Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.quote:
Ik ook, maar iedereen is druk in de WAquote:Op maandag 25 januari 2016 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.
Mee eensch. Ik post ook al bijna niet meer in de WA. Gaat veels te snelquote:Op maandag 25 januari 2016 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Toch zie ik liever de oude tijden weer herleven.
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handigerquote:Op maandag 25 januari 2016 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
iedereen is druk in de WA
Vanmorgen iets van
Als je op stap gaat moet je ook niet WA'pen, maar gewoon zuipen, meiden hosselen en 8'en en 9's zolspuiten met kwaliteitszaadquote:Op maandag 25 januari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handiger
Zuipen heb ik gedaan natuurlijk maar veel arrogante hoeren in de eerste tent man, toen was ik er ook wel klaar meequote:Op maandag 25 januari 2016 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je op stap gaat moet je ook niet WA'pen, maar gewoon zuipen, meiden hosselen en 8'en en 9's zolspuiten met kwaliteitszaad
Dat soort wijven moet je gewoon aan hun haren naar de plee sleuren en ze een keertje goed swaffelen met je 35cm bazen pen0r. Enige wat ze leert!quote:Op maandag 25 januari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Zuipen heb ik gedaan natuurlijk maar veel arrogante hoeren in de eerste tent man, toen was ik er ook wel klaar mee
Echt van die koppen die denken dat ze alles zijn en alles kunnen krijgen. Zou niet raken
Je hoeft ook niet altijd te FOK!ken, net zoals je niet altijd hoeft te appen (iedereen heeft wel eens een leven), maar de WA-groep iets meer links laten liggen zou wel weer gezelliger zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja hallo als ik op stap ben ga ik niet lopen FOK!ken hoor, dan is de WA veel handiger
Jandinoquote:
Vervelende schreeuwnegertquote:
Heb 'm een keer meegemaakt aan het einde van een voorstelling toen ik nog in theaters werkte, nou ja... stage liep. Wat een chagrijnquote:
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit bronnenquote:Op maandag 25 januari 2016 00:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb 'm een keer meegemaakt aan het einde van een voorstelling toen ik nog in theaters werkte, nou ja... stage liep. Wat een chagrijn
Lekker ouderwets nog op café zitten en biertjes klappenquote:
En voor publiek altijd maar de blije neger uithangenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook gehoord uit bronnen
Dat soberso, die negert moet een keer flink anaal vernederd worden!quote:Op maandag 25 januari 2016 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En voor publiek altijd maar de blije neger uithangen
JANDINO, ALS JE DIT LEEST, JE BENT EEN LUL!
Was jij niet ook allang aan het slapen?quote:
Stel je voor dat het hier nog druk wordt!quote:
Neuh, ik ga WWE live kijkenquote:
Hoelaat beginnen ze en wie zend het uit?quote:Op maandag 25 januari 2016 02:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, ik ga WWE live kijken![]()
(Harstikke hommo ja)
Royal Rumble, begon om 2 en kijk via WWE Network op m'n PS4.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen ze en wie zend het uit?
Een rijbewijs hebbenquote:Op maandag 25 januari 2016 02:24 schreef braddie4.0 het volgende:
Zometeen tankenBen benieuwd wat mijn verbruik is
Tettenquote:
Een hele fijne nacht!quote:Op maandag 25 januari 2016 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe wat netflix kijken in bed en dan pitten. Vind het wel goed geweest voor vandaag.
Heren van het goede leven, nog een fijne nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |