SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
gemaakt door M4rc0
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Omdat tietenquote:Op zondag 24 januari 2016 09:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom tieten in de OP?Maar goed, ik werd dus vannacht wakker op de bank om half 4.
Het duurde even voor ik het me realiseerde.
Omdat piemels niet mogenquote:Op zondag 24 januari 2016 09:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom tieten in de OP?Maar goed, ik werd dus vannacht wakker op de bank om half 4.
Wanneer ga je die van jou laten zien?quote:
Roosje !!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 09:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
5 -1 nu?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
Feyenoord wordt me toch een potje vernederd door AZ, niet normaal dit
IK HEB OGEN JA VERDOMMEquote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
Feyenoord wordt me toch een potje vernederd door AZ, niet normaal dit
Gister Excelsior in eigen huis verslagen en nu Feyenoord dat verliest, pracht weekendquote:
Jij scoort geen punten vandaagquote:Op zondag 24 januari 2016 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister Excelsior in eigen huis verslagen en nu Feyenoord dat verliest, pracht weekend
Godverdommequote:
Sorry, kon het happen niet latenquote:
Ik ben boos op jequote:
Je kan beter boos zijn op Gio en zijn mannetjes, die spelen bar en bar slechtquote:
Die beker voor Feyenoord moet nog maar een jaartje of honderd wachtenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef renwan het volgende:
Ik ga even naar Rotterdam, stoeltje op de Coolsingel weghalen
DIE BEKER HEBBEN WE JUIST NOG MANquote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die beker voor Feyenoord moet nog maar een jaartje of honderd wachten
Denken dat Feyenoord onder leiding van Gio nog kans heeft op een beker of een schaalquote:
Dat wordt lachen gieren brullenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]konijn.
Feyenoord moet gewoon braddie als coach nemen.
Braddie die met een muziekinstrument de spelers aanstuurt.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wordt lachen gieren brullen![]()
Lekker cabaret kijken op zondag avond om 7 uur
Altijd leukquote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Braddie die met een muziekinstrument de spelers aanstuurt.
Ga liever met de billen bloot.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van jou laten zien?
Boh Twente voor??quote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus man, PSV ook al achter tegen Twente![]()
Wat is er aan de hand met de gevestigde orde dit weekend
Jep, toen ik net koffie ging halen zag ik dat het 1-0 voor Twente stond en dat al binnen vijf minuten ofzoquote:
NIet haten hequote:Op zondag 24 januari 2016 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, toen ik net koffie ging halen zag ik dat het 1-0 voor Twente stond en dat al binnen vijf minuten ofzo![]()
Zegt denk ik meer over het spel van PSV dan over Twente
Deze reactie moest er van komenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haten op voetbal en zelf voetballen met autotjes![]()
![]()
Ik wilde die reactie al niet plaatsenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze reactie moest er van komen
Ik had gisteren veel gedronken.quote:
Goedbezig toch !!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had gisteren veel gedronken.Vandaag maak ik op wat er over is en dan weer een paar dagen zonder.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
De redactie van Zondag met Lubach weet dat de nieuwe messias eind jaren tachtig in Zwolle wederop gestaan is![]()
Geerd God
![]()
En chinees halen zo, ouderwets babi panang en kroepoek bamiquote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
lekker uitbrakken, geen reet uitvoeren
Zondag Chineesdagquote:Op zondag 24 januari 2016 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
En chinees halen zo, ouderwets babi panang en kroepoek bami
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
De redactie van Zondag met Lubach weet dat de nieuwe messias eind jaren tachtig in Zwolle wederop gestaan is![]()
Geerd God
![]()
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nogquote:Op zondag 24 januari 2016 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wanneer open je weer het topic dat je voorgoed stopt met FOK! ?
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nog) Niet uitgekotst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik man
4.0
BRADDIE !!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nog) Niet uitgekotst.
Sinds het begin van dit accountquote:Op zondag 24 januari 2016 17:01 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
GEERD!!!
(Ik post hier toch echt al 2 dagen mee)
FOK!Kers die alleen maar achter de computer zitten zo van:quote:
Kun je deze doen??quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef braddie4.0 het volgende:
Ik ben blij, mijn Tyros doet het (Eindelijk) Weer
[ afbeelding ]
Sick!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef braddie4.0 het volgende:
Ik ben blij, mijn Tyros doet het (Eindelijk) Weer
[ afbeelding ]
Yes, die kan ik spelenquote:
GAAAF!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:16 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik gaat even kijken voor je hoe ik dat ga opnemen!
Hahahaha tering mooi!!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef braddie4.0 het volgende:
Paar schoonheidsfoutjes, dacht dat 'ie in C was, maar bleek C# te zijn dus moest hem even opnieuw uitvogelen
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:37 schreef braddie4.0 het volgende:
Paar schoonheidsfoutjes, dacht dat 'ie in C was, maar bleek C# te zijn dus moest hem even opnieuw uitvogelen
Als Geerd erin komt moet ik altijd weer glimlachenquote:
Lamme Fransquote:
Deze man weetquote:
Opsnolletjequote:
KOM VECHTEN DANquote:
Zit me niet telkens met die VOG te pesten manquote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 20:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Zit me niet telkens met die VOG te pesten man
Als je hem eenmaal hebt zeg je net als mij:quote:Op zondag 24 januari 2016 20:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké, moet ik dan nuchter zijn of dronken. Weet niet of ik nuchter zoveel inspiratie hebquote:
Bohhh, net drie goals achter elkaar gemaaktquote:Op zondag 24 januari 2016 20:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Dronken altijd leukerquote:Op zondag 24 januari 2016 21:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké, moet ik dan nuchter zijn of dronken. Weet niet of ik nuchter zoveel inspiratie heb
PS4 staat al 2 dagen uit hierquote:Op zondag 24 januari 2016 21:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bohhh, net drie goals achter elkaar gemaakt
Ben je ziek?quote:
Gewoon geen zin in gehadquote:
verkoop m?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al 2 maanden met mijn wii-u fuck...
Oja dat spel ken ik welquote:Op zondag 24 januari 2016 23:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee man ik ga binnenkort wel weer squirten met mijn squirter.
[ afbeelding ]
Werkman die geen tetten meebrengt, dat is dan wel weer jammer.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
Werkman die geen tetten meebrengt, dat is dan wel weer jammer.
Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.quote:
Ik ook, maar iedereen is druk in de WAquote:Op maandag 25 januari 2016 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.
Mee eensch. Ik post ook al bijna niet meer in de WA. Gaat veels te snelquote:Op maandag 25 januari 2016 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handigerquote:Op maandag 25 januari 2016 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
iedereen is druk in de WA
Vanmorgen iets van
Als je op stap gaat moet je ook niet WA'pen, maar gewoon zuipen, meiden hosselen en 8'en en 9's zolspuiten met kwaliteitszaadquote:Op maandag 25 januari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handiger
Zuipen heb ik gedaan natuurlijk maar veel arrogante hoeren in de eerste tent man, toen was ik er ook wel klaar meequote:Op maandag 25 januari 2016 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je op stap gaat moet je ook niet WA'pen, maar gewoon zuipen, meiden hosselen en 8'en en 9's zolspuiten met kwaliteitszaad
Dat soort wijven moet je gewoon aan hun haren naar de plee sleuren en ze een keertje goed swaffelen met je 35cm bazen pen0r. Enige wat ze leert!quote:Op maandag 25 januari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Zuipen heb ik gedaan natuurlijk maar veel arrogante hoeren in de eerste tent man, toen was ik er ook wel klaar mee
Echt van die koppen die denken dat ze alles zijn en alles kunnen krijgen. Zou niet raken
Je hoeft ook niet altijd te FOK!ken, net zoals je niet altijd hoeft te appen (iedereen heeft wel eens een leven), maar de WA-groep iets meer links laten liggen zou wel weer gezelliger zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handiger
Jandinoquote:
Vervelende schreeuwnegertquote:
Heb 'm een keer meegemaakt aan het einde van een voorstelling toen ik nog in theaters werkte, nou ja... stage liep. Wat een chagrijnquote:
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit bronnenquote:Op maandag 25 januari 2016 00:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb 'm een keer meegemaakt aan het einde van een voorstelling toen ik nog in theaters werkte, nou ja... stage liep. Wat een chagrijn
Lekker ouderwets nog op café zitten en biertjes klappenquote:
En voor publiek altijd maar de blije neger uithangenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit bronnen
Dat soberso, die negert moet een keer flink anaal vernederd worden!quote:Op maandag 25 januari 2016 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En voor publiek altijd maar de blije neger uithangen
JANDINO, ALS JE DIT LEEST, JE BENT EEN LUL!
Was jij niet ook allang aan het slapen?quote:
Stel je voor dat het hier nog druk wordt!quote:
Neuh, ik ga WWE live kijkenquote:
Hoelaat beginnen ze en wie zend het uit?quote:Op maandag 25 januari 2016 02:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, ik ga WWE live kijken![]()
(Harstikke hommo ja)
Royal Rumble, begon om 2 en kijk via WWE Network op m'n PS4.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen ze en wie zend het uit?
Een rijbewijs hebbenquote:Op maandag 25 januari 2016 02:24 schreef braddie4.0 het volgende:
Zometeen tankenBen benieuwd wat mijn verbruik is
Tettenquote:
Een hele fijne nacht!quote:Op maandag 25 januari 2016 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe wat netflix kijken in bed en dan pitten. Vind het wel goed geweest voor vandaag.
Heren van het goede leven, nog een fijne nacht!
quote:
Beters. Ik verveel me dood.quote:
Begint hier meestal 's avonds pas te levenquote:
Dat kan best, dan heb ik wel wat te doen vaakquote:Op maandag 25 januari 2016 11:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Begint hier meestal 's avonds pas te leven
Nou...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Begint hier meestal 's avonds pas te leven
Achter het station?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat kan best, dan heb ik wel wat te doen vaak
Tegen wie gaat Feyenoord donderdag verliezen?quote:
Plat dak zeker, anders lijkt het me niet zonder gevaar.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen wie gaat Feyenoord donderdag verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:27 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
Daar moeten ze wel een gelijkspelletje uit kunnen slepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat gaat onmogelijk wordenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moeten ze wel een gelijkspelletje uit kunnen slepen!
Sorry man, was afgelopen weekend gewoon geshocked door de wedstrijd van Feyenoord.quote:
Het is een bekerwedstrijd, eindigen in gelijkspel gaat echt een probleem wordenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry man, was afgelopen weekend gewoon geshocked door de wedstrijd van Feyenoord.
Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is een bekerwedstrijd, eindigen in gelijkspel gaat echt een probleem worden
Winnen we sowieso dan want Kuyt weet wel te rakenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missen
Ja nu ben je stil he, terecht ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan staan ze tot zondag ochtend nog beide penalties te missen
Nu jij over Kuyt begint en het hebt over vechten durf ik niet meerquote:
Is geen bekerwedstrijd, midweekse eredivisiewedstrijdquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is een bekerwedstrijd, eindigen in gelijkspel gaat echt een probleem worden
Gefeliciteerd jonge!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Simterklaas het volgende:
Eigenlijk wist ik het gisteren al onofficieel, maar vandaag is het dan officieel: deze malse jongen is geslaagd
Ik let weer lekker opquote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is geen bekerwedstrijd, midweekse eredivisiewedstrijd
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge!
Zuipen vanavond! Eerste 10 rondjes op Sim!
Ik ga alvast wat nieuwe fusten bestellen voor het café!
Ik was echt in de veronderstelling dat het beker was omdat het op donderdag was en zondag ADO op de planning staat. Manmanmanmanquote:
Gefeliciteerd homo!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Simterklaas het volgende:
Eigenlijk wist ik het gisteren al onofficieel, maar vandaag is het dan officieel: deze malse jongen is geslaagd
Blijft toch altijd weer spannend zoietsquote:
Net als je VOG afwachten?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Blijft toch altijd weer spannend zoiets
Weet de reden niet, is meestal een paar keer per seizoen. Misschien door interlandvoetbal en het EK, waardoor programma sneller moet?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was echt in de veronderstelling dat het beker was omdat het op donderdag was en zondag ADO op de planning staat. Manmanmanman
Wel vaag dan 2 rondes in een week, waarom dat dan?
Die krijg je heus wel. Niet zo'n zorgen maken!quote:
Mja zou kunnen, man wat een faalactie van mequote:Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet de reden niet, is meestal een paar keer per seizoen. Misschien door interlandvoetbal en het EK, waardoor programma sneller moet?
En man wat was jij kwijt aan de pomp? Ik werd zo depressief ervan dat ik niet ben gaan tanken. Zonde geld.quote:
Als je maar weet dat het station mijn terrein isquote:
27 euro voor 20 literquote:Op maandag 25 januari 2016 14:54 schreef Argo het volgende:
[..]
En man wat was jij kwijt aan de pomp? Ik werd zo depressief ervan dat ik niet ben gaan tanken. Zonde geld.
Bij een van de buren was het 20 graden op het balkonquote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef Geerd het volgende:
Tering lekker weer je kan zo het terras op
Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:02 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
27 euro voor 20 liter
Verbruik was 1:14,8Niet heel slecht dus. Heb deze week niet heel erg veel gereden maar wel gekeken wat de auto kon
Het meest zuinige wat ik er tot nu toe mee heb gereden is 1:17,2Twingo!
Geld is geld !quote:
In wat voor bolide maak jij de straten van Limburg onveilig?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.
Maak je ook hendig sjieke slips?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Valt mee, denk dat ik in België tank. Mooi dat de twingo bevalt.
Toyo corolla beste auto ooit.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In wat voor bolide maak jij de straten van Limburg onveilig?
Toyota Corolla, goede herinneringen meequote:
Het is een beetje een pauperbak, maar je kan er zo makkelijk meer vermogen uit halen, niet normaal.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toyota Corolla, goede herinneringen mee![]()
Paar jaar terug nog flink wat uren gesleuteld aan een Corolla van een vriend van me. Helemaal naar de tering getuned
Hij gaat gewoon nooit kapot.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is een beetje een pauperbak, maar je kan er zo makkelijk meer vermogen uit halen, niet normaal.
Hij gaat gewoon nooit kapot is een beetje overtrokken, als je de twee liter uitvoering op boort tot een 2,4 liter en hem opvoert tot aan 245pk krijg je die motor echt wel uit elkaar getrokken met een beetje moeitequote:
Die "schandalen" hebben niets te maken met hoe goed een auto is.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:44 schreef Argo het volgende:
Europese wagens nu schandalen alles... Japan is te vertrouwen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:44 schreef Simterklaas het volgende:
Niet in deze bolide shinen
[ afbeelding ]
Ja goed maar bij normaal gebruik ze zijn hartstikke geliefd gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon nooit kapot is een beetje overtrokken, als je de twee liter uitvoering op boort tot een 2,4 liter en hem opvoert tot aan 245pk krijg je die motor echt wel uit elkaar getrokken met een beetje moeite
Ja dat dan wel weer. Het verbruik valt ook reuze mee als je hem standaard houdt en hem goed verzorgt!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja goed maar bij normaal gebruik ze zijn hartstikke geliefd gewoon.
HILARY OH MAN GEKOMENquote:Op maandag 25 januari 2016 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
Welke uitvoering heb jij eigenlijk Argo?
WEER GEKOMENquote:
Ja man, had deze nog in mijn UI collectie staan, wilde hem veranderen maar te lui om een nieuwe te resizen en te uploadenquote:
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVERquote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja man, had deze nog in mijn UI collectie staan, wilde hem veranderen maar te lui om een nieuwe te resizen en te uploaden
Heb jij dan nog zaad over na twee keer fappen op Hilquote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef renwan het volgende:
[..]
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVER
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef renwan het volgende:
[..]
KAP MET POSTEN IK HOU GEEN ZAAD MEER OVER
Om in de woorden des Geerds te blijvenquote:
quote:Zou haar doen
Geerd in de hoofdrolquote:Op maandag 25 januari 2016 16:00 schreef braddie4.0 het volgende:
Daar mag wel even een sextape van verschijnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |