Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat moest inderdaad. Domweg ondoenlijk, zeker met dit soort onmogelijke zinnen. Ik bedoel: linkerkant, linkerhand, etc. Ik zou ook vergeten welk zinsdeel eerst moet.
Te opvallend, marjolein speelt meer maxime dan zichzelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is een rol die bijna elke mol speelt, niks briljants al
Uiteraard is het haalbaar. Maar wel een opdracht die bij heel veel normale mensen al zal mislukken. Daar heb je geen mol voor nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.
Nee joh. Annemieke is geweldigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe boeiend ik haar vind
Huh wat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:19 schreef Maartel het volgende:
Ja hoor, exit-montage voor Marjolein.
Oja? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Alle spellen zijn door onafhankelijke leden van de productie gespeeld en der halve haalbaar.
neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag Taeke en Tim wel. Taeke en/of Tim naar huis dus.
Tim is wel veel in beeld vandaag. Tim misschien?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
En?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Die is altijd veel in beeld. Net als de rest.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Tim is wel veel in beeld vandaag. Tim misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |