Gewoon dealtje maken met een zielenknijper, beiden twee keer de helft eisen!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daar moet toch wel minstens ¤450 uit te persen zijn?
KOM VECHTENquote:
RUSTAGH!!!quote:
OH MAN GEKOMEN, PENER NIET HOEVEN AANRAKENquote:Op maandag 25 januari 2016 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RUSTAGH!!!
Ga lekker fapje machen op de OP, wordt je weer RUSTAGH van!
Ben je weer RUSTAGHquote:Op maandag 25 januari 2016 23:43 schreef renwan het volgende:
[..]
OH MAN GEKOMEN, PENER NIET HOEVEN AANRAKEN
Niet leven 9000 zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
KOM DAN! IK BEN LEVEL 36, JONGE!
Doe mij maar een leveltje 69 met extra sambal!quote:
Ruuuustaaaaagh!quote:
Toppertje!quote:
Vlees eten is het belangrijkste in het leven van een man.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:44 schreef Geerd het volgende:
Godver pens weer tering vol
Nog niet helemaal opgekregen maarja vlees is op dat is het belangrijkste
Doodsaai, zal de rest van de week wel zo blijvenquote:
Achja, wel lekker rustagh geld verdienen toch!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Doodsaai, zal de rest van de week wel zo blijven
Dat is zeker waar, gelukkig heb ik nog wat werk in de keuken mag die bar het lekker uitzoeken.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, wel lekker rustagh geld verdienen toch!
Nou ik zou rosbief aflebberen nog wel een paar keer willlen proberen andersquote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vlees eten is het belangrijkste in het leven van een man.
Vlees aflebberen in het leven van een vrouw
Tering man had ik maar zulke diensten in het weekend. We hebben meestal op een gemiddelde zondag 50/60 mensen binnen voor avond etenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, gelukkig heb ik nog wat werk in de keuken mag die bar het lekker uitzoeken.
Begon om 5 en ben om 8 pas echt in de bar gaan staan
Rosbiefje aflebberen van tijd tot tijd kan ook lekker zijn. Zolang ze daarna maar goed gevuld worden!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou ik zou rosbief aflebberen nog wel een paar keer willlen proberen anders
Wij hadden vandaag ook 60 man maar bij ons is het natuurlijk veel eenvoudiger. Saladebuffet en we hebben meestal 4/5 warme keuzes die je mag kiezen. Alles in buffetvorm dus je hebt in een 20 minuten 60 man van eten voorzien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |