Altijd een man aan de bal hebben, trek je nooit aan het kortste eind.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik vermoed dat een iemand een teleurstellings fap aan het machen is
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Altijd een man aan de bal hebben, trek je nooit aan het kortste eind.
Ze hebben daar net internet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mij
quote:
Als je de bal an ziet komme, dan moeje duike, anders ken je d'r nooit zijn geweest!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat strategisch inzicht is nog niet doorgedrongen tot de kuip volgens mij
Ik ga nog effe een aflevering Prison Break afkijken en dan in bed nog de nieuwe aflevering van Heer en Meester kijken van seizoen 2quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:25 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga even een nieuwe serie bingewatchen nu het nog kan op Videoland.
Wie weet ziet men mij over een uurtje dronken binnenstrompelen.
Gouden woorden!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als je de bal an ziet komme, dan moeje duike, anders ken je d'r nooit zijn geweest!
Waar heb je die nu alweer vandaan getrokkenquote:
Deep Dream Geerdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar heb je die nu alweer vandaan getrokken
Ja dat is mooi, mooi, mooi man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
post 8300 is een feit en ook nog in Geerds SC, hoe mooi wil je het hebben
Weet nu al niet meer dat ik dit gepost hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |