Dood, overal dood.quote:
Dat is dan wel weer het voordeel van zo een groot stadion.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Haal ze van Viagogo dan. Van al die seizoenkaarthouders zullen er altijd wel een stuk of 200 zijn die een keer niet kunnen
Fappenquote:
Alle drie gedaan en met de laatste ben ik bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fappen![]()
Zuipen![]()
Gamen![]()
Moet ik nog meer noemen
Dan is het niet saai!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Alle drie gedaan en met de laatste ben ik bezig
Gewoon flesje vodka zuipen, helpt tegen de spanning!quote:
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon flesje vodka zuipen, helpt tegen de spanning!
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.
Graaf Tel eat your heart out.
Als kleine jongen vond ik Graaf Tel altijd engquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Shotjes tellen en een tien halen. Jij snapt het.
Graaf Tel eat your heart out.
Hij is wel freaky. Maar als kleine jongen weet je ook donders goed dat een man die zo kan tellen swag heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als kleine jongen vond ik Graaf Tel altijd eng
Kijk hem swekken danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hij is wel freaky. Maar als kleine jongen weet je ook donders goed dat een man die zo kan tellen swag heeft.
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaanquote:
-opa?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaan
Eur overslaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man hebben ze nu ook al vluchtelingen stage lopen bij de rijksoverheid, gewoon de eur overslaan
Deze fout merkte ik ook al op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pssst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |