Als je maar weet dat het station mijn terrein isquote:

27 euro voor 20 literquote:Op maandag 25 januari 2016 14:54 schreef Argo het volgende:
[..]
En man wat was jij kwijt aan de pomp? Ik werd zo depressief ervan dat ik niet ben gaan tanken. Zonde geld.

Bij een van de buren was het 20 graden op het balkonquote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef Geerd het volgende:
Tering lekker weer je kan zo het terras op

Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:02 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
27 euro voor 20 liter
Verbruik was 1:14,8Niet heel slecht dus. Heb deze week niet heel erg veel gereden maar wel gekeken wat de auto kon
Het meest zuinige wat ik er tot nu toe mee heb gereden is 1:17,2Twingo!

Geld is geld !quote:

In wat voor bolide maak jij de straten van Limburg onveilig?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.

Maak je ook hendig sjieke slips?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.

Toyo corolla beste auto ooit.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In wat voor bolide maak jij de straten van Limburg onveilig?

Toyota Corolla, goede herinneringen meequote:

Het is een beetje een pauperbak, maar je kan er zo makkelijk meer vermogen uit halen, niet normaal.quote:

quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toyota Corolla, goede herinneringen mee![]()
Paar jaar terug nog flink wat uren gesleuteld aan een Corolla van een vriend van me. Helemaal naar de tering getuned
Hij gaat gewoon nooit kapot.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is een beetje een pauperbak, maar je kan er zo makkelijk meer vermogen uit halen, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |