Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is een bekerwedstrijd, eindigen in gelijkspel gaat echt een probleem worden
Winnen we sowieso dan want Kuyt weet wel te rakenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missen
Ja nu ben je stil he, terecht ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missen
Nu jij over Kuyt begint en het hebt over vechten durf ik niet meerquote:
Is geen bekerwedstrijd, midweekse eredivisiewedstrijdquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is een bekerwedstrijd, eindigen in gelijkspel gaat echt een probleem worden
Gefeliciteerd jonge!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Simterklaas het volgende:
Eigenlijk wist ik het gisteren al onofficieel, maar vandaag is het dan officieel: deze malse jongen is geslaagd
Ik let weer lekker opquote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is geen bekerwedstrijd, midweekse eredivisiewedstrijd
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge!
Zuipen vanavond! Eerste 10 rondjes op Sim!
Ik ga alvast wat nieuwe fusten bestellen voor het café!
Ik was echt in de veronderstelling dat het beker was omdat het op donderdag was en zondag ADO op de planning staat. Manmanmanmanquote:
Gefeliciteerd homo!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Simterklaas het volgende:
Eigenlijk wist ik het gisteren al onofficieel, maar vandaag is het dan officieel: deze malse jongen is geslaagd
Blijft toch altijd weer spannend zoietsquote:
Net als je VOG afwachten?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Blijft toch altijd weer spannend zoiets
Weet de reden niet, is meestal een paar keer per seizoen. Misschien door interlandvoetbal en het EK, waardoor programma sneller moet?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was echt in de veronderstelling dat het beker was omdat het op donderdag was en zondag ADO op de planning staat. Manmanmanman
Wel vaag dan 2 rondes in een week, waarom dat dan?
Die krijg je heus wel. Niet zo'n zorgen maken!quote:
Mja zou kunnen, man wat een faalactie van mequote:Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet de reden niet, is meestal een paar keer per seizoen. Misschien door interlandvoetbal en het EK, waardoor programma sneller moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |