Het blijft natuurlijk de vraag of het echt zoveel voordeel oplevert als geschetst wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:25 schreef b2py het volgende:
[..]
De voordelen "lijken" evident te zijn? Wat lijken?
Aan de bovenleiding zelf en de aanvoerkabels hoeft niet veel verandert te worden denk ik? Die zullen zelf overgedimensioneerd zijn denk ik? De stroomsterkte zal immers met de helft kunnen afnemen om hetzelfde vermogen te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk de vraag of het echt zoveel voordeel oplevert als geschetst wordt.
Ik ben overigens wel degelijk voorstander van de omschakeling vanwege alle voordelen die er aan kleven tov 1500 V.
Dat heeft er vermoedelijk mee te maken dat het een niet bijster origineel idee was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:41 schreef jpajs het volgende:
Zie het filmpje hier nog niet staan. Sorry als het wel zo is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heeft er vermoedelijk mee te maken dat het een niet bijster origineel idee was.
Joepie, weer een regelneukertjesresultaat bereiktquote:
Mooi man. Mensen die plezier in hun werk hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:40 schreef b2py het volgende:
Deze conductrice
http://www.dumpert.nl/med(...)et_de_machinist.html
Ik vind ook dat dit gewoon moet kunnen, geintje op de werkvloer. Maar het management zal daar vast anders over denken. Veiligheidsprotocollen enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie, weer een regelneukertjesresultaat bereikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |