Was meer een constatering van de afgelopen paar dagen. Bedacht me nu dat ik het ook wel eens ter sprake kon brengen in FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef sp3c het volgende:
het is nu sowieso ff niet bezig daar of kijk ik met mijn neus?
Ik zet er wel "Politiehond" voorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, dan ga ik wel weer zeiken...
Mogen we eenTT die over de inhoud gaat of in ieder geval iets duidelijker is en minder ambivalent en quasi-grappig?
NWS / Ajax wordt verkocht........
"Amerikaanse politiehond"?quote:
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef sp3c het volgende:
deze is zelfs wel leuk voor de verandering, ik laat hem zo
Alle vluchtelingen naar Amerika!!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Amerikaanse politiehond"?
Anders krijgen we weer reacties van mensen die de OP niet gelezen hebben en meteen gaan bleren, dat er wel geld is voor vluchtelingen, maar niet om dappere politiehonden... Enfin, je kent het riedeltje inmiddels wel...
Vind jij Freek de Jonge ook zo goed?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...
[ afbeelding ]
Was het off-topic?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
Ik begrijp dat offtopic niet gewenst is en dat hier tegen opgetreden wordt maar ik kom massa's off-topic tegen. Er staat in dat topic zelfs een doodsverwensing...quote:
ik heb een aantal posts verwijderd daar, geen idee meer welke user bij welke post hoort dus je moet iets specifieker zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
quote:
Dat is weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:03 schreef Dven het volgende:
Deze user is vaak erg offtopic bezig. Zie graag dat daar iets aan wordt gedaan.
[..]
Het was offtopic.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
Er is een bericht van mij verwijderd. Mag ik weten waarom?
Is deel 1 en nog niet dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
Check!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |