SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary worden toegevoegd![]()
Is toch personenvervoer?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:15 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, werkt die vriend van je voor Besselink?
Sommige dingen veranderen nooit.quote:
Nee, zij doen ook koerieren. Ooit een oude Betamax band bij een Belgische productiemaatschappij op laten halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Simterklaas het volgende:
Geslaagde dag vandaag. Na de uitreiking nog een paar biertjes genuttigd met een klasgenoot/vriend en zijn aanhang.
Uiteraard was ik met de trein, dus deze oude vandaal kon het weer niet laten...Volgende keer geven we jou een graffitispuit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al jaren niet meer actief en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Volgende keer geven we jou een graffitispuit mee.
Nopesquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:15 schreef hoink581 het volgende:
Braddie, werkt die vriend van je voor Besselink?
Maandag. Maar ik ga er nog niets over los laten verder, behalve dat ik af en toe een lekkere rit mag rijden, Vrijdag word een proefdag, en Maandag krijg ik een contract.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar ben jij nu zelf in dienst daar?
Een contract van het bedrijf zelf?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef Braddie het volgende:
Maandag. Maar ik ga er nog niets over los laten verder, behalve dat ik af en toe een lekkere rit mag rijden, Vrijdag word een proefdag, en Maandag krijg ik een contract.
Nu kan het nogquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef Geerd het volgende:
Renwan is een trein aan het slopen dnek ik
Werk ze !!!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gesloopte treinen afrangeren vannacht. De deur maar eens uit.
Gegroet vrinden. Opdat het een magische nacht voor u allen zal worden.
Altijd een magische nacht als ik een eenhoorn verkracht.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gesloopte treinen afrangeren vannacht. De deur maar eens uit.
Gegroet vrinden. Opdat het een magische nacht voor u allen zal worden.
Een nacht die je normaal alleen in films ziet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Altijd een magische nacht als ik een eenhoorn verkracht.
Goeie films.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Ligt eraan of Jason Statham erin meespeelt.quote:
Achter de schermen is hij er altijd bij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ligt eraan of Jason Statham erin meespeelt.
Vroeger was ik een fan boyquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Scuidward het volgende:
IN THE EEEEND, IT DOESN'T EVEN MATTER.
Deftones klinkt ook wel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger was ik een fan boyLater overgestapt naar Deftones wat nog steeds een van mijn favoriete bands ooit is.
Hebben we het nu over Feyenoord of watquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Indirect hebben we het over alles.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Feyenoord of wat
Deftones heeft een speciaal plekje in mijn hart. Die oude bazen verleren het nog steeds niet. Ongeveer een jaar nadat ik fan werd, was de bassist betrokken bij een auto-ongeluk die hem uiteindelijk jaren daarna fataal is geworden. Tragisch verhaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deftones klinkt ook wel goed.
Zo gaat dat tot je 33e schijnt. Daarna kak je in.
Iets met Scuidward en eekhoorns.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Feyenoord of wat
Ja, altijd zuur als er iemand dood gaat. Ooit duik ik helemaal in Motley Crue, momenteel doe ik Osdorp Posse.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Simterklaas het volgende:
Deftones heeft een speciaal plekje in mijn hart. Die oude bazen verleren het nog steeds niet. Ongeveer een jaar nadat ik fan werd, was de bassist betrokken bij een auto-ongeluk die hem uiteindelijk jaren daarna fataal is geworden. Tragisch verhaal.
Eenhoorns, eenhoorns!quote:
Na meer dan vier jaar in een semi-comateuze toestand te hebben gelegen is hij uiteindelijk overleden aan een hartstilstand.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, altijd zuur als er iemand dood gaat. Ooit duik ik helemaal in Motley Crue, momenteel doe ik Osdorp Posse.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deftones heeft een speciaal plekje in mijn hart. Die oude bazen verleren het nog steeds niet. Ongeveer een jaar nadat ik fan werd, was de bassist betrokken bij een auto-ongeluk die hem uiteindelijk jaren daarna fataal is geworden. Tragisch verhaal.
[..]
Iets met Scuidward en eekhoorns.
Daar heeft het wel alle schijn van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook iets met drank.
Ik kreeg net in mijn oortje door dat het toch eenhoorns waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft het wel alle schijn van.
Schijnt wel mee te vallen heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft het wel alle schijn van.
In het café zitten en niet aan de zuip zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Schijnt wel mee te vallen heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Ow ik drink wel. Maar hiervoor energydrink dus denk ik dat ik eerder drukker ben dan tipsy.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het café zitten en niet aan de zuip zittenWat voor ziek spelletje is hier gaande
Gewoon wat vodka door je energydrink heen gooien, haalt de scherpe randjes eraf!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik drink wel. Maar hiervoor energydrink dus denk ik dat ik eerder drukker ben dan tipsy.
Ja is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon wat vodka door je energydrink heen gooien, haalt de scherpe randjes eraf!
Altijd lekker op festivalsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja is wel lekker ja.
Op Lowlands, wodka red bull en dan zelf nog je beker whiskey in het glas gooien.
Bohhhh
Gewoon zodra je op staat over je kater heen zuipenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook leuk om dan om 10 uur al te drinken.
Beste ontbijt!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zodra je op staat over je kater heen zuipen
Omelet met een biertje erbij! Ontbijt van de echte!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Krijsend varken denk ik dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
Schreeuw het er maar lekker uit, jongen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omelet met een biertje erbij! Ontbijt van de echte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is het?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:41 schreef Simterklaas het volgende:
Gisteren Echte Penoze weer eens teruggekeken. Wat een baas is die vent in de eerste aflevering toch.
Mevrouw Duff is wel een beetje erg jong in de OP, maar ze doet het nog steeds goedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wie is het?
Ow en wat vinden we van mevrouw Duff in de OP?
Hugo Broers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wie is het?
Ow en wat vinden we van mevrouw Duff in de OP?
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw Duff is wel een beetje erg jong in de OP, maar ze doet het nog steeds goed
Ah die heb ik ook gezien. Straatschoffie met zijn beveiligingsbedrijf.quote:
Hier hetzelfde. Rond die leeftijd begon ik een crush op haar te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.
Lizzie McGuirequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.
Happie kip. Klaar. Minimaal. Punt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook gezien. Straatschoffie met zijn beveiligingsbedrijf.
Ja soms was ie erg kortaf. Apart figuur wel. Wandelend skelet haast.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Happie kip. Klaar. Minimaal. Punt.
Ik kijk nu naar aflevering 3 met Eef Hoos. Bommen-Hoos.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja soms was ie erg kortaf. Apart figuur wel. Wandelend skelet haast.
Zullen wel lang genoeg op YT staan voor mij om ook te zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar aflevering 3 met Eef Hoos. Bommen-Hoos.
CENTEN WIL IK ZIEN! BEN JIJ GEK!
Ja, ik kijk ze nu ook op YouTube.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zullen wel lang genoeg op YT staan voor mij om ook te zien.
Kinky wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe UI van Mevrouw Hilary ?
The perfect man, heb die nog gekeken met mijn ex omdat zij hem wilde kijken en ik heb toen voor de vorm nog enigszins bezwaar gemaakt maar stiekem wilde ik hem ook wel kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kinky wel.
Bedenk mij nu ik ken 2 films van haar.
- Rome.
- En dat ze met haar moeder in een huis woont en opeens haar droomman vind oid of haar moeder. Ownee ze gaat op zoek voor haar moeder.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The perfect man, heb die nog gekeken met mijn ex omdat zij hem wilde kijken en ik heb toen voor de vorm nog enigszins bezwaar gemaakt maar stiekem wilde ik hem ook wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Sex and the city heb ik nooit een bal aan gevonden. De films heb ik al helemaal niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Rome film was toch nog in haar McGuire tijdperk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja. Dat haar look-a-like een Italiaanse tv-ster is die alleen met auto-que zingt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sex and the city heb ik nooit een bal aan gevonden. De films heb ik al helemaal niet gezien![]()
Die Rome film was toch nog in haar McGuire tijdperk?
Ja, dan had ik het toch goed. Was een van de eerste films die ik gedownload hebquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Dat haar look-a-like een Italiaanse tv-ster is die alleen met auto-que zingt.
Mijn zusje was hele erge fan. Haar 1e hitje vond ik wel acceptabel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dan had ik het toch goed. Was een van de eerste films die ik gedownload hebHeb hem ook een paar keer gekeken in mijn jongere jaren
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe UI van Mevrouw Hilary ?
quote:
Dat is, even snel gerekend, 4 + 8 bier de neus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet volgende week als ik terug ben in Eindje nieuw bier gaan halen. Van de 2,5 krat die ik nog had staan maar 4 biertjes over. Krijg je ervan als je met 12 man voetbal gaat kijken
Ik heb wel veel vocht verloren door Lady Duff en het was niet in tranenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn zusje was hele erge fan. Haar 1e hitje vond ik wel acceptabel.
Maar zij ging echt huilen als haar nieuwste geurtje in Nederland niet op de markt kwam (koopt ze hem op een vliegveld).
Hmmm, op wie deed ik het ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vocht verloren door Lady Duff en het was niet in tranen
Net effe uitgerekend. 56 bier gedeeld door 11 man (eentje drinkt niet want was met waggie) is 5 bier de man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is, even snel gerekend, 4 + 8 bier de neus.
Ahja, nou dat is wel ok. Je bent iig een goede gastheer geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net effe uitgerekend. 56 bier gedeeld door 11 man (eentje drinkt niet want was met waggie) is 5 bier de man.
Deze referentie snap ik effe niet, ben al lichtelijk aangeschoten en heb geen zin meer om mijn hersenen te gebruikenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmmm, op wie deed ik het ...
Vast die ene Passie.
Passie meegepakt op een beurs toen ik 16 was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze referentie snap ik effe niet, ben al lichtelijk aangeschoten en heb geen zin meer om mijn hersenen te gebruiken
Thanks, was wel een leuke avond en iedereen heeft genoten (vooral van Feyenoord, maar renwan is al genoeg gepijnigd) en ik heb mijn nummertje 6 net open getrokken vandaar dat ene vermiste biertje in de berekening.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, nou dat is wel ok. Je bent iig een goede gastheer geweest.
Ah op die manier, ik zocht een link met hilaryquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Passie meegepakt op een beurs toen ik 16 was.
Mobiel aan het fokken zeker?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent zeker duf.
vrijdag 29 januari 2016 01:05 schreef DerRabbit het volgende:[/b]
[..]
Je moet biermagnaat worden, je kan goed rekenen, en goed drinken.
Amen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
Directeur generaal van Gulpener Bier Brouwerij, mijn eerste wijziging zal zijn dat Gladiator weer exclusief in Gulpen gebrouwen gaat worden en ook in 50 liter fusten wordt uitgegeven!
Een van de redenen om vuurvos te gebruiken, Chrome heeft zo zijn rare gebrekenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Amen.
En nee multiquoten in chrome is pure aids.
Maar chrome is goed slick en alles wat ik intik gooit ie automatisch door zijn zoekmasjien *woesj*quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de redenen om vuurvos te gebruiken, Chrome heeft zo zijn rare gebreken
Kun je bij firefox ook instellen en is zelfs beter af te stemmen op wat je wil en hoe slick je het hebben wil door middel van plugins, maar is wel wat uitzoek werk om precies te vinden wat je wil hebben en hoe je het wil hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar chrome is goed slick en alles wat ik intik gooit ie automatisch door zijn zoekmasjien *woesj*
Was chrome niet lichter? (voor zover ik dat merk op dit 3 jaar oude bakbeest).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je bij firefox ook instellen en is zelfs beter af te stemmen op wat je wil en hoe slick je het hebben wil door middel van plugins, maar is wel wat uitzoek werk om precies te vinden wat je wil hebben en hoe je het wil hebben.
Geerds Goddelijke Gladiatoren,quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Scuidward het volgende:
Geerds Goddelijke Gladiator, Gebrouwd Genot. Geniet.
Groots Genieten ja. Met een zachte G uit een bepaald tovermondje (jeweetwelwie).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerds Goddelijke Gladiatoren,
Gebrouwen voor Genot. Groots Genieten met Geerds Gulpeners
Chrome is wel een stukje lichter dan firefox, op een ouder systeem zou ik dan wel weer chrome aanraden. Ligt er ook aan wat voor dingetje het precies is, maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Scuidward het volgende:
Was chrome niet lichter? (voor zover ik dat merk op dit 3 jaar oude bakbeest).
Het Goddelijke Genotsmondje van Zuid Limburgquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Groots Genieten ja. Met een zachte G uit een bepaald tovermondje (jeweetwelwie).
En ik vermoed dat een iemand een teleurstellings fap aan het machen isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:16 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat voor serieuze shizzle. Waar is de rest? Owja, slapen.
Zou luisterenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het Goddelijke Genotsmondje van Zuid Limburg
Altijd een man aan de bal hebben, trek je nooit aan het kortste eind.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik vermoed dat een iemand een teleurstellings fap aan het machen is
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Altijd een man aan de bal hebben, trek je nooit aan het kortste eind.
Ze hebben daar net internet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mij
quote:
Als je de bal an ziet komme, dan moeje duike, anders ken je d'r nooit zijn geweest!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mij
Ik ga nog effe een aflevering Prison Break afkijken en dan in bed nog de nieuwe aflevering van Heer en Meester kijken van seizoen 2quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:25 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga even een nieuwe serie bingewatchen nu het nog kan op Videoland.
Wie weet ziet men mij over een uurtje dronken binnenstrompelen.
Gouden woorden!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je de bal an ziet komme, dan moeje duike, anders ken je d'r nooit zijn geweest!
Waar heb je die nu alweer vandaan getrokkenquote:
Deep Dream Geerdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb je die nu alweer vandaan getrokken
Ja dat is mooi, mooi, mooi man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
post 8300 is een feit en ook nog in Geerds SC, hoe mooi wil je het hebben
Weet nu al niet meer dat ik dit gepost hebquote:
DIKKE HOMOquote:
Valt aardig mee!quote:
Was het nog heel laat geworden dan gister?quote:
Half 5 thuisquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het nog heel laat geworden dan gister?
Valt inderdaad nog wel mee dan.quote:
Ja klopt maar beter ook. Moest vanaf Rotterdam via Gouda naar huisquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja klopt maar beter ook. Moest vanaf Rotterdam via Gouda naar huis
Kates zijn voor homo'squote:
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
Als mijn 10.000ste post in deze reeks komt en deze reeks is dan nog steeds actief wordt mijn signature een Hilary + Geerd Addoratie
Al zal de wereld vergaan, zolang het café maar blijft bestaan!quote:
5 tot half 10, toen even wakker en weer van half 11 tot half vierquote:
Ohw genoeg uurtjes weer dusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
5 tot half 10, toen even wakker en weer van half 11 tot half vier
Ja ben er net maar uitgekropen, nu ben ik aardig wakkerquote:
Hihi ja somsquote:
Hard gekomen op je avatar, kijk dat geile koppiequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Hard gekomen op je avatar, kijk dat geile koppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]beetje geilen op mijn UI
FapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]beetje geilen op mijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:43 schreef renwan het volgende:
OH MAN GEKOMEN, PENER NIET HOEVEN AANRAKENPay close attention or else you'll miss what's happening
Is allemaal geregeldquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een contract van het bedrijf zelf?
Wat een lul die bezorgerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:54 schreef renwan het volgende:
Dus ik heb een pizza besteld (ja lui) dus die gozer belt aan en ik loop in mn feyenoordshirt naar de lift. Krijg ik eerst een opmerking hoe ik dat shirt nog aan durf te trekken
![]()
![]()
BLIJKT MN BESTELLING OOK NOG NIET TE KLOPPEN![]()
Wilden ze 'm nabezorgen zit ik met 2 pizza's, nu volgende keer gratis
Ik had een paar weken terug op zaterdagochtend een adres, doet er zo'n milf open die nog even haar ochtendjas goed deed. Bijna haar hele linker tiet volop in beeldquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:54 schreef renwan het volgende:
Dus ik heb een pizza besteld (ja lui) dus die gozer belt aan en ik loop in mn feyenoordshirt naar de lift. Krijg ik eerst een opmerking hoe ik dat shirt nog aan durf te trekken
![]()
![]()
BLIJKT MN BESTELLING OOK NOG NIET TE KLOPPEN![]()
Wilden ze 'm nabezorgen zit ik met 2 pizza's, nu volgende keer gratis
Gekomenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug op zaterdagochtend een adres, doet er zo'n milf open die nog even haar ochtendjas goed deed. Bijna haar hele linker tiet volop in beeld
Jij snapte de hint niet denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had een paar weken terug op zaterdagochtend een adres, doet er zo'n milf open die nog even haar ochtendjas goed deed. Bijna haar hele linker tiet volop in beeld
geilquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:03 schreef Simterklaas het volgende:
aterdagochtend een adres, doet er zo'n milf open die nog even haar ochtendjas goed deed. Bijna haar hele linker tiet volop in beeld
Het was een adres vlakbij mijn eigen huis. Ik zou natuurlijk eens een bezoekje kunnen wagenquote:
Gewoon aanbellenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het was een adres vlakbij mijn eigen huis. Ik zou natuurlijk eens een bezoekje kunnen wagen
"Mag ik even van uw toilet gebruik maken?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Mag ik even van uw toilet gebruik maken?"
"Tuurlijk, jongen!"Laat je de deur op een kiertje, en dan zegt zo dat is een grote lummelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laat je de deur op een kiertje, en dan zegt zo dat is een grote lummel
quote:
Ze heeft wel een geefbaar gezicht!quote:
Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft wel een geefbaar gezicht!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou haar alle hoeken van de kamer laten zien!Wat een alfaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een baas![]()
Ik zou haar alle hoeken van het huis meerdere malen laten zien!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zeg je nou dat je haar niet zou doen?!quote:
Binnenbroekzezaadlozing - bzlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je haar niet zou doen?!
Dit niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit niet weten![]()
Zonder aan te raken neem ik aan
Bij Hilary altijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit niet weten![]()
Zonder aan te raken neem ik aan
Ziek grote natte plek in m'n boxerquote:
Opa verteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:35 schreef renwan het volgende:
Net weer 2 uur geslapen, man ik word te oud voor dat stappen
Vijf minuten Outlast aan en al je zintuigen staan weer op scherp.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:35 schreef renwan het volgende:
Net weer 2 uur geslapen, man ik word te oud voor dat stappen
Dan staat alles weer op scherp!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vijf minuten Outlast aan en al je zintuigen staan weer op scherp.
Zeg dat welquote:
Doe ik ook altijd met Rocket Leaguequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:20 schreef renwan het volgende:
Weer gekomen
http://www.dumpert.nl/med(...)omhaal_achahbar.html
Zei gisteren al tegen een maat van me dat die hele wedstrijd leek op m'n gemiddelde potje RL. Die bal raken en hopen dat 'ie er een keer ingaatquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd met Rocket League
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Zei gisteren al tegen een maat van me dat die hele wedstrijd leek op m'n gemiddelde potje RL. Die bal raken en hopen dat 'ie er een keer ingaat
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
Het spijt me om dit te zeggen, maar de vorm van Feyenoord geeft wel vooruitzichten voor de beker
TR gemacht want onwaarheden verkondigen!quote:
Kom vechten danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht want onwaarheden verkondigen!
Kom 3 februari naar Kerkraden danquote:
Goed man klappen krijg jequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom 3 februari naar Kerkraden dan
Wel Gulpener hèquote:
Wat anders dan een Gladiatorquote:
Normale Gulpener mag ook hoor, heb ik echt lang niet meer opquote:
Dan beginnen we wel met een paar normale Gulpener pilsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Normale Gulpener mag ook hoor, heb ik echt lang niet meer op
Ik keek serieus of er kaarten waren op Viagogoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan beginnen we wel met een paar normale Gulpener pils
Feyenoord thuis is altijd uitverkochtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik keek serieus of er kaarten waren op Viagogo
Meestal kan ik zelfs in de kuip nog kaarten krijgen als het uitverkocht isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Feyenoord thuis is altijd uitverkocht
Wat is er dan met het kaart verkoop systeem van die rotterdammers dan gaandequote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Meestal kan ik zelfs in de kuip nog kaarten krijgen als het uitverkocht is
Haal ze van Viagogo dan. Van al die seizoenkaarthouders zullen er altijd wel een stuk of 200 zijn die een keer niet kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan met het kaart verkoop systeem van die rotterdammers dan gaande
Dood, overal dood.quote:
Dat is dan wel weer het voordeel van zo een groot stadion.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Haal ze van Viagogo dan. Van al die seizoenkaarthouders zullen er altijd wel een stuk of 200 zijn die een keer niet kunnen
Fappenquote:
Alle drie gedaan en met de laatste ben ik bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fappen![]()
Zuipen![]()
Gamen![]()
Moet ik nog meer noemen
Dan is het niet saai!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle drie gedaan en met de laatste ben ik bezig
Gewoon flesje vodka zuipen, helpt tegen de spanning!quote:
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon flesje vodka zuipen, helpt tegen de spanning!
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.
Graaf Tel eat your heart out.
Als kleine jongen vond ik Graaf Tel altijd engquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.
Graaf Tel eat your heart out.
Hij is wel freaky. Maar als kleine jongen weet je ook donders goed dat een man die zo kan tellen swag heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als kleine jongen vond ik Graaf Tel altijd eng
Kijk hem swekken danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hij is wel freaky. Maar als kleine jongen weet je ook donders goed dat een man die zo kan tellen swag heeft.
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaanquote:
-opa?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaan
Eur overslaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaan
Deze fout merkte ik ook al op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pssst.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Pssst.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joah, tegen van die hoeren ergens in Oekraïnequote:
Hehe, daarbij kun je bijna alleen verliezen toch? Beter ga je een pot pokeren, daar komen nog wat skills bij kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Joah, tegen van die hoeren ergens in Oekraïne
Heb er nog een paar keer leuke winst uit gehaald
Meestal win ik of speel ik quittequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe, daarbij kun je bijna alleen verliezen toch? Beter ga je een pot pokeren, daar komen nog wat skills bij kijken
Kan ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Best netjes, of tel je stiekem de kaarten?
Da's wel nicequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan ik niet
Hou meestal wel deze ernaast, helpt aanzienlijk. Ken 'm onderhand bijna uit m'n hoofd maar toch
[ afbeelding ]
Dit is wel echt heeeeeel slechtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
Die rooie is de vriendin van een van mijn beste vrienden, ik voel me altijd ongemakkelijk als ik haar zo zie
Die ene met een dolfijnen staart? Is die der nog niet achter dat het een man is?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
Die rooie is de vriendin van een van mijn beste vrienden, ik voel me altijd ongemakkelijk als ik haar zo zie
Garpenmakerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die ene met een dolfijnen staart? Is die der nog niet achter dat het een man is?
En jij durft het niet meer te zeggen omdat het al zolang aan is zeker?
Klopt, vind het ook niks. Tenzij knetterlamquote:
Ik ook op die rooie na, van een maat van me dus AFBLIJVENquote:
Ja oke maar je snapt het welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook op die rooie na, van een maat van me dus AFBLIJVEN
Ik heb mezelf zo geprogrammeerd dat ik vriendinnen van bekenden niet meer aantrekkelijk vindquote:
Zie je ook cam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
Haha ben nog niet aan het spelen want tafel is vol, maar zit wel een 19 jarige sletje te dealen!
quote:
Ik ben niet verbaasd, maar tering wat lult dat wijf dom zegquote:
Liever dezequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Vind deze toepasselijker voor jullie
Niet nog een keer de kinderen voor kinderen flashbackquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Vind deze toepasselijker voor jullie
Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDKquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDK
Die ouwe man op het eind moet dan ook Herman Van Veen voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDK
Zo ver ben ik nooit gekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ouwe man op het eind moet dan ook Herman Van Veen voorstellen
Haten op Lamme Fransquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
Zet net een of andere mafketel 1100 euro in, manmanman
Af en toe een gokje is leuk maar zet nooit meer in dan 10 euro en mijn budget is max 60 euroquote:
Ja precies 1100 gaat nergens over bijna 2 weken werken, naja chillen koffie zuipen en chikies kijken danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Af en toe een gokje is leuk maar zet nooit meer in dan 10 euro en mijn budget is max 60 euro
Die zware HC leeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies 1100 gaat nergens over bijna 2 weken werken, naja chillen koffie zuipen en chikies kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |