abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159884403
Ik vertrouw dat broertje van Theresa voor geen meter. Met z'n vooringenomenheid vanaf dag 1 en gegrijns en opgewonden gedoe voor de camera. Ik zou er anders bij staan als mijn zus zou zijn vermoord.
pi_159884605
Alles gezien maar toch twijfel ik wel of hij het wel of niet gedaan heeft. Dat Brandon veroordeeld is is wat mij betreft een groter schandaal. Die onderzoeker en advocaat wat een idioten.

Dat het systeem daar totaal verrot is is wel duidelijk.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:45:43 #129
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159890361
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:02 schreef El_Grando101 het volgende:
Alles gezien maar toch twijfel ik wel of hij het wel of niet gedaan heeft. Dat Brandon veroordeeld is is wat mij betreft een groter schandaal. Die onderzoeker en advocaat wat een idioten.

Dat het systeem daar totaal verrot is is wel duidelijk.
Ze hadden hem werkelijk moeten vragen naar 9/11 en andere grote zaken om te vergelijken.
Come on, Brendan, we know you know something! :')
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_159891323
Ik vind zijn nieuwe advocaat een beetje lame met dat overdreven enthousiaste gedoe op twitter. Waarschijnlijk gaat ze uiteindelijk helemaal niks voor hem betekenen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:34:11 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159891705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:54 schreef Nashje het volgende:
Ik vertrouw dat broertje van Theresa voor geen meter. Met z'n vooringenomenheid vanaf dag 1 en gegrijns en opgewonden gedoe voor de camera. Ik zou er anders bij staan als mijn zus zou zijn vermoord.
Idd, hij gedraagt zich op alle fragmenten imo verdacht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159893228
Blijft vreemd dat er wel dna van Steven op die sleutel zit en niet van Teresa
En dat er dna op de kogel zit die gevonden is in de schuur -maar er zit geen bloed op ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 14 februari 2016 @ 10:07:57 #133
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159903332
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef MrSalazar het volgende:
Ik vind zijn nieuwe advocaat een beetje lame met dat overdreven enthousiaste gedoe op twitter. Waarschijnlijk gaat ze uiteindelijk helemaal niks voor hem betekenen.
Je hebt je echt goed in haar verdiept, lees ik.
pi_159903587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:23 schreef MrSalazar het volgende:
Ze heeft al 17 onterecht veroordeelden uit de gevangenis gehaald. Ze heeft dus wel een trackrecord op dit gebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 14-02-2016 11:08:15 ]
pi_159903996
Uit dit filmpje blijkt dat Steven Avery er de eerste keer ook al ingeluisd werd
kijk en huiver

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159904434
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ze heeft al 17 onterecht veroordeelden uit de gevangenis gehaald. Ze heeft dus wel een trackrecord op dit gebied.
Ja dat weet ik.
  zondag 14 februari 2016 @ 11:48:03 #137
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159904534
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:41 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja dat weet ik.
En toch denk je dat ze waarschijnlijk niets voor SA zal betekenen, omdat ze twittert?
pi_159904583
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:48 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

En toch denk je dat ze waarschijnlijk niets voor SA zal betekenen, omdat ze twittert?
Nou, ik zag ondere andere haar heel hyper een of ander raar briefje van Avery waarin niks bijzonders (behalve het feit dat ie daarin blijkbaar liegt, of eerder heeft gelogen over betrokkenheid van familie) stond posten. Het gaat me niet om het twitteren, maar om de toon.
  zondag 14 februari 2016 @ 11:53:30 #139
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159904613
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:51 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nou, ik zag ondere andere haar heel hyper een of ander raar briefje van Avery waarin niks bijzonders (behalve het feit dat ie daarin blijkbaar liegt, of eerder heeft gelogen over betrokkenheid van familie) stond posten. Het gaat me niet om het twitteren, maar om de toon.
Mmm, okay, we zullen zien waar ze mee gaat komen. Voor zover ik het goed heb begrepen wil ze niet alleen SA vrij krijgen, maar ook nog bewijzen dat iemand anders verantwoordelijk is voor de moord en dat er bewijs is geplant door de politie.
pi_159904708
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:53 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Mmm, okay, we zullen zien waar ze mee gaat komen. Voor zover ik het goed heb begrepen wil ze niet alleen SA vrij krijgen, maar ook nog bewijzen dat iemand anders verantwoordelijk is voor de moord en dat er bewijs is geplant door de politie.
IK ben ook wel benieuwd, maar probeer het gewoon een beetje low-profile te houden. Dit komt op mij over als aandachtstrekkerij, die overenthousiaste twitterberichten. De hele wereld leest mee en de zaak is er helemaal niet bij gebaat.
pi_159905329
Niemand die gister investigtion discovery heeft gekeken? Zijn er uberhaupt mensen met die znder in hun pakket?
  zondag 14 februari 2016 @ 12:45:03 #142
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159905658
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:30 schreef aesop het volgende:
Niemand die gister investigtion discovery heeft gekeken? Zijn er uberhaupt mensen met die znder in hun pakket?
Helemaal niet aan gedacht. Zou het nog ergens te zien zijn? Even zoeken..
pi_159906306
Ik kan iig nergens een review vinden, maar misschien staat ie wel ergens online.
pi_159908874
quote:
Nee. Hebben ze al een hele tijd terug uit het basispakket gegooid.
pi_159909302
quote:
was niet erg interessant, vooral een herhaling van wat al in de docu te zien is geweest. Meer een beetje meeliften op het succes van die docureeks. Verder dingen die overal al te lezen waren, zoals Ken Kratz die zegt dat Steven Teresa heeft uitgezocht, en de advocaat die zegt dat dat niet het geval is, maar dat Teresa de enige fotografe van autotrader was daar in de buurt. En dat Kratz zegt dat Steven de gegevens van zijn zus achterliet, en dat de advocaat zegt dat dat was omdat het ging om de verkoop van de auto van die zus, niet om een auto van Steven.
En met dat buisje bloed, dat Kratz zegt dat het heel normaal is dat er een gaatje in zit, en dat een zuster zelfs heeft toegegeven dat gaatje gemaakt te hebben, en dat de advocaat zegt dat het niet zozeer het gaatje was wat van belang was, maar het feit dat er bloed zit tussen de sluiting en het buisje of zo, en dat dat alleen kan ontstaan als je hem geopend hebt.
Oh ja, en dat 1 jurylid achteraf zei dat hij ervan overtuigd was dat Steven schuldig was aan verkrachting en marteling, terwijl dat niet eens deel uitmaakte van de case, maar dat alleen ter sprake was gekomen in een persconferentie van Kratz, en dat daaruit wel blijkt dat juryleden daar ook door beinvloed waren.
pi_159909446
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:59 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

IK ben ook wel benieuwd, maar probeer het gewoon een beetje low-profile te houden. Dit komt op mij over als aandachtstrekkerij, die overenthousiaste twitterberichten. De hele wereld leest mee en de zaak is er helemaal niet bij gebaat.
Aan de ene kant heb je gelijk dat het wel erg overdreven is, aan de andere kant: juist door alle aandacht heeft Steven wel deze advocate gekregen en is er zoveel interesse in de case. Door de zaak in het nieuws te houden komen er misschien wel tips binnen of iets dergelijks. De advocaten van Avery zeiden in die ID special ook dat ze na de docu tig mails hadden gekregen van over de hele wereld met allerlei tips voor eventuele vrij nieuwe onderzoeken die misschien zouden kunnen helpen.
Dus ik zou niet willen zeggen dat de zaak er niet bij gebaat is. Sowieso denk ik dat, mocht de zaak heropend worden, dat men toch wel gedwongen wordt scherper te zijn, juist vanwege de enorme aandacht die de zaak krijgt.
pi_159912595
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:44 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk dat het wel erg overdreven is, aan de andere kant: juist door alle aandacht heeft Steven wel deze advocate gekregen en is er zoveel interesse in de case. Door de zaak in het nieuws te houden komen er misschien wel tips binnen of iets dergelijks. De advocaten van Avery zeiden in die ID special ook dat ze na de docu tig mails hadden gekregen van over de hele wereld met allerlei tips voor eventuele vrij nieuwe onderzoeken die misschien zouden kunnen helpen.
Dus ik zou niet willen zeggen dat de zaak er niet bij gebaat is. Sowieso denk ik dat, mocht de zaak heropend worden, dat men toch wel gedwongen wordt scherper te zijn, juist vanwege de enorme aandacht die de zaak krijgt.
Ik denk dat er qua tips/bewijzen/getuigen niet meer binnen zal komen. Iedereen die iets heeft willen zeggen heeft dat inmiddels wel gedaan en degenen die dat niet willen, zullen dat nu niet ineens wel gaan doen.

Dat laatste kun je gelijk in hebben, maar die aandacht was en zal er ook zijn zonder die advocate..
pi_159912699
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik denk dat er qua tips/bewijzen/getuigen niet meer binnen zal komen. Iedereen die iets heeft willen zeggen heeft dat inmiddels wel gedaan en degenen die dat niet willen, zullen dat nu niet ineens wel gaan doen.

Dat laatste kun je gelijk in hebben, maar die aandacht was en zal er ook zijn zonder die advocate..
Wat bewijzen betreft kunnen er wel nieuwe dingen binnen komen.
Testen kunnen opnieuw kunnen worden uitgevoerd en technieken zijn weer een stuk verder.
pi_159912736
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat bewijzen betreft kunnen er wel nieuwe dingen binnen komen.
Testen kunnen opnieuw kunnen worden uitgevoerd en technieken zijn weer een stuk verder.
Ja, maar daar zullen die tweets niet aan bijdragen.
pi_159913109
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nu vooral denken "hoe meer aandacht, hoe beter". Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zou gaan als de zaak heropend zou worden en of er dan bijvoorbeeld ook weer zo'n jury bij betrokken wordt, maar mensen raken wel beinvloed door alles wat ze lezen/horen, dus wie weet zou het een positief effect kunnen hebben.
En ik denk ook niet dan die tweets an sich wat bijdragen, maar het laat duidelijk zien dat ze er mee bezig is en ik zou me dus voor kunnen stellen dat men dan sneller contact met haar zou zoeken over bijvoorbeeld nieuwe methodes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')