Dat is, even snel gerekend, 4 + 8 bier de neus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet volgende week als ik terug ben in Eindje nieuw bier gaan halen. Van de 2,5 krat die ik nog had staan maar 4 biertjes over. Krijg je ervan als je met 12 man voetbal gaat kijken
Ik heb wel veel vocht verloren door Lady Duff en het was niet in tranenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn zusje was hele erge fan. Haar 1e hitje vond ik wel acceptabel.
Maar zij ging echt huilen als haar nieuwste geurtje in Nederland niet op de markt kwam (koopt ze hem op een vliegveld).
Hmmm, op wie deed ik het ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vocht verloren door Lady Duff en het was niet in tranen
Net effe uitgerekend. 56 bier gedeeld door 11 man (eentje drinkt niet want was met waggie) is 5 bier de man.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is, even snel gerekend, 4 + 8 bier de neus.
Ahja, nou dat is wel ok. Je bent iig een goede gastheer geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net effe uitgerekend. 56 bier gedeeld door 11 man (eentje drinkt niet want was met waggie) is 5 bier de man.
Deze referentie snap ik effe niet, ben al lichtelijk aangeschoten en heb geen zin meer om mijn hersenen te gebruikenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmmm, op wie deed ik het ...
Vast die ene Passie.
Passie meegepakt op een beurs toen ik 16 was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze referentie snap ik effe niet, ben al lichtelijk aangeschoten en heb geen zin meer om mijn hersenen te gebruiken
Thanks, was wel een leuke avond en iedereen heeft genoten (vooral van Feyenoord, maar renwan is al genoeg gepijnigd) en ik heb mijn nummertje 6 net open getrokken vandaar dat ene vermiste biertje in de berekening.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ahja, nou dat is wel ok. Je bent iig een goede gastheer geweest.
Ah op die manier, ik zocht een link met hilaryquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Passie meegepakt op een beurs toen ik 16 was.
Mobiel aan het fokken zeker?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je bent zeker duf.
vrijdag 29 januari 2016 01:05 schreef DerRabbit het volgende:[/b]
[..]
Je moet biermagnaat worden, je kan goed rekenen, en goed drinken.
Amen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
Directeur generaal van Gulpener Bier Brouwerij, mijn eerste wijziging zal zijn dat Gladiator weer exclusief in Gulpen gebrouwen gaat worden en ook in 50 liter fusten wordt uitgegeven!
Een van de redenen om vuurvos te gebruiken, Chrome heeft zo zijn rare gebrekenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Amen.
En nee multiquoten in chrome is pure aids.
Maar chrome is goed slick en alles wat ik intik gooit ie automatisch door zijn zoekmasjien *woesj*quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van de redenen om vuurvos te gebruiken, Chrome heeft zo zijn rare gebreken
Kun je bij firefox ook instellen en is zelfs beter af te stemmen op wat je wil en hoe slick je het hebben wil door middel van plugins, maar is wel wat uitzoek werk om precies te vinden wat je wil hebben en hoe je het wil hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar chrome is goed slick en alles wat ik intik gooit ie automatisch door zijn zoekmasjien *woesj*
Was chrome niet lichter? (voor zover ik dat merk op dit 3 jaar oude bakbeest).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je bij firefox ook instellen en is zelfs beter af te stemmen op wat je wil en hoe slick je het hebben wil door middel van plugins, maar is wel wat uitzoek werk om precies te vinden wat je wil hebben en hoe je het wil hebben.
Geerds Goddelijke Gladiatoren,quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Scuidward het volgende:
Geerds Goddelijke Gladiator, Gebrouwd Genot. Geniet.
Groots Genieten ja. Met een zachte G uit een bepaald tovermondje (jeweetwelwie).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerds Goddelijke Gladiatoren,
Gebrouwen voor Genot. Groots Genieten met Geerds Gulpeners
Chrome is wel een stukje lichter dan firefox, op een ouder systeem zou ik dan wel weer chrome aanraden. Ligt er ook aan wat voor dingetje het precies is, maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Scuidward het volgende:
Was chrome niet lichter? (voor zover ik dat merk op dit 3 jaar oude bakbeest).
Het Goddelijke Genotsmondje van Zuid Limburgquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Groots Genieten ja. Met een zachte G uit een bepaald tovermondje (jeweetwelwie).
En ik vermoed dat een iemand een teleurstellings fap aan het machen isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:16 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat voor serieuze shizzle. Waar is de rest? Owja, slapen.
Zou luisterenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het Goddelijke Genotsmondje van Zuid Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |