Nee Annemieke zit er nog in.quote:
wat dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:23 schreef Stickertje het volgende:
bij de test was er een enorme hint dat ze zou vertrekken
quote:
En hoe verwijst dat naar Marjolein als afvaller?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
No Pase geschilderd op een rode muur
Ellie?quote:
Annemieke schrok ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Taeke reageerde echt verrast op exit Marjolein. Geen mol dus.
De Mol weet ook niet elke aflevering wie eruit gaat voor zover ik weet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Taeke reageerde echt verrast op exit Marjolein. Geen mol dus.
Ze was veel te veel aan het nepmollen. Daarom mooi dat ze er uit is ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Mooi, irriteer me alleen maar aan haar. Kan echt niets bij de tests.
Hints is een groot woord, maar degene die naar huis gaat hoor je zelden een uitspraak doen over wie ze verdenken. En net als bij Ayren begon de aflevering met een soort van terugbliksbiecht door Marjolein.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik geloof echt niet in hints tijdens de testmontage over dat iemand gaat vertrekken.
Je kan 9 van de 10 keer al heel makkelijk herleiden wie er weg gaat. Al voor de derde week heb ik het goed tijdens de test.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:23 schreef Stickertje het volgende:
bij de test was er een enorme hint dat ze zou vertrekken
Ja, maar als Annemieke de mol is, kan het alsnog een verrassing/schrik zijn dat Annemieke eruit moet i.p.v. Taeke.quote:
Viviennequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat wijf van Molktalk moet weg.
Gewoon door Jennifer laten doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Als Annemieke de mol zou zijn én eruit zou moeten zou dat voor haar idd erg schrikken zijn jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar als Annemieke de mol is, kan het alsnog een verrassing/schrik zijn dat Annemieke eruit moet i.p.v. Taeke.
Terwijl, als Taeke de mol is, hij al weet dat Marjolein eruit zal gaan, en dus niet zò oprecht zou kunnen reageren.
Kan het moeilijk uitleggen, hoop dat jullie me snappen
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit nog te wachten tot ze tussen alle vergezochtte theorieën eens één van de vele Klaashints bespreken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef DrNick het volgende:
Moltalk sowieso, er wordt eigenlijk niets gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |