abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159605053
Jezus jongens, kunnen we ff niet zo zuur doen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 20:26:36 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159605074
Of die push up conducteur op Emmen-Zwolle. Dat was ook altijd een vrolijke man, in voor geintjes. Ging zingen als mensen jarig waren enzo.

Na dat akkefietje nooit weer gezien btw :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:27:40 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159605106
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind ook dat dit gewoon moet kunnen, geintje op de werkvloer. Maar het management zal daar vast anders over denken. Veiligheidsprotocollen enzo :')
Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159605133
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat? *O*
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:28:40 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159605134
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Of die push up conducteur op Emmen-Zwolle. Dat was ook altijd een vrolijke man, in voor geintjes. Ging zingen als mensen jarig waren enzo.

Na dat akkefietje nooit weer gezien btw :o
Zou echt jammer zijn als mensen voor zulke dingen gestraft worden. Dan diskwalificeer je jezelf als vervoerder gewoon.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:29:11 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159605154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159605198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Dat zei je vanochtend ook al
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:31:04 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_159605216
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Qua treinen is mijn 2016 is tot nu toe niet slechter dan 2015. Het dagelijkse gefaal met de intershitty defect gaat gewoon door, in de Benelux is het ook iedere keer weer een verrassing wat er nu weer stuk is (vandaag de verwarming), en verder kom ik gelukkig vooral koplopers tegen.
pi_159605291
Ik ben de komende maanden veroordeeld tot VIRM naar het westen. 18:45 is eerste waarop de Weekendvrij geldig is :P
pi_159605295
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel? *O*
Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_159605384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
pi_159605434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:

[..]

Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
En dan hebben ze extra rijtijd. Nog steeds boem=ho als ze van Raalte en Heino tegelijkertijd richting elkaar beginnen te rijden.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:41:04 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159605570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:

[..]

Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.

serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159605670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.

serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Dat is dus echt nonsens

De oprijlaan naar mijn landgoed (Gewoon, eenrichtingswegen?!)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:46:16 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159605780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef b2py het volgende:
Dat is dus echt nonsens

De oprijlaan naar mijn landgoed
Ja klopt ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159605898
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.

serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Nergens voor nodig.

In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.

Wat belangrijk is is dat je onderzoekt wat je precies nodig hebt. In Zwitserland zit een consultancy-bureau die precies kunnen simuleren hoe de betrouwbaarheid van een dienstregeling bij vertraging is en hoe dat verbetert als je bepaalde stukjes infrastructuur toevoegt. Die helpen trouwens ook de SBB bij de investeringsplanning en het maken van de dienstregeling.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:51:34 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159606010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.

In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159606876
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.

In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.

Wat belangrijk is is dat je onderzoekt wat je precies nodig hebt. In Zwitserland zit een consultancy-bureau die precies kunnen simuleren hoe de betrouwbaarheid van een dienstregeling bij vertraging is en hoe dat verbetert als je bepaalde stukjes infrastructuur toevoegt. Die helpen trouwens ook de SBB bij de investeringsplanning en het maken van de dienstregeling.
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:16:36 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159607016
in Zwitserland noem je het ingenieursbureaus ja. Hier noem je het sociale werkplaatsen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159607138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Natuurlijk kan dat wel. In Zürich heb je bijv. de Uetlibergbahn en de Sihltalbahn, grotendeels enkelspoor, en daar rijden ze ook om het kwartier of zelfs om de 10 minuten in de spits omdat het grootstedelijke forensenspoorlijnen zijn. Het hangt dus echt maar net van de omstandigheden af.
pi_159607192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Niet elk ingenieursbureau heeft zo-ff iets op de plank liggen om de betrouwbaarheid van een dienstregeling + infrastructuurontwerp te kunnen analyseren.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:20:28 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_159607209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier noem je het sociale werkplaatsen.
Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_159607306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
He-le-maal mee eens.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_159607334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Belastinggeldopeters.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_159607345
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.
Ik wil niet dat mijn belastingcenten worden uitgegeven aan "enkelspoor moet tot de laatste centimeter verdubbeld worden in Nederland" terwijl het niet nodig is en het geld veel beter aan andere dingen uitgegeven kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')