quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Pssst.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Joah, tegen van die hoeren ergens in Oekraïnequote:

Hehe, daarbij kun je bijna alleen verliezen toch? Beter ga je een pot pokeren, daar komen nog wat skills bij kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Joah, tegen van die hoeren ergens in Oekraïne
Heb er nog een paar keer leuke winst uit gehaald

Meestal win ik of speel ik quittequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe, daarbij kun je bijna alleen verliezen toch? Beter ga je een pot pokeren, daar komen nog wat skills bij kijken

Kan ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Best netjes, of tel je stiekem de kaarten?

Da's wel nicequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan ik niet
Hou meestal wel deze ernaast, helpt aanzienlijk. Ken 'm onderhand bijna uit m'n hoofd maar toch
[ afbeelding ]
 Maarja blackjack is qua kansberekening eigenlijk altijd voor de dealer
 Maarja blackjack is qua kansberekening eigenlijk altijd voor de dealer

Dit is wel echt heeeeeel slechtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
Die rooie is de vriendin van een van mijn beste vrienden, ik voel me altijd ongemakkelijk als ik haar zo zie

Die ene met een dolfijnen staart? Is die der nog niet achter dat het een man is?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:34 schreef renwan het volgende:
Die rooie is de vriendin van een van mijn beste vrienden, ik voel me altijd ongemakkelijk als ik haar zo zie

Garpenmakerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die ene met een dolfijnen staart? Is die der nog niet achter dat het een man is?
En jij durft het niet meer te zeggen omdat het al zolang aan is zeker?

Klopt, vind het ook niks. Tenzij knetterlamquote:

Ik ook op die rooie na, van een maat van me dus AFBLIJVENquote:

Ja oke maar je snapt het welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ook op die rooie na, van een maat van me dus AFBLIJVEN

!
!

Ik heb mezelf zo geprogrammeerd dat ik vriendinnen van bekenden niet meer aantrekkelijk vindquote:

Zie je ook cam?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
Haha ben nog niet aan het spelen want tafel is vol, maar zit wel een 19 jarige sletje te dealen!

quote:

Ik ben niet verbaasd, maar tering wat lult dat wijf dom zegquote:

Liever dezequote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Vind deze toepasselijker voor jullie

Niet nog een keer de kinderen voor kinderen flashbackquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:47 schreef houdjemond het volgende:
Vind deze toepasselijker voor jullie

Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDKquote:

quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDK

Die ouwe man op het eind moet dan ook Herman Van Veen voorstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat ZO dronken op de tune is van alfred JDK

Zo ver ben ik nooit gekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Die ouwe man op het eind moet dan ook Herman Van Veen voorstellen

Haten op Lamme Fransquote:

quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
Zet net een of andere mafketel 1100 euro in, manmanman

Af en toe een gokje is leuk maar zet nooit meer in dan 10 euro en mijn budget is max 60 euroquote:

Ja precies 1100 gaat nergens over bijna 2 weken werken, naja chillen koffie zuipen en chikies kijken danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Af en toe een gokje is leuk maar zet nooit meer in dan 10 euro en mijn budget is max 60 euro

Die zware HC leeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja precies 1100 gaat nergens over bijna 2 weken werken, naja chillen koffie zuipen en chikies kijken dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |