Hilarisch, ik vraag me af of de resultaten in Nederland zoveel verschillenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:43 schreef James1988 het volgende:
Britse reizigers: "Eigenlijk zijn we best tevreden over onze treinen, ondanks alles wat er mis gaat"
Britse vakbonden: "Warglbargl dat kan niet! Hoe kan dat nou, er gaat van alles mis, de treinen zitten vol en de private vervoerders harken maar geld binnen."
+1quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb vandaag een oplaadzuil laten crashen door t product samenreiskorting 1-2-2017 er op ye willen zetten...
Bij het kastje en de muurquote:Op maandag 1 februari 2016 15:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het lukt ook op andere Busstations, bij wie moet ik aankloppen hiervoor?
Nou t is in een prive bericht gegaan.quote:
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadockquote:Op maandag 1 februari 2016 16:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Als in: Dat is geen sneer naar jou, maar ik wou voorkomen dat half twitter weet hoe t moet
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's niet jouw probleem. Doe eens screenshotjes in PM? Verspreid ik het wel verder naar deadock
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik maak vanavond of morgen wel een wel een filmpje voor op youtube...
Vanochtend dacht ik dat het incidenteel was, maar het is dus structureel...
Doe ik daar verstandig aan?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Post je die link hier? Of wordt het geen openbaar filmpje? Ben ook benieuwd.
een oplaadzuil van wie?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Doe ik daar verstandig aan?
Mgoed, iedereen kan het zelf proberen... Hierboven staat wat ik heb gedaan....
quote:
En terecht, vlees halen bij de supermarktquote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Gast, jij kent Duck niet. Die schaamt zich al kapot als hij met een pot knakworsten een supermarkt uit loopt.
Een grap mag ook wel eens te zijner tijdquote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een grap mag ook wel eens te zijner tijd
Ben je bekend met De Speld? Satire...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens mij was de tweet bedoeld als een sneer naar rover, terwijl het over een kind gaat.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:28 schreef Merode32 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/694269480352940032
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |