Dat is in jouw rechtssysteem gebruikelijk als straf?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
Maar in ieder geval: die Kratz met zijn kindstem en die Lenk moeten sws klapjes krijgen
Er is een kogel gevonden met bloedsporen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat zou mooi zijn
Dat was een van de zaken die me zo verbaasde, ze komen toch al snel met zo'n onderzoek op bloedsporen, dat is hier helemaal nieteens gedaan.
Nee, er is een kogel met DNA gevonden. De forensische kon niet aantonen dat er bloed waarneembaar was.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Er is een kogel gevonden met bloedsporen.
Hoe dubieus de vondst daarvan en de dna match in het lab ook mogen zijn.
Vergeet niet dat ze al het DNA had opgebruikt (zodat de verdediging het niet kon testen' en dat ze haar eigen DNA er bij wist te krijgen, waardoor dat hele onderzoek eigenlijk niet bruikbaar meer was.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, er is een kogel met DNA gevonden. De forensische kon niet aantonen dat er bloed waarneembaar was.
Maar hoe kan dit gebeuren? Zaken als verkrachting, moord moet toch wel worden vastgesteld met DNA?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Monolith het volgende:
Kwam dit artikel nog tegen. Ook een zaak waarin je je behoorlijke vraagtekens kunt zetten bij de veroordeling:
https://www.washingtonpos(...)absence-of-evidence/
Helaas was de verdict bij de eeste jurytelling 7 onschuldig, 3 wisten het niet en 2 dachten schuldig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Wat een naieve gedachte, zeg. Overal waar mensen werken staat het bol van meningen en vooroordelen. Dat is onontkoombaar. Die agenten mogen gewoon denken dat hij schuldig is. De jury denkt het immers ook. En dat zijn allemaal meningen...
Ook de enige keer in haar professionele carriere dat er ooit iets is mis gegaan met een sample toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al het DNA had opgebruikt (zodat de verdediging het niet kon testen' en dat ze haar eigen DNA er bij wist te krijgen, waardoor dat hele onderzoek eigenlijk niet bruikbaar meer was.
Wat er allemaal niet mis is gegaan bij dat onderzoek, man man man. Er bestaan niet eens foto´s van de plek waar de botten zijn gevonden.
Juist, dus allemaal subjectief.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helaas was de verdict bij de eeste jurytelling 7 onschuldig, 3 wisten het niet en 2 dachten schuldig.
Toch omgeluld op de een of andere manier
Daar zijn wel wat foto's van die 3 brandhaardenquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al het DNA had opgebruikt (zodat de verdediging het niet kon testen' en dat ze haar eigen DNA er bij wist te krijgen, waardoor dat hele onderzoek eigenlijk niet bruikbaar meer was.
Wat er allemaal niet mis is gegaan bij dat onderzoek, man man man. Er bestaan niet eens foto´s van de plek waar de botten zijn gevonden.
Correct, er is namelijk geen concreet bewijs dat hij haar wel heeft vermoordquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Juist, dus allemaal subjectief.
Daarnaast had hij de mogelijkheid om de auto in de autocrusher te doen die op zijn terrein staat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daar zijn wel wat foto's van die 3 brandhaarden
Maar als je iemand vermoord dan verbrand je het lichaam toch niet naast je huis ?
En dan zet je de auto toch niet 300 m verderop neer ?
En op een sloperij zetten ze toch nooit een auto op slot ?
Niet van toen het gevonden was, de originele staat, zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maar als je iemand vermoord dan verbrand je het lichaam toch niet naast je huis ?
Dat zijn allemaal aannames.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daarnaast had hij de mogelijkheid om de auto in de autocrusher te doen die op zijn terrein staat.
De botten zijn waarschijnlijk verplaatst vanaf de quarry waar ook nog 2 andere botten van haar zijn gevonden.
Dat zie je mij nergens beweren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder zijn er geen aannames gedaan idd in heel de zaak![]()
![]()
Denken dat de jury tot een unaniem objectief verdict is gekomen omdat er een verdicht is uitgesproken is wellicht nog naļeverquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:26 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Dat zie je mij nergens beweren.
Blijkbaar vond de jury, lees: het meest invloedrijke deel van de jury, andere aannames zwaarder wegen.
Iemand die als beroep heeft om auto's te slopen lukt het wel om een moord zonder 1 spoor te plegen maar faalt om een auto te slopen die als bewijsmateriaal dient.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat er een objectieve uitspraak is gedaan. Als je dat denkt heb je een aandoening aan je ogen, aangezien ik in al mijn posts aangeef dat deze hele zaak een zeer subjectieve aangelegenheid is geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Denken dat de jury tot een unaniem objectief verdict is gekomen omdat er een verdicht is uitgesproken is wellicht nog naļever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet moet een jury altijd unaniem zijn in het oordeel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:51 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
. Of het uiteindelijk unaniem was, wordt nergens in de serie aangegeven, en kan ik dus ook niet weten. Jij haalt het ineens uit het niets erbij.
quote:The key piece of new evidence Zellner will present is said to be provided by advanced Luminol testing. Luminol reactions are used to detect blood residue that is unseen to the naked eye, by reacting in such a way that stains become visible under a blacklight. It’s basically the trick that you’ve seen in every episode of CSI/Silent Witness/NCIS ever: but for some reason no one has ever thought to use it until now. Go figure.
This will allegedly prove the complete historical absence of Teresa’s blood from key areas of the Avery’s property, proving that Teresa Halbach was killed in neither Steven’s trailer, nor his garage, as former State Prosecutor Ken Kratz had claimed.
Zellner has also reportedly purchased an exact replica of the Toyota Rav 4 that Teresa Halbach was driving the day she disappeared, implying that she plans to re-evaluate the role of the car in her death.
Kathleen Zellner believes she will be able to achieve the total exoneration of Mr Avery with the presentation of this new evidence. “We are confident Mr. Avery’s conviction will be vacated when we present the new evidence and results of our work to the appropriate court.” We all knew that the end of Making a Murderer was really just the beginning.
Ze hadden hem werkelijk moeten vragen naar 9/11 en andere grote zaken om te vergelijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Alles gezien maar toch twijfel ik wel of hij het wel of niet gedaan heeft. Dat Brandon veroordeeld is is wat mij betreft een groter schandaal. Die onderzoeker en advocaat wat een idioten.
Dat het systeem daar totaal verrot is is wel duidelijk.
Idd, hij gedraagt zich op alle fragmenten imo verdacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Nashje het volgende:
Ik vertrouw dat broertje van Theresa voor geen meter. Met z'n vooringenomenheid vanaf dag 1 en gegrijns en opgewonden gedoe voor de camera. Ik zou er anders bij staan als mijn zus zou zijn vermoord.
Je hebt je echt goed in haar verdiept, lees ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vind zijn nieuwe advocaat een beetje lame met dat overdreven enthousiaste gedoe op twitter. Waarschijnlijk gaat ze uiteindelijk helemaal niks voor hem betekenen.
Ze heeft al 17 onterecht veroordeelden uit de gevangenis gehaald. Ze heeft dus wel een trackrecord op dit gebied.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vind zijn nieuwe advocaat een beetje lame met dat overdreven enthousiaste gedoe op twitter. Waarschijnlijk gaat ze uiteindelijk helemaal niks voor hem betekenen.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze heeft al 17 onterecht veroordeelden uit de gevangenis gehaald. Ze heeft dus wel een trackrecord op dit gebied.
En toch denk je dat ze waarschijnlijk niets voor SA zal betekenen, omdat ze twittert?quote:
Nou, ik zag ondere andere haar heel hyper een of ander raar briefje van Avery waarin niks bijzonders (behalve het feit dat ie daarin blijkbaar liegt, of eerder heeft gelogen over betrokkenheid van familie) stond posten. Het gaat me niet om het twitteren, maar om de toon.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:48 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
En toch denk je dat ze waarschijnlijk niets voor SA zal betekenen, omdat ze twittert?
Mmm, okay, we zullen zien waar ze mee gaat komen. Voor zover ik het goed heb begrepen wil ze niet alleen SA vrij krijgen, maar ook nog bewijzen dat iemand anders verantwoordelijk is voor de moord en dat er bewijs is geplant door de politie.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nou, ik zag ondere andere haar heel hyper een of ander raar briefje van Avery waarin niks bijzonders (behalve het feit dat ie daarin blijkbaar liegt, of eerder heeft gelogen over betrokkenheid van familie) stond posten. Het gaat me niet om het twitteren, maar om de toon.
IK ben ook wel benieuwd, maar probeer het gewoon een beetje low-profile te houden. Dit komt op mij over als aandachtstrekkerij, die overenthousiaste twitterberichten. De hele wereld leest mee en de zaak is er helemaal niet bij gebaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Mmm, okay, we zullen zien waar ze mee gaat komen. Voor zover ik het goed heb begrepen wil ze niet alleen SA vrij krijgen, maar ook nog bewijzen dat iemand anders verantwoordelijk is voor de moord en dat er bewijs is geplant door de politie.
Helemaal niet aan gedacht. Zou het nog ergens te zien zijn? Even zoeken..quote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef aesop het volgende:
Niemand die gister investigtion discovery heeft gekeken? Zijn er uberhaupt mensen met die znder in hun pakket?
Nee. Hebben ze al een hele tijd terug uit het basispakket gegooid.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef aesop het volgende:
Niemand die gister investigtion discovery heeft gekeken? Zijn er uberhaupt mensen met die znder in hun pakket?
was niet erg interessant, vooral een herhaling van wat al in de docu te zien is geweest. Meer een beetje meeliften op het succes van die docureeks. Verder dingen die overal al te lezen waren, zoals Ken Kratz die zegt dat Steven Teresa heeft uitgezocht, en de advocaat die zegt dat dat niet het geval is, maar dat Teresa de enige fotografe van autotrader was daar in de buurt. En dat Kratz zegt dat Steven de gegevens van zijn zus achterliet, en dat de advocaat zegt dat dat was omdat het ging om de verkoop van de auto van die zus, niet om een auto van Steven.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef aesop het volgende:
Aan de ene kant heb je gelijk dat het wel erg overdreven is, aan de andere kant: juist door alle aandacht heeft Steven wel deze advocate gekregen en is er zoveel interesse in de case. Door de zaak in het nieuws te houden komen er misschien wel tips binnen of iets dergelijks. De advocaten van Avery zeiden in die ID special ook dat ze na de docu tig mails hadden gekregen van over de hele wereld met allerlei tips voor eventuele vrij nieuwe onderzoeken die misschien zouden kunnen helpen.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
IK ben ook wel benieuwd, maar probeer het gewoon een beetje low-profile te houden. Dit komt op mij over als aandachtstrekkerij, die overenthousiaste twitterberichten. De hele wereld leest mee en de zaak is er helemaal niet bij gebaat.
Ik denk dat er qua tips/bewijzen/getuigen niet meer binnen zal komen. Iedereen die iets heeft willen zeggen heeft dat inmiddels wel gedaan en degenen die dat niet willen, zullen dat nu niet ineens wel gaan doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk dat het wel erg overdreven is, aan de andere kant: juist door alle aandacht heeft Steven wel deze advocate gekregen en is er zoveel interesse in de case. Door de zaak in het nieuws te houden komen er misschien wel tips binnen of iets dergelijks. De advocaten van Avery zeiden in die ID special ook dat ze na de docu tig mails hadden gekregen van over de hele wereld met allerlei tips voor eventuele vrij nieuwe onderzoeken die misschien zouden kunnen helpen.
Dus ik zou niet willen zeggen dat de zaak er niet bij gebaat is. Sowieso denk ik dat, mocht de zaak heropend worden, dat men toch wel gedwongen wordt scherper te zijn, juist vanwege de enorme aandacht die de zaak krijgt.
Wat bewijzen betreft kunnen er wel nieuwe dingen binnen komen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk dat er qua tips/bewijzen/getuigen niet meer binnen zal komen. Iedereen die iets heeft willen zeggen heeft dat inmiddels wel gedaan en degenen die dat niet willen, zullen dat nu niet ineens wel gaan doen.
Dat laatste kun je gelijk in hebben, maar die aandacht was en zal er ook zijn zonder die advocate..
Ja, maar daar zullen die tweets niet aan bijdragen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat bewijzen betreft kunnen er wel nieuwe dingen binnen komen.
Testen kunnen opnieuw kunnen worden uitgevoerd en technieken zijn weer een stuk verder.
Ik denk dat ze nu vooral denken "hoe meer aandacht, hoe beter". Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zou gaan als de zaak heropend zou worden en of er dan bijvoorbeeld ook weer zo'n jury bij betrokken wordt, maar mensen raken wel beinvloed door alles wat ze lezen/horen, dus wie weet zou het een positief effect kunnen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk dat er qua tips/bewijzen/getuigen niet meer binnen zal komen. Iedereen die iets heeft willen zeggen heeft dat inmiddels wel gedaan en degenen die dat niet willen, zullen dat nu niet ineens wel gaan doen.
Dat laatste kun je gelijk in hebben, maar die aandacht was en zal er ook zijn zonder die advocate..
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:16 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Is die nieuwe docu (ID) ergens online te bekijken? Of komt er nog een herhaling?
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:57 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen maar herhaling als je de serie al gezien hebt. Hooguit de laatste tien minuten zijn nog een beetje interessant.
Idd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Nashje het volgende:
Ik vertrouw dat broertje van Theresa voor geen meter. Met z'n vooringenomenheid vanaf dag 1 en gegrijns en opgewonden gedoe voor de camera. Ik zou er anders bij staan als mijn zus zou zijn vermoord.
Die man is tegenwoordig defense attorney he.. Onbegrijpelijk xDquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:31 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Is die Ken Kratz vervolgbaar?
Ja inderdaad Amerikanen. Gelukkig komt er nog een vervolg want er klopt het één en ander niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:54 schreef Syntix het volgende:
Wat een bizarre serie![]()
Wel een paar punten die na al die afleveringen blijven hangen:
• Amerikanen
• Hun juridisch systeem
• Ik mag hopen dat degene die Steven heeft ondervraagd in (ik dacht) aflevering 2 inmiddels ook in de gevangenis zit of flink hard in elkaar is getrapt. Die suggestieve vraagstelling![]()
• Kratz...need I say more
• Die broer van Teresa![]()
Alles maar aannemen wat goed valt in je eigen denkbeelden
Rationeel vermogen is compleet kwijt bij die gast. kan het mij nog wel enigszins voorstellen na het verliezen van je zus.
• Die mensen in the court die dingen als: christenen, goede members van de community, welvarend enz. erbij halen om te bewijzen dat ze daarom beter zijn dan anderen![]()
Zellner maakt een heel goed punt. De moordenaar verbrand het lichaam maar laat de auto met bloed intact. Ook maakt hij zijn huis zo schoon dat er geen bloed of DNA meer in het huis en in de garage te vinden zijn. Maar maanden later wordt er wel een kogel gevonden met DNA (geen bloed) van het slachtoffer.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja inderdaad Amerikanen. Gelukkig komt er nog een vervolg want er klopt het één en ander niet.
Wil nog één puntje toevoegen aan je lijstje:
• Innocent until proven guilty?
https://mobile.twitter.com/ZellnerLaw
Zijn geen misselijke tweets trouwens..
ah mooiquote:Op donderdag 3 maart 2016 01:10 schreef THEFXR het volgende:
The creators of the documentary have announced that there will be a second season. They haven't quit recording their meetings with Avery and have built up a decent amount of content.
Droeftoeter, lezen is ook een kunst...quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ah mooi
freaky040 wil dat t volgende week al begint geloof ik en dan iedere week een ep, want ja, da kan toch
Ook bijzonder: http://www.mirror.co.uk/n(...)-avery-named-7491877twitter:ZellnerLaw twitterde op zondag 06-03-2016 om 22:09:48Cellphone tower records of SA & TH provide airtight alibi for him. She left property he didn't. #MakingAMurderer #UnmakingAMurderer reageer retweet
Hij heeft die bewuste avond in elk geval meerdere gesprekken gehad met z'n toenmalige vriendin (die vast zat). Al waren die met de 'landline' en niet met z'n mobiel.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:59 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, dat bewijst technisch gezien toch alleen maar dat zijn telefoon de property niet heeft verlaten? Ik geloof best dat Steven onschuldig is hoor, maar "airtight alibi"? Tenzij hij zelf ermee aan het bellen was dan.
Maar dat was al bekend, dus kennelijk was er volgens de prosecution nog voldoende tijd om haar te vermoorden...quote:Op maandag 7 maart 2016 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij heeft die bewuste avond in elk geval meerdere gesprekken gehad met z'n toenmalige vriendin (die vast zat). Al waren die met de 'landline' en niet met z'n mobiel.
The tweet seems to say that Halbach's phone was used after her visit to Avery's Manitowoc County auto-salvage yardquote:Op maandag 7 maart 2016 10:59 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, dat bewijst technisch gezien toch alleen maar dat zijn telefoon de property niet heeft verlaten? Ik geloof best dat Steven onschuldig is hoor, maar "airtight alibi"? Tenzij hij zelf ermee aan het bellen was dan.
Hoe kan dit nieuwe info zijn, dat hoort toch al lang onderzocht te zijn?quote:Op maandag 7 maart 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
The tweet seems to say that Halbach's phone was used after her visit to Avery's Manitowoc County auto-salvage yard
Alleen jammer dat het niet zoveel zegt waar haar telefoon op een bepaald moment is. Aangezien dat niet bewijs dat zij bij haar telefoon was.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Binge-watch het volgende:
Ook bijzonder: http://www.mirror.co.uk/n(...)-avery-named-7491877twitter:ZellnerLaw twitterde op zondag 06-03-2016 om 22:09:48Cellphone tower records of SA & TH provide airtight alibi for him. She left property he didn't. #MakingAMurderer #UnmakingAMurderer reageer retweet
De deadline om nieuw bewijs aan te leveren ligt voor Zellner op aanstaande vrijdag.
a worker from the network company testified that it was highly probable some messages were deleted.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet zoveel zegt waar haar telefoon op een bepaald moment is. Aangezien dat niet bewijs dat zij bij haar telefoon was.
Gaat dat niet over de voicemail messages?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
a worker from the network company testified that it was highly probable some messages were deleted.
dus als ze bijv. zelf een sms heeft gestuurd buiten de Avery's Auto Salvage yard en ze hebben die alsnog naar boven gehaald dan is er bewijs dat ze het terrein heeft verlaten
ook kunnen ze dan zien waar ze die sms heeft verstuurd- kunnen ze uitpeilen
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 21:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gaat dat niet over de voicemail messages?
Die waren namelijk een (of meerdere) verwijderd.
Ik ben heel benieuwd wie dat is.twitter:ZellnerLaw twitterde op woensdag 09-03-2016 om 06:20:11Fact: one person actually gave cops fake name to access property to help in TH search. #MakingAMurderer #The StrangerBesideMe #Checkaduhid reageer retweet
Ja dat had die ex vriend ryan hillegasquote:Op maandag 7 maart 2016 21:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Gaat dat niet over de voicemail messages?
Die waren namelijk een (of meerdere) verwijderd.
Dus?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en Kathleen Zellner heeft het over Cellphone tower records
dus ze hebben het uit kunnen peilen
zwart op wit
die komt weer vrij
Nee. Ryan heeft haar gesprek gegevens opgezocht op internet, Mike Halbach heeft haar voicemail beluisterd en dus de enige die voicemails kan hebben verwijderd. Tenzij ze gelogen hebben natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:40 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ja dat had die ex vriend ryan hillegas, van haar gedaan. imo hoofdverdachte nummer 1
. Hij had haar wachtwoord van haar voicemail niet maar die heeft hij geraden
Ohja, geraden..quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:40 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ja dat had die ex vriend ryan hillegas, van haar gedaan. imo hoofdverdachte nummer 1
. Hij had haar wachtwoord van haar voicemail niet maar die heeft hij geraden
quote:She even adds that Dean Strang and Jerry Buting - the two defence attorney's featured heavily in Making a Murderer - managed to botch the original case by not arguing that Halbach's phone records show her leaving Avery's property alive.
Zijn uitleg daarover gaf een heel ander beeld.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is, zo creatief zijn de meeste mensen niet met hun wachtwoorden.
Zoveel legde hij toch niet uit? Het was wat raar dat ie het nu deed voorkomen alsof hij niet meer zeker wist wat het wachtwoord toen was, maar goed, dat kan ook zijn omdat hij ongetwijfeld ook niet elke dag moet getuigen bij een rechtszaak. Hij zei dat hij meende dat het de geboortedatum van haar zus was. Nou, dat klinkt niet onwaarschijnlijk en lijkt me ook vrij makkelijk te radenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zijn uitleg daarover gaf een heel ander beeld.
Volgens mij móet je arguen dat zij het hebben verpest, omdat dat een legale reden is om een zaak te heropenen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoorde net op BBC News dat er nieuws was, een nieuwe verdachte o.i.d. Ga het zelf nu nog lezen maar dit was het nieuws iig: http://www.independent.co(...)etflix-a6959536.html
Edit: hmm dat dit op BBC News genoemd moet worden? Er staat eigenlijk weinig in. Deze vind ik wel mooi:
[..]
ben benieuwdtwitter:ZellnerLaw twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 14:19:06If you think we are just tweeting...think again. A tsunami of new evidence is on the way. @MakingAMurderer @Nowheretorunorhide reageer retweet
Is het niet effectiever om dan meteen die tsunami maar los te laten? Deze tweet voegt niet veel toequote:Op donderdag 7 juli 2016 14:50 schreef Enchanter het volgende:
ben benieuwdtwitter:ZellnerLaw twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 14:19:06If you think we are just tweeting...think again. A tsunami of new evidence is on the way. @MakingAMurderer @Nowheretorunorhide reageer retweet
Voorspel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is het niet effectiever om dan meteen die tsunami maar los te laten? Deze tweet voegt niet veel toeAl ben ik ook benieuwd
En ook dat hij refereerde aan zijn criminele verleden terwijl hij vrijgesproken was van die verkrachting.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:30 schreef Inbox4me het volgende:
In een paar dagen uitgekeken, en ik heb af en toe zitten schreeuwen tegen de TV (geloof dat dat de 1e x was)
Wat ik me wel afvroeg: er zit 1 rechter op zo'n zaak, die de strafmaat moet vaststellen. Is het in Nederland gebruikelijk dat je bv meerdere rechters hebt (in elk geval bij een moordzaak)?
En wat als je als rechter overtuigd zou zijn dat iemand niet schuldig is, maar de jury denkt van wel: kan je dan de strafmaat afzwakken als rechter?
Overigens was dat ook zo krom als wat: een verzoek om herziening bij dezelfde rechter die de rechtszaak gedaan heeft... En die speech "U bent waarschijnlijk de meest gevaarlijke man die ooit in deze rechtszaal gestaan heeft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |