Omelet met een biertje erbij! Ontbijt van de echte!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Krijsend varken denk ik dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
Schreeuw het er maar lekker uit, jongen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omelet met een biertje erbij! Ontbijt van de echte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is het?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:41 schreef Simterklaas het volgende:
Gisteren Echte Penoze weer eens teruggekeken. Wat een baas is die vent in de eerste aflevering toch.
Mevrouw Duff is wel een beetje erg jong in de OP, maar ze doet het nog steeds goedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wie is het?
Ow en wat vinden we van mevrouw Duff in de OP?
Hugo Broers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wie is het?
Ow en wat vinden we van mevrouw Duff in de OP?
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw Duff is wel een beetje erg jong in de OP, maar ze doet het nog steeds goed
Ah die heb ik ook gezien. Straatschoffie met zijn beveiligingsbedrijf.quote:
Hier hetzelfde. Rond die leeftijd begon ik een crush op haar te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.
Lizzie McGuirequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben erg jong met haar in aanraking gekomen.
Happie kip. Klaar. Minimaal. Punt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook gezien. Straatschoffie met zijn beveiligingsbedrijf.
Ja soms was ie erg kortaf. Apart figuur wel. Wandelend skelet haast.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Happie kip. Klaar. Minimaal. Punt.
Ik kijk nu naar aflevering 3 met Eef Hoos. Bommen-Hoos.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja soms was ie erg kortaf. Apart figuur wel. Wandelend skelet haast.
Zullen wel lang genoeg op YT staan voor mij om ook te zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar aflevering 3 met Eef Hoos. Bommen-Hoos.
CENTEN WIL IK ZIEN! BEN JIJ GEK!
Ja, ik kijk ze nu ook op YouTube.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zullen wel lang genoeg op YT staan voor mij om ook te zien.
Kinky wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe UI van Mevrouw Hilary ?
The perfect man, heb die nog gekeken met mijn ex omdat zij hem wilde kijken en ik heb toen voor de vorm nog enigszins bezwaar gemaakt maar stiekem wilde ik hem ook wel kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kinky wel.
Bedenk mij nu ik ken 2 films van haar.
- Rome.
- En dat ze met haar moeder in een huis woont en opeens haar droomman vind oid of haar moeder. Ownee ze gaat op zoek voor haar moeder.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The perfect man, heb die nog gekeken met mijn ex omdat zij hem wilde kijken en ik heb toen voor de vorm nog enigszins bezwaar gemaakt maar stiekem wilde ik hem ook wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Sex and the city heb ik nooit een bal aan gevonden. De films heb ik al helemaal niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Rome film was toch nog in haar McGuire tijdperk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja. Dat haar look-a-like een Italiaanse tv-ster is die alleen met auto-que zingt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sex and the city heb ik nooit een bal aan gevonden. De films heb ik al helemaal niet gezien![]()
Die Rome film was toch nog in haar McGuire tijdperk?
Ja, dan had ik het toch goed. Was een van de eerste films die ik gedownload hebquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Dat haar look-a-like een Italiaanse tv-ster is die alleen met auto-que zingt.
Mijn zusje was hele erge fan. Haar 1e hitje vond ik wel acceptabel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, dan had ik het toch goed. Was een van de eerste films die ik gedownload hebHeb hem ook een paar keer gekeken in mijn jongere jaren
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe UI van Mevrouw Hilary ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |