Hij gaat gewoon nooit kapot is een beetje overtrokken, als je de twee liter uitvoering op boort tot een 2,4 liter en hem opvoert tot aan 245pk krijg je die motor echt wel uit elkaar getrokken met een beetje moeitequote:
Die "schandalen" hebben niets te maken met hoe goed een auto is.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:44 schreef Argo het volgende:
Europese wagens nu schandalen alles... Japan is te vertrouwen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:44 schreef Simterklaas het volgende:
Niet in deze bolide shinen
[ afbeelding ]
Ja goed maar bij normaal gebruik ze zijn hartstikke geliefd gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon nooit kapot is een beetje overtrokken, als je de twee liter uitvoering op boort tot een 2,4 liter en hem opvoert tot aan 245pk krijg je die motor echt wel uit elkaar getrokken met een beetje moeite
Ja dat dan wel weer. Het verbruik valt ook reuze mee als je hem standaard houdt en hem goed verzorgt!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja goed maar bij normaal gebruik ze zijn hartstikke geliefd gewoon.
HILARY OH MAN GEKOMENquote:Op maandag 25 januari 2016 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
Welke uitvoering heb jij eigenlijk Argo?
WEER GEKOMENquote:
Ja man, had deze nog in mijn UI collectie staan, wilde hem veranderen maar te lui om een nieuwe te resizen en te uploadenquote:
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVERquote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja man, had deze nog in mijn UI collectie staan, wilde hem veranderen maar te lui om een nieuwe te resizen en te uploaden
Heb jij dan nog zaad over na twee keer fappen op Hilquote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef renwan het volgende:
[..]
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVER
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef renwan het volgende:
[..]
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVER
Om in de woorden des Geerds te blijvenquote:
quote:Zou haar doen
Geerd in de hoofdrolquote:Op maandag 25 januari 2016 16:00 schreef braddie4.0 het volgende:
Daar mag wel even een sextape van verschijnen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |