Goedbezig toch !!quote:Op zondag 24 januari 2016 15:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had gisteren veel gedronken.Vandaag maak ik op wat er over is en dan weer een paar dagen zonder.
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
De redactie van Zondag met Lubach weet dat de nieuwe messias eind jaren tachtig in Zwolle wederop gestaan is![]()
Geerd God
![]()
En chinees halen zo, ouderwets babi panang en kroepoek bamiquote:Op zondag 24 januari 2016 15:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
lekker uitbrakken, geen reet uitvoeren
Zondag Chineesdagquote:Op zondag 24 januari 2016 15:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
En chinees halen zo, ouderwets babi panang en kroepoek bami
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
De redactie van Zondag met Lubach weet dat de nieuwe messias eind jaren tachtig in Zwolle wederop gestaan is![]()
Geerd God
![]()
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nogquote:Op zondag 24 januari 2016 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wanneer open je weer het topic dat je voorgoed stopt met FOK! ?
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nog) Niet uitgekotst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik man
4.0
BRADDIE !!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 16:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Weet niet man. Ik post niet meer in "echte" topics en alleen maar in slowchats, en het bevalt me tot nu toe een stuk beter, wordt hier tenminste (nog) Niet uitgekotst.
Sinds het begin van dit accountquote:Op zondag 24 januari 2016 17:01 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
GEERD!!!
(Ik post hier toch echt al 2 dagen mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |