Die beker voor Feyenoord moet nog maar een jaartje of honderd wachtenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef renwan het volgende:
Ik ga even naar Rotterdam, stoeltje op de Coolsingel weghalen
DIE BEKER HEBBEN WE JUIST NOG MANquote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die beker voor Feyenoord moet nog maar een jaartje of honderd wachten
Denken dat Feyenoord onder leiding van Gio nog kans heeft op een beker of een schaalquote:
Dat wordt lachen gieren brullenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]konijn.
Feyenoord moet gewoon braddie als coach nemen.
Braddie die met een muziekinstrument de spelers aanstuurt.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wordt lachen gieren brullen![]()
Lekker cabaret kijken op zondag avond om 7 uur
Altijd leukquote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Braddie die met een muziekinstrument de spelers aanstuurt.
Ga liever met de billen bloot.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van jou laten zien?
Boh Twente voor??quote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
Jezus man, PSV ook al achter tegen Twente![]()
Wat is er aan de hand met de gevestigde orde dit weekend
Jep, toen ik net koffie ging halen zag ik dat het 1-0 voor Twente stond en dat al binnen vijf minuten ofzoquote:
NIet haten hequote:Op zondag 24 januari 2016 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, toen ik net koffie ging halen zag ik dat het 1-0 voor Twente stond en dat al binnen vijf minuten ofzo![]()
Zegt denk ik meer over het spel van PSV dan over Twente
Deze reactie moest er van komenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haten op voetbal en zelf voetballen met autotjes![]()
![]()
Ik wilde die reactie al niet plaatsenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Deze reactie moest er van komen
Ik had gisteren veel gedronken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |