SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Cécile
• Marjolein
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierBrutal. Fucking. Metal.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die ergens naartoe op vakantie is gegaan door widm eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
Betere reclame dan WIDM bestaat er niet voor je land. Hoeveel toerisme zou er op gang komen vanuit Nederland n.a.v. WIDM?
Ze zouden serieus WIDM reizen aan moeten bieden vlak na het seizoen!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
Betere reclame dan WIDM bestaat er niet voor je land. Hoeveel toerisme zou er op gang komen vanuit Nederland n.a.v. WIDM?
Tunnel much?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze zouden serieus WIDM reizen aan moeten bieden vlak na het seizoen!
Klaas reageerde lekker onhandig nerveus op Cecile's 'dan verdenkt niemand ons meer'
"Hehe, mooi zo!"quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze zouden serieus WIDM reizen aan moeten bieden vlak na het seizoen!
Klaas reageerde lekker onhandig nerveus op Cecile's 'dan verdenkt niemand ons meer'
Precies wat ik eerder bedoelde dus, grote opdrachten die dan zo weinig opleverenquote:
Ik snap niet dat ze zulke dingen niet minstens met 2 personen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef Maartel het volgende:
Reken maar dat ie weer wat laat liggen.
Ja Klaas heeft geld laten liggen denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef Rezania het volgende:
Jezus, al dit gedoe voor 1000 euro? Ik zou er niet mn nest uit voor komen.
Als dat zo is kan komt dat sowieso in beeld de laatste uitzending.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef Maartel het volgende:
Reken maar dat ie weer wat laat liggen.
Als hij echt de mol was zou het me niks verbazen. Daarom altijd met z'n tweeën kistjes openen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zat eigenlijk 5k in, maar Klaas is de mol dus hij haalt er maar 1k uit.
Of iemand uit de boot te springen om het te controleren... Hebben ze na al die seizoenen niks geleerd?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze zulke dingen niet minstens met 2 personen doen.
Was dit nu die opdracht die hij onder invloed presenteerdequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:02 schreef amaranta het volgende:
Art ziet er lekker uit met dat baardje
ja dat zeg ik,ik snap niet dat de rest dat niet bedenktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als hij echt de mol was zou het me niks verbazen. Daarom altijd met z'b tweeën kistjes openen.
?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Art al vrolijk staan doen met z'n medicijnen?
Hij tweette vandaag dat ie bij 1 opname vrolijk/strak van de medicijnen stond na dat ie gebeten was, ofzoquote:
Art ziet er altijd lekker uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:03 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Was dit nu die opdracht die hij onder invloed presenteerde
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat alsjeblieft Cecile naar huis gaan
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat alsjeblieft Cecile naar huis gaan
quote:
Het is geen echte verbindingsbrug, dus dat zal geen groot probleem zijn geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef essnhills het volgende:
Hebbenz e nou die hele brug afgesloten voor deze opdracht?
Die brug leidt nergens naar toequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef essnhills het volgende:
Hebbenz e nou die hele brug afgesloten voor deze opdracht?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is geen echte verbindingsbrug, dus dat zal geen groot probleem zijn geweest
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die brug leidt nergens naar toe
Ohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die brug leidt nergens naar toe
Ik ben bereid tot een polygamische relatie hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eens. Godverdomme zeg. Wordt elk jaar mooier.
Idd. Dit soort spelletjes gaan altijd fout, dat maakt ze juist leuk.quote:
Dat zouden ze nooit kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:08 schreef Moira. het volgende:
Aaah ze doen het per zin, niet het hele verhaal in 1x
Zou me niks verbazen, die komt straks gewoon aan met "Jantje vloog eens naar Azië en daar heeft hij in een Grieks restaurant gegeten" ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, die komt straks gewoon aan met "Jantje vloog eens naar Azië en daar heeft hij in een Grieks restaurant gegeten" ofzo.
Iedereen verneukt het.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Marjolein verneukt het, wat verrassend!
Nee vooral Moljolein, terwijl dit een eitje zou moeten zijn voor haar.quote:
Ja, dat verstond ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:12 schreef Maartel het volgende:
Dat gelijktijdig overdragen is toch ook echt vragen om problemen?
En zegt Klaas nou zebra??
Zo inderdaadquote:
Nou, dan komt het hier net zo geloofwaardig over als in GTSTquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:12 schreef Urb het volgende:
Die tekst is ook veelste ingewikkeld voor een GTST actrice
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dan komt het hier net zo geloofwaardig over als in GTST
Zal wel 500 euro opleveren.quote:
Ze zijn ook woorden aan et omdraaien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:14 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dat ze het eigenlijk best goed doen.
Alleen jammer dat die eerste zin al niet meer klopt, daar missen ze 'het langste woord'
Taeke zei 'Oh, secretaressedag komt nog voor aardgas, geef even door'quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het zou me ook weer niks verbazen als letterlijk elk woordje op exact de goede plek moet staan en dat is gewoon nagenoeg ondoenlijk.
Dat van Aardgas komt voor secretaressedag doorgeven. Zonder de zin die hij daadwerkelijk doorkreeg van Taeke.quote:
Verrassendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Taeke zei 'Oh, secretaressedag komt nog voor aardgas, geef even door'
Klaas: ' Yo! Aardgas komt voor secretaressedag!"
Nee, dat was dat woord dat Cecile de eerste keer vergat, daar kon ze niet op komen ofzo zei ze.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef Maartel het volgende:
Maar was die eerste regel van secretaresse nou wel goed? Want daar liet Marjolein toch gewoon een deel van de zin weg?
Ja, dat moest inderdaad. Domweg ondoenlijk, zeker met dit soort onmogelijke zinnen. Ik bedoel: linkerkant, linkerhand, etc. Ik zou ook vergeten welk zinsdeel eerst moet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het zou me ook weer niks verbazen als letterlijk elk woordje op exact de goede plek moet staan en dat is gewoon nagenoeg ondoenlijk.
Ik bedoelde stewardess ipv secretaresse.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat was dat woord dat Cecile de eerste keer vergat, daar kon ze niet op komen ofzo zei ze.
Ah, jij hebt het spel al uitgespeeld?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Merode32 het volgende:
Jullie begrijpen dat marjolein een briljante rol speelt? Dat ze zich bewust van de domme houd/dom speelt?
Dat doet Cecile al toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Merode32 het volgende:
Jullie begrijpen dat marjolein een briljante rol speelt? Dat ze zich bewust van de domme houd/dom speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is een rol die bijna elke mol speelt, niks briljants alquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Merode32 het volgende:
Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat moest inderdaad. Domweg ondoenlijk, zeker met dit soort onmogelijke zinnen. Ik bedoel: linkerkant, linkerhand, etc. Ik zou ook vergeten welk zinsdeel eerst moet.
Moet je nagaan hoe boeiend ik haar vindquote:
Te opvallend, marjolein speelt meer maxime dan zichzelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is een rol die bijna elke mol speelt, niks briljants al
Uiteraard is het haalbaar. Maar wel een opdracht die bij heel veel normale mensen al zal mislukken. Daar heb je geen mol voor nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.
Nee joh. Annemieke is geweldigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe boeiend ik haar vind
Huh wat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:19 schreef Maartel het volgende:
Ja hoor, exit-montage voor Marjolein.
Oja? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.
neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag Taeke en Tim wel. Taeke en/of Tim naar huis dus.
Tim is wel veel in beeld vandaag. Tim misschien?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
En?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Die is altijd veel in beeld. Net als de rest.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Tim is wel veel in beeld vandaag. Tim misschien?
Dat is al sinds seizoen 2 daarvoor is er een kleine rel onstaan omdat een van de afvallers beweerde dat een spel onmogelijk was.quote:
Afleveringen met 0 personen naar huis, afleveringen met 2 personen naar huis..quote:
Iedereen is veel in beeld?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is altijd veel in beeld. Net als de rest.
Ahh groenquote:
Echt, godverdomme.quote:
Nee Annemieke zit er nog in.quote:
Die was al weg.quote:
wat dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:23 schreef Stickertje het volgende:
bij de test was er een enorme hint dat ze zou vertrekken
quote:
En hoe verwijst dat naar Marjolein als afvaller?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
No Pase geschilderd op een rode muur
Ellie?quote:
Annemieke schrok ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Taeke reageerde echt verrast op exit Marjolein. Geen mol dus.
De Mol weet ook niet elke aflevering wie eruit gaat voor zover ik weet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Taeke reageerde echt verrast op exit Marjolein. Geen mol dus.
Ze was veel te veel aan het nepmollen. Daarom mooi dat ze er uit is ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Mooi, irriteer me alleen maar aan haar. Kan echt niets bij de tests.
Hints is een groot woord, maar degene die naar huis gaat hoor je zelden een uitspraak doen over wie ze verdenken. En net als bij Ayren begon de aflevering met een soort van terugbliksbiecht door Marjolein.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof echt niet in hints tijdens de testmontage over dat iemand gaat vertrekken.
Je kan 9 van de 10 keer al heel makkelijk herleiden wie er weg gaat. Al voor de derde week heb ik het goed tijdens de test.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:23 schreef Stickertje het volgende:
bij de test was er een enorme hint dat ze zou vertrekken
Ja, maar als Annemieke de mol is, kan het alsnog een verrassing/schrik zijn dat Annemieke eruit moet i.p.v. Taeke.quote:
Viviennequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat wijf van Molktalk moet weg.
Gewoon door Jennifer laten doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Als Annemieke de mol zou zijn én eruit zou moeten zou dat voor haar idd erg schrikken zijn jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar als Annemieke de mol is, kan het alsnog een verrassing/schrik zijn dat Annemieke eruit moet i.p.v. Taeke.
Terwijl, als Taeke de mol is, hij al weet dat Marjolein eruit zal gaan, en dus niet zò oprecht zou kunnen reageren.
Kan het moeilijk uitleggen, hoop dat jullie me snappen
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit nog te wachten tot ze tussen alle vergezochtte theorieën eens één van de vele Klaashints bespreken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef DrNick het volgende:
Moltalk sowieso, er wordt eigenlijk niets gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |