quote:
15quote:
Ik zou haar doen in een skiliftquote:
Hmm, komt me bekend voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou haar doen in een skilift
Dan kan je met een liga verpakking de troep weer opruimen
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel, volgens de wet moet je nog een jaartje wachten
Hoe zat het nou precies?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel, volgens de wet moet je nog een jaartje wachten
Ik snap er ook echt niks vanquote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Wacht, gaat zij binnenkort dood? Ik heb het begin gemist en snap er geen reet meer van.
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Wacht, gaat zij binnenkort dood? Ik heb het begin gemist en snap er geen reet meer van.
Dat meisje had toen ze geboren had een zeldzame agressieve ziekte en de doktoren schreven chemokuren voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Wat heeft dat meisje? Kan iemand het uitleggen pls
Toen ze geboren was had ze ergens een plekje. Toen dachten ze dat ze kanker had. Waren ze voorbereid op haar dood. Uiteindelijk overleeft ze het.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Wat heeft dat meisje? Kan iemand het uitleggen pls
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens zijn die ouders duidelijk gescheiden.
Gvdquote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
Zij mag wel een keer op mijn gezicht zitten.
En dan een natte scheet laten ?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
Zij mag wel een keer op mijn gezicht zitten.
ook hierquote:
Die laat zich wel vastbinden op bed denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef richolio het volgende:
Ik zou Aafke Romeijn ook doen, maar dat terzijde. Seks met zo'n alto chick is vast te gek
Ik doe dat soort simpele sommetjes wel uit het hoofd.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je 8 x 17 kan hoofdrekenen. Dat doe je gewoon met een rekenmachine.
Hmmquote:Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laat zich wel vastbinden op bed denk ik.
Kom op zegquote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof iedereen hier de tafel van 17 kent...
Echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dat soort simpele sommetjes wel uit het hoofd.
echt welquote:
Nu nog werkwoorden leren vervoegen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
echt wel
alle 2 en 1 cijfer vermenigvuldigingen gebeurd uit het hoofd.
Dit is matige satire.quote:
Nee.quote:[b]Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:[/b
[..]
Nu nog werkwoorden leren vervoegen.
Ja bedankt Hansquote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef superniger het volgende:
Dit is een typische Kinderen voor Kinderen lied.
hmm zie ik ook wel ja maar die vind ik toch net even iets lastiger.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef Martinello het volgende:
Dit onderwerp heeft Beyoncé al eerder beter bezongen.
Dit was een vreselijke.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aafke Romeijn is ontieglijk lelijk.
Dat terzijde heeft ze wel een paar fantastische liedjes. En een paar vreselijke.
Lucky Fonz heeft leuke liedjes, ook met Janne Schraquote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kan trouwens ook voor geen meter zingen. Net als Lucky Fonz, maar die was blijkbaar ook populair.
Ja, maar hij kan niet zingen. Aafke heeft ook wel leuke liedjes (M/V bepaald niet trouwens)quote:Op maandag 25 januari 2016 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Lucky Fonz heeft leuke liedjes, ook met Janne Schra
dus tochquote:
Ook sommige mannen hebben last van bepaalde genderrollen, ik denk overigens dat zij daar haar ogen niet voor sluit.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Want alle jongens zijn de baas op het kantoor, hebben het laatste woord en lopen zonder angst in het donker over straat. Al die gendermevrouwen zijn de grote hokjesdenkers.
Ik ken haar ook van een andere band en ze kan prima zingenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kan trouwens ook voor geen meter zingen. Net als Lucky Fonz, maar die was blijkbaar ook populair.
Matthijs weigert ten alle tijden Engels te praten.quote:
Echt he, hij is niet in vorm vandaag. Eerder betrapte ik hem ook al op een verspreking.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matthijs weigert ten alle tijden Engels te praten.
Ik vind haar nooit zuiver.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ken haar ook van een andere band en ze kan prima zingen
Heeft hij zijn gristelijke vrouw voor in de steek gelaten.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit toevallig de vrouw van Don Leo zijn?
Eerst PSW.quote:
Welk programma?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga weer eens dat programma op Fox bekijken. Vergeet het elke keer.
peptalkquote:
Ik wist wat je bedoeldequote:Op maandag 25 januari 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik bedoel ziggoKun je nagaan hoe vaak ik heb gekeken. Peptalk.
Ja dat iddquote:Op maandag 25 januari 2016 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
peptalk
en Karina: is wel aardig maar niet top.
Dat was dit gesprek: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/350391quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:01 schreef Perquisite het volgende:
Even een vraagje:
Iemand vertelde mij gister over een stukje in DWDD óf Zondag met Lubach (post het ook in dat topic) waarin ze politieke partijen gingen raden aan de hand van hun opkomst op de ledenvergadering/het partijcongres/een bijeenkomst van de partij.
Ik zou dat filmpje graag willen terug zien. Weet iemand wanneer die aflevering was?
Dank!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat was dit gesprek: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/350391
Wat een pannenkoek die kerel. Mensen zoals hij kunnen de grootste gruweldaden recht lullen op deze manier.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef NoCigar het volgende:
Iemand die IS begrijpt omdat hij met een gevangene heeft gesproken.
qft!quote:
Ruben maakt een liedje voor haar, die dacht waarschijnlijk gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:37 schreef jcdragon het volgende:
Toen ik Charlotte zag dacht ik aan andere dingen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ruben maakt een liedje voor haar, die dacht waarschijnlijk gewoon hetzelfde.
Wacht maar tot ie de naaktfoto's van Charlotte rond stuurt via Snapchat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Morgen wordt ie gepest op school
Wat een player!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie de naaktfoto's van Charlotte rond stuurt via Snapchat.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
Waarom zit Joost zelf niet aan tafel?
Jan stemt SP volgens mij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
D66 Jan heeft zich niet geërgerd aan Hachchi
Als je ene paranoia niet correct blijkt, schakel je inderdaad maar beter gewoon over op de volgende.quote:
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat Freek de Jonge de enige BN'er is die ik niet te pruimen vindquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Freek de Jonge en #OscarSoWhite met 3 donkere mensen, ik weet niet of ik dit aan kan
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
Vergeleken met Draadstaal is Freek nog steeds bril-jant!
Nope, dit is een unieke Sylvana- en Halina-vrije avond.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ik dacht ik ga weer eens dwdd kijken.
Valt me nog mee dat Sylvana Simons er niet is.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond Samuel L. Jackson erg goed in Alles
En dan dit onderwerp.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, dit is een unieke Sylvana- en Halina-vrije avond.
*kuch*quote:
quote:Black actors get speaking roles in rough proportion to their percentage of America’s population, according to a study of 600 top films from 2007-2013 at the Annenberg Center for Communication and Journalism.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, dit is een unieke Sylvana- en Halina-vrije avond.
Hij zit zo'n beetje in elke Tarantino.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond Samuel L. Jackson erg goed in The Hateful Eight
Dekker die regelt alles welquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
Jet is tegenwoordig ook iedere week op de buis.
Dat doen de makers in ieder geval, en zij lijken me slim genoeg om dat te beseffen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:12 schreef -0- het volgende:
Misschien eerst even kijken hoe verhoudingen liggen qua zwart\ blank in films en in de samenleving.
Arie Batsma.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Negers hebben ons wel Bon Bini Holland geschonken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |