Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind ook dat dit gewoon moet kunnen, geintje op de werkvloer. Maar het management zal daar vast anders over denken. Veiligheidsprotocollen enzo
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja oprotten. Even oog voor wat WEL belangrijk is graag. Mensen vervoeren. Prettig en als het even kan op tijd. Wie kan dat?
Zou echt jammer zijn als mensen voor zulke dingen gestraft worden. Dan diskwalificeer je jezelf als vervoerder gewoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Of die push up conducteur op Emmen-Zwolle. Dat was ook altijd een vrolijke man, in voor geintjes. Ging zingen als mensen jarig waren enzo.
Na dat akkefietje nooit weer gezien btw
Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Dat zei je vanochtend ook alquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Qua treinen is mijn 2016 is tot nu toe niet slechter dan 2015. Het dagelijkse gefaal met de intershitty defect gaat gewoon door, in de Benelux is het ook iedere keer weer een verrassing wat er nu weer stuk is (vandaag de verwarming), en verder kom ik gelukkig vooral koplopers tegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb in 2016 tot nu toe meer vertraging dan in heel 2015.
Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd voor een capabele vervoerder misschien wel?
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Neuh, ik denk niet dat je tegen enkelsporige spoorlijnen op kan rijden. En ik denk nog steeds niet dat er een andere vervoerder is die het beter kan op misschien de SBB na, maar we zijn niet bereid om hetzelfde te investeren dus dan verandert er toch niets.
En dan hebben ze extra rijtijd. Nog steeds boem=ho als ze van Raalte en Heino tegelijkertijd richting elkaar beginnen te rijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Heul wel, die waslijn komt er gestaag.
Dat is dus echt nonsensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.
serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Ja klopt ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef b2py het volgende:
Dat is dus echt nonsens
De oprijlaan naar mijn landgoed
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heeft er geen kut mee te maken. Daar heb je alleen wat aan als je OOK het spoor verdubbelt.
serieus, wegen van 1 auto breed, waar zie je dat nog in Nederland? Enkelspoor moet echt uitgefaseerd worden en verdubbeld.
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
In Zwitserland en Japan hebben ze ook niet overal dubbelspoor of zelfs viersporigheid.
Wat belangrijk is is dat je onderzoekt wat je precies nodig hebt. In Zwitserland zit een consultancy-bureau die precies kunnen simuleren hoe de betrouwbaarheid van een dienstregeling bij vertraging is en hoe dat verbetert als je bepaalde stukjes infrastructuur toevoegt. Die helpen trouwens ook de SBB bij de investeringsplanning en het maken van de dienstregeling.
Natuurlijk kan dat wel. In Zürich heb je bijv. de Uetlibergbahn en de Sihltalbahn, grotendeels enkelspoor, en daar rijden ze ook om het kwartier of zelfs om de 10 minuten in de spits omdat het grootstedelijke forensenspoorlijnen zijn. Het hangt dus echt maar net van de omstandigheden af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Niet elk ingenieursbureau heeft zo-ff iets op de plank liggen om de betrouwbaarheid van een dienstregeling + infrastructuurontwerp te kunnen analyseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier noem je het sociale werkplaatsen.
He-le-maal mee eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je twee richtingen op kwartierdienst wilt gaan rijden. Dat kan gewoon niet, hoe leuk je het ook probeert. één onwillige treeplank op Hardinxveld-Koortslip en de rest van de dag komt het niet meer goed qua punctualiteit. Tsja, verdubbel dat dan gewoon over de volle lengte en je bent overal vanaf.
Belastinggeldopeters.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Die heb je hier ook hoor, ingenieursbureaus noemen ze dat.
Ik wil niet dat mijn belastingcenten worden uitgegeven aan "enkelspoor moet tot de laatste centimeter verdubbeld worden in Nederland" terwijl het niet nodig is en het geld veel beter aan andere dingen uitgegeven kan worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rectificatie: Ik hoor net dat het hier "omstandigheden" heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |