Hilarisch, ik vraag me af of de resultaten in Nederland zoveel verschillenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:43 schreef James1988 het volgende:
Britse reizigers: "Eigenlijk zijn we best tevreden over onze treinen, ondanks alles wat er mis gaat"
Britse vakbonden: "Warglbargl dat kan niet! Hoe kan dat nou, er gaat van alles mis, de treinen zitten vol en de private vervoerders harken maar geld binnen."
+1quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb vandaag een oplaadzuil laten crashen door t product samenreiskorting 1-2-2017 er op ye willen zetten...
Bij het kastje en de muurquote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het lukt ook op andere Busstations, bij wie moet ik aankloppen hiervoor?
Nou t is in een prive bericht gegaan.quote:
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadockquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als in: Dat is geen sneer naar jou, maar ik wou voorkomen dat half twitter weet hoe t moet
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadock
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...
Vanochtend dacht ik dat het incidenteel was, maar het is dus structureel...
Doe ik daar verstandig aan?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.
een oplaadzuil van wie?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe ik daar verstandig aan?
Mgoed, iedereen kan het zelf proberen... Hierboven staat wat ik heb gedaan....
quote:
En terecht, vlees halen bij de supermarktquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gast, jij kent Duck niet. Die schaamt zich al kapot als hij met een pot knakworsten een supermarkt uit loopt.
Een grap mag ook wel eens te zijner tijdquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een grap mag ook wel eens te zijner tijd
Ben je bekend met De Speld? Satire...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je bekend met De Speld? Satire...
Je moet het gewoon met een knipoog lezenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het nieuwsbericht is satire ik heb het over de tweet.
Rikus haakt gewoon in op het nieuwsbericht...quote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja en daarin staat de link, mensen klikken daarop en kunnen even lachen hehe. Zie het probleem nietquote:Op maandag 1 februari 2016 23:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om het bericht kon ik smakelijk lachen, de tweet is laag bij de grond.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef Igen het volgende:
Kijk, als je een grap hebt en iemand die zo'n grap misschien op niet zo'n leuke manier gebruikt in een tweet, dan heb je twee opties.
a) je lacht om de grap en deelt de grap
b) je maakt je druk over een tweet en deelt die tweet met vijf boze smileys eronder.
En waarom plaats je dan niet gewoon het bericht met een lach-smiley eronder? Dat is een stuk leuker voor iedereen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:11 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om het bericht kon ik smakelijk lachen, de tweet is laag bij de grond.
In dit geval heb ik daar oprecht geen behoefte aanquote:Op maandag 1 februari 2016 23:13 schreef Igen het volgende:
[..]
En waarom plaats je dan niet gewoon het bericht met een lach-smiley eronder? Dat is een stuk leuker voor iedereen.
En ik heb geen behoefte aan jouw houding om leuke dingen te negeren en vooral mogelijkheden te zoeken om mensen te haten. En volgens mij ben ik niet de enige.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In dit geval heb ik daar oprecht geen behoefte aan![]()
Eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:19 schreef Igen het volgende:
[..]
En ik heb geen behoefte aan jouw houding om leuke dingen te negeren en vooral mogelijkheden te zoeken om mensen te haten. En volgens mij ben ik niet de enige.
Als VBOB was gebruikt was de wereld te klein geweest denk ik. Maar verder leuk artikel, je moet er meer op komenquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, treintopic zonder opperspammer Flesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie trekken het hier nog wel even zonder mij he?
Ergens waar het wel leuk is. Dat sociaal gehandicapte geklier hier ben ik wel een keer klaar mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, treintopic zonder opperspammer Fles
Waar ga je heen?
Je kunt toch niet zonder onsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens waar het wel leuk is. Dat sociaal gehandicapte geklier hier ben ik wel een keer klaar mee.
De voordelen "lijken" evident te zijn? Wat lijken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt erop dat ProRail door wil zetten met het verhogen van de bovenleidingspanning naar 3kV. Het is aan de politiek om knopen door te hakken, maar de voordelen lijken evident te zijn.
https://www.prorail.nl/si(...)tieprogramma_3kv.pdf
Gamen in de trein is niet fijn. Muziekje luisteren of een boek lezen geniet toch wel mijn voorkeur.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:00 schreef b2py het volgende:
Zit je lekker te 'gamen' in de trein moet je overstappen waardoor je moet opgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |