Hilarisch, ik vraag me af of de resultaten in Nederland zoveel verschillenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:43 schreef James1988 het volgende:
Britse reizigers: "Eigenlijk zijn we best tevreden over onze treinen, ondanks alles wat er mis gaat"
Britse vakbonden: "Warglbargl dat kan niet! Hoe kan dat nou, er gaat van alles mis, de treinen zitten vol en de private vervoerders harken maar geld binnen."
+1quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb vandaag een oplaadzuil laten crashen door t product samenreiskorting 1-2-2017 er op ye willen zetten...
Bij het kastje en de muurquote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het lukt ook op andere Busstations, bij wie moet ik aankloppen hiervoor?
Nou t is in een prive bericht gegaan.quote:
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadockquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als in: Dat is geen sneer naar jou, maar ik wou voorkomen dat half twitter weet hoe t moet
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadock
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...
Vanochtend dacht ik dat het incidenteel was, maar het is dus structureel...
Doe ik daar verstandig aan?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.
een oplaadzuil van wie?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe ik daar verstandig aan?
Mgoed, iedereen kan het zelf proberen... Hierboven staat wat ik heb gedaan....
quote:
En terecht, vlees halen bij de supermarktquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gast, jij kent Duck niet. Die schaamt zich al kapot als hij met een pot knakworsten een supermarkt uit loopt.
Een grap mag ook wel eens te zijner tijdquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een grap mag ook wel eens te zijner tijd
Ben je bekend met De Speld? Satire...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je bekend met De Speld? Satire...
Je moet het gewoon met een knipoog lezenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.
Rikus haakt gewoon in op het nieuwsbericht...quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.
Ja en daarin staat de link, mensen klikken daarop en kunnen even lachen hehe. Zie het probleem nietquote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.
Om het bericht kon ik smakelijk lachen, de tweet is laag bij de grond.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef Igen het volgende:
Kijk, als je een grap hebt en iemand die zo'n grap misschien op niet zo'n leuke manier gebruikt in een tweet, dan heb je twee opties.
a) je lacht om de grap en deelt de grap
b) je maakt je druk over een tweet en deelt die tweet met vijf boze smileys eronder.
En waarom plaats je dan niet gewoon het bericht met een lach-smiley eronder? Dat is een stuk leuker voor iedereen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om het bericht kon ik smakelijk lachen, de tweet is laag bij de grond.
In dit geval heb ik daar oprecht geen behoefte aanquote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Igen het volgende:
[..]
En waarom plaats je dan niet gewoon het bericht met een lach-smiley eronder? Dat is een stuk leuker voor iedereen.
En ik heb geen behoefte aan jouw houding om leuke dingen te negeren en vooral mogelijkheden te zoeken om mensen te haten. En volgens mij ben ik niet de enige.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In dit geval heb ik daar oprecht geen behoefte aan![]()
Eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:19 schreef Igen het volgende:
[..]
En ik heb geen behoefte aan jouw houding om leuke dingen te negeren en vooral mogelijkheden te zoeken om mensen te haten. En volgens mij ben ik niet de enige.
Als VBOB was gebruikt was de wereld te klein geweest denk ik. Maar verder leuk artikel, je moet er meer op komenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, treintopic zonder opperspammer Flesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie trekken het hier nog wel even zonder mij he?
Ergens waar het wel leuk is. Dat sociaal gehandicapte geklier hier ben ik wel een keer klaar mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, treintopic zonder opperspammer Fles
Waar ga je heen?
Je kunt toch niet zonder onsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens waar het wel leuk is. Dat sociaal gehandicapte geklier hier ben ik wel een keer klaar mee.
De voordelen "lijken" evident te zijn? Wat lijken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat ProRail door wil zetten met het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV. Het is aan de politiek om knopen door te hakken, maar de voordelen lijken evident te zijn.
https://www.prorail.nl/si(...)tieprogramma_3kv.pdf
Gamen in de trein is niet fijn. Muziekje luisteren of een boek lezen geniet toch wel mijn voorkeur.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:00 schreef b2py het volgende:
Zit je lekker te 'gamen' in de trein moet je overstappen waardoor je moet opgeven
Het blijft natuurlijk de vraag of het echt zoveel voordeel oplevert als geschetst wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:25 schreef b2py het volgende:
[..]
De voordelen "lijken" evident te zijn? Wat lijken?
Aan de bovenleiding zelf en de aanvoerkabels hoeft niet veel verandert te worden denk ik? Die zullen zelf overgedimensioneerd zijn denk ik? De stroomsterkte zal immers met de helft kunnen afnemen om hetzelfde vermogen te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk de vraag of het echt zoveel voordeel oplevert als geschetst wordt.
Ik ben overigens wel degelijk voorstander van de omschakeling vanwege alle voordelen die er aan kleven tov 1500 V.
Dat heeft er vermoedelijk mee te maken dat het een niet bijster origineel idee was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:41 schreef jpajs het volgende:
Zie het filmpje hier nog niet staan. Sorry als het wel zo is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft er vermoedelijk mee te maken dat het een niet bijster origineel idee was.
Joepie, weer een regelneukertjesresultaat bereiktquote:
Mooi man. Mensen die plezier in hun werk hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef b2py het volgende:
Deze conductrice
http://www.dumpert.nl/med(...)et_de_machinist.html
Ik vind ook dat dit gewoon moet kunnen, geintje op de werkvloer. Maar het management zal daar vast anders over denken. Veiligheidsprotocollen enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie, weer een regelneukertjesresultaat bereikt![]()
Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind ook dat dit gewoon moet kunnen, geintje op de werkvloer. Maar het management zal daar vast anders over denken. Veiligheidsprotocollen enzo
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat?
Zou echt jammer zijn als mensen voor zulke dingen gestraft worden. Dan diskwalificeer je jezelf als vervoerder gewoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Of die push up conducteur op Emmen-Zwolle. Dat was ook altijd een vrolijke man, in voor geintjes. Ging zingen als mensen jarig waren enzo.
Na dat akkefietje nooit weer gezien btw
Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Dat zei je vanochtend ook alquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Qua treinen is mijn 2016 is tot nu toe niet slechter dan 2015. Het dagelijkse gefaal met de intershitty defect gaat gewoon door, in de Benelux is het ook iedere keer weer een verrassing wat er nu weer stuk is (vandaag de verwarming), en verder kom ik gelukkig vooral koplopers tegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel?
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.
En dan hebben ze extra rijtijd. Nog steeds boem=ho als ze van Raalte en Heino tegelijkertijd richting elkaar beginnen te rijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
Dat is dus echt nonsensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.
serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Ja klopt ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef b2py het volgende:
Dat is dus echt nonsens
De oprijlaan naar mijn landgoed
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.
serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.
Wat belangrijk is is dat je onderzoekt wat je precies nodig hebt. In Zwitserland zit een consultancy-bureau die precies kunnen simuleren hoe de betrouwbaarheid van een dienstregeling bij vertraging is en hoe dat verbetert als je bepaalde stukjes infrastructuur toevoegt. Die helpen trouwens ook de SBB bij de investeringsplanning en het maken van de dienstregeling.
Natuurlijk kan dat wel. In Zürich heb je bijv. de Uetlibergbahn en de Sihltalbahn, grotendeels enkelspoor, en daar rijden ze ook om het kwartier of zelfs om de 10 minuten in de spits omdat het grootstedelijke forensenspoorlijnen zijn. Het hangt dus echt maar net van de omstandigheden af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Niet elk ingenieursbureau heeft zo-ff iets op de plank liggen om de betrouwbaarheid van een dienstregeling + infrastructuurontwerp te kunnen analyseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier noem je het sociale werkplaatsen.
He-le-maal mee eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Belastinggeldopeters.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Ik wil niet dat mijn belastingcenten worden uitgegeven aan "enkelspoor moet tot de laatste centimeter verdubbeld worden in Nederland" terwijl het niet nodig is en het geld veel beter aan andere dingen uitgegeven kan worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |