quote:
15quote:
Ik zou haar doen in een skiliftquote:
Hmm, komt me bekend voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou haar doen in een skilift
Dan kan je met een liga verpakking de troep weer opruimen
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel, volgens de wet moet je nog een jaartje wachten
Hoe zat het nou precies?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef wuuht het volgende:
[..]
wel, volgens de wet moet je nog een jaartje wachten
Ik snap er ook echt niks vanquote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Wacht, gaat zij binnenkort dood? Ik heb het begin gemist en snap er geen reet meer van.
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:26 schreef tralalala het volgende:
Wacht, gaat zij binnenkort dood? Ik heb het begin gemist en snap er geen reet meer van.
Dat meisje had toen ze geboren had een zeldzame agressieve ziekte en de doktoren schreven chemokuren voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Wat heeft dat meisje? Kan iemand het uitleggen pls
Toen ze geboren was had ze ergens een plekje. Toen dachten ze dat ze kanker had. Waren ze voorbereid op haar dood. Uiteindelijk overleeft ze het.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Wat heeft dat meisje? Kan iemand het uitleggen pls
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:29 schreef GGMM het volgende:
Overigens zijn die ouders duidelijk gescheiden.
Gvdquote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
Zij mag wel een keer op mijn gezicht zitten.
En dan een natte scheet laten ?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef superniger het volgende:
Zij mag wel een keer op mijn gezicht zitten.
ook hierquote:
Die laat zich wel vastbinden op bed denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef richolio het volgende:
Ik zou Aafke Romeijn ook doen, maar dat terzijde. Seks met zo'n alto chick is vast te gek
Ik doe dat soort simpele sommetjes wel uit het hoofd.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Alsof je 8 x 17 kan hoofdrekenen. Dat doe je gewoon met een rekenmachine.
Hmmquote:Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laat zich wel vastbinden op bed denk ik.
Kom op zegquote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof iedereen hier de tafel van 17 kent...
Echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe dat soort simpele sommetjes wel uit het hoofd.
echt welquote:
Nu nog werkwoorden leren vervoegen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
echt wel
alle 2 en 1 cijfer vermenigvuldigingen gebeurd uit het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |