettan. :7

Wil je je spulletjes optijd in huis hebben, zou ik nu alvast gaan bestellen. :+ <O) ~:)

• Trouwens nog een non-China tip voor 7 pond/10 euro: http://www.amazon.co.uk/R(...)R2004/dp/B00N0QWHU2/ | http://www.amazon.de/Roy-(...)nkset/dp/B00N0QWHU2/ (handzaam formaat/plat pluutje + sokjes in geschenksbox)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156947183
wat is eigenlijk de beste outdoor bluetooth speaker die je uit China kan halen?
Is de ER-151 Nog steeds de beste keuze?
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:52:57 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156947446
Iemand wel eens posters uit China gehaald?
Ze hebben daar vooral de Amerikaanse maten, bijv. 20x30 inch oftewel 50x75cm.
Ik zoek juist 50x70cm, 60x90 (standaard-poster), etc.
Zo'n verkoper op AliExpress die ik een bericht stuurde zei dat hij dat ook wel kon leveren, maar vraag me af of het dan niet gewoon afknippen of raar resizen wordt...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156947602
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
wat is eigenlijk de beste outdoor bluetooth speaker die je uit China kan halen?
Is de ER-151 Nog steeds de beste keuze?
Of de Earson ER-160 als je veel harder geluid wilt.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:14 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156947895
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Of de Earson ER-160 als je veel harder geluid wilt.
En Micro-sd playback fucntionaliteit (écht heel chill vind ik persoonlijk) ;) Maar daar staat wel weer een fors prijskaartje tegenover. Voor alleen het extra volume zou ik het niet extra betalen, voor het de hele nieuwe feature pack is hij wel te overwegen. Afhankelijk van je budget dus..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156948130
Zojuist de sportschoenen opgehaald bij het postkantoor. Deze had ik in de sale aangeschaft voor +/- 30 euro. Ze zijn licht en zitten lekker. Binnenkort als ik weer kan lopen ga ik ze gebruiken om mee te sporten. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156949585
Persoonlijk vind ik de ER-160 minder soul hebben. Hij is helderder en luider, maar daardoor voor mij ook minder fun. De ER-151 blijft voor mij de instant classic. :Y

De nieuwe Xiaomi BT Speaker begint als het goed is over 3 dagen te shippen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156949611
quote:
• Trouwens nog een non-China tip voor 7 pond/10 euro: http://www.amazon.co.uk/R(...)R2004/dp/B00N0QWHU2/ | http://www.amazon.de/Roy-(...)nkset/dp/B00N0QWHU2/ (handzaam formaat/plat pluutje + sokjes in geschenksbox)
Dit cadeau :'( :') :')
pi_156949685
quote:
Dus dat kastje sluit ik aan op mijn televisie en dan kan ik letterlijk internetten op mijn tv via dat ding. Dus een laptop met HDMI-aansluiting is dan niet meer nodig? :o
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:22:23 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156949703
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:19 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Dit cadeau :'( :') :')
Echt top! Pluutje is net zo plat als m'n Samsonite reispluutje. _O_
Zeer praktisch wanneer het weer prutweer is, maar je denkt dat het wel droog blijft... en het dat dan niet doet.
Gewoon in tas/koffer bij je hebben en 't altijd droog houden.
't Is dat 'ie met paar sokken in blik goedkoper is dan los...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156949802
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Echt top! Pluutje is net zo plat als m'n Samsonite reispluutje. _O_
Zeer praktisch wanneer het weer prutweer is, maar je denkt dat het wel droog blijft... en het dat dan niet doet.
Gewoon in tas/koffer bij je hebben en 't altijd droog houden.
't Is dat 'ie met paar sokken in blik goedkoper is dan los...
Mmm als je het zo bekijkt is het nog niet eens zo'n gek idee hier in NL
pi_156950419
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:21 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Dus dat kastje sluit ik aan op mijn televisie en dan kan ik letterlijk internetten op mijn tv via dat ding. Dus een laptop met HDMI-aansluiting is dan niet meer nodig? :o
Juist.

Maar ook om films mee te kijken, muziek luisteren of games spelen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156951089
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

Juist.

Maar ook om films mee te kijken, muziek luisteren of games spelen.
En niet te vergeten... Redtube

Nee... Opzich zijn het puike systemen. Ik heb op mijne gnu/Linux geïnstalleerd en gebruik hem momenteel als nas/webserver/download server/cloud storage/etc. Ideaal en goedkoop en laag in energie verbruik. Wel zo fijn als hij 24/7/256 aanstaat.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156952590
Dus ik kan er gewoon apps zoals PopcornTime en random internetstreams (voetbal :9~ ) mee kijken. Is hij ook gewoon aan te sluiten op andere televisies zodat ik de apps en films die ik hier op installeer ook buitenshuis kan gebruiken?
pi_156952730
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef MeesterBier het volgende:
Dus ik kan er gewoon apps zoals PopcornTime en random internetstreams (voetbal :9~ ) mee kijken. Is hij ook gewoon aan te sluiten op andere televisies zodat ik de apps en films die ik hier op installeer ook buitenshuis kan gebruiken?
Hoe bedoel je aansluiten op andere televisies? Maar dat kan inderdaad.

Het is een mini PC :p je hebt ze tegenwoordig ook met Windows 8, 10 of Android
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156952916
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef MeesterBier het volgende:
Dus ik kan er gewoon apps zoals PopcornTime en random internetstreams (voetbal :9~ ) mee kijken. Is hij ook gewoon aan te sluiten op andere televisies zodat ik de apps en films die ik hier op installeer ook buitenshuis kan gebruiken?
Als daar maar internet Is. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:50:00 #19
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_156970435
Hou er wel rekening mee dat de cpu/gpu in die doosjes vaak niet overhoudt, en dat streaming video-apps bij hd-streams nogal eens moeten bufferen (althans bij mij)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_156971404
Zonet in NL online een tenga egg gekocht voor een jarige jet, erachterkomen dat ze 3x zo goedkoop zijn op chinese shops zijn maar wegens tijdgebrek niet daar kunnen bestellen :')
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:55:29 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156971572
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:46 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet in NL online een tenga egg gekocht voor een jarige jet, erachterkomen dat ze 3x zo goedkoop zijn op chinese shops zijn maar wegens tijdgebrek niet daar kunnen bestellen :')
Ik zou Chinese meuk toch weghouden bij mijn geslachtsdelen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156972759
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik zou Chinese meuk toch weghouden bij mijn geslachtsdelen.
Volgens mij is het identiek.
(Alhoewel je opmerking hoogstwaarschijnlijk wel verklaart dat chinezen over het algemeen klein zijn geschapen)
You can't be late if you don't show up.
pi_156980795
Beetje off topic, zag hier net iets over op tv.

Grootste mall ter wereld.. Heeft 10 jaar leeggestaan en komt nu weer leven in.
http://edition.cnn.com/20(...)mall-return-to-life/
pi_156984434
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef eddepetfokt het volgende:
Beetje off topic, zag hier net iets over op tv.

Grootste mall ter wereld.. Heeft 10 jaar leeggestaan en komt nu weer leven in.
http://edition.cnn.com/20(...)mall-return-to-life/
Dubai heeft inmiddels een grotere mall.

Maar die mall in Dongguan gaat waarschijnlijk dezelfde kant op als de meeste grote malls hier. De eerste tijd veel bezoekers, na half jaar ofzo beginnen de eerste winkels al weer te sluiten en staat de helft leeg. Grootste gedeelte van de bezoekers heeft het geld niet om veel te kopen en komt er alleen maar om te genieten van de AC die ze thuis niet hebben :) of als goedkope kindercreche :P (opa / oma passen op de kinderen door ze te laten rond rennen in de shopping mall, lekker spelen met roltrappen etc, 8)7 8)7 )
pi_156984474
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:13 schreef relativity het volgende:

[..]

En niet te vergeten... Redtube

Nee... Opzich zijn het puike systemen. Ik heb op mijne gnu/Linux geïnstalleerd en gebruik hem momenteel als nas/webserver/download server/cloud storage/etc. Ideaal en goedkoop en laag in energie verbruik. Wel zo fijn als hij 24/7/256 aanstaat.
256? Op welke planeet woon jij? :D
pi_156985222
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 03:34 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Dubai heeft inmiddels een grotere mall.

Maar die mall in Dongguan gaat waarschijnlijk dezelfde kant op als de meeste grote malls hier. De eerste tijd veel bezoekers, na half jaar ofzo beginnen de eerste winkels al weer te sluiten en staat de helft leeg. Grootste gedeelte van de bezoekers heeft het geld niet om veel te kopen en komt er alleen maar om te genieten van de AC die ze thuis niet hebben :) of als goedkope kindercreche :P (opa / oma passen op de kinderen door ze te laten rond rennen in de shopping mall, lekker spelen met roltrappen etc, 8)7 8)7 )
Aardig lijstje https://en.wikipedia.org/(...)g_malls_in_the_world
pi_156985281
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dubai_Mall

die staat dus nog niet op dat lijstje :P
pi_156987904
De Mi Band ziet er mooi uit alleen hij registreert mijn slaap niet. Vaag.

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_156989145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:42 schreef Kenzi het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Dubai_Mall

die staat dus nog niet op dat lijstje :P
Staat wel op het lijstje, op nr 20 ivm gross leasable area

En zo zie je maar dat wikipedia ook nieg altijd betrouwbaar is...
Op heg ene lijste staat deze mall op de 20e plaatst. In de link die jij noemt zeggen ze eerst 5e plaats en als je naar beneden scrollt 15e plaats. Ze zijn het wel eens over de 350.000m2

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 21-10-2015 12:27:17 ]
pi_156989416
http://www.aliexpress.com(...)136866.0_32398211379
Maar ik kan natuurlijk weer niet betalen met iDeal. ;(

http://www.aliexpress.com(...)576_32463267574.html
Deze is morgen in de aanbieding voor onder de 10 euro. Handig om mee te sporten. Ook zijn er meer koptelefoons morgen in de aanbieding daar.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:08:06 #32
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156990296
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:30 schreef dimmak het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)136866.0_32398211379
Maar ik kan natuurlijk weer niet betalen met iDeal. ;(
eBay (+Paypal) geen optie voor je?
Scheelt maar 5ct.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156990635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:30 schreef dimmak het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)136866.0_32398211379
Maar ik kan natuurlijk weer niet betalen met iDeal. ;(

http://www.aliexpress.com(...)576_32463267574.html
Deze is morgen in de aanbieding voor onder de 10 euro. Handig om mee te sporten. Ook zijn er meer koptelefoons morgen in de aanbieding daar.
Handig hoor die referral links van Fok; doet er een eeuwigheid om de pagina te laden en uiteindelijk kom ik bij de homepage van Ali uit i.p.v. het product. :N

Pas als ik je quote zie ik in de quote je bruikbare links.
pi_156991402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:08 schreef N22 het volgende:

[..]

eBay (+Paypal) geen optie voor je?
Scheelt maar 5ct.
Beter, top! ^O^ Bij de shops zijn ze bijna net zo duur als de originele.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156991745
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Handig hoor die referral links van Fok; doet er een eeuwigheid om de pagina te laden en uiteindelijk kom ik bij de homepage van Ali uit i.p.v. het product. :N

Pas als ik je quote zie ik in de quote je bruikbare links.
Indedaad, bij mij werken ze ook niet.
http://www.aliexpress.com(...)4698-02975-aqRjAEmIQ

Zo wel toch? Ga ik denk ik wel halen overigens.
Gegroet!
pi_156992046
Wat zijn kwalitatief goede +2m micro usb kabels die rond de 2a stroom kunnen leveren?
pi_156992182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:27 schreef Majinster het volgende:
Wat zijn kwalitatief goede +2m micro usb kabels die rond de 2a stroom kunnen leveren?
Geekbuying. Tronsmart 1,8m kabels. Haal ik 1,74A mee. Lekker dikke kabels en lijkt goede kwaliteit. Gaan iig veel langer mee dan mijn Nilkins.
Was pakket van 3x 1m en 3x 1,8 voor 8,95. Prijzen varieren, maar meestal rond 10 dollar voor 6 kabels..

Edit link http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html

[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 21-10-2015 15:35:40 ]
pi_156992297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:35 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Geekbuying. Tronsmart 1,8m kabels. Haal ik 1,74A mee. Lekker dikke kabels en lijkt goede kwaliteit. Gaan iig veel langer mee dan mij Nilkins.
Was pakket van 3x 1m en 3x 1,8 voor 8,95. Prijzen varieren, maar meestal rond 10 dollar voor 6 kabels..

Edit link http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html
Ik heb de tronsmart ook gecheckt alleen zijn er geen lovende reviews op amazon

http://www.amazon.com/Tro(...)ecting/dp/B00YO9YYN2
pi_156993295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:09 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Indedaad, bij mij werken ze ook niet.
http://www.aliexpress.com(...)4698-02975-aqRjAEmIQ

Zo wel toch? Ga ik denk ik wel halen overigens.
Nope.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:36:48 #40
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156993323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:09 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Indedaad, bij mij werken ze ook niet.
http://www.aliexpress.com(...)4698-02975-aqRjAEmIQ

Zo wel toch? Ga ik denk ik wel halen overigens.
Hier doet ie het wel (mobiel en link gelijk door naar de app)
pi_156994714
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:36 schreef hiddit het volgende:

[..]

Hier doet ie het wel (mobiel en link gelijk door naar de app)
Bij mij (computer, Chrome browser), werkt de link niet goed. Dat komt omdat dit riedeltje voor de uiteindelijke link staat: http://best.aliexpress.co(...)pt=1445438094220&lp=
Als je dat weghaalt kom je op de juiste pagina terecht, met dit stuk ervoor gaat hij helaas naar de homepage.
pi_156998212
Iemand die weet of ze ook mobiele routers verkopen?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:30:33 #43
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156998558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand die weet of ze ook mobiele routers verkopen?
Yep die verkopen ze:

http://www.ebay.com/sch/i(...)er&_dcat=44995&rt=nc
http://chinaprices.us?q=mobile%20router
http://en.pandacheck.com/(...)pG55SnYQPq9fqBkkYMUZ
http://www.aliexpress.com(...)uter&opensearch=true

(Als je serieuzere antwoorden wil wodt er iéts van eigen imput verwacht ;) zoals, wat wil je ermee gaan doen, wat voor netwerk, hoe duur mag het zijn, speciale features die je wel/niet wilt etc. )
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157010885
Iemand van jullie belang bij dit horloge?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157011447
Ik heb een vraagje over Chinese tracking codes. Ik heb namelijk voor twee pakketjes die ik via eBay besteld had, een tracking code ontvangen die begint met 115-. Nu heb ik van een verkoper hier een Chinese tracking website (ppbyb.com) voor gekregen, waarop staat dat mijn pakket 30 september in Nederland is aangekomen (de andere code kon ik hier dan weer niet gebruiken). Meer dan dit laat de website helaas niet zien, en PostNL kon mij ook niet verder helpen, de tracking code konden ze niet vinden en op mijn postcode en huisnummer waren ook geen pakketjes gevonden. Worden Chinese pakketjes weleens met een andere bezorgdienst bezorgd? Of weet iemand wat ik met deze 115- tracking codes kan doen?

Ik was van plan morgen zelf langs het postkantoor te gaan, maar als PostNL niets af weet van mijn pakketjes, verwacht ik hier niet veel te vinden.
pi_157012299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:51 schreef irmature het volgende:
Ik heb een vraagje over Chinese tracking codes. Ik heb namelijk voor twee pakketjes die ik via eBay besteld had, een tracking code ontvangen die begint met 115-. Nu heb ik van een verkoper hier een Chinese tracking website (ppbyb.com) voor gekregen, waarop staat dat mijn pakket 30 september in Nederland is aangekomen (de andere code kon ik hier dan weer niet gebruiken). Meer dan dit laat de website helaas niet zien, en PostNL kon mij ook niet verder helpen, de tracking code konden ze niet vinden en op mijn postcode en huisnummer waren ook geen pakketjes gevonden. Worden Chinese pakketjes weleens met een andere bezorgdienst bezorgd? Of weet iemand wat ik met deze 115- tracking codes kan doen?

Ik was van plan morgen zelf langs het postkantoor te gaan, maar als PostNL niets af weet van mijn pakketjes, verwacht ik hier niet veel te vinden.
Uit de 'SPOILER: Tracking':
quote:
Valid trackformat
Is je bestelling opgestuurd door middel van (free) registered shipping, dan kun je deze met behulp van de sites in de alinea hieronder traceren. Let wel op dat je een geldige trackcode gebruikt. Deze herken je aan de eerste twee letters die staan voor de vorm van shipping (voorbeelden: RA, RB, RF, RR, RX), gevolgd door de unieke identificatiecode van je zending die uit cijfers bestaat. De code wordt afgesloten met twee letters die verraden met welke postdienst de zending verstuurd is. Is je zending opgestuurd met registered airmail van China Post verwacht je een trackcode als RA123456789CN. Mocht je pakketje met een Hong Kong Post of bijvoorbeeld Singapore Post verzonden zijn verwacht je op de plek van de postdienst identifier respectievelijk HK of SG. Heb je een code gekregen die niet aan dit format voldoet is het naar alle waarschijnlijkheid ook niet te tracken en heb je een ordernummer of behandelings-ID van een intermediate postdienst gekregen, waar je niks mee kunt. In zulke gevallen neem je contact op met de verkopende partij en vraagt om een trackcode die wél geldig is.
In jouw geval zit er waarschijnlijk vanaf de intermediate postdienst wel een ander geldig trackformaat aan vast waardoor de status ook geüpdatet wordt bij je intermediate trackcode. Maar dan moet je op een of andere manier daaraan geraken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157012791
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Uit de 'SPOILER: Tracking':

[..]

In jouw geval zit er waarschijnlijk vanaf de intermediate postdienst wel een ander geldig trackformaat aan vast waardoor de status ook geüpdatet wordt bij je intermediate trackcode. Maar dan moet je op een of andere manier daaraan geraken.
Ah sorry, had even bij de spoilers moeten kijken. Bedankt! Ik zal gelijk een mail sturen om te vragen of ze mij een geldige trackingscode kunnen sturen.
pi_157012973
Bij BG zijn de Pistons 3 nu 10,73 met code 2ef64a / ef0917 / 98a214

Ik heb er nog een partijtje van de 6,50 aanbieding liggen dus ik sla zelf ff over... :)
pi_157014262
http://www.banggood.com/R(...)h-4_0-p-1004407.html

De Remix Mini PC van Kickstarter is de presell bij BG. :) Met Remix OS wat meer van Windows weg heeft dan van Android.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157014380
Al op KS gebacked. :7
Ik zie wel wat in een Android/Windows hybrid, zonder dat je twee operating systems hebt.
Android is gewoon chill qua simpele touchbediening interface, maar mist de productiviteit van Windows.
Dit neigt meer naar een soort Linux interface met betere multitasking en productiviteit, maar altijd nog de entertainment focus en gebruikersgemak van Android. Volgens mij was het Cube die er ook een tablet mee heeft al?
- yup http://www.51cube.com/ch/ProductShowT.asp?ID=323
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157014963
Is er ook een manier om contact op te nemen met Kingma? Mijn waterproof case is een beetje kapot, en Geekbuying kan niet veel voor me betekenen.
pi_157015659
http://kingmacn.com - 400-888-8888 - Address: No. 88, Guangdong Province, Bao'an District, Shenzhen City Industrial Zone Town Temple Building A - 2098193894@qq.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157026561
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 04:56 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

256? Op welke planeet woon jij? :D
Ergens op een exoplaneet waarbij de planeet langzamer om de ster draait klaarblijkelijk hèhè. Nee was een typo :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_157026643
Een eckte FOK!ker leeft in een 8-bit wereld. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157028498
Gisteren is de Yongnuo flash diffuser bezorgd en ik heb nu niets meer onderweg uit China. ;(

Misschien toch maar die grip voor de camera bestellen...alleen dan past die niet meer in de tas waar ik óók nog geen vervanger voor heb...
Of toch maar zo'n lelijke - doch praktische - IR-emitter voor buiten.
pi_157028933
Ik heb een gevalletje.. DHL heeft bezorgd bij de buren, buren zeggen van niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157030069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:52 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een gevalletje.. DHL heeft bezorgd bij de buren, buren zeggen van niet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157030497
Weet iemand of je het plastic glaasje van de mi usb light makkelijk kan verwijderen? Ik wil er eigenlijk een gekleurd stukje plastic in stoppen om er zo wat meer een sfeerlightje van te maken.
Ik heb wel de 1 cent versie onderweg dus ik ga het zowiezo proberen :)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:34:31 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157030649
Ik zit met een issue met Gearbest, de eerste communicatie voorspelt weinig goeds...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157031037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik zit met een issue met Gearbest, de eerste communicatie voorspelt weinig goeds...
is dat die redmi of zit ik ff verkeerd?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157031051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik zit met een issue met Gearbest, de eerste communicatie voorspelt weinig goeds...
Wazje hier al? CHI / [Gearbest] Webcare
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157033875
Kan je bij banggood maar 1 keer per account zon 1 cent deal kopen? Ook als het een ander product is. Ik krijg hem niet in mn mandje op app.
pi_157035618
Sinds tijdens weer eens iets besteld in China.

http://www.aliexpress.com(...)ree/32388194900.html

Voor die 5 euro vond ik het nog wel de moeite van het proberen waard. Voor drie apparaten IR verlenger betaal je in NL toch al snel 30 euro. Als dit werkt dan zou het mooi zijn.

Aansluiten op Minix, Bose en Humax. Kunnen de kastjes mooi dicht blijven.
pi_157035700
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:53 schreef Skiet het volgende:
Sinds tijdens weer eens iets besteld in China.

http://www.aliexpress.com(...)ree/32388194900.html

Voor die 5 euro vond ik het nog wel de moeite van het proberen waard. Voor drie apparaten IR verlenger betaal je in NL toch al snel 30 euro. Als dit werkt dan zou het mooi zijn.

Aansluiten op Minix, Bose en Humax. Kunnen de kastjes mooi dicht blijven.
Inmiddels 10 dollar. Lijkt me wel handig, hier problemen met de IR van de Humax.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:05:04 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157035738
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef rene90 het volgende:

is dat die redmi of zit ik ff verkeerd?
Nee elektrische sigaret. 1 charge gebruikt en nu zegt hij dat hij vol is, maar wil niet vuren. Laden is na 10 minuten ook gedaan
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wazje hier al? CHI / [Gearbest] Webcare
Had ze geDM't en toen zeiden ze dat ik maar via de website moest gaan. Wacht het nog even af, anders ga ik daar wel jankballen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157035835
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Inmiddels 10 dollar. Lijkt me wel handig, hier problemen met de IR van de Humax.
Staat hier nog voor 6 dollar wat ik zo zie en via de app nog iets goedkoper. Wat je IR van je Humax betreft, lees dit stukje even.

Bedankt voor de tip! Had het al eens eerder gelezen maar kon geen folie "aan de binnenkant van de klep" vinden. Heb nu nog eens extra goed gekeken en kom er achter dat er inderdaad nog een folie op het vaste bedieningspaneel achter de klep zit. Na deze verwijderd te hebben, is de gevoeligheid van de IR bediening inderdaad een stuk beter. Was handig geweest als dit ik het Humax boekje stond! De IR diode lijkt links van de tijd / kanalen display te zitten. Hoe diep hij ligt, kun je niet zien, want hij zit achter het frontje. Wat wel nadelig werkt is inderdaad het klepje. Daar zit een rond venstertje in en dat de ontvangsthoek behoorlijk beperkt. Het openzetten van het klepje kan in die gevallen (afstand wel haalbaar, hoek niet) wel helpen.
pi_157036073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:27 schreef shiznuts het volgende:
http://kingmacn.com - 400-888-8888 - Address: No. 88, Guangdong Province, Bao'an District, Shenzhen City Industrial Zone Town Temple Building A - 2098193894@qq.com
Bedankt nog, zal ff mailen. Had gehoopt op een chat of wat meer Engelse support

Edit
Dit biedt ook weinig hoop, mail van Geekbuying:
quote:
But we are afraid the Kingma company won't reply your messages,
because they even dont reply us...


[ Bericht 15% gewijzigd door Onufriev op 23-10-2015 12:44:34 ]
pi_157038347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

Staat hier nog voor 6 dollar wat ik zo zie en via de app nog iets goedkoper. Wat je IR van je Humax betreft, lees dit stukje even.

Bedankt voor de tip! Had het al eens eerder gelezen maar kon geen folie "aan de binnenkant van de klep" vinden. Heb nu nog eens extra goed gekeken en kom er achter dat er inderdaad nog een folie op het vaste bedieningspaneel achter de klep zit. Na deze verwijderd te hebben, is de gevoeligheid van de IR bediening inderdaad een stuk beter. Was handig geweest als dit ik het Humax boekje stond! De IR diode lijkt links van de tijd / kanalen display te zitten. Hoe diep hij ligt, kun je niet zien, want hij zit achter het frontje. Wat wel nadelig werkt is inderdaad het klepje. Daar zit een rond venstertje in en dat de ontvangsthoek behoorlijk beperkt. Het openzetten van het klepje kan in die gevallen (afstand wel haalbaar, hoek niet) wel helpen.
Grappig, nu ook 6.
Vanmogen toch echt 10

Bedankt voor de tip, hier na 3 jaar het plastic ook verwijderd. Vanavond eens kijken of het helpt :)


Edit. Helaas, helpt niks

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 23-10-2015 15:49:12 ]
pi_157039762
Ik ben op zoek naar een smartwatch, deze dient gekoppeld te kunnen worden aan mijn galaxy S6.
maar er zijn er tig, en weet niet echt wat beetje goed spul is.

functies wat ik zoal graag zou willen hebben:

- sleep monitor
- heart rate monitor
- fitness app.

Iemand hier ervaringen met dergelijke smartwatches uit china?
pi_157039941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:12 schreef bd-casemod het volgende:
Ik ben op zoek naar een smartwatch, deze dient gekoppeld te kunnen worden aan mijn galaxy S6.
maar er zijn er tig, en weet niet echt wat beetje goed spul is.

functies wat ik zoal graag zou willen hebben:

- sleep monitor
- heart rate monitor
- fitness app.

Iemand hier ervaringen met dergelijke smartwatches uit china?
De nieuwe miband wellicht?
You can't be late if you don't show up.
pi_157040010
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:20 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

De nieuwe miband wellicht?
excuus, vergeten bij te vermelden.

Graag ook LED display, het horloge idee zeg maar
pi_157040527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:53 schreef Skiet het volgende:
Sinds tijdens weer eens iets besteld in China.

http://www.aliexpress.com(...)ree/32388194900.html

Voor die 5 euro vond ik het nog wel de moeite van het proberen waard. Voor drie apparaten IR verlenger betaal je in NL toch al snel 30 euro. Als dit werkt dan zou het mooi zijn.

Aansluiten op Minix, Bose en Humax. Kunnen de kastjes mooi dicht blijven.
Thanks ook besteld voor 6 dollar idd.
Kan ik eindelijk die lelijke ouderwetse receiver eens verbergen achter een deurtje.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:04:27 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157040892
Over apparaten op je tv/hi-fi aansluiten gesproken... nu verkrijgbaar!

https://store.google.com/product/chromecast_2015 | https://store.google.com/product/chromecast_audio
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157043256
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Over apparaten op je tv/hi-fi aansluiten gesproken... nu verkrijgbaar!
[ afbeelding ]
https://store.google.com/product/chromecast_2015 | https://store.google.com/product/chromecast_audio
Ik heb dat poppetje nu ook 8-)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:50:18 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157043302
De unbox-assistent (en als een banana of muntstuk/biljet voor scale!). Zag Dromer er ook al mee...
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:24 schreef Dromer het volgende:
Mijn rode XPB is eindelijk binnen! Eerst stuurde Banggood een gouden (en mensen die een gouden bestelden een rode) maar nu heb ik 'm en hij staat leuk bij m'n rode telefoon. Goede service van BG. :)


The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157043334
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef shiznuts het volgende:
De unbox-assistent (en als een banana of muntstuk/biljet voor scale!)
Echt awesome :Y

P.s. plu nog kunnen bestellen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157044122
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef shiznuts het volgende:
De unbox-assistent (en als een banana of muntstuk/biljet voor scale!). Zag Dromer er ook al mee...

[..]

Hier nog wat vriendjes http://nl.aliexpress.com/(...)_2,searchweb201560_9
En


[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 23-10-2015 16:46:53 ]
pi_157044671
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Over apparaten op je tv/hi-fi aansluiten gesproken... nu verkrijgbaar!
[ afbeelding ]
https://store.google.com/product/chromecast_2015 | https://store.google.com/product/chromecast_audio
Jammer dat er nog steeds geen goede ondersteuning is voor lokale bestanden in alle formaten.
Anders was het wel interessant geweest.

Gisteren sinds tijden de Ouya weer aangeslingerd voor XBMC en hoewel dat programma tof is; werkt het niet lekker (meer). Nieuwe video's toont die niet altijd en Youtube streamen vanaf PC werkt ook niet.
Waarschijnlijk de hele boel opnieuw installeren ofzo. Of rooten/custom ROM erop pleuren met Android.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:36:56 #79
545 dop
:copyright: dop
pi_157045106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:52 schreef rene90 het volgende:
Ik heb een gevalletje.. DHL heeft bezorgd bij de buren, buren zeggen van niet.
ik heb pas het omgekeerde gehad buurman met een briefje , en ik zeker weten dat ik niets heb aangenomen.
bezorger had het verkeerde huisnummer ingevuld bleek achteraf.
dus misschien even de rest van je buren langs
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:04:48 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157047765
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 15:50 schreef shiznuts het volgende:
De unbox-assistent (en als een banana of muntstuk/biljet voor scale!). Zag Dromer er ook al mee...

[..]

Ja, ik heb jouw goede voorbeeld (as usual) gevolgd. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157058907
Iemand hier had laatst een externe hd behuizing met usb 3.0 van orico, maar is deze ook backwards compatible met usb 2.0?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:46:08 #82
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157058947
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:41 schreef relativity het volgende:
Iemand hier had laatst een externe hd behuizing met usb 3.0 van orico, maar is deze ook backwards compatible met usb 2.0?
Ik heb er eentje (al een hele tijd):
GC / [Chinese Webshops] Topic #338 Wat een koers

Werkt ook gewoon op USB 2.0. :Y
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:00:27 #83
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157062331
Positieve ervaring met GearBest wat betreft EU warehousing :
op 18 oktober bestelde ik 'n Opus BT - C3100 in hun EU warehouse, en deze werd gisteren geleverd. Wel staat de tracking info bij m'n order op GB nog steeds op 'undefined' :)

Ook wacht ik nog op een GB order vanuit China die op 13 oktober geplaatst werd, met een niet-standaard trackingnummer, dat op de site ook de status 'undefined' geeft.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157062754
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:00 schreef dodge_911 het volgende:
Positieve ervaring met GearBest wat betreft EU warehousing :
op 18 oktober bestelde ik 'n Opus BT - C3100 in hun EU warehouse, en deze werd gisteren geleverd. Wel staat de tracking info bij m'n order op GB nog steeds op 'undefined' :)

Ook wacht ik nog op een GB order vanuit China die op 13 oktober geplaatst werd, met een niet-standaard trackingnummer, dat op de site ook de status 'undefined' geeft.
Same here, er is met Sweden Post een pakket op 13 oktober verzonden en nog niet binnen inderdaad (Ganzo)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:32:11 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157062874
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Same here, er is met Sweden Post een pakket op 13 oktober verzonden en nog niet binnen inderdaad (Ganzo)
Mijn order is 18/10 verzonden met Netherlands Post surface mail met zo 'n niet-standaard trackingnummer à la NLXXXXXXXXXXXXXX.

Nog wat geduld hebben dus :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157062983
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:32 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Mijn order is 18/10 verzonden met Netherlands Post surface mail met zo 'n niet-standaard trackingnummer à la NLXXXXXXXXXXXXXX.

Nog wat geduld hebben dus :)
Oh I know, I was just saying ;-)

Anyway:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand van jullie belang bij dit horloge?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:51:01 #87
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_157063146
Ik zie hier regelmatig smartwatches voorbij komen. Ik ben eigenlijk opzoek naar een bluetooth heart rate monitor zoals dit:
http://www.aliexpress.com(...)_2,searchweb201560_9


Maar nu zag ik er ook smartwatches tussen staan die heart rate kunnen meten zoals bijvoorbeeld de LEMFO LF08:
http://www.aliexpress.com(...)_2,searchweb201560_9


Is zoiets iets? Ik vind weinig reviews over de LF08.
En kan zo'n smartwatch heart rate monitor ook verbinden met apps zoals runtastic of runkeeper?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_157064547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:46 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb er eentje (al een hele tijd):
GC / [Chinese Webshops] Topic #338 Wat een koers

Werkt ook gewoon op USB 2.0. :Y
Bedankt voor de tip :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_157065996
quote:
Dat was toch al de normaal prijs?
pi_157066124
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat was toch al de normaal prijs?
:Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157066354
Mijn cheapy-ass (50usd) alarm is eindelijk binnen. Werkt verassend goed en erg makkelijk te installeren. Bij geleverde sirene heeft de hele buurt ookal kennis mee gemaakt. :+
pi_157066440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat was toch al de normaal prijs?
O dacht laatst te zien dat ie 20 was
pi_157066790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:41 schreef davedavy het volgende:
Mijn cheapy-ass (50usd) alarm is eindelijk binnen. Werkt verassend goed en erg makkelijk te installeren. Bij geleverde sirene heeft de hele buurt ookal kennis mee gemaakt. :+
Is dat die xiaomi set?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157067205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 15:51 schreef Markos. het volgende:
Ik zie hier regelmatig smartwatches voorbij komen. Ik ben eigenlijk opzoek naar een bluetooth heart rate monitor zoals dit:
http://www.aliexpress.com(...)_2,searchweb201560_9
[ afbeelding ]

Maar nu zag ik er ook smartwatches tussen staan die heart rate kunnen meten zoals bijvoorbeeld de LEMFO LF08:
http://www.aliexpress.com(...)_2,searchweb201560_9
[ afbeelding ]

Is zoiets iets? Ik vind weinig reviews over de LF08.
En kan zo'n smartwatch heart rate monitor ook verbinden met apps zoals runtastic of runkeeper?
Horloge is een rebrand van de No.1 Sun S2.
pi_157070771
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:
Is dat die xiaomi set?
Ben ook wel benieuwd.

Geen idee hoeveel die normaal is, maar de Xiaomi USB-LED is bij Banggood nu ¤1.10.
Voor de fan's kon ik nog wel doelen bedenken (verkoeling in bed in de zomer) maar voor deze...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 24-10-2015 21:45:46 ]
pi_157072386
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is dat die xiaomi set?
Nee een Merkloos ding zonder toetsenbord van Aliexpress. Te bedienen via sms of telefoontje. Werkt veel beter dan verwacht.
pi_157073221
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd.

Geen idee hoeveel die normaal is, maar de Xiaomi USB-LED is bij Banggood nu ¤1.10.
Voor de fan's kon ik nog wel doelen bedenken (verkoeling in bed in de zomer) maar voor deze...
Bij het kamperen veel gebruik gemaakt van zulke lampjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:58:35 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157073298
Erg handig als je toch al de powerbank mee hebt, daarvoor zijn ze ook lekker klein en flexibel.
pi_157076827
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij het kamperen veel gebruik gemaakt van zulke lampjes.
die xiaomi led usb lampjes zijn verbazingwekkend fel idd ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 25-10-2015 07:04:54 ]
pi_157077214
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben ook wel benieuwd.

Geen idee hoeveel die normaal is, maar de Xiaomi USB-LED is bij Banggood nu ¤1.10.
Voor de fan's kon ik nog wel doelen bedenken (verkoeling in bed in de zomer) maar voor deze...
nu 0,91 cent (plus 4,5% via cashbackxl lol)

edit. nu weer 1,19

edit 2. de prijs schommelt lekker. nu weer 0,91. bij GB nog goedkoper trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 25-10-2015 16:46:26 ]
pi_157078038
1
2
3
4
5
6
7
8
2015-10-17 16:41
Attempted/Failed Delivery (Country code: NL)
2015-10-17 16:38
Attempted/Failed Delivery (Country code: NL)
2015-10-17 12:23
Attempted/Failed Delivery (Country code: NL)
2015-10-16 04:17
Arrival at Processing Center (Country code: NL)

Ik word er echt niet meer goed van. Was al een tijdje aan het wachten op een pakketje, maar dacht dat die nog onderweg was. Blijkt nu dat ze dus al meerdere keren aan de deur zijn geweest zonder ook maar iets aan te geven. Dadelijk maar even op het postkantoor kijken of hij daar ligt.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:51:01 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157078256
Dien dan een klacht in bij Postnl als het echt zo blijkt te zijn.
pi_157079068
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Over apparaten op je tv/hi-fi aansluiten gesproken... nu verkrijgbaar!
[ afbeelding ]
https://store.google.com/product/chromecast_2015 | https://store.google.com/product/chromecast_audio
Danbo!
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:30:50 #105
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_157080304
Een tijd geleden heb ik deze gekocht. Het werkt goed, prima geluid. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid dat ding vast aan mijn oor. Zodra ik beweeg valt hij eruit. Zijn er inmiddels oorhaken voor? en zo ja waar te koop?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:01:21 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157087178
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:04 schreef shiznuts het volgende:
Over apparaten op je tv/hi-fi aansluiten gesproken... nu verkrijgbaar!
[ afbeelding ]
https://store.google.com/product/chromecast_2015 | https://store.google.com/product/chromecast_audio
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Danbo!
Aankomende week voor de al te gekke prijs van ¤30 bij de Mediamarkt,
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157088053
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 02:53 schreef eddepetfokt het volgende:
nu 0,91 cent (plus 4,5% via cashbackxl lol)

edit. nu weer 1,19
Hier nog steeds ¤0.91.
Verleidelijk, maar je zit nog steeds met het feit dat je ze ergens mee moet voeden; of een USB-lader of een power bank.
Dus ik zie het praktische nog niet echt. Als het nou een eigen accu ingebouwd had...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 25-10-2015 16:57:13 ]
pi_157088495
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier nog steeds ¤0.91.
Verleidelijk, maar je zit nog steeds met het feit dat je ze ergens mee moet voeden; of een USB-lader of een power bank. Dus ik zie het praktische nog niet echt.
Als het nou een eigen accu ingebouwd had...
klopt, inmiddels weer 0,91. bij GB nog goedkoper nl 89 dollarcent. en via trucje (zie pepper)
63 dollarcent.

Als je er niks in ziet moet je het niet kopen natuurlijk ;)
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:05:02 #109
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157092395
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]


[..]

Aankomende week voor de al te gekke prijs van ¤30 bij de Mediamarkt,
Heb een paar van de oude versie hangen vraag me alleen af of het waard is om ze te gaan vervangen.
pi_157107764
Als mensen er zin in hebben kan ik wel even een giveaway online gooien morgen met een high end telefoon? :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:27:53 #111
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157107933
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:18 schreef rene90 het volgende:
Als mensen er zin in hebben kan ik wel even een giveaway online gooien morgen met een high end telefoon? :+
Ik zeg doen! *O*
pi_157107970
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:18 schreef rene90 het volgende:
Als mensen er zin in hebben kan ik wel even een giveaway online gooien morgen met een high end telefoon? :+
Kan er wel 1 gebruiken :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:17:19 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157108981
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:31:33 #114
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157109269
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 11:18 schreef rene90 het volgende:
Als mensen er zin in hebben kan ik wel even een giveaway online gooien morgen met een high end telefoon? :+
Ehm... Is dit een vraag?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157109291
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ehm... Is dit een vraag?
Niet echt eigenlijk, meer retorisch. De ZUK Z1 ligt hier al klaar :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:36:03 #116
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157109346
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk, meer retorisch. De ZUK Z1 ligt hier al klaar :+
:D Lekk0r hoor! :) Ik denk dat je vast wel iemand daar heel erg blij mee zal maken.

quote:
Netjes dat je de bron erbij zet :) Chipset is in ieder geval meer dan capabel om 1080p te runnen. Alleen jammer van de Android 4.4 :'(

Ik zou zelf wel graag helemaal overstappen van Android naar Windows 10. Zowel mobiel als andere hardware. Helaas moet ik even uitzoeken hoe ik echt ALLES kan syncen :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 26 oktober 2015 @ 12:49:42 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157109560
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

:D Lekk0r hoor! :) Ik denk dat je vast wel iemand daar heel erg blij mee zal maken.

[..]

Netjes dat je de bron erbij zet :) Chipset is in ieder geval meer dan capabel om 1080p te runnen. Alleen jammer van de Android 4.4 :'(
Zou dit meer als PC willen gebruiken, Kodi onder Windows werkt ook prima :Y.
quote:
Ik zou zelf wel graag helemaal overstappen van Android naar Windows 10. Zowel mobiel als andere hardware. Helaas moet ik even uitzoeken hoe ik echt ALLES kan syncen :)
Same, nu ook kijkende naar Windows devices. Heb heel erg gesnoeid in het gebruik van apps en voor 95% van de apps die ik nu heb is er een vervanger onder Windows.
Maar goed, off topic natuurlijk :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157109798
quote:
Nice, inderdaad onder Windows lekker voor Kodi. Wel even een USB-ethernet adapter eraan hangen dunkt me.
In veel gevallen beter dan een Chromecast.

Maar goed, als ik Kodi op de Ouya weer goed werkend krijg (missende video's enzo) dan doet die ook nog prima z'n werk als mediaplayer...
Wel verleidelijk though...
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:07:17 #119
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157109908
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou dit meer als PC willen gebruiken, Kodi onder Windows werkt ook prima :Y.

[..]

Same, nu ook kijkende naar Windows devices. Heb heel erg gesnoeid in het gebruik van apps en voor 95% van de apps die ik nu heb is er een vervanger onder Windows.
Maar goed, off topic natuurlijk :D
Windows Continuüm en verder sowieso de look en feel lijkt me erg nice. Lumia 950XL is duur, maar lijkt me een heerlijk apparaat. Ik mis alleen heel erg snapchat :@ Hopen dat de windows 10 store snel wordt aangevuld met android en iOS apps.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:07:55 #120
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157109921
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nice, inderdaad onder Windows lekker voor Kodi. Wel even een USB-ethernet adapter eraan hangen dunkt me.
In veel gevallen beter dan een Chromecast.

Maar goed, als ik Kodi op de Ouya weer goed werkend krijg (missende video's enzo) dan doet die ook nog prima z'n werk als mediaplayer...
Wel verleidelijk though...
Wat is het verschil dan tussen Kodi en Popcorn time?

Grapje. Lees net dat het XBMC is ;)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:50:31 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157111787
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nice, inderdaad onder Windows lekker voor Kodi. Wel even een USB-ethernet adapter eraan hangen dunkt me.
In veel gevallen beter dan een Chromecast.

Maar goed, als ik Kodi op de Ouya weer goed werkend krijg (missende video's enzo) dan doet die ook nog prima z'n werk als mediaplayer...
Wel verleidelijk though...
Prima prijs, maar beter dan Chromecast, mwha. Anders ;).
Heb ze beiden gehad en ze werken naast elkaar, het starten van een Netflix video werkt via cast sneller dan via de stick, terwijl de stick weer op andere gebieden voordelen heeft ;)

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 13:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Windows Continuüm en verder sowieso de look en feel lijkt me erg nice. Lumia 950XL is duur, maar lijkt me een heerlijk apparaat. Ik mis alleen heel erg snapchat :@ Hopen dat de windows 10 store snel wordt aangevuld met android en iOS apps.
Deze man snapt het.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 oktober 2015 @ 15:16:15 #122
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157112251
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:50 schreef RobertNL het volgende:
Heb ze beiden gehad en ze werken naast elkaar, het starten van een Netflix video werkt via cast sneller dan via de stick, terwijl de stick weer op andere gebieden voordelen heeft
Er draait volledige windows op en is behalve wat standaard apps dus het beste middel?

Hoe kan ik iets casten naar mijn Windows 10 PC/stick/watdankook though? Daar zou ik wel graag iets voor hebben.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157114376
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Er draait volledige windows op en is behalve wat standaard apps dus het beste middel?

Hoe kan ik iets casten naar mijn Windows 10 PC/stick/watdankook though? Daar zou ik wel graag iets voor hebben.
Waarom zou je dat willen?
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:17:13 #124
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157115515
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:03 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Omdat ik niet wil screenmirroren, maar ik wil fijn vanaf mijn bank via de laptop en telefoon dingen kunnen aanzetten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157120039
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:50 schreef RobertNL het volgende:
Prima prijs, maar beter dan Chromecast, mwha. Anders ;).
Heb ze beiden gehad en ze werken naast elkaar, het starten van een Netflix video werkt via cast sneller dan via de stick, terwijl de stick weer op andere gebieden voordelen heeft ;)
Ik had het inderdaad iets beter moeten formuleren.
Als je vooral media bekijkt die je op je eigen netwerk hebt staan is zo'n Windows/Kodi-stick beter.
Gebruik je vooral services zoals Netflix e.d dan is de Chromecast beter geschikt.

EDIT: ik weet niet of die Z3735F krachtig genoeg is samen met een USB-Ethernetadapter; maar zo ja; dan kun je 'm ook nog inzetten als receiver voor gamen op je (krachtige) game-PC.

Dan wat anders; kun je bij Ebay eigenlijk ook sorteren op meest verkocht zoals bij Aliexpress?
Op Ali is dat namelijk erg handig en een goede graadmeter voor het product/verkoper, bij Ebay moet je eigenlijk maar wat zoeken en kijken naar aantal verkochte items.
pi_157123264
Ook een mooie status :')

2015.10.22 23:53 (GMT-7): Order information received by carrier
2015.10.22 23:53 (GMT-7): Order fulfillment complete
2015.10.25 02:08 (GMT-7): Package pick-up failed by warehouse
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157125485
Zijn er meer mensen met een Xiaomi Mi Band in combinatie met een iPhone? Mooi apparaatje maar je hebt er geen fuck aan voor zover ik kan zien.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:18:01 #128
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_157125546
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:15 schreef TheDoors het volgende:
Zijn er meer mensen met een Xiaomi Mi Band in combinatie met een iPhone? Mooi apparaatje maar je hebt er geen fuck aan voor zover ik kan zien.
jahoor, werkt prima.
Wat zou er niet werken? Wil het wel even testen.
Starbucks, waar blijf je
pi_157125639
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:18 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

jahoor, werkt prima.
Wat zou er niet werken? Wil het wel even testen.
Ik bedoel niet dat het niet werkt maar wat kun je ermee? Je kan geen notificaties instellen, die app is kut en de stappenteller in mn iPhone is nauwkeuriger.
  maandag 26 oktober 2015 @ 23:31:48 #130
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157125922
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:22 schreef TheDoors het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat het niet werkt maar wat kun je ermee?
Je slaap tracken :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157125995
Tyfus DHL. Afgelopen week al dat ze het bij de buren op 140 hadden bezorgd, en de buren van 140 wisten van niks. Bleek dat het op nummer 130 lag...foutje van DHL. Na een briefje bij de lift opgehangen te hebben kwam de buurman gelukkig zelf naar me toe.

En vandaag verdomme weer hetzelfde. Afgeleverd bij 'iemand/iets' en getekend zonder een zichtbare handtekening. Ook geen briefje in de bus dus geen idee waar het nu in godsnaam ligt. Morgen maar weer bellen met DHL maar echt armoedig de laatste tijd zeg.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper dinsdag 27 oktober 2015 @ 02:50:00 #132
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157127661
Omdat dit heel erg on-topic is mag het volgens mij wel: ik heb speciaal voor de feestdagen 'De zak van Sinterklaas' geopend: een topic waar ik t/m 5 december elke dag een nieuwe aanbieding plaats. Alle producten hebben een zo hoog mogelijke korting en zijn leuk om als cadeau te geven, met prijzen van ongeveer ¤1 tot ¤150. <O) 8}
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:48:05 #133
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_157128752
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 02:50 schreef Banggood het volgende:
Omdat dit heel erg on-topic is mag het volgens mij wel: ik heb speciaal voor de feestdagen 'De zak van Sinterklaas' geopend: een topic waar ik t/m 5 december elke dag een nieuwe aanbieding plaats. Alle producten hebben een zo hoog mogelijke korting en zijn leuk om als cadeau te geven, met prijzen van ongeveer ¤1 tot ¤150. <O) 8}
Kom je ook met een sinter-kerst-en-nieuw-aanbieding voor jarigen op 5 december?
Om johan cruyff te citeren; Every disadvantage has its advantage
Starbucks, waar blijf je
  CHI shopkeeper dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:46:55 #134
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157129488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:48 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Kom je ook met een sinter-kerst-en-nieuw-aanbieding voor jarigen op 5 december?
Om johan cruyff te citeren; Every disadvantage has its advantage
Ik zal er over nadenken... Dan ben je jarig zeker? ;)
pi_157130161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 18:41 schreef davedavy het volgende:
Mijn cheapy-ass (50usd) alarm is eindelijk binnen. Werkt verassend goed en erg makkelijk te installeren. Bij geleverde sirene heeft de hele buurt ookal kennis mee gemaakt. :+
Ik heb wat topics doorzocht, maar linkje kan ik niet vinden. Wel van http://www.aliexpress.com(...)-G5/32233992225.html maar die is duurder. Ziet er wel goed uit.

Zie op Bol.com deze aanbieding nu http://www.bol.com/nl/p/d(...)id/9200000045334160/
pi_157133691
Ik dacht ik bestel (na 'n week of 2 inactiviteit) weer eens iets bij BG, nu krijg ik elke keer 'n melding dat ik 'n CC moet toevoegen aan PayPal. Dat wil ik helemaal niet, maar ik kom er niet voorbij :r

Wat zijn dit voor praktijken, zit ik aan m'n bestellimiet of zo? :X
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:48:53 #137
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157133858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik dacht ik bestel (na 'n week of 2 inactiviteit) weer eens iets bij BG, nu krijg ik elke keer 'n melding dat ik 'n CC moet toevoegen aan PayPal. Dat wil ik helemaal niet, maar ik kom er niet voorbij :r

Wat zijn dit voor praktijken, zit ik aan m'n bestellimiet of zo? :X
volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad ergens anders (wel met paypal) maar kan je dacht ik gewoon weg klikken?
pi_157133927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik dacht ik bestel (na 'n week of 2 inactiviteit) weer eens iets bij BG, nu krijg ik elke keer 'n melding dat ik 'n CC moet toevoegen aan PayPal. Dat wil ik helemaal niet, maar ik kom er niet voorbij :r

Wat zijn dit voor praktijken, zit ik aan m'n bestellimiet of zo? :X
Had ik toevallig ook vandaag bij gewoon een Nederlandse shop, rekening is ook gewoon gekoppeld dus beetje gek.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157133954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:48 schreef hiddit het volgende:

[..]

volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad ergens anders (wel met paypal) maar kan je dacht ik gewoon weg klikken?
Ik kan 't alleen annuleren, kom ik weer op de bestelpagina :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157134115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik dacht ik bestel (na 'n week of 2 inactiviteit) weer eens iets bij BG, nu krijg ik elke keer 'n melding dat ik 'n CC moet toevoegen aan PayPal. Dat wil ik helemaal niet, maar ik kom er niet voorbij :r

Wat zijn dit voor praktijken, zit ik aan m'n bestellimiet of zo? :X
het kan zijn dat ze hebben besloten alleen nog accounts met CC te accepteren (een CC machtiging is betrouwbaarder denk ik dan een debit rekening machtiging)
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:20:22 #141
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_157134517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:46 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zal er over nadenken... Dan ben je jarig zeker? ;)
<O)
Starbucks, waar blijf je
pi_157134628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:01 schreef mschol het volgende:

[..]

het kan zijn dat ze hebben besloten alleen nog accounts met CC te accepteren (een CC machtiging is betrouwbaarder denk ik dan een debit rekening machtiging)
Al jaren m'n bankrekening gekoppeld aan 't account en volgens mij 1 claim gemaakt die overduidelijk was. Ik vind 't vreemd hoor. Maar goed, ik wacht wel af. Ik heb 'n Neteller CC, alsof dat veiliger is :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157134721
Om dit scherm gaat 't trouwens:



Ik kan in de PP-instellingen ook niets vinden om dit te wijzigen. Daar staat ook gewoon m'n rekeningnr nog ingesteld.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:40:20 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157134907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Al jaren m'n bankrekening gekoppeld aan 't account en volgens mij 1 claim gemaakt die overduidelijk was. Ik vind 't vreemd hoor. Maar goed, ik wacht wel af. Ik heb 'n Neteller CC, alsof dat veiliger is :')
Heb mijn neteller ook eraan zitten :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157135052
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Al jaren m'n bankrekening gekoppeld aan 't account en volgens mij 1 claim gemaakt die overduidelijk was. Ik vind 't vreemd hoor. Maar goed, ik wacht wel af. Ik heb 'n Neteller CC, alsof dat veiliger is :')
ja dat is veiliger aangezien een CC bepaalde garanties met zich meebrengt ;) (dat verschilt per soort kaart weliswaar, maar het is alsnog betrouwbaarder dan een debit rekening)

(op dit moment ben ik blij dat ik een gewone kaart heb, waardoor een fraudepoging netjes werd afgevangen en ik schadeloos werd gesteld)

[ Bericht 6% gewijzigd door mschol op 27-10-2015 14:52:50 ]
pi_157135057
Zit er aan te denken om eens nieuw speelgoed te halen zoiets als:

R/C Wltoys A979 4WD Monster Truck

Is dit nog steeds degene die Bang for Bucks is of is er al weer een beter alternatief?
pi_157135118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb mijn neteller ook eraan zitten :')
Ik dacht, dat doe ik ook maar en dan betaal ik alsnog met m'n bankrekening. Niet dus :X Mag ik dus eerst naar m'n Neteller gaan overmaken om 't dan via PP aan BG te betalen. Mijn god, zo is de lol eraf hoor.

Oh, de CC is zelfs afgewezen :N Maar ik krijg wel 'n mail van BG om me te bedanken voor m'n bestelling. Wat 'n teringzooi.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:52:12 #149
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157136459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:49 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik dacht, dat doe ik ook maar en dan betaal ik alsnog met m'n bankrekening. Niet dus :X Mag ik dus eerst naar m'n Neteller gaan overmaken om 't dan via PP aan BG te betalen. Mijn god, zo is de lol eraf hoor.

Oh, de CC is zelfs afgewezen :N Maar ik krijg wel 'n mail van BG om me te bedanken voor m'n bestelling. Wat 'n teringzooi.
misschien het webcare topic aanspreken misschien kan die je helpen?
quote:
*O* *O*
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:55:57 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157137827
Voor de mensen die nog een case zoeken voor de Xiaomi Yi:
http://www.dx.com/p/panno(...)nsparent-blue-386047
$4,91 @ DX ;)

Edit: Site van DX is wel schrikbarend traag vandaag :r

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 27-10-2015 17:04:10 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157139201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef RobertNL het volgende:
Voor de mensen die nog een case zoeken voor de Xiaomi Yi:
http://www.dx.com/p/panno(...)nsparent-blue-386047
$4,91 @ DX ;)

Edit: Site van DX is wel schrikbarend traag vandaag :r
Thanks, was net aan een nieuwe toe :D
pi_157139240
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Om dit scherm gaat 't trouwens:

[ afbeelding ]

Ik kan in de PP-instellingen ook niets vinden om dit te wijzigen. Daar staat ook gewoon m'n rekeningnr nog ingesteld.
Ook last van zonet. Ik gebruik juist PP omdat ik geen CC heb :')
Heb bovenstaande aankoop maar met iDeal gedaan, maar hoop dat er iets op te bedenken valt.
pi_157139251
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik heb wat topics doorzocht, maar linkje kan ik niet vinden. Wel van http://www.aliexpress.com(...)-G5/32233992225.html maar die is duurder. Ziet er wel goed uit.

Zie op Bol.com deze aanbieding nu http://www.bol.com/nl/p/d(...)id/9200000045334160/
Heb ook geen Chuango genomen. (Schijnt een top ding te zijn).

Ben voor deze gegaan:

http://www.aliexpress.com(...)636_32226039949.html

Ziet er in het echt beter uit dan je verwacht. Werkt boven verwachting.
pi_157141436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Heb ook geen Chuango genomen. (Schijnt een top ding te zijn).

Ben voor deze gegaan:

http://www.aliexpress.com(...)636_32226039949.html

Ziet er in het echt beter uit dan je verwacht. Werkt boven verwachting.
Ziet er goed uit voor die prijs. Heb je ook nog extra accessoires erbij gekocht? Relatief weinig sales en feedback, dus ben benieuwd waarom je voor dit systeem gekozen hebt.

Zou je misschien een review willen schrijven? Iets meer vertellen over hoe het werkt, wat er niet goed werkt en hoe de signalering etc is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skiet op 27-10-2015 20:07:03 ]
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:02:16 #155
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157143011
Toch wel interessant zo'n alarmsysteem (bezig is met een huis kopen) O-)
pi_157146001
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ziet er goed uit voor die prijs. Heb je ook nog extra accessoires erbij gekocht? Relatief weinig sales en feedback, dus ben benieuwd waarom je voor dit systeem gekozen hebt.

Zou je misschien een review willen schrijven? Iets meer vertellen over hoe het werkt, wat er niet goed werkt en hoe de signalering etc is.
Heb er nog niks bij gekocht, moet nog wat sensors ed erbij kopen. Ziet er nog mooi en premium uit. Zal een review schrijven zodra die hangt (dit of volgend weekend).

In eerste instantie wilde ik een mooi systeem met een mogelijkheid een code in te typen (ipv afstandsbedieninkje / smartphone) maar die vond ik te duur, dus uit eindelijk deze genomen. Totaal geen spijt van. Dit ding icm een sim van de Jumbo (leek me het makkelijkste, online opwaarderen + maar 5ct. per sms) werkt super. Apparaat is heel makkelijk dmv een app die smsjes stuurt te installeren. Naar mijn mening is het bellen van het apparaat nog makkelijker, je typt een aantal codes in die in het boekje staan en alles is in 5 min gepiept. Overigens kun je een touchpad om een code in te typen nog achteraf erbij kopen en deze op een plek naar keuze ophangen.

Foute link trouwens, deze heb ik gekocht (had mooiere afstandsbedieningen en sensor :') ): http://www.aliexpress.com(...)213_32266468622.html

Seller verstuurd met PostNL :D Oh en die sirene? Ja.. Die gaat loei hard :')
pi_157147807
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:52 schreef hiddit het volgende:

[..]

misschien het webcare topic aanspreken misschien kan die je helpen?
Heb ik aan zitten denken, maar dit lijkt me echt 'n PP-probleem.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157147926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Heb ik aan zitten denken, maar dit lijkt me echt 'n PP-probleem.
Ik had dat laatst ook, toen heb ik handmatig opgewaardeerd met iDeal en toen was het over. Ik hoop dat het lukt bij je! :)
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:45:51 #159
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157149257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:26 schreef davedavy het volgende:

[..]

Heb er nog niks bij gekocht, moet nog wat sensors ed erbij kopen. Ziet er nog mooi en premium uit. Zal een review schrijven zodra die hangt (dit of volgend weekend).

In eerste instantie wilde ik een mooi systeem met een mogelijkheid een code in te typen (ipv afstandsbedieninkje / smartphone) maar die vond ik te duur, dus uit eindelijk deze genomen. Totaal geen spijt van. Dit ding icm een sim van de Jumbo (leek me het makkelijkste, online opwaarderen + maar 5ct. per sms) werkt super. Apparaat is heel makkelijk dmv een app die smsjes stuurt te installeren. Naar mijn mening is het bellen van het apparaat nog makkelijker, je typt een aantal codes in die in het boekje staan en alles is in 5 min gepiept. Overigens kun je een touchpad om een code in te typen nog achteraf erbij kopen en deze op een plek naar keuze ophangen.

Foute link trouwens, deze heb ik gekocht (had mooiere afstandsbedieningen en sensor :') ): http://www.aliexpress.com(...)213_32266468622.html

Seller verstuurd met PostNL :D Oh en die sirene? Ja.. Die gaat loei hard :')
Ben ook wel erg benieuwd.

Heb zelf ter beveiliging momenteel 2 camera's hangen maar een alarmsysteem lijkt mij ook wel een leuke gadget!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157156181
Zojuist 30 meter aan led-lampjes binnengekregen om in de boom buiten te hangen aan 't einde van 't jaar. 8 verschillende modi, heerlijk de (over)buren verblinden _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157156496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
led-lampjes binnengekregen om in de boom buiten te hangen aan 't einde van 't jaar. 8 verschillende
Linkje? ik zoek ook nog zoiets
pi_157157668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:45 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

Linkje? ik zoek ook nog zoiets
Via eBay: http://r.ebay.com/LMOtfD

Ik heb voor warm white gekozen, maar misschien bestel ik nog 'n andere kleur :Y 14-10 besteld, vandaag binnen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157159535
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Via eBay: http://r.ebay.com/LMOtfD

Ik heb voor warm white gekozen, maar misschien bestel ik nog 'n andere kleur :Y 14-10 besteld, vandaag binnen.
Dat is niet duur; al vraag ik me af of het straks niet voor een appel en een ei bij de Action o.i.d. ligt voor een lagere prijs. Vooral de 5 en 10 meter variant (of ongeveer die lengtes) zul je dan wel tegenkomen denk ik.

Anywho; een maand geleden een partijtje Yi accessoires besteld bij Banggood waaronder deze bike mount.
Hadden ze i.p.v. die deze mount gestuurd.
Ok, kan gebeuren. Even contact mee opgenomen en ze zouden de juiste mount naar mij toe sturen....
Nu net bezorgt en je raadt het al...weer de verkeerde mount met vaste kop. |:(

EDIT: tevens beroerde kwaliteit; de Yi case past bijna niet in de mount en de 'poten' van de mount worden naar buiten gedrukt. Daarnaast zit het niet goed vast...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 28-10-2015 15:30:32 ]
pi_157160083
Iemand ervaring met zo'n goedkope magnetische messtrip uit China?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157160225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:09 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met zo'n goedkope magnetische messtrip uit China?
Tijd terug naar 'n magneetstrip op zoek geweest. Toen bij Blokker gehaald meen ik. Nu staan bij de Lidl strips in de aanbieding voor gereedschap, moet ook te doen zijn. Komen morgen in de aanbieding meen ik.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157161172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tijd terug naar 'n magneetstrip op zoek geweest. Toen bij Blokker gehaald meen ik. Nu staan bij de Lidl strips in de aanbieding voor gereedschap, moet ook te doen zijn. Komen morgen in de aanbieding meen ik.
Thanks, ziet er top uit inderdaad. Vanaf maandag 2 november en kost maar 2,99 euro :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157162449
Krijg je bij zo'n 5ports Blitzwolf charger een melding op je iPhone iPad dat hij niet onderstaund wordt, of werkt het gewoon vlekkeloos? Voor 15 euro lijkt het mij een koopje zo'n ding :)
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:23:19 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157162568
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef Xetran het volgende:
Krijg je bij zo'n 5ports Blitzwolf charger een melding op je iPhone iPad dat hij niet onderstaund wordt, of werkt het gewoon vlekkeloos? Voor 15 euro lijkt het mij een koopje zo'n ding :)
die melding komt afaik door kabels, niet door laders
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157162595
Zou kunnen, ik heb alleen maar originele laders gebruikt en niet-originele kabels dus geen idee. Maar een beetje zonde om dat ding aan te schaffen als ik er (ik heb een iPad en iPhone) aan blijk te hebben.
pi_157163532
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef Xetran het volgende:
Krijg je bij zo'n 5ports Blitzwolf charger een melding op je iPhone iPad dat hij niet onderstaund wordt, of werkt het gewoon vlekkeloos? Voor 15 euro lijkt het mij een koopje zo'n ding :)
Was op 9sept 9,90usd, dat was pas een koopje.

ik was er tot gisteren tevreden mee, maar maakt nu een piepgeluid helaas.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 18:26:29 #171
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157163605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 11:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 30 meter aan led-lampjes binnengekregen om in de boom buiten te hangen aan 't einde van 't jaar. 8 verschillende modi, heerlijk de (over)buren verblinden _O_
Je had beter bij mij de led specialist kunnen vragen.
Sinds vorig jaar zijn China knipper ledsnoeren voor de kerstboom niet meer zo voordelig.

Action, 14m snoer met 540 lampjes voor 16 euro.

Bij de Kruidvat:
1000 lampjes - 20meter - 30 euro
700 lampjes - 14meter - 25 euro

Allemaal waterdicht en keurmerk.
Ja, ik heb daar prijslijsten van gemaakt op mijn computer :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tijd terug naar 'n magneetstrip op zoek geweest. Toen bij Blokker gehaald meen ik. Nu staan bij de Lidl strips in de aanbieding voor gereedschap, moet ook te doen zijn. Komen morgen in de aanbieding meen ik.
Die zag ik staan. Kun je daar een zakmessen collectie aan ophangen?
Ik vraag me af hoeveel gewicht de magneet kan dragen. Lijkt me mooi om mijn collectie aan de muur te hangen :Y
  woensdag 28 oktober 2015 @ 18:32:18 #172
97745 Thorical
finding a way
pi_157163703
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Al jaren m'n bankrekening gekoppeld aan 't account en volgens mij 1 claim gemaakt die overduidelijk was. Ik vind 't vreemd hoor. Maar goed, ik wacht wel af. Ik heb 'n Neteller CC, alsof dat veiliger is :')
Dit heb ik dus ook. Ga morgen ff met paypal bellen wat dit nu weer voor rare fratsen zijn.
Om iedere keer weer eerst die prepaid creditcard vol te storten vind ik zo'n gedoe.
pi_157163952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je had beter bij mij de led specialist kunnen vragen.
Sinds vorig jaar zijn China knipper ledsnoeren voor de kerstboom niet meer zo voordelig.

Action, 14m snoer met 540 lampjes voor 16 euro.

Bij de Kruidvat:
1000 lampjes - 20meter - 30 euro
700 lampjes - 14meter - 25 euro

Allemaal waterdicht en keurmerk.
Ja, ik heb daar prijslijsten van gemaakt op mijn computer :')

[..]

Die zag ik staan. Kun je daar een zakmessen collectie aan ophangen?
Ik vraag me af hoeveel gewicht de magneet kan dragen. Lijkt me mooi om mijn collectie aan de muur te hangen :Y
20,- voor 30m is nog niet zo verkeerd toch, wel 300 lampjes maar dat is meer dan genoeg.

Ik heb die van de Blokker (ong. 30 cm waar 5 magneten achter zitten) behangen met de keukenmessen. Per magneet 'n mes. Die strips van de lidl moeten je messen wel kunnen houden, gok ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:32 schreef Thorical het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook. Ga morgen ff met paypal bellen wat dit nu weer voor rare fratsen zijn.
Om iedere keer weer eerst die prepaid creditcard vol te storten vind ik zo'n gedoe.
Laat effe weten wat de uitkomst is, ik ben wel benieuwd. Kreeg straks al 'n standaardmail met de vraag om te reageren als ik geen antwoord had gehad op m'n probleem. Dus maar gemaild dat ze mijn probleem nog eens moesten lezen en dan reageren.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 28 oktober 2015 @ 18:51:10 #174
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157164140
Vandaag 2 pakketjes binnen gekregen, 1 via mijn brievenbus, de ander met een kaart van PostNL dat er een pakketje voor mij klaar lag (Ook hier zijn ze nu over gegaan op de nieuwe werkwijze dus!)
Daarnaast nog een brief dat ik niet thuis was en dat ze morgen weer komen :').

Pakketje wat rechtstreeks bij PostNL afhaalpunt is afgeleverd betreft een pakket met een CN tracking.

Binnen:

Een Casio F91W

en

10 lederen nato straps:





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het pakketje van morgen, zal het SKMEI horloge zijn van Aliexpress vermoed ik (of het mes van Gearbest..)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:15:15 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157164874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vandaag 2 pakketjes binnen gekregen, 1 via mijn brievenbus, de ander met een kaart van PostNL dat er een pakketje voor mij klaar lag (Ook hier zijn ze nu over gegaan op de nieuwe werkwijze dus!)
Daarnaast nog een brief dat ik niet thuis was en dat ze morgen weer komen :').

Pakketje wat rechtstreeks bij PostNL afhaalpunt is afgeleverd betreft een pakket met een CN tracking.

Binnen:

Een Casio F91W

en

10 lederen nato straps:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het pakketje van morgen, zal het SKMEI horloge zijn van Aliexpress vermoed ik (of het mes van Gearbest..)
Ziet er goed uit!

Pakketje van mij uit china met CN...NL code is volgens 17track in NL maar volgens internationalparceltracking.com nog niet. Beetje apart.
Via PostNL's Twitter account gelukkig toch wel een 3S code kunnen krijgen (die al twee dagen niet werkt, maar dat schijnt normaal te zijn). Dus nu proberen daar te tracen en nog maar even afwachten.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157164885
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo lang je overschot tegen kostprijs aanbedt aan collega shoppers vind ik het niet zo'n probleem. Alleen is de koper dan ivm verzendkosten bijna altijd duurder uit dan zelf in China bestellen. Wat vinden de mods ervan?


misschien volgende keer eerst 1 bestellen om te proberen.....
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:20:36 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157165028
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

zo lang je overschot tegen kostprijs aanbedt aan collega shoppers vind ik het niet zo'n probleem. Alleen is de koper dan ivm verzendkosten bijna altijd duurder uit dan zelf in China bestellen. Wat vinden de mods ervan?

misschien volgende keer eerst 1 bestellen om te proberen.....
Heb gewoon niet goed gemeten op 1 of andere manier.
Waarschijnlijk in alle vlugheid want het was onderdeel van een grotere totaal bestelling.

Ze mogen voor onder de inkoopsprijs weg ;-)
Leergeld voor mij, meevaller voor iemand van Fok! :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:34:33 #178
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_157172398
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld de vaste users van dit topic al gespendeerd hebben aan China spullen :D

shiznuts jij bijvoorbeeld, als ik deze topicreeks doorlees dan heb jij zowat alles thuis liggen..
pi_157172956
Zijn er draadloze bluetooth headphones die de moeite waard zijn?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:04:19 #180
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157173255
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef Mubassie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld de vaste users van dit topic al gespendeerd hebben aan China spullen :D

shiznuts jij bijvoorbeeld, als ik deze topicreeks doorlees dan heb jij zowat alles thuis liggen..
Ik heb een Excel-bestand dat alles optelt.
Maar ik heb dat soort getallen op een ander tabblad gezet, zodat ik het niet 'toevallig' zie. :+
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:11:17 #181
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157173451
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef Mubassie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld de vaste users van dit topic al gespendeerd hebben aan China spullen :D

shiznuts jij bijvoorbeeld, als ik deze topicreeks doorlees dan heb jij zowat alles thuis liggen..
Gesponsord :7 ~O>
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 06:21:27 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157176655
quote:
16s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!

Pakketje van mij uit china met CN...NL code is volgens 17track in NL maar volgens internationalparceltracking.com nog niet. Beetje apart.
Via PostNL's Twitter account gelukkig toch wel een 3S code kunnen krijgen (die al twee dagen niet werkt, maar dat schijnt normaal te zijn). Dus nu proberen daar te tracen en nog maar even afwachten.
Op het moment dat de 3s werkt doet hij het pas op internationalparceltracking.com (vaak), maar dan heb je hem vaak ook al binnen :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157178516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Heb gewoon niet goed gemeten op 1 of andere manier.
Waarschijnlijk in alle vlugheid want het was onderdeel van een grotere totaal bestelling.

Ze mogen voor onder de inkoopsprijs weg ;-)
Leergeld voor mij, meevaller voor iemand van Fok! :)
DM gestuurd...
Ik heb wel belangstelling. Alleen 10 stuks is een beetje te veel van het goeie :-)
Als ik het goed zie heb je 3 verschillende kleuren. Hoeveel wil je ervoor hebben als ik van elke kleur 1 wil?

[ Bericht 1% gewijzigd door Duconda op 29-10-2015 11:18:49 ]
pi_157179278
Even beter om dat verder via PM/DM te doen jongens ;) Anders hebben we hier straks een hele onderhandeling over prijzen et cetera.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 29 oktober 2015 @ 11:30:14 #185
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157179695
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef Mubassie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld de vaste users van dit topic al gespendeerd hebben aan China spullen :D
Veel :o
Al is dat de laatste maanden wel geminderd, vw het ontbreken van echte must-have items, en op 'n bepaald moment heb je wat je moet hebben, en is er geen reden meer tot bestellen...
Al haal ik nu wel redelijk wat vape-spul uit the Middle Kingdom :)

Maar, als je 't langs de andere kant bekijkt : hoeveel geld hebben de vaste users nu niet uitgegeven/bespaard door spul uit China te halen :7

[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 29-10-2015 11:36:25 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:29:54 #186
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157180821
quote:
12s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Veel :o
Al is dat de laatste maanden wel geminderd, vw het ontbreken van echte must-have items, en op 'n bepaald moment heb je wat je moet hebben, en is er geen reden meer tot bestellen...
Al haal ik nu wel redelijk wat vape-spul uit the Middle Kingdom :)

Maar, als je 't langs de andere kant bekijkt : hoeveel geld hebben de vaste users nu niet uitgegeven/bespaard door spul uit China te halen :7
Ahh! Vandaar dat het de laatste maanden steeds minder met de Chinese economie gaat :9
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157180915
Ik ben van plan om die Xiaomi koptelefoon te kopen voor 80 euro. Heeft iemand die al en zo ja, is het wat?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:08:59 #188
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157181403
Ik hoopte dat Gear best zijn leven had gebeterd, maar helaas...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157182402
Zit eraan te denken om eens een 7.1 headset vanuit China aan te schaffen. Nu heeft op FOK! volgens mij al eens een review gestaan van een headset alleen die kan ik niet meer vinden. Iemand ervaring met een dergelijke headset?
  roze donderdag 29 oktober 2015 @ 14:25:00 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157182689
Ik heb mijn Xiaomi mi band binnen *O* Ben er erg blij mee.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:06:56 #191
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157183243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:05 schreef Questular het volgende:
Zit eraan te denken om eens een 7.1 headset vanuit China aan te schaffen. Nu heeft op FOK! volgens mij al eens een review gestaan van een headset alleen die kan ik niet meer vinden. Iemand ervaring met een dergelijke headset?
Dat was waarschijnlijk de review van de Sades A60 door mij :Y
CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 (Waarschuwing, Heavy Image Warning!)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157183315
quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb mijn Xiaomi mi band binnen *O* Ben er erg blij mee.
Ik heb hem nu ook sinds zaterdag. Alleen heb ik het idee dat hij werkelijk niet klopt. Nu zou het van de stappen wel kunnen kloppen omdat ik op krukken loop, maar ook van de slaap monitor klopt geen reet. :P Als ik rustig een filmpje kijk waarna ik ga slapen als hij af is, registreert hij gewoon slaap vanaf het begin van de film.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157183520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook sinds zaterdag. Alleen heb ik het idee dat hij werkelijk niet klopt. Nu zou het van de stappen wel kunnen kloppen omdat ik op krukken loop, maar ook van de slaap monitor klopt geen reet. :P Als ik rustig een filmpje kijk waarna ik ga slapen als hij af is, registreert hij gewoon slaap vanaf het begin van de film.
dat ding is niet helderziend, maar registreert beweging, evt in combinatie met tijd. als je s avonds laat film gaat kjjken en je beweegt niet dan zal je mi dat als slaap registreren.
pi_157183640
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

dat ding is niet helderziend, maar registreert beweging, evt in combinatie met tijd. als je s avonds laat film gaat kjjken en je beweegt niet dan zal je mi dat als slaap registreren.
Dat begrijp ik uiteraard. Maar onder de film ben ik altijd bezig met mijn telefoon. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157184008
Welk voordeel heeft een Chromecast ten opzichte van een PC die met HDMI verbonden is?

Ik vind het een top gadget, het trekt me enorm. Maar elke keer als ik objectief kijk, heeft het heel veel overlap met hetgeen hoe ik nu kijk. Ik heb gewoon mijn PC verbonden met HDMI met mijn TV. Films/Series kijk daardoor net zo graag op mijn TV alleen ben ik niet afhankelijk van de WiFi.

Ik heb bijvoorbeeld geen tablet.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:27:45 #196
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157184549
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Heb ik aan zitten denken, maar dit lijkt me echt 'n PP-probleem.
Heb net gebeld en het ligt aan paypal.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:39:07 #197
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_157184742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:54 schreef McNulty het volgende:
Zijn er draadloze bluetooth headphones die de moeite waard zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:30 schreef Thee het volgende:
Een tijd geleden heb ik deze gekocht. Het werkt goed, prima geluid. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid dat ding vast aan mijn oor. Zodra ik beweeg valt hij eruit. Zijn er inmiddels oorhaken voor? en zo ja waar te koop?
Als hij in je oor blijft zitten is deze qua werking wel goed
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_157184857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef De-Hamster het volgende:
Welk voordeel heeft een Chromecast ten opzichte van een PC die met HDMI verbonden is?

Ik vind het een top gadget, het trekt me enorm. Maar elke keer als ik objectief kijk, heeft het heel veel overlap met hetgeen hoe ik nu kijk. Ik heb gewoon mijn PC verbonden met HDMI met mijn TV. Films/Series kijk daardoor net zo graag op mijn TV alleen ben ik niet afhankelijk van de WiFi.

Ik heb bijvoorbeeld geen tablet.
Niet echt iets voor een Chinees webshop topic maar goed;

Als je veel Netflix, Youtube, Spotify e.d. (ofwel streamen vanaf internet) gebruikt dan is het een interessant ding want dat kun je snel via je smartphone starten/bedienen.
Wil je vooral films/series streamen vanaf je eigen netwerk; dan is de Chromecast niet de oplossing want die biedt daar (native) geen ondersteuning voor zover ik weet.
EDIT: wel Plex maar dat is nog niet helemaal je-van-het IMHO (ondersteuning van verschillende formaten e.d.)

Trouwens:
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
Dan wat anders; kun je bij Ebay eigenlijk ook sorteren op meest verkocht zoals bij Aliexpress?
Op Ali is dat namelijk erg handig en een goede graadmeter voor het product/verkoper, bij Ebay moet je eigenlijk maar wat zoeken en kijken naar aantal verkochte items.
O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 29-10-2015 17:16:57 ]
pi_157185212
Hmm, thanks, dan zal het voor mij minder geschikt zijn denk ik.

Iemand bekend met:
http://www.dx.com/p/unive(...)-222206#.VjJCyyuF7xs

of

http://www.dx.com/p/multi(...)-264042#.VjJCwCuF7xs

Wil hem eigenlijk alleen gebruiken om bereikbaar mee te zijn onderweg. Zodat ik de telefoon niet op speaker hoef te zetten en dan maar gaan roepen richting mijn carkit. Dan ook nog hopen dat ik niet op de snelweg rij, zodat ik mijn gesprek niet kan verstaan.
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:13:48 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157185333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet echt iets voor een Chinees webshop topic maar goed;

Als je veel Netflix, Youtube, Spotify e.d. (ofwel streamen vanaf internet) gebruikt dan is het een interessant ding want dat kun je snel via je smartphone starten/bedienen.
Wil je vooral films/series streamen vanaf je eigen netwerk; dan is de Chromecast niet de oplossing want die biedt daar (native) geen ondersteuning voor zover ik weet.
maar plex werkt als een trein
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157186130
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:08 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoopte dat Gear best zijn leven had gebeterd, maar helaas...
Toevallig dat mes besteld en (nog) niet aangekomen?
pi_157186212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb een Excel-bestand dat alles optelt.
Maar ik heb dat soort getallen op een ander tabblad gezet, zodat ik het niet 'toevallig' zie. :+
Ik ben gestopt met mijn Excel document bij te werken zodra ik over de ¤1.500 zat :')
Wat wel 'goed'maakt is dat er een stuk of 4 gsm's bij zaten die niet voor mij bedoelt zijn.
In het begin kocht ik nogal veel rommel, maar dat is nu gestopt. Nu koop ik enkel nog hetgeen dat ik nodig heb. (Alle must-have gadgets die handig zijn om te hebben, heb ik toch al :X)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:54 schreef McNulty het volgende:
Zijn er draadloze bluetooth headphones die de moeite waard zijn?
Bluedio ;)
pi_157186595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Heb net gebeld en het ligt aan paypal.
Ik kreeg straks ook 'n mail van ze:

quote:
Beste Eric_Cantona,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met een geweigerde betaling.
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het latere antwoord.
Mijn naam is Mark en ik help u graag verder.

Meneer Cantona, ik begrijp dat u een betaling heeft willen maken, maar dat PayPal u om een creditcard vroeg op het moment toen u de betaling wou afronden.
Ik leg dit graag verder voor u uit.

Op dit moment kampt de Nederlandse markt van PayPal met een kleine storing.
Op het moment dat u een transactie wilt uitvoeren wordt er gevraagd om een creditcard ondanks dat er een gekoppelde en bevestigde bankrekening op de PayPal-rekening actief is.

Wees geadviseerd dat al onze technici op dit moment het probleem onderzoeken, en dit zo snel mogelijk oplossen.
Mocht u toch de betaling dringend dienen door te voeren, zou u aan de hand van PayPal Opwaarderen (iDeal) geld op uw PayPal-saldo kunnen zetten om zo de betaling toch af te ronden.

Via PayPal Opwaarderen is het mogelijk om binnen 5 minuten geld aan uw PayPal-saldo toe te voegen. Het e-mailadres van uw PayPal-rekening dient hiervoor bevestigd te zijn. U kunt onderstaande stappen volgen om geld aan uw rekening toe te voegen:

1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op 'Geld toevoegen via iDEAL'
3. Klik op 'Log in en verhoog uw saldo met iDEAL'.
4. Log in op uw PayPal-rekening en volg de stappen.

U kunt minimaal EUR 10 en maximaal EUR 1000 per keer opwaarderen. Voor het toevoegen van geld via PayPal Opwaarderen worden geen extra kosten berekend.

Houdt u er rekening mee dat, wanneer u via PayPal Opwaarderen geld aan uw rekening toevoegt, dit als een ontvangen betaling gezien wordt. Dit betekent dat deze overboekingen ook worden meegerekend voor de Europese ontvangstlimiet.

Ik bied mijn excuses voor het ongemak toe en hoop u toch voldoende van dienst geweest te zijn.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

Met vriendelijke groet,
Mark
PayPal
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 29 oktober 2015 @ 19:55:32 #204
97745 Thorical
finding a way
pi_157188857
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik kreeg straks ook 'n mail van ze:

[..]

Ik ben blij dat ons probleem opgelost gaat worden.
Paypal had anders een klant minder gehad.
Maar ik heb dus gisteren gewoon mijn creditcard ontkoppeld en kon wel via de gekoppelde bankrekening betalen.
pi_157188881
Vandaag binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste indruk is goed! Erg mooi horloge voor maar ¤11,16 euro!

Tevens: Horlogebandjes zijn uitverkocht! Dank aan allen die mij ermee geholpen hebben en dank aan de mods dat er ruimte voor was.

Nu snel die van 20mm kopen *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:09:01 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_157191226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik kreeg straks ook 'n mail van ze:

[..]

Nou dan moet het wel heel snel zijn opgelost als al hun technici er mee bezig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmo op 29-10-2015 21:44:26 ]
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:13:56 #207
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157198649
Zwarte versie van de Xiaomi Square speaker V1 is te preorderen bij Banggood.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157199126
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:13 schreef dodge_911 het volgende:
Zwarte versie van de Xiaomi Square speaker V1 is te preorderen bij Banggood.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, maar de zilveren versie is 10 euro goedkoper en past mooier bij mijn powerbank
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:50:36 #209
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157199254
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:42 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, maar de zilveren versie is 10 euro goedkoper en past mooier bij mijn powerbank
Maar jij hebt dan ook geen donkergrijze XPB's, dus dan snap ik het wel :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157199378
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:50 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook geen donkergrijze XPB's, dus dan snap ik het wel :)
ik heb wel een zwarte Anker powerbank ;), maar nog steeds geen 10 euro extra over voor een zwarte speaker... :P
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:57:23 #211
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157202479
Iemand hier ervaring met een RGBW-Strip icm bijvoorbeeld MiLight? Ik zoek een mooie strip en systeem om binnenkort in mijn nieuwe huis wat verlichting aan te sturen.
Zijn er alternatieven voor de MiLight?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:00:15 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157202538
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand hier ervaring met een RGBW-Strip icm bijvoorbeeld MiLight? Ik zoek een mooie strip en systeem om binnenkort in mijn nieuwe huis wat verlichting aan te sturen.
Zijn er alternatieven voor de MiLight?
Ehm..
http://dodgereviews.tweak(...)e-ledstrips-en-stuff ?

Offe... :+
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je had beter bij mij de led specialist kunnen vragen. [..]
_
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:13 schreef dodge_911 het volgende:
Zwarte versie van de Xiaomi Square speaker V1 is te preorderen bij Banggood.
[ afbeelding ]
De zwarte versie van de imho wat matige witte?
Als het goed is is de gouden nieuwe versie onderweg naar hier. :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef Mubassie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoeveel geld de vaste users van dit topic al gespendeerd hebben aan China spullen :D

shiznuts jij bijvoorbeeld, als ik deze topicreeks doorlees dan heb jij zowat alles thuis liggen..
;( Wil het niet weten ook. :P Had je vast een leuk bescheiden autootje van kunnen kopen. :+
Maar ik ben al aan het minderen (voornamelijk door meer uit te geven voor sjieker westers spul :') ).
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:05 schreef Questular het volgende:
Zit eraan te denken om eens een 7.1 headset vanuit China aan te schaffen. Nu heeft op FOK! volgens mij al eens een review gestaan van een headset alleen die kan ik niet meer vinden. Iemand ervaring met een dergelijke headset?
Senic & Somic. :Y


quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef TheDoors het volgende:
Ik ben van plan om die Xiaomi koptelefoon te kopen voor 80 euro. Heeft iemand die al en zo ja, is het wat?
Moet je dat nog vragen? Dúh...

Mja, my 2cts, wacht dan liever zo'n aanbieding als deze af:


Ondertussen, probeer eens een Astrotec AS-100...

http://www.lendmeurears.com/as-100/ | http://www.mp4nation.net/(...)le-on-ear-headphones

[ Bericht 22% gewijzigd door shiz op 30-10-2015 14:42:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157204325
Iemand ervaring met cheapos cameras uit Azie?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:48:35 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157204384
Nee. Zou ik niet doen ook.
Tenzij je actioncam bedoelt... dan ja. SJCAM, Xiaomi, e.a. .

Als je een normale compact camera wilt, kan misschien iemand je verder helpen hier:
FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #33
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157204450
@ Shiz, dus jij prefereert de Brainwavz HM9 boven de Xiaomi koptelefoon? De laatste ziet er wel heel gelikt uit :9
pi_157204584
De sades A60 viel me zwaar af, het was net alsof ik links veel minder hoorde (kan een defect zijn), en het draagcomfort was ook stront, aangezien bij mij de binnenkant mijn oren aanraakten en na een kwartier enorm begon te irriteren.
You can't be late if you don't show up.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:06:36 #217
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157204645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 14:53 schreef DavidTwente het volgende:
@ Shiz, dus jij prefereert de Brainwavz HM9 boven de Xiaomi koptelefoon? De laatste ziet er wel heel gelikt uit :9
:Y Ja. De Xiaomi gaat richting HM9, maar mist een beetje cohesie tussen de heldere klanken en de rest. De HM9 is voller, ronder, meer op smaak en fun. Denk ik de beste headphone uit China die ik heb. Ook beter dan de Takstars (kwam ik een goeie 3 jaar geleden op het spoor).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157207010
is iemand bekend met de kwaliteit van Leagoo?

http://www.banggood.com/L(...)-Bank-p-1007863.html

lekker dun, zachte materialen en (al had dat van mij niet gehoeven) input aansluiting voor micro usb én lightning kabel.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:20:42 #219
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157207084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:55 schreef Thorical het volgende:
Paypal had anders een klant minder gehad.
Alsof ze daar van wakkerliggen :)
Je kan heden ten dage gewoon moeilijk om PayPal heen om te betalen, imho.
quote:
Thx ^O^
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:00 schreef shiznuts het volgende:
De zwarte versie van de imho wat matige witte?
Yep.
Die zwarte gaat er hier niet komen, ik heb al twee van die witte waar ik (weinig tot) niks mee doe :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:41:01 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157209454
Ganzo binnen:




Eerste indruk: "Wat is hij groot!" (That's what she said..)
Echt scherp ervaar ik hem niet, wat ik persoonlijk wel jammer vind.

Voelt erg solide aan, en voor die prijs is het absoluut een aanrader.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:46:58 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157209566
Die SRM (SanRenMu) is een fijn formaatje en goed scherp; mijn duim in bijzonder kan dat betamen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:09:46 #222
97745 Thorical
finding a way
pi_157211719
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:35 schreef TheDoors het volgende:
Ik ben van plan om die Xiaomi koptelefoon te kopen voor 80 euro. Heeft iemand die al en zo ja, is het wat?
Ik heb hem nu een week en moet zeggen dat ie er geweldig uitziet, degelijk is en het een uitgebreid pakket is dat je krijgt.
Maar van de geluidskwaliteit had ik meer verwacht. Ik heb AKG en Senheisers gehad die minder kosten en toch een beter geluid gaven. Zelfs mijn uit elkaar vallende Meky geeft een voller met met meer details, misschien met iets teveel nadruk op de bassen, geluid.
Ik heb de brainwaves HM5 in de aanbieding laten lopen omdat ik ze niet mooi vond maar dat zou mijn keuze zijn nu ik de Xiaomi gehoord heb.
pi_157213741
Dit...



...geeft dit:

Bron.

Blijft geinig. Nog even 4 Yi's bestellen dan, mount 3D-printen en hier ook bezig gaan. :P

Trouwens, zoals verwacht werkt de bluetooth remote maar op 1 Yi tegelijk. Helaas.
Zou toch wel heel erg handig zijn geweest als je met die remote meerdere Yi's tegelijk kunt bedienen. ;(
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
Dan wat anders; kun je bij Ebay eigenlijk ook sorteren op meest verkocht zoals bij Aliexpress?
Op Ali is dat namelijk erg handig en een goede graadmeter voor het product/verkoper, bij Ebay moet je eigenlijk maar wat zoeken en kijken naar aantal verkochte items.
Kan dus niet? ;(
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:28:48 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157214440
Gearbest :') lekker goedkoop, maar als je ze nodig hebt ben je de zak.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:34:06 #225
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157214592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:28 schreef Catch22- het volgende:
Gearbest :') lekker goedkoop, maar als je ze nodig hebt ben je de zak.
Doen ze moeilijk ivm je Wismec?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:38:24 #226
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157214734
Wijziging:

http://www.aliexpress.com(...)pping/759190510.html

Haal hem daar wel vandaan, betere feedback score.
Had al een bericht naar die andere verkoper gestuurd maar dat hoeft niet meer dus :P

[ Bericht 32% gewijzigd door ManageTheAnger op 30-10-2015 23:45:42 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157215005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:39 schreef Thee het volgende:

[..]

[..]

Als hij in je oor blijft zitten is deze qua werking wel goed
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:07 schreef Jonmen het volgende:

[..]

[..]

Bluedio ;)
Bedankt. Raar dat ik geen quote notificatie kreeg btw.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:50:09 #228
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157215062
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:34 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Doen ze moeilijk ivm je Wismec?
Niet per se moeilijk. Ze reageren domweg niet.
Denk dat die chip niet helemaal Jofel is. Hij ruikt een beetje verbrand ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door Catch22- op 30-10-2015 23:06:03 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157217059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:46 schreef shiznuts het volgende:
Die SRM (SanRenMu) is een fijn formaatje en goed scherp; mijn duim in bijzonder kan dat betamen. :P
[ afbeelding ]
Mijn middelvinger heeft ook een persoonlijke aanvaring met de Ganzo gehad _O- Mooi mes overigens, met de scherpte is dus ook niks mis :P
pi_157219254
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:Y Ja. De Xiaomi gaat richting HM9, maar mist een beetje cohesie tussen de heldere klanken en de rest. De HM9 is voller, ronder, meer op smaak en fun. Denk ik de beste headphone uit China die ik heb. Ook beter dan de Takstars (kwam ik een goeie 3 jaar geleden op het spoor).
Zo'n takstar HI2050 heb ik een jaar geleden aangeschaft, mede naar aanleiding van jouw post ;) is nog steeds een heerlijke koptelefoon voor weinig!

Als ik het goed zie in je vorige post gebruik jij een MP3/MP4 speler (op de foto met AS-100). Is die ook afkomstig uit china? Ik ben nml ook op zoek naar een goede (flac) speler, alleen heb geen zin om er 100 euro voor neer te leggen.

Ik heb zelf al eens gezocht, en kwam eigenlijk alleen maar de Xduoo X2 tegen (rond de 50 dollar, dat is ook ongeveer mijn budget). Misschien heb jij nog tips?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:49:23 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157220313
:Y FiiO. De X3 komt bij MP4Nation vandaan.
De X1 had ik op Amazon.de op de kop getikt voor EUR 89,99 (nu 119,- ?).

Daaronder in 't segment inderdaad de xDuoo X2. Wel een beetje een erg simpel dingetje, but hey, it works.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:12:19 #232
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157220590
Even een betere foto van mijn laatste China aanwinst!

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157221598
Dacht ik 'n leuk idee te hebben, wil al langer 'n pipo x8/x9 aanschaffen, maar vanwege geen accu beetje in twijfel. Ineens bedacht ik me dat ik met 'n usb-dc kabeltje wellicht de 16000mAh powerbank wel kon gaan gebruiken waar nodig.

Helaas geeft de PB maar 5v af en heeft de pipo 12v nodig. Dat zal dan zeker niet gaan, of wel?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:02:11 #234
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157222193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dacht ik 'n leuk idee te hebben, wil al langer 'n pipo x8/x9 aanschaffen, maar vanwege geen accu beetje in twijfel. Ineens bedacht ik me dat ik met 'n usb-dc kabeltje wellicht de 16000mAh powerbank wel kon gaan gebruiken waar nodig.

Helaas geeft de PB maar 5v af en heeft de pipo 12v nodig. Dat zal dan zeker niet gaan, of wel?
Beide uitgangen gebruiken, in serie zetten en stepuppen }) }) j/k
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157235365


Ga ik denk ik maar even bestellen. Wel eerst morgen kijken op de adapter de extra vraag aan kan. En natuurlijk een splitter bestellen. Ben benieuwd of dit helpt.
pi_157241683
Waar vind ik nu weet die goedkope geheugenkaartjes?
Vind de link niet meet terug.
  zondag 1 november 2015 @ 12:21:35 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157242022
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:01 schreef ridsel het volgende:
Waar vind ik nu weet die goedkope geheugenkaartjes?
Vind de link niet meet terug.
www.dataio.nl
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157242169
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:01 schreef ridsel het volgende:
Waar vind ik nu weet die goedkope geheugenkaartjes?
Vind de link niet meet terug.
of bedoel je die courtesytrading?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157242379
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

of bedoel je die courtesytrading?
Deze bedoel ik ja.
Maar winkel bestaat precies niet meer.
  zondag 1 november 2015 @ 12:57:29 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157242758
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 12:38 schreef ridsel het volgende:

[..]

Deze bedoel ik ja.
Maar winkel bestaat precies niet meer.

http://stores.ebay.com/courtesytrading
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157247407
Weet iemand soms een goedkoop adresje voor die Blitzwolf 5ports oplader? :)
  zondag 1 november 2015 @ 16:17:59 #242
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157247544
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand soms een goedkoop adresje voor die Blitzwolf 5ports oplader? :)
Hier of hier 's kijken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 1 november 2015 @ 16:20:18 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157247606
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Ga ik denk ik maar even bestellen. Wel eerst morgen kijken op de adapter de extra vraag aan kan. En natuurlijk een splitter bestellen. Ben benieuwd of dit helpt.
Ben benieuwd inderdaad :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 1 november 2015 @ 18:00:17 #244
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157250374
Hier werd een hele tijd terug een goede IP cam gepost met web interface... Heb al een Xiaomi Xiaoyi Ants cam, maar een web interface leek me wel handig :D

Dus kent iemand dat merk nog? O+
Ik ben geil
  zondag 1 november 2015 @ 18:11:14 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157250730
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier werd een hele tijd terug een goede IP cam gepost met web interface... Heb al een Xiaomi Xiaoyi Ants cam, maar een web interface leek me wel handig :D

Dus kent iemand dat merk nog? O+
Escam/Hosan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157252243
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef RobertNL het volgende:
Ben benieuwd inderdaad :Y
Volgens banggood zit dat ding op zo'n 6W, mijn Hikvision max. 5W en max. 7W met IR cut filter on). De voeding kan maximaal 1A leveren @ 12V dus die kan het waarschijnlijk nét aan.
Maar goed; mocht die IR emitter goed z'n werk doen zet ik waarschijnlijk IR van de Hikvision uit en dan moet het zeker te doen zijn.
Even bestellen dus.
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier werd een hele tijd terug een goede IP cam gepost met web interface... Heb al een Xiaomi Xiaoyi Ants cam, maar een web interface leek me wel handig :D

Dus kent iemand dat merk nog? O+
Hikvision dus.

Wel een stuk duurder en helaas is het aanbod flink geslonken op bijv. Aliexpress. Mogelijk zit Hikvision zélf daarachter om de Europese consument te ontmoedigen in China te kopen want in NL gaan die camera's voor een veelvoud over de toonbank.
  zondag 1 november 2015 @ 19:18:18 #247
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157252385
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 19:13 schreef Iemand91 het volgende:

Gevonden :)

http://www.banggood.com/Z(...)75D001-p-991775.html

Of is deze toch niet zo goed? Besteld :9

[ Bericht 5% gewijzigd door defokkingfoker op 01-11-2015 19:30:13 ]
Ik ben geil
pi_157254089
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Gevonden :)

http://www.banggood.com/Z(...)75D001-p-991775.html

Of is deze toch niet zo goed? Besteld :9
Heb ik uiteindelijk niet gekozen omdat opnames in de cloud gebeuren; geen mogelijkheid om het op te slaan op een SD-kaart.
Weet ook niet of je het op een NAS kunt opslaan. Daarnaast las ik ook weinig positieve verhalen over de bewegingsdetectie van Zmodo IP-camera's.

Daarom uiteindelijk voor de IR versie van de Yi gegaan als babyfoon (ondanks de tekortkomingen van die camera) en Hikvision hier buiten.
  zondag 1 november 2015 @ 20:59:04 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157255617
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 1 november 2015 @ 21:17:59 #250
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157256452
De camera die ik heb besteld is voor in huis, dus waterproof is niet nodig.. En het zal alleen worden gebruikt voor live beelden.. Dus dat er geen sd kaart in kan is niet echt een probleem.

Wat ik alleen nodig had is dat ik de beelden via een browser kon benaderen, dus voor mij lijkt me dit een geschikte keuze.

Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is :+
Ik ben geil
  zondag 1 november 2015 @ 21:40:47 #251
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157257522
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef defokkingfoker het volgende:
De camera die ik heb besteld is voor in huis, dus waterproof is niet nodig.. En het zal alleen worden gebruikt voor live beelden.. Dus dat er geen sd kaart in kan is niet echt een probleem.

Wat ik alleen nodig had is dat ik de beelden via een browser kon benaderen, dus voor mij lijkt me dit een geschikte keuze.

Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is :+
NVSIP is ook een goede app daarvoor.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 november 2015 @ 10:27:49 #253
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157264618
quote:
Leuk al die akties op Fok! goed bezig René!

Mijn pakketje dat via PostNL china verzonden was "CN....NL" kwam toch aan de deur. Had eigenlijk verwacht die bij het pakketcentrum op te moeten halen. Maar valt dus geen pijl op te trekken.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157266794
In de aliexpress kun je punten verzamelen voor de 11.11 sale. Ik begon met 150 punten. Je kunt punten direct inwisselen voor coupons, of via een soort gokspelletje. Ik zit nu op 1300 punten, en heb al zo'n 20 store coupons van 2 dollar verzameld...
pi_157267623
Ik heb ook maar is de miband besteld bij banggood gister.

Ben benieuwd of het wat is
pi_157267660
Ik zoek iets wat alleen Gearbest en Lighttake goedkoop hebben (overige shops/sites stuk duurder).
Van Gearbest lees ik alleen maar negatieve ervaringen dus neig voor LT te gaan. Of is LT ook een net-niet-helemaal-shop?
  maandag 2 november 2015 @ 13:30:57 #257
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157267707
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:27 schreef bd-casemod het volgende:
Ik heb ook maar is de miband besteld bij banggood gister.

Ben benieuwd of het wat is
Leuk spulleke als je je stappen wil tellen en/of je slaap wil tracken (en 'ie blijft werken)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 2 november 2015 @ 14:04:10 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157268384
quote:
Even een melding voor de moderators, ik vind dat de giveaway acties wel meer gepromoot mogen worden in dit topic.

Dit was het originele topic, en het is niet handig om alle topics bij te gaan zitten houden wanneer er weer een weggeef actie komt.

Veel liever zie ik dat er hier een bericht gepost wordt door alle winkels die een weggeef actie houden wanneer ze weer eens een actie hebben. Dit is nu niet elke keer het geval waardoor er regelmatig iets misgelopen wordt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157269022
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zoek iets wat alleen Gearbest en Lighttake goedkoop hebben (overige shops/sites stuk duurder).
Van Gearbest lees ik alleen maar negatieve ervaringen dus neig voor LT te gaan. Of is LT ook een net-niet-helemaal-shop?
Heb niets anders dan prima ervaringen met beide.
Gearbest vind ik zelfs een van de betere shops tegenwoordig. Vaak snel verzonden en met PostNL verstuurd dus snel in huis ;). Verder goede aftersales wel!
  maandag 2 november 2015 @ 14:35:08 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157269046
Wordt wel weer gepost in deze reeks:
MED / Prijsvragen en acties op FOK! in November 2015 (al is 'ie niet meer gereekst ?!?).

Iedereen op FOK! kant dat topic gaan lopen volgen en met alles wat te winnen valt mee doen...
Stiekem zou ik het leuker vinden als niet 'random Joe op FOK!' wint, maar een stamgast van hier. Het is CHI after all... wil je winnen, moet je meedoen. Maar niet zozeer met de prijsvraag, maar meedoen met de community hier, meelezen, meeposten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 november 2015 @ 14:39:37 #261
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157269139
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:35 schreef shiznuts het volgende:
Wordt wel weer gepost in deze reeks:
MED / Prijsvragen en acties op FOK! in November 2015 (al is 'ie niet meer gereekst ?!?).

Iedereen op FOK! kant dat topic gaan lopen volgen en met alles wat te winnen valt mee doen...
Stiekem zou ik het leuker vinden als niet 'random Joe op FOK!' wint, maar een stamgast van hier. Het is CHI after all... wil je winnen, moet je meedoen. Maar niet zozeer met de prijsvraag, maar meedoen met de community hier, meelezen, meeposten.
Dat doe je dus door dagelijks actief te zijn in dit topic en het tabblad standaard open te hebben.
Voel er weinig voor om er nog 6 open te zetten om te kijken of er wellicht vandaag weer een nieuwe actie is gepost.

Beetje tegemoetkoming aan "stamgasten van hier"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 november 2015 @ 14:41:41 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157269186
Loopt altijd wel een dag of wat. Ik ben ook merkbaar minder aanwezig geloof ik. Maar ik lees me om de paar dagen minimaal wel een keertje in. :P Straks mis ik nog nieuw announcte Xiaomi gadgets. Kunnen we niet hebben..
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157269194
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:35 schreef shiznuts het volgende:
Wordt wel weer gepost in deze reeks:
MED / Prijsvragen en acties op FOK! in November 2015 (al is 'ie niet meer gereekst ?!?).

Iedereen op FOK! kant dat topic gaan lopen volgen en met alles wat te winnen valt mee doen...
Stiekem zou ik het leuker vinden als niet 'random Joe op FOK!' wint, maar een stamgast van hier. Het is CHI after all... wil je winnen, moet je meedoen. Maar niet zozeer met de prijsvraag, maar meedoen met de community hier, meelezen, meeposten.
Dit!
Kijk eens naar de Umi Iron Pro die weg wordt gegeven. 75% van de gasten die mee doet heb je hier nog nooit zien posten.
Maargoed dat is toch heel het idee van FOK om dit subforum op te zetten? Alles gaat om de bezoekers en centjes..
pi_157270690
Ik ben van mening dat alle acties op genoeg plekken worden aangemeld. En als je het dan nog mist tja..

Het staat op de FP, Facebook, Chi, prijsvragen med, en ik meld het zelf ook nog een aantal keer hier en in het smartphone topic. En over de berichten dat newbies evenveel kans maken, dat is nou eenmaal zo. Shops / fabrikanten willen een zo groot mogelijk bereik dus een prijsvraag voor alleen vaste users doen is lastig. Dit is trouwens meer iets voor feedback.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 november 2015 @ 15:53:42 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157270728
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:35 schreef shiznuts het volgende:
Wordt wel weer gepost in deze reeks:
MED / Prijsvragen en acties op FOK! in November 2015 (al is 'ie niet meer gereekst ?!?).

Stiekem zou ik het leuker vinden als niet 'random Joe op FOK!' wint, maar een stamgast van hier.
Maar als je hier post ben je toch sowieso een winnaar :W

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:11 schreef SankariNL het volgende:

[..]

Als ik het goed zie in je vorige post gebruik jij een MP3/MP4 speler (op de foto met AS-100). Is die ook afkomstig uit china? Ik ben nml ook op zoek naar een goede (flac) speler, alleen heb geen zin om er 100 euro voor neer te leggen.

Ik heb zelf al eens gezocht, en kwam eigenlijk alleen maar de Xduoo X2 tegen (rond de 50 dollar, dat is ook ongeveer mijn budget). Misschien heb jij nog tips?
Koop een Sandisk clip+ en dan rockbox software erop. Beter dan zo'n dubieuze xduoo.
Niet de andere clip varianten halen van die ondersteunen rockbox niet, cruciaal om een top spelertje te maken.

12 mini spray flesjes voor 3 euro op Ebay gekocht. Gratis vullen bij de Douglas en dan zakken alle slipjes vanzelf naar beneden :Y

  maandag 2 november 2015 @ 15:57:15 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157270828
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar als je hier post ben je toch sowieso een winnaar :W
:Y :7

quote:
12 mini spray flesjes voor 3 euro op Ebay gekocht. Gratis vullen bij de Douglas en dan zakken alle slipjes vanzelf naar beneden :Y
:') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 november 2015 @ 16:04:17 #267
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157270984
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-89371.html

Model nummer 4 (de volledig zwarte versie) is alweer uitverkocht.

Dat is blijkbaar best een gewillig horloge.
Die van mij is nog onderweg.

Vind het wel fijn trouwens dat ik bij de bestellingen op Aliexpress, standaard een trackingsnummer krijg!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 november 2015 @ 16:07:01 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157271049
Classic bull shark! Can't go wrong!

Ook eindelijk die twee bestelde Weide horloges van de AliExpress Brands deal binnen. :Y
(Shark doet 11.11 mee: http://sale.aliexpress.com/__pc/1111_shark.htm )

Weet nog niet welke ik moet houden. De zwarte of de blauwe. Waarschijnlijk beide omdat ik toch nooit iets wegdoe. :')
Nog interesse in foto's?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157271078
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef shiznuts het volgende:
Classic bull shark! Can't go wrong!

Ook eindelijk die twee bestelde Weide horloges van de AliExpress Brands deal binnen. :Y

Weet nog niet welke ik moet houden. De zwarte of de blauwe. Waarschijnlijk beide omdat ik toch nooit iets wegdoe. :')
Nog interesse in foto's?
zeker, ben nog steeds op zoek maar een leuk klokje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157271600
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar als je hier post ben je toch sowieso een winnaar :W

[..]


12 mini spray flesjes voor 3 euro op Ebay gekocht. Gratis vullen bij de Douglas en dan zakken alle slipjes vanzelf naar beneden :Y

[ afbeelding ]
Wat een zielige post zeg.. heeft niks meer met humor te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 02-11-2015 16:36:17 ]
  maandag 2 november 2015 @ 16:43:19 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157271950
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

zeker, ben nog steeds op zoek maar een leuk klokje.

Hum, die blauwe is het toch niet denk ik... de Casio is m'n nieuwe go-to. O+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157276499
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hum, die blauwe is het toch niet denk ik... de Casio is m'n nieuwe go-to. O+
Casio ziet er strak uit ja. Typenummertje?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 november 2015 @ 20:16:55 #273
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157276521
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Casio ziet er strak uit ja. Typenummertje?
Sneaky Shiz linkt in z'n "C" van Casio naar het type nummer ;)
http://www.casio-europe.com/nl/watch/waveceptor/lcw-m170d-1aer/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157276559
quote:
16s.gif Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Sneaky Shiz linkt in z'n "C" van Casio naar het type nummer ;)
http://www.casio-europe.com/nl/watch/waveceptor/lcw-m170d-1aer/
Thanks, zag het niet door de kleurinstellingen:
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 2 november 2015 @ 21:15:03 #275
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157278337
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is blijkbaar best een gewillig horloge.
Wat doet ie dan allemaal voor je? :P
(gewild of gewillig?)

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vind het wel fijn trouwens dat ik bij de bestellingen op Aliexpress, standaard een trackingsnummer krijg!
Yup. Alleen gaat ie bij echt goedkope artikelen vaak maar tot eind China.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 2 november 2015 @ 21:26:41 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157278700
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 21:15 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wat doet ie dan allemaal voor je? :P
(gewild of gewillig?)
Displayed behalve tijd, dag en datum ook 06-nummers van gewillige chickies in een radius van 1km. :Y)
Ik kan alleen niet aanraden om daarop in te gaan :'( :r
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157280307
Hoe hebben jullie dat gezeur van PayPal om een credit card opgelost?
Heb niet bepaald zin om van bankrekening - conversie - credit card - conversie - PayPal - conversie - euro/dollar-keurs te gaan gebruiken. |:(
  maandag 2 november 2015 @ 22:22:29 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157280501
Tijd voor een eckte creditcard, my fliend.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 november 2015 @ 22:27:02 #279
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157280589
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat een zielige post zeg.. heeft niks meer met humor te maken.
monkey niet kunnen waarderen :')
  maandag 2 november 2015 @ 23:04:44 #280
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157281506
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SankariNL het volgende:
In de aliexpress kun je punten verzamelen voor de 11.11 sale. Ik begon met 150 punten. Je kunt punten direct inwisselen voor coupons, of via een soort gokspelletje. Ik zit nu op 1300 punten, en heb al zo'n 20 store coupons van 2 dollar verzameld...
Lijkt wel alsof je alleen kan winnen met dat gokspel :')

Bij banggood had ik al mijn punten verloren.. Op Ali zit ik al op de 50 coupons en 15000 punten 8)7
Ben maar gestopt omdat het saai werd :')
Ik ben geil
  maandag 2 november 2015 @ 23:38:35 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157282409
Denk ik, ja. :P Had nog niet naar die hele 11.11-campagne gekeekt.
Om snel op punten te komen leek het te helpen telkens die twee rechtsboven te doen en die ene linksonder...

Ow... ;( Zal wel geen bal uitmaken welk 'systeem' je speelt. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 november 2015 @ 23:41:57 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157282505
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef shiznuts het volgende:
Denk ik, ja. :P Had nog niet naar die hele 11.11-campagne gekeekt.
Om snel op punten te komen leek het te helpen telkens die twee rechtsboven te doen en die ene linksonder...
[ afbeelding ]
Bij mij rechtse drie hele tijd.. maar 't maakt uiteindelijk geen fuck uit :') je krijgt 75% van de tijd alle punten... maar je kan echt bar weinig met die punten :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 2 november 2015 @ 23:43:34 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157282562
Op 11.11 blijken ze opeens 1 USD per 1111 punten waard. :o

:+ :') Denk dat als je alle coupons al hebt ze alleen nog maar punten geven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 3 november 2015 @ 06:47:16 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157284858
Bonus weggeefactie:

quote:
2s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:28 schreef kovenant het volgende:
Hi Allbuy,

I would like to put my won quadcopter back in the market for another winner.
I won it and used it a few times but it is just gathering dust, that is a waste so I rather have it that someone else can use it.

maybe you can pick a new winner?
I won ;
https://www.allbuy.com/de(...)ith-HD-Camera-144489

shipping to another winner in Holland is no problem if they can cover the shipping costs :P (i'm still Dutch..)
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 02:42 schreef Allbuy het volgende:

[..]

[..]

+1 ^O^

What a good idea and generous idea! Wonderful!

So people who would be interested could reply here and I would randomly draw one winner through third party system on 6th Nov and announce here.

Shipping fee would on the winner's side, and thanks @kovenant to help to arrange the shipment then.

All thanks to @kovenant! Cheers! *O*
Meedoen kan hier tot en met 5 November!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157286007
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe hebben jullie dat gezeur van PayPal om een credit card opgelost?
Heb niet bepaald zin om van bankrekening - conversie - credit card - conversie - PayPal - conversie - euro/dollar-keurs te gaan gebruiken. |:(
Hier ook ineens gezeur om een creditcard.
Lijkt een verplichting te gaan worden :/
pi_157286054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:30 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Hier ook ineens gezeur om een creditcard.
Lijkt een verplichting te gaan worden :/
Ik heb volgens mij bij de buren gelezen dat het om een ' storing' gaat waar ze aan werken bij Paypal
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:01:06 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157286508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:34 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij bij de buren gelezen dat het om een ' storing' gaat waar ze aan werken bij Paypal
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:08 schreef Albert86 het volgende:
Net gebeld met Paypal. Ze hebben ergens een storing waarbij het systeem bij veel betalingen vraagt om een koppeling met een creditcard.
De man aan de telefoon zei dat ze een oplossing hebben en dat het deze week opgelost moet zijn.

Nog ff wachten dus.
Volgens een mede-fokker die met Paypal gehad had ook dus ;) Volgens mij had ik daar vorige week ook last van. Wou even kleine betaling onderling doen en zelfs daar werd een fee over berekend. :'(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157293193
Ik kom om in de $2, $3 en $4 coupons. Ook wat $5 coupons binnen voor de 11/11 sale.

En inmiddels 1300 punten met dat leuke spelletje van ze. Je blijft oneindig spelen lijkt wel haha.

Op mijn lijstje staat eigenlijk aleen:

http://www.aliexpress.com(...)ice/32319123900.html of http://www.aliexpress.com(...)tion/1823218065.html.

Wil eigenlijk wel weer wat leuke dingen bestellen. Nog tips?

Zo gaat het hard ook met je coins balance.



[ Bericht 41% gewijzigd door Skiet op 03-11-2015 15:36:53 ]
pi_157298727
Heeft iemand ervaring met deze remax kabel?
http://www.banggood.com/O(...)lphone-p-978726.html

Als je er een zwarte Remax kabel bij bestelt krijgt je die voor 91 cent. Voor 4,24 [min korgingcodes] heb je dan 2 kabels]
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:10:16 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157300635

Beetje plastic fantastic to the touch. Maar doet z'n ding. Die braided voelt een stuk degelijker en is doublesided.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157300874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:22 schreef Skiet het volgende:
Ik kom om in de $2, $3 en $4 coupons. Ook wat $5 coupons binnen voor de 11/11 sale.

En inmiddels 1300 punten met dat leuke spelletje van ze. Je blijft oneindig spelen lijkt wel haha.

Op mijn lijstje staat eigenlijk aleen:

http://www.aliexpress.com(...)ice/32319123900.html of http://www.aliexpress.com(...)tion/1823218065.html.

Wil eigenlijk wel weer wat leuke dingen bestellen. Nog tips?

Zo gaat het hard ook met je coins balance.

[ afbeelding ]

Dat laatste ding, is dat wat?
pi_157301397
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje plastic fantastic to the touch. Maar doet z'n ding. Die braided voelt een stuk degelijker en is doublesided.
Dan ga ik de braided eens proberen. Krijg je gratis deze bij http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-987201.html

Die goudkleurige is volgens de site ook double sided...

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 03-11-2015 21:46:01 ]
pi_157302505
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje plastic fantastic to the touch. Maar doet z'n ding. Die braided voelt een stuk degelijker en is doublesided.
Prima ervaring met de gouden kabel. Ook usb double sided.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:07:17 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157302743
Oh ja, die zit alleen zo pauper in elkaar dat het leek van niet. Echt lekker pluggen doet die van mij ook niet beide kanten op. Ik gebruik 'em dan ook sowieso niet. Die braided zit standaard aan m'n dock station voor de LG Watch R.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157304382
Op zoek naar 'n USB-C adapter naar Micro-USB bij BG 'n gevalletje besteld, krijg ik er 2 thuis die naar USB-C naar USB omvormen, waarom zou je dat willen hebben, waarom bestaan die dingen :r

Niet goed gekeken dus, kan ik nog langer wachten en met 1 kabeltje blijven werken :N
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157307715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 05:00 schreef Allbuy het volgende:
¤10.33 Original Xiaomi Wool Touch Gloves- FS @allbuy.com

Product link: https://www.allbuy.com/de(...)creen-Devices-153889


quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:07 schreef shiznuts het volgende:
Shiz, Xiaomi-alarm :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157308014
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

[..]

Shiz, Xiaomi-alarm :7
nieuwe in-ears van Xiaomi

http://www.mi.com/quantie/?cfrom=list
pi_157308180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:51 schreef Kenzi het volgende:

[..]

nieuwe in-ears van Xiaomi

http://www.mi.com/quantie/?cfrom=list
Zien er goed en mooi uit.
Wat zouden deze gaan kosten?
pi_157308207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:06 schreef ridsel het volgende:

[..]

Zien er goed en mooi uit.
Wat zouden deze gaan kosten?
Staat behoorlijk groot bij dat het 99 CNY is, dus zo'n 16 dollar, in shops zal het wel rond de 20 worden ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157308308
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Staat behoorlijk groot bij dat het 99 CNY is, dus zo'n 16 dollar, in shops zal het wel rond de 20 worden ofzo.
ze geven wel aan dat de normale prijs 199 is, of die 99 een 11-11 (Singles Day in China) stunt is, of blijvend is nog ff de vraag.

De app werkt trouwens ook voor andere headsets.
http://app.mi.com/detail/93833
pi_157308323
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dat laatste ding, is dat wat?
Nog geen ervaring mee, maar ik heb vaak pijn in mijn onderrug en ik wil kijken of dit iets doet. Het eerste linkje zie ik in NL webshops ook staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')